Sivuja: 1 ... 607 608 [609] 610 611 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5624678 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9120 : 20.04.2009 21:11:54 »

Niin, mikä ettei. Tai sitten joskus myöhemmin, kun on vähän enemmän vapaa-aikaa.. Grin

Kirjotin taas kolme sivua.....

Miksi mulla on näin hyvä olo, onko tämä enää edes normaalia  Smiley Smiley Oon löytänyt sisältäni ahkeran opiskelijan, hyvä juttu että se löytyi kolmen vuoden totaalilaiskottelun jälkeen... 2funny
Sama juttu oli lukiossa, ekat vuodet lintsattiin ja ajateltiin että helppoa on, viimesenä vuotena haalittiin kursseja ihan mieletön määrä hirvittävällä tohinalla sitten........ Ja vannottiin että tämän jälkeen olen viisaampi enkä enää ikinä aiheuta itselleni tällaista työmäärää näin lyhyeen aikaan..

Ihmisen muisti on kyllä huono.  Grin

Kuuntelen repeatilla tuota Bryan Adamsin I'm Readya, jonka Elwyn linkkasi eilen musaketjuun.
Niin ihanan toivoa tuova biisi, että voi huokausten huokaus... angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9121 : 20.04.2009 22:12:22 »

Vai että Elwynilläkin ollut raskasta, no se on jo jotain että sinua pystyy kohahduttamaan.  Smiley

Miksi kaikki on saanut veronpalautuksia, mutta posti ei ole muistanut minua millään kirjeellä?  idiot2
Koska kaiken järjen ja logiikan mukaan (huom. minultakin löytyy joskus sellaista) mun pitäis saada myös... Tosin en muistaakseni viime veronpalautuksistakaan tiennyt mitään, ennen kuin ne tupsahti tilille! Ja taas 22:22.  :Smiley Nyt nukkumaan, öitä.

*muoks lisäys: ja edelleenkin mun kello heittää 10 minuutilla...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9122 : 21.04.2009 10:41:12 »

no en minäkään rumaa kattelisi, mutta ei ne olekaan rumia olleet.-ainakaan oman maun sivusta. hassua ajatella.. miten mies sitten katsoo naista..


-Yksi tapa miten voitte ajatella tätä tanssia, on miettiä eroa reaktion ja tietoisen toiminnan välillä. Kun tanssitte omaa tunnevapaustanssianne, ajatelkaa, miten reaktio seuraa nopeasti noussutta tunnetta. Viha voi johtaa koviin sanoihin, joko mielessänne tai ääneen sanottuna. Suru voi johtaa voimattomuuden tunteeseen ja tarpeeseen syyttää toisia tilanteestanne.
 
Sillä hetkellä kun tunne nousee, reaktio tulee saataville. Jotkut ihmiset elävät jatkuvassa reaktiokierteessä ja heitä heittelevät jatkuvasti tapahtumat, jotka saavat tunteet muuttumaan reaktioiksi. Syy miksi jotkut ihmiset määrittelevät tunnevapauden vapaudeksi tunteista, on se, että voi olla vaikeaa erottaa tunteita ja niistä seuraavia reaktioita toisistaan. Tunnevapautta on silloin, kun vapaasti tunnette tunteenne, mutta kieltäydytte sortumasta reaktiiviseen ajatteluun ja käyttäytymiseen. Tunnevapautta on silloin, kun päätätte kehittää tarkoituksellista, tietoista toimintaa tunteidenne perusteella.
 
Tietoista toimintaa tapahtuu silloin, kun tunnette tunteenne ja syntyy tarve reagoida, mutta sen sijaan että sorrutte reagoimaan, keskitytte siihen korkeampaan osaanne, joka pystyy näkemään suuremman kuvan ja säilyttämään vilpittömyyden itsenne osalta. Tuo korkeampi osanne - tuo keskittynyt mieli - päättää toiminnasta. Keräätte lisätietoa panemalla merkille ja hyväksymällä tunteen ja sisällänne nousevan reaktion, etsimällä vihjeitä ympäristöstänne, kuuntelemalla toisten näkökulmia ja miettimällä toisten asemaa käyttäen empatiaa. Tämän tiedon keräämisen avulla, mikä voi viedä muutaman sekunnin tai jopa päiviä, kehitätte tietoista toimintaa. Päätätte, mitä sanoja ja tekoja käytätte kunnioittaaksenne parhaiten omia tunteitanne, samalla kun pysytte kurssissa sen kanssa, kuka haluatte olla, ja toimitte annetuilla resursseilla mahdollisimman vilpittömästi elämäntarkoituksenne osalta.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2009 10:46:55 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9123 : 21.04.2009 11:26:56 »

mitkä ammatit sopii ravulle? pitäisi neuvoa serkkua. rapuherranen on mennyt urheilufirmaan töihin, kas vaan JUST niinkuin sen suojelusenkeli neuvoi vuosi sitten! ohhoh

Kaupallisella alalla häntä viehättää juomien myynti ja hän omistaa krouveja sekä hotelleja.  angel

Hän työskentelee myös pesuloissa ja kylpylaitoksissa. Hän on erinomainen lastenlääkärinä tai opettajana. On huomattava, että Rapu-ihminen työskentelee mieluummin pikkufirmassa, jossa hän tuntee olevansa ihailtu ja pidetty, kuin laajassa liikeyrityksessä, jossa hän on vain yksi monista.


mitä tarkoittaa että Jupiter on ylennetty ravussa??  Grin

kuuluisia  rapu

Eino Leino, Robin Williams, Princess Diana, John Glen, Courtney Love, The Dalai Lama, Antoine de Saint-Exupery, Tom Cruise, Harrison Ford, Henry David Thoreau, Meryl Streep, Kevin Bacon, Sylvester Stallone, Bill Cosby, OJ Simpson, Henry VIII, Louis Armstrong, Ernest Hemingway, Tom Hanks, Julius Caesar, Marie Antoinette, Jean Cocteau, La Fontaine.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2009 11:39:33 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9124 : 21.04.2009 13:13:01 »

Hei tupalaiset!
Rapuherralle ammatti... sosiaalinen herkkis, joka kulkee sivuttain muihin nähden joka asiassa  Grin
Kauppias tietty tai miten ois parisuhdeterapeutti.
Kummallakin pitää olla "pelisilmää", kaukonäköä ja taktista osaamista ihmisten kanssa (psykologista manipulaatio taitoa)  Grin

Huom! streotypia minulta niistä ravuista joita tunnen  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9125 : 21.04.2009 13:21:00 »

eikun raputytölle, miten voi laajentaa työkenttäänsä Ranskassa saadun taiteen maisterin papereilla..

no kauppaahan tuo tyttö nyt yritteleekin.. pienimuotoista markkinointia ja omaa firmaa sitten..

Ihan kuin menisi materiaalisempaan suuntaan
nuo, kaksonen> rapu> leijona.. ? kesän tyypit


http://www.astrology-online.com/leo.htm
« Viimeksi muokattu: 22.04.2009 10:24:51 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9126 : 21.04.2009 15:52:30 »

Ups! Sorry  Embarrassed
Mutta eiköhäm tyttösillä ole enemmän herkkissarvet ulkona, kuin poikapuolisilla... varmasti haistaa hyvän tuulen, kun kohdalle osuu  :Smiley Elämä on siitä hassua, että noita hyviä juttuja joutuu joskus odottaan kuin busseja  Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #9127 : 21.04.2009 16:42:45 »

Grin hyvä kun joku tiivisti, meille kuuluu  Grin

No mutta, mitäs sitten Elämänilolle kuuluu?  Smiley

ps.Elämänilo -mitä sinulle kuuluu?

Hei Ystäväin

Ihan hyväähän minulle kuuluu.
Tuolla Facebook:ssa maijailen nykyään
- siellä on monia muitatin astolaisia

Flunssasta olen juuri toipunut.

Elämä on ihan kulkee omilla raiteillaan.

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28614.msg238075#msg238075

 smittenElämänilo  smitten



tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9128 : 21.04.2009 20:48:38 »

Voisko toi rapu olla yhtään rasittavampi. En ole vastannut sen puheluihin, mutta se soittelee ja lähettelee viestejä. Nyt se alkoi facebookissa chattailemaan ja sanoin sille ei, ja se alkoi kinuamaan. Noh, poistin sen kaverilistaltani.... Sitten se aloitti mesessä, mutta poistin sen sieltäkin sanomatta sille mitään. No saa sitten nähdä onko mulle tullu kohta siltä sähköpostia, mutta jos tää jatkuu yhtään tän kauempaa niin..... Argh.

Jos vaan totaali ignooraan nyt, enkä vastaa mihinkään mitään, koska aikasemmin ne järkiperustelut ja tiukat sanomiset ei ole uponneet sen tajuntaan. Miks pitää olla tollasia kamalia iilimatoja?

Oon ollut paljon onnellisempi nyt noin viikon ajan, kun en oo sen kanssa jutellut, oikeen tajusin että sehän se oli mikä vei multa niin hirveesti energiaa........
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9129 : 22.04.2009 10:20:54 »

olisko hän viimeinen niitti rapujen ilmaantumiseen elämääsi.. en ole vieläkään selvillä että pitääkö astro paikkaansa, siis että kaksonen sopii ilman kanssa, jousimies tulen jne.. tai ne kaikki muut aspektit.. minullakin rapu saa ihan itse ehdottaa tarkempaa tapaamista, on oikeesti tasainen kiire. mihin se tosi rakkaus meni.. siksi ei huvita sekaantua kehenkään. aikaahan on.  oinas oli Lontoossa, joo. sekin vaan tuo mieleen suhteen Lontoossa.

aika hyvä tarot tuli, bisnesvalinta ja että nyt ei huvita viihdyttää lukuisia miehiä. tuottamatonta työtä.

meinasin perua Wienin matkan, kun toinen matka varmistui jne mutta kai menen.. varmaan sitten ne kehutut miehet pelmahtaa jostain lahjoineen tms
  Grin Cool
« Viimeksi muokattu: 22.04.2009 11:40:01 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9130 : 22.04.2009 12:01:41 »

apuva,

jostain Sepon linkistä,

katsokaa sivut 34-44 siellä olis niinkun futuuria, halutaanko? s 62-68 aika cool elämää merillä..

http://www.thezeitgeistmovement.com/A-DesigningtheFutureE-BOOK-small.pdf
« Viimeksi muokattu: 22.04.2009 12:08:03 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9131 : 22.04.2009 17:42:57 »

Heipähei tupaan tasapuolisesti kaikille homoille, bi-seksuaaleille ja alieneille!
(ynnä muille vähemmistöille, sekä enemmistöille, sekä isännille, että emännille!)  smitten

Nyt on asia niin, että meikäläiset palautti opinnäytetyön
ohjaavalle opettajalle ja viestinnän opettajalle luettavaksi.
Ja lyötiin lukkoon jo esityspäiväkin. santa_azn

Nyt pitäis alkaa lukee tuohon yhteen viimeseen koitokseen...
Mistä mä saan energian ja keskittymiskyvyn??
Sydänasiat on niin vaikeita, helvetin sinussolmukkeet ja AV-blokit ja ties mitkä johtumiset ja parasympaattinen hermosto, oon ihan sekasin kaikista rytmihäiriöistä, sydämen toimintaa on niin vaikee ymmärtää!  Angry No ei tässä kiukuttelu vie eteen päin, kai mä noi jutut vielä opin ymmärtää kun maltan keskittyä ja lukee asian kerrallaan, enkä poukkoile miten sattuu niin kuin on tapana.....
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9132 : 22.04.2009 19:40:05 »

oletteko huomanneet että kun etsitte astrologisia tietoja googlesta, löydättekin omat tekstinne astrossa. itse löysin oman selostuksen siitä miten vaikea oli päästä narsistista irti. ja kun päästi, on ollut irti kokonaan. huomasin ettei mitään väliä hänellä minulle, siis ihan zero kaipuu, kiinnostus tms.

etsin tietoja Jupiter - matkailu - banking - julkaisu jne

toisaalta olin sanonut ettei ravut kiinnosta, mutta ravusta tuli seuraava koulu. olin jo mennyt ihan omaan suuntaani, ravustakaan ei partneria kunnolla. kohta en sano mitään. kun aina tapahtuu joku muu asia. sawotar suositti minulle silloin oinasta. athakin oli liian paljon mukana suhteissaan, siis kun kuvaili että 150%-
  Grin
« Viimeksi muokattu: 22.04.2009 19:44:47 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9133 : 22.04.2009 20:06:12 »

Sairaan fucking kipeen raastavaa......
Tajuatteko te mitä tekstiä mä joudun pänttäämään?? Miten mä ikinä tajuan tästä mitään? Kun menee puoli tuntia että opin kirjottamaan oikein jonkun sellasen sanahirviön kuin membranoproliferatiivinen glomerulonefriitti, ja tää koko sivu vilisee kaikkia tollasia sanoja. Ja tän sivun jälkeen on 199 sivua jäljellä.

ÄH.  crazy2

Mutta en mä voi luovuttaa!! Jos tää koko koulu jäis tästä tenttiä vaille valmiiksi niin olis aika stnan säälittävää....

Onneks uusintapäivä on vasta 13. päivä... Mä ehkä kerkeen oppimaan jotain, jos joka päivä luen...

Lukuvinkkejä? Miten oppia sisäistämään lauseita, joiden sisällöstä tajuaa jotain vasta kun on kolme kertaa lukenut lauseen ja tarkistanut parin sanan merkityksen jostain muualta...? Luenko lauseen kerrallaan, vai lukisko eka suuria alueita välittämättä siitä, ettei tajua puoliakaan sanoista ja palaa niihin sitten myöhemmin?
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9134 : 22.04.2009 20:28:53 »


Lukuvinkkejä? Miten oppia sisäistämään lauseita, joiden sisällöstä tajuaa jotain vasta kun on kolme kertaa lukenut lauseen ja tarkistanut parin sanan merkityksen jostain muualta...? Luenko lauseen kerrallaan, vai lukisko eka suuria alueita välittämättä siitä, ettei tajua puoliakaan sanoista ja palaa niihin sitten myöhemmin?

No sulla on oma omaksumis- ja oppimistapa että näinköhän toisten vinkit auttavat?
Joku valokuvamuistillinen vois esimerkiksi antaa omat vinkkinsä,
mutta jos itsellä ei ole tuota lahjaa niin eipä niistä apuva..

Aika harvoin tuli tentteihin luettua, ainoastaan jos oli ihampakko (hyläriuhka esim. matikassa)
tai silloin pänttäsin jos aihe oli mielenkiintoinen,
mutta käsitteiden sisäistäminen vaikeatajuinen:
-Jotain semiotiikkaakin piti lukea kieli keskellä aivoja että
tajusi esim. ikonin ja indeksin eron tai
merkityksen merkityksellistämisen, huh..

Mulla on tepsinyt se, että ensin kokonaisuus,
sitten ne mitä en ymmärrä niin ns. käännän itselleni rautalangasta ja
katson miten ne sopii loogisesti palapeliin vai sopivatko..

-Mutta mikäs  merkurius kalat aspect_squ neptunus on neuvomaan älypähkinöissä, heh.


tallennettu
Sivuja: 1 ... 607 608 [609] 610 611 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: