Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5666776 kertaa)
0 jäsentä ja 42 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1695 : 27.05.2008 22:40:59 »

 Grin

Piti palata vielä uudelleen.
Kas kun WS jäi pois aatoksista. Wink Cheesy
Siellä olet kentällä,jossa miehet pelaavat golf-radan tyyppisellä jotain heittopeliä ja mietit,jotta kuka on mikäkin ja mikä tarkoitus. idiot2 2funny

Kuule,ei sillä kannata päätään vaivata!Tarkoituksen ymmärtää vasta jälkeenpäin ja aina ei silloinkaan.
Jokainen juttu jaksaa tälläkin iällä viellä kummastuttaa,että mistä on kyse ja mikäs epeli tämä on? idiot2
Se on eteenpäin viisi askelta ja taakse kuusi ja eteen taas kolme ja sitä rataa,,,
Ehkä se oikea tahti sitten joskus löytyy,tai on löytymättä.Syytä en jaksa edes enää pohtia ja taidan kallistua kalaan,josta sentään tiedän lähes kaiken,eikä aiheuta päänvaivaa.
Neitsyt on liian varovainen! knuppel2
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1696 : 27.05.2008 23:01:59 »

voi chandra tuo kännykkäsi soittoääni sai minut jotteensakkin hymyilemään kun sanoit että biisitä tulee mieleen aaviisuinen...

itse vasta tässä eilen vai toissapäivänä kuulin biisin radiosta kun autolla ajelin ja tuli kanssa aaviisuinen mieleen...

aaviisuinen: millaisias kesäsuunnitelmia siellä on...koulut loppuu kohta joten voitais tulla menninkäisen kanssa moikkaan ellet ole tulossa tänne päin?

pitäis varmaan laittaa siulle kuvia tulee menninkäisestä...niin ja sit ois edelleen se yks menninkäisen valkkaama juttu siulle joka pitäny laittaa tulemaan jo aikoja sitten...onkohan miulle iskenyt kauan kestävä kevät väsymys vai mikä  :Smiley
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1697 : 27.05.2008 23:07:30 »



                      Kiss  Cool

          HAAA, tännehän kannattaa AINA kirjoittaa, jos on jotain, edes vaatimatontakin

             kerrottavaa, tapahtumista, jotka ehkä ovat, tai jopa toivottavasti

                 tapahtumassa edes lähitulevaisuudessa.  Niimpä voin sanoa

                     omalta osaltani, ettei ole mitään kerrottavaa, EI.


                                           knuppel2  smitten  2funny


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1698 : 27.05.2008 23:25:33 »

Kotkansilmän viestin innoittamana kerron teille, että mulla pyyhkii hyvin ja painun nyt nukkumaan  Grin

Ainiin! Jos joku sattuu muistamaan, kun täällä (vai missähän se oli) kerran pohdin syvää tietokoneriippuvuuttani, niin haluaisin ilmoittaa, että olen edistynyt! Kone menee kiinni yöksi, mutta aukeaa taas aamulla. Ja kotoa lähtiessäni sammutan sen. Moon ylpee itestäni (ja koskahan en olis?  Wink)


Hyvää yötä teille kaikille, Lionheart kiittää tästä päivästä ja kuittaa.  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1699 : 28.05.2008 08:18:13 »

Täällä on mietitty viimevuoden lupauksista ja muutoksista, niinhän se on mielestäni, että kyllä lupauksia on syytä miettiä mitä lupaa, koska elämässä voi tapahtua yllätyksiä jotka muuttavat ihmistä vahvasti. Itselläni oli innostusta kirjoitella blogiin, mutta nyt kun sitä ei ole saatu valmiiksi, alkaa innostus hiipua. Muutenkin omassa elämässä on sellainen kummallinen vaihe, mitä on, miksi on ja miksei ole. Onpa sitä onneksi upeaa luontoa lähellä josta voi ammentaa voimaa kun sitä siellä riittää. Muitakin ilon aiheita löytyy, paino putoaa mutta rypyt lisääntyy.... mistähän löytyisi kikka kolmonen jossa voisi ylimääräistä nahkaa kutistuttaa, oon kohta kuin se ihana koira joka hukkuu kurttuihinsa, kurttumummo....  Grin
Onpas taas peräytyviä planeettoja  merkuriusjupiterneptunus r ja  pluto r  ja  kuu käynnyt  venus moikkaamassa, jaa siitäkös se ulkoinen olemus sai huomioni....
MUTTA, onneksi olkoon kaikille joille alkaa kesäloma tai ovat suorittaneet opiskelunsa yhteen kohtaan elämässään. On hyvä hengähtää ja miettiä rauhassa sitä seuraavaa lupautumistaan, mikä se ikinä sitten on. Mutta suorittaa se niin hyvin kun kykyjensä mukaan voi, ettei tarvitse katua vanhana, kun ei viitsinyt.
Yx sellainen joka unelmoi leikkaussalihoitajaksi.... ja nyt leikkaan leipää, luomua... 2funny

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1700 : 28.05.2008 09:52:59 »

Anyways. Onko mahdollista että olen rakastanut (miehiä) jo liikaa? Kun tuntuu että aina palaa siihen, että paras nauttia elämästä vain Itsekseen/ ystävät/ tutut. Voihan se olla. Tai sitten olen ajatellut näin koko  suhteeni ajan ja silti se on kestänyt kauan, siis vetovoima. Oh well.

Tässä sitten varmaan sellaista Hyvin Tärkeää Tietoa:?

SPACE.com Staff

SPACE.com
Tue May 27, 4:32 PM ET
 


The Milky Way galaxy weighs about 1 trillion times as much as our sun, according to a new estimate.

ADVERTISEMENT
 
Previous estimates had ranged from 750 billion solar masses to up to 2 trillion. Lately, researchers have been leaning toward the higher figure. But now astronomers have used a more refined method to conclude that our galaxy's mass is slightly less than 1 trillion solar masses.


The galaxy's mass is a mix of stars, gas, dust and mysterious dark matter.


The new estimate is based on a large sample of stars in the galactic halo, a relatively sparse sphere of stars that surrounds our galaxy's main disk. The speeds of stars in the halo reveal the mass of the galaxy by allowing astrophysicists to infer the amount of gravity required to keep those stars in orbit.


"The galaxy is slimmer than we thought," said Xiangxiang Xue of the National Astronomical Observatories of China, who led the international team of researchers. "That means it has less dark matter than previously believed, but also that it was more efficient in converting its original supply of hydrogen and helium into stars."


The finding, based on data from the Sloan Digital Sky Survey (SDSS-II), has broad implications for our understanding of the Milky Way, the researchers said in a statement.


"The total mass of the galaxy is hard to measure because we're stuck in the middle of it," explained collaborator Timothy Beers of Michigan State University. "But it is the single most fundamental number we have to know if we want to understand how the Milky Way formed or compare it to distant galaxies that we see from the outside."


Previous estimates had been based on 500 objects or fewer. The new math was based on data for 2,400 stars.


The larger data set "gives us a huge statistical advantage," said study team member Hans-Walter Rix of the Max Planck Institute for Astronomy (MPIA) in Heidelberg, Germany.


The research will be detailed later this year in the Astrophysical Journal.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 09:57:16 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1701 : 28.05.2008 09:56:55 »

Niin ja nuo muutto ym jutut, Kengu, ne on toistaiseksi sivussa.. oikea kontaktiverkko on täällä Pohjolassa ja laajenee Kummallisiin suuntiin.. mietin itse sitä ahdistuisinko, jos joku vaatisi sitoumusta. Siis että vietettäis enemmän aikaa ja opittaisi enemmän yhdessä. En ahdistuisi, jos oikea tyyppi.  Yksin ei varmaan jupiter  pluto aspect_sex venus 5 ja  kuunsolmu 7  minua nyt jätä.. mitä uutta toinen voisi opettaa, mitä en jo miehistä tiedä?? Vai onko nyt yksi oppi ja muutaman vuoden kuluttua muuta?  coolsmiley

Eli hauska kuulla ettei muillakaan kaikki ole mennyt ihan kuin piti.. no ainahan voi tavoitteita tarkastella uudestaan, muokata ja vaikka palata vanhallekin ladulle jos siltä tuntuu. Toisaalta mitään ei ole menetetty, on opittu. Ehkä jokin meissä ei ole vielä valmis tuloksiin??  

no haettava firmaan tarvikkeita, jatketaan sitä Kaikki on Mahdollista mielentilaa, muuten ei taatulla tapahdu. 


Daily Planet Overview
Under the transit of the Moon conjunct Uranus, you’ll be restless and prone to tension. Strongly independent, you will make an impression on others with your keen intellect and strange interests. You may decide to suddenly make some changes.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 12:07:53 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1702 : 28.05.2008 11:58:20 »

Kiva kuulla Chandrankin kuulumisia taas. smitten
Ettet ole kokonaan hävinnyt palstalta!
Mua väsyttää... ja viikonloppuna olis isosiskon lakkiaiset,mua ei innosta ne yhtään,
tulee ihan liikaa sukulaisia + muita vieraita,ja minä ja  leijona kaverini joudumme toimia
tiskaajina koko juhlissa.En muutenkaan oo yhtään juhlaihmisiä.. tai oon.. mutta en tällaisista
ns."kaavamaisista" ja tylsistä juhlista kuten lakkiaiset,niin tykkää yhtään. Koska en tykkää meidän sukulaisistakaan juuri kenestäkään,enkä siitä kaikesta tohinasta mikä tänne taas tulee.
Niitä meillä on jo niin monet kotona järjestetty.
Tekis mieli lähtee viikonlopuks johonkin pois hälinän keskeltä omaan rauhaan. angel
Mutta ei sitä viitsi siskon juhlista kuitenkaan poiskaan olla,
mekko on sentäs,kengät pitäis vielä ostaa.

Ja tänään pestä huoneen ikkuna ja lattia.
Siitäkin mulle on valitettu taas ihan tarpeeksi että en tee mitään,
kuin laiskottelen vaan.
Kyllähän mä tekisin jos yksinkertaisesti kiinnostais tai jaksais.
Nyt tuntuu ihan ettei oo virtaa mihinkään,ihan kuin alkais masentaa. Undecided
Enskuun alussa alkaakin kesätyöt,koko kesä sairaalalla pesemässä ikkunoita...
Eipä saa pahemmin nauttia lomasta.
Mutta pitää yrittää ajatella positiivisesti,mistä muuten saisin rahaa kämppään
ja toiseen koiraan. Smiley

WS : Kaikella on varmaan tarkoituksensa,en usko että olet voinut rakastaa "liikaa" ja siksi palaisit aina samaan pisteeseen.Sulla voi olla jokin oppiläksy siinä.
Varmasti se,ettei kaikki mene aina niinkuin pitää,niin valmistaa meitä kohtaamaan
jotain vielä parempaa,sitten kun ollaan siihen valmiita.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1703 : 28.05.2008 11:59:48 »

hmmm.. uskomuksia.. parempaa tai erilaista..

jos pelistä on kyse, ei kai koskaan saisi näyttää että pitää tms.. (ja ole arvaamaton)

siinä mitä toistaiseksi on opittu Suhteista-- (ei siis Itsestä joka on eri asia)
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 12:02:13 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1704 : 28.05.2008 12:20:06 »

Täällä taas mietitään syntyjä syviä.. Meillä kotona taas mittaillaan uuden autotallin oviaukkoa. Kävin kivan pienen keskustelun serkkupojan kanssa asiasta. Meni suunnilleen näin:

minä: "Tota vois mun mielest viel suurentaa."
serkku: "Ei tarvi, hyvin tosta auto menee."
minä: "Nomut pitäähä sitä olla vähä varaa? Kelaa ku mutsi änkee meijän toyotaa tonne ni kyllä alkaa pelti kolisee.."
serkku: "Nii vai onkse sillai, et sä et mahu siitä?"
minä: "Ai läskiks haukut vai?"
serkku: "Eiku meinasin tota sun egoo.."

Nyt se ettii kännykkäänsä tuolta metästä.. Heitän nykyisin yllättävän pitkälle. No jospa meen auttamaan..  :Smiley Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1705 : 28.05.2008 15:23:24 »

Nyt on imuroitu!Kyllä ottikin voimille. Cheesy
Heitettiin veljen kans tikkaa pihalla,mä en oikeen oo hyvä siinä.
En osu ees tikkatauluun. Grin
Mutta illemmalla vielä iso urakka edessä... Terassin peseminen + tuolien pesu.
Onneksi isosisko ja sen poikakaveri tulee avuksi. angel
Mä meen nyt kattoo onko meidän riippukeinu vielä tallessa jossain,
vois ripustaa sen ja mennä hetkeksi loikoilemaan. smitten

Jinx: Pidä hauskaa!! Wink :Smiley
Kävipä Elwynillä huono tuuri. Toivottavasti asiat kuitenki järjestyy! angel
Tigru: Ai suakin kiinnostaa mielenterveys työ!Hienoa. Itse olen ajatellut että saatan hakea ks.alalle opiskelemaan lukion jälkeen,mutta se ei oo vielä yhtään varmaa. Cool
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1706 : 28.05.2008 16:48:59 »

Menisi, Tigrinum... mutta eivät huoli vaikka olenkin O.neg. On niin "teevettä" tuo veri  buck2
Mutta olen kanssasi samaa mieltä, että hyvä, hieno ja kerrassaan upeaa kun joku sellaista tekee. Heillä on taatusti pienet siivet jos ei selässä, niin kantapäissä  Wink Nim.kerran saanut hädän hetkellä  angel angel
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1707 : 28.05.2008 19:13:57 »

Nyt oon saanu kukkapenkkiin istutettua kukkia ja pessyt tuoleja ja
tuulettanut petivaatteet ja vaihtanut
lakanat ja ja ja... terassin peseminen jää huomiselle.
Nyt kyllä en tee enää tänään mitään! Wink
Mä aion kyllä mennä luovuttamaan verta sit kun oon 18v. smitten

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
mirka222
Vieras
« Vastaus #1708 : 28.05.2008 22:09:45 »

Juu, oon alkanut itekin miettimään tuota verenluovutusta..Mulla on B- veriryhmä ja Suomessa tosi harvinainen Undecided Äipälläni on just tuo O-, mutta miksi sitä ei otettaisi vastaan Shocked Sehän sopisi kaikille miinus-veriryhmäläisille, joiden veri on kiven alla..Huoh, sainpas kämpän eilen etsittyä, vkloppuna muutto..Oli siinä työ: en päässyt haluamaani asuntoon kaverin kämppikseksi, vaikka samalla alueella olisi ollut toisille vapaita asuntoja, virkailijat eivät vain viitsineet katsoa toivomustani, jonka liitin hakemukseen Tongue...Sain nyt kuitenkin soluasunnon ihan yliopiston ja uuden työpaikkani vierestä, tosi siistinä pidetty, pienihän sen on, mutta en halua alkaa maksaa kalliista yksiöstä ja olemaan riippuvainen töistä opiskelun ohessa, kämppiskin on->tosin en ole nähnyt vielä..Mulla on ihan kauheasti tavaraa!, siinä on sitten miettimistä, mihin kaiken tungen Grin En haluaisi heittää poiskaan, koska kovalla työllä hankittuja...Exäni jää asumaan tähän samaan rakennukseen, joka on tosi lähellä uutta kämppääni...Aika outo olo nyt, toivottavasti en tule katumapäälle tämän muuton ja eron suhteen, jos en heti totu uuteen asumismuotooni..Täytyy vaan olla sitkeä ja kirjottaa vaikka ne asiat ylös, minkä takia erosin, ettei pääse unohtumaan Grin Pelottaa, että tulee samanlaista on-off juttua kuin kavereillani, joilla se on kestänyt monia vuosia, eivätkä ole päässeet puusta pitemmälle..Yhteiselo ei vain onnistu, mutta eivät ole silti valmiita päästämään irti, vaikka saavat vain siipeensä koko ajan...Asiaa pahentaa se, että exäni haluaisi vielä jatkaa ja liehittelee ja käyttäytyy erillä tavalla lähes koko ajan...Itseä tuo käytös nyt lähinnä kiukuttaa tickedoff, vuoden päivät olen yrittänyt keskustella suhteestamme ja yrittänyt etsiä ratkaisua tilanteeseen, mutta herra ei lotkauta korviaan..Joutuisin vastaisuudessa vetämään tilanteen aina eron partaalle, jotta herralta saisi edes jotain vastakaikua ja ottaisi tosissaan, ei kiitos! Lisäksi nuo ongelmamme ovat niin "syvällä" ja jo perusluonteissamme, joten en halua lähtä kummankaan perusolemusta muuttamaan..Lisäksi exälläni on pahat lapsuuden traumat, johon hän tarvitsisi monen vuoden terapian...Ei ole suostuvainen menemään kirveelläkään! Haluaisin itse olla kaveri vielä, mutta exäni alkaa aina kuittailemaan olemattomista muista miehistä, jos satun olemaan hyvää pataa hänen kanssaan..Lenkillä käyminenkin on kuulemma muita miehiä varten, vaikka sattumoisin olen koko ikäni harrastanut liikuntaa, ukko ei vaan ole huomannut sitä vasta kuin nyt Grin
tallennettu
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1709 : 28.05.2008 22:55:27 »

JEE JEE! NÄYTTÖ MENI LÄPI!  Grin
NYT ON PUOLET SUORITETTU JA VIELÄ KAKSI NÄYTTÖÄ JÄLJELLÄ SITTEN SYKSYLLÄ JA ENNEN JOULUA!!


On kyllä todella helpottuntu olo, kun ei tarvitse nyt vähään aikaan ressata opinnoista!  :Smiley

Ja ihanat ilmatkin tulossa viikonlopuksi! auringon paistetta!!!!  Cool
Kyllä nyt elämä hymyilee!!!!
  Cheesy
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: