Sivuja: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647876 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3480 : 29.08.2008 10:04:44 »

tai sitten vaan puhutaan politiikkaa ja horroskoopit ja henkisyys on hömppää ja silleen. 

minua kiinnostaa nyt kyllä ERITTÄIN paljon se, että onko tämä henkinen planeetan energiakohottelujuttu ihan höpöä vai oikeaa.

080808 päivästä  oinas Stubb kovasti puhui.

siis että kun energiaa laskettiin 080808 niin naapurimaamme hyökkäsi ja lisää tähän kaikki henk koht kriisit, joiden nyt "kuuluu purkautua". maailmanhallituksen olis jo aika ilmaantua.. mihin suuntaan koko kehitys menee? Suomihan on esim taloud. riippuv. naapurimaasta.. ja yhtaikaa vanhat pelot. Chandrallakin taisi olla negat. kokemuksia?  coolsmiley on olemassa makrotaso ja sitten se yksilötaso. Pikku yksityiskohta, suurvalloilla edelleen 5000+ ydinasetta molemmilla.

ainiin tiedoksi,  kalat ja  rapu vanhempieni luona sopuisaa ja lapseni  neitsyt ei lähtenyt eilen kotimaan eikä ulkomaan tapahtumiin.- vaan se astrologin tyttärenpoika  vaaka tuli $-merkkihattuineen.  Wink

niin Chandra kyllä se yksi kalamies kauan hyvä ystävä oli, ja hallitseehan kalojakin  jupiter, kuten poltiikkaa ja rahoitusta.

Myös siinä on se, että tätä 4d 5d energiaa eivät saa vain henkiset harrastajat, vaan kyllä se kyky menee läpi poliittisten päättäjien. No mihin he sitten sen käyttävät!  Cool


Tämä energiakohotusaalto oli yksi viimeaikojen voimakkaimmista. Näitä aaltoja on mennyt useita kertoja vuodessa, aktiivisesti jo yli 10 vuoden ajan. Koko ajan ne ovat voimistuneet ja viimiset 3 vuotta ne ovat olleet erittäin voimakkaita.

Ja nyt 8.8.2008 on tulossa merkittävä energiakohotus aalto joka asettaa tuntuvasti aistittavan uuden, korkeamman energiatason pysyvästi maapallolle.

Tämä energiataajuuden kohotus kulkee maapallon ja meidän ihmisten lävitse aaltoina, jotka kestävät viikon-pari. Näin ne portaitttain asettuvat ja voimistuvat paikoilleen, kunnes ne ovat pysyvästi maapallolla 2012 vuoden lopussa. Senkin jälkeen ne voimistuvat edelleen portaittain. Voimistumisen myötä ne laajentuvat ja syventyvät. Portaittain edeten keventyneen energian vaikutukset siirtyvät ja asettuvat koko maapallolle, kaikkiiin ihmisiin, eläin-, kasvikuntaan.



Your Horoscope - Tomorrow, August 30, 2008
Recent developments have brought new interests into your life, and as a result you might be seriously considering enrolling in a formal course of study involving these subjects. If you really want to do this, this is definitely the right time to start. Others in your community might want to do the same, so a get-together to discuss this subject and others might help all of you to clear your heads. Books and magazines could also be of help.

Ulkomaat
Tulvat ajavat ihmisiä kodeistaan Keski-Japanissa

Okazakin alueella sadat talot ovat jääneet tulvavesien alle. Kuva: LehtikuvaTokio

Julkaistu: 29.08. klo: 03:50
Päivitetty: 29.08. klo: 10:05
Japanissa jopa puoli miljoonaa kotitaloutta on evakuoitu rankkojen sateiden vuoksi. Televisiokanava NHK:n mukaan viranomaiset antoivat Nagoyan ja Okazakin alueelle evakuointimääräyksen sadevesien tulvittua satoihin koteihin.

Tulvissa on kuollut ainakin yksi ihminen. Lisäksi yksi on kateissa ja yksi vakavasti loukkaantunut.

Japanin pääkaupungissa Tokiossa satoi päivässä ennätykselliset 146 millimetriä tunnissa. Paikoin tulvavedet ovat nousseet vyötärön korkeudelle asti ja ihmiset ovat paenneet kodeistaan veneillä.

Useita autoja on jäänyt mutaveden alle, minkä lisäksi maanvyöryt saivat yhden junan suistumaan raiteiltaan. Viranomaisten mukaan kukaan ei loukkaantunut turmassa.

Japani on kärsinyt toistuvista tulvista viime kuukausina. Hallitus on varoittanut sateista myös Itä- ja Pohjois-Japanissa.



« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 11:37:07 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3481 : 29.08.2008 12:46:31 »

Huomenta! Tai siis... Grin

Olen kyllä noussut tänään JO kymmeneltä -- ihme!
Päässyt tämä rytmi vähän hulvattomaksi..... Cheesy

Vielä on lievästi flunssainen olo, mutta niin kuin olisi helpottanut. On muutenkin paljon parempi olo nyt, kun en ole kahteen päivään juonut kahvia.

No, tästä suihkuun ja sitten vähän pyörimään kaupungille, tai mitä ikinä keksinkään.. :Smiley
Ainakin pitäis muistaa pistää postilaatikkoon äidille menevä kirje...
Kirjoitin käsi ihan krampissa sille netistä kaikkia kanavointeja, kun mulla ei ole tulostimessa mustetta!  2funny

Äidillä kun ei ole tietokonetta eikä nettiä.... Tuleehan sille kaikki Ultra ja MinäOlen-lehdet, mutta silti se tykkää kun lähettelen sille kanavointeja ja muita... Smiley Aattelin käydä ostamassa sille sukat ja laittaa ne samassa kuoressa menemään, jotain pikku ylläriä pitää aina olla..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3482 : 29.08.2008 13:41:32 »

Juuri näin, rajat on opittava vetämään...

Vaikka mintenkä olisi kaipuu sen parin löytymiseen, niin ei sitä kannata eksyä mihin tahansa seuraan.
Kengukin on nuori, nätti ja mukava, niin ei ihme jos vientiä olisi: sille viennille ei vaan kannata sokeutua..
Nimimerkillä helposti ihastuva ihminen.. :Smiley

On ollut aikoja jolloin olisin lähtenyt kenen vain mukaan, kokeakseni että minusta välitetään.
Nykyään olen mieluummin yksin... Siihen asti että joku juuri oikean tuntuinen ja turvallinen
mieshenkilö kolahtaa elämääni ja aiheuttaa minulle suuuuria tuntemuksia.. Wink

Juuri äsken satuin menemään parvekkeelle nähdäkseni,
kun naapuritalon parkkikselle käveli joku ikäiseni pariskunta käsi kädessä...
Siinä sitten halasivat ja pussasivat ja olivat aika hullaantuneen näköisiä... Kiss
Mies meni autolle ja tyttö lähti kävelemään eri suuntaan, mies jäi katsomaan hetkeksi aikaa
siihen suuntaan minne tyttö käveli... Smiley

Siinä oli rakkautta.
  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3483 : 29.08.2008 15:18:01 »

Näin muuten ruokakaupassa yhden exän kaverin tyttöystävänsä kanssa.. Joku vaan hyökkäs hyllyn takaa, tuli mun korvan juureen sanoon MOROO.. ja hyppäs vastakkaiselle puolelle, niin en nähnyt ketään kun katoin että kuka ihme se oli... Grin

Joo no kassajonossa sitten vaihdettiin pari sanaa.. Se katso mua vähän jännästi ja kysy et mitäs kuuluu,
että onko kaikki hyvin. Sanoin että on. Kaikki on hyvin ja hyvää kuuluu. Siihen se sano että no hyvä.
Ja huomasin että se tosiaan tarkotti sitä... Smiley

Aloin jälkeen päin muisteleen, että tuon tyypin olen viimeksi nähnyt kun oltiin jo erottu exän kanssa, mutta asuin vielä siellä ja exä oli päättänyt järjestää bileet vaikka olin PYYTÄNYT että ei tänään, kun meen huomenna töihin ja pitää saada nukkua!

No porukka alkoi lappaamaan sisään ja mä riehuin kuin mikä raivohullu, vaikka olin ainoo selvin päin.  Grin
Aina kun kuljin ohi niin sammutin TV:n ja laitoin äänet pois stereoista. Aluksi huusin vain mun exälle, mut lopulta huusin kaikille että j*malauta että eikö teillä oo muuta paikkaa!! Tää on mun koti, painukaa helvettiin täältä.. Sitten mun exä sanoi mulle että painu sä helvettiin täältä..
Kukaan ei lähtenyt mihinkään... Sitten aloin raivona pakkaamaan, hain läppärin ja pari säkkiä vaatteita ja huusin että nyt mä meen ja paiskasin oven kiinni lähtiessäni...

Olin kerennyt ajaa 40km moottoritietä matkalla lapsuuden kotiin (200km:n päähän), kunnes tajusin että mulla oli seuraavana aamunä töitä HML:ssa... Joten ei auttanut kuin kääntyä takasin. Ajoin ihan hullun lujaa ja muistan miten mietin sillä paluumatkalla, että ei paljoo haittais jos tästä vaikka ojaan ajaisin. Muistan kun tää kyseinen exän kaveri, johon just nyt törmäsin kaupasta, sanoi: jaa tulit sitten takasin, ja nauroi.. Mä meinasin kuristaa se jätkän siihen paikkaan.

Niin tuli vaan mieleen, että ei ihme että se kysyi multa NYT onko kaikki hyvin, kun silloin viime kerralla mikään ei ollut hyvin... Ne on kyllä mun muistoissa ehkä koomisimmat bileet, vaikken varmaan oo ikinä itkenyt niin paljon kun sen jälkeen kun porukka lähti baariin ja sain vihdoinkin olla rauhassa.. 2funny

Hei, eikä tästäkään ole kuin 6kk..... Silti se ei tunnu enää yhtään ajankohtaiselta tai satuta.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 15:20:05 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3484 : 29.08.2008 15:34:21 »

En vaan jaksa enää esittää että kyllä tää tästä,ei tässä mitään......
En tiedä miten kaikki taas tuntuu kaatuvan niskaan oikeen ryminällä,
montako kertaa saan nousta ylös aina uudestaan,montako kertaa jaksan yrittää
elämää normaalisti,
jos aina tulee romahdus.

Kampean pystyyn ja kaadun taas. Miksi nousta, ei pohjaa vakaampaa?    -Stam1na

Nousta pitää että voi kaatua taas. Kaatumisesta tulee haavoja, haavoista jää arvet. Arvet kertoo elämästä ja arvista jää aina muistutus tulevaisuutta varten. Muistutus on varoitus. Varoitus varoittaa kaatumasta samassa kohtaa uudelleen.

Kaameeta paskaa mut noin mä ajattelen.

Jokaisen pitäs kantaa kunnialla omia arpiaan.

Voimia Kengu.  Smiley smitten angel

Ja tähän hetkeen.. Lähtö tapahtuu pian.  Smiley

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA TEILLE KAIKILLE! smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3485 : 29.08.2008 15:55:05 »

Mietittekö te muuten yhtään maailmanpolitiikkaa?? En huomaa ainakaan että suurta keskustelua syntyisi. No ei se mitään, ehkä vapautan itseni liian vaikeista aiheista myös..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3486 : 29.08.2008 16:41:46 »

Mietin maailman tapahtumia, mutta niistä ääneen puhuminen ei mielestäni hyödytä mitään.
Tai siis se että avaisin suuni.  Grin En näe järkeä spekuloida sitä että kuka tekee mitä jossain maailman toisessa kolkassa.

Minä vaikutan poliittisesti nyt olemalla toista päivää täysin kasvissyöjä, ilman myös kananmunia ja maitotuotteita....
Mitä Elwyn juuri sanoi: se on se ruohonjuuritaso, miltä lähdetään. En pysty tekemään mullistuksia, mutta omilla valinnoilla kykenen vaikuttamaan.. Kuten rauhan ja rakkauden ajatusenergialla, jota lähetän iltarukouksessa.. Se on minun politiikkaani.

Mistä puheenollen: alkaa tuntumaan ikään kuin pieniä paasto-oireita: päätä särkee ja muutenkin sellainen olo että joka puolella vilisee ötököitä.. Vieroitusoireita kahvista ja sokerista varmaan.
Elimistö puhdistuu........
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3487 : 29.08.2008 18:41:55 »


Tarkoittaen, että täydellistä onnea on tuskin järkevää odotata, mutta sitten kun psytyy olemaan välillä masentunut ja silti tulemaan henkisesti toimeen, on tavallaan terve....

 coolsmiley



Eli se että saavuttaa tunteen siitä, että PÄRJÄÄ oman varjonsa kanssa.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3488 : 29.08.2008 18:48:15 »

Pitäisköhän munkin tehdä välillä töitä... No jos ens viikolla soittelisin että missä on keikkaa tarjolla...

Olen pitänyt ITSEKÄSTÄ ITSEEN KESKITTYVÄÄ täyspainoista hemmotteluvapaata nyt 2 viikkoa!
Ja hyvää tekee!  Grin

No onhan tässä nyt koulu alkanut, mutta se alkaa kunnolla vasta ensi viikolla ja silloinkin se on lähinnä itseopiskelua... Mikä kyllä passaa meikäläiselle.  Cool

Jumalaton vai pitäiskö sanoa jumalallinen  coolsmiley päänsärky,
ja mun päätähän ei särje normaalisti koskaan, mitä nyt joskus itseaiheutetusti...

Niin ja pitänee vielä lisätä: normaalisti juon kahvia 5-7 kupillista päivässä,
nyt en kahteen päivään lainkaan. Siitä tää hedari johtuu.
Mutta luulis kolmannen päivän jälkeen helpottavan..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3489 : 29.08.2008 22:59:53 »

smitten

Mun elämässäni hymyilyttää tällä hetkellä eräs  jousimies mies,
joka vaikuttaa kovinkin henkiseltä, positiiviselta ja vahvalta ihmiseltä...

Tällaisten miesten takia jaksan uskoa,
että se oikeakin pamahtaa joskus kohdalle...


Hänestä en tiedä, niin uusi tuttavuus ja täyttää 29v tänä vuonna.
Tuntuu että menee aina vain vanhemmiksi.......... coolsmiley
No mutta..... Hyviä ystäviä ei kuitenkaan koskaan ole liikaa.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3490 : 30.08.2008 00:43:00 »

Ahhahahahaa  Grin
Hihihiihihihi hiihiihihihiiiii... Cheesy 2funny 2funny

 Cheesy 2funny Grin Grin 2funny

"mietin tässä maailman pallomaisuutta" "tää ei vois olla yhtään tän tämmösempää"
"pieru on perseestä"

Miten mulla voi olla näin hauskaa.............  uglystupid2
Puhuin äsken yhen tyypin kanssa ja me vaan naurettiiin....
Nyt ratkes joku pitkäaikanen naurulukko........ Grin

Hyviä öitä oi te kaikki kaunokit!
  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3491 : 30.08.2008 11:10:10 »

Vielä ammutakki päällä - huomenta!

Kylläpä tuntui hyvältä aamu, kun on nukkunut hyvän yön lämmitetyn kakluunin kyljessä!
Ukko toi torilta vastapaistettuja pikkumuikkuja. Olipa hyviä!

Mutta siivous odottaa. Ei saa luulla että se tarkoittaa jotakin viikonloppusiivousta. Ehei! Huone kerrallaan, toissapäivänä tuuletin ukon huoneen, nyt omani!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3492 : 30.08.2008 11:29:11 »

Huomenta huomenta!  smitten

Juu, minäkin olen täällä jo parisen tuntia siivoillut.. Nyt saa riittää...
Tai jos vielä tiskaisi nuo pari astiaa tuosta pyörimästä.

Olen tässä siivouksen ohessa lueskellut netistä kaikkea mitä ikinä olenkaan löytänyt koskien Pääsiäissaaria, sen historiaa.. Ne Moai-patsaat kiehtoo mua yli kaiken ja nyt iski sitten niin vahva halu lähtee paikan päälle pällistelemään niitä jättipäitä, että se on kyllä vielä joskus toteutettava.
laugh
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3493 : 30.08.2008 11:34:10 »

Kyllä aina ihmettelen noita ihmisten mielenkiintoja, mistä ihmeestä ne tulevat!?
Kuten tuon Tigrisin Pääsiäissaaret.

Kyllä minäkin nuorena innostuin niihin kun luin Kon-Tiki-lautan purjehduksesta. Se oli silloin kovaa seikkailua!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3494 : 30.08.2008 12:07:01 »

Kyllä aina ihmettelen noita ihmisten mielenkiintoja, mistä ihmeestä ne tulevat!?
Kuten tuon Tigrisin Pääsiäissaaret.

Itse asiassa eksyin tutkimaan näitä Pääsiäissaari-juttuja vähän hassua kautta...
Luin ensin erästä lehteä... Siellä mainittin Yhdysvaltalainen taiteilija Shag, jonka töissä esiintyy 60-luvun tyyliin juhlivia tyyppejä ja toistuvia elementtejä ovat bambut, pääkallot, kissat ja Tyynenmeren saarten muinaiskulttuurien jumalat eli tiki-hahmot...

Kiinnostuin siitä ja sitä kautta menin tytkimaan Tyynenmeren saaria.
Sitten ihastuin noihin patsaisiin.  Smiley


Luulen että mieleni kuolisi, jos en innostuisi herkästi ja tutkisi. Ihan mitä vain. Muutama päivä sitten olin ihan ihastunut erääseen miespuoliseen julkkikseen ja otin hänestä kaiken selville  2funny mutta nyt en ole enää kiinnostunut... Toiset innostuksen aiheet kestää päivän, toiset parhaimmillaan loppu elämän.

Tärkeintä on olla utelias ja ottaa selvää.. Kiinnostuminen tuo iloa ja tyytyväisyyttä elämään!
  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: