Sivuja: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644287 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3870 : 12.09.2008 20:15:00 »

d-child sanoi moneen otteeseen että tulimerkkien tulisuus ärsyttää tms, mutta mitäs väliä sillä minulle on, kun emme tunne. ihan kivasti analysoi muuten astroa. tuo mitä hän sanoo tulesta on aivan yhtä lailla mahdollista sanoa vaikkapa ravusta, joka tooodella ailahteli, ja tunteet vaihteli ja tyyppi pomppi levottomana mestasta toiseen. ei silti, olihan se yksi romanssi.


kokemuksella, tuli on mulle liian ailahteleva ja pomppiva elementti smitten tarkoitan sen liekin jatkuvaa muuttumista eri intensiteeteistä toiseen.


olin vaan ajatellut että kukaan tuskin on vain tähtimerkkinsä jne, persoonassa on vähän muutakin kuin astro, oli kyse itsestäni tai tuntemistani ihmisistä. olen itse hyvin vakaa ja pitkäjänteinen suhteissa ja kaikki muut merkit siis esim skorppari 2x rapu 3x kauris 2x on olleet niitä pomppijoita. tulen kanssa kesti pisimpään ja au.ilman kanssa en olekaan tietääkseni ollut.

en sitten tiedä mistä nuo pari kuukalaa aurinkomerkkeineen tupsahti, menneistä elämistä kai, pakkaa sotkemaan hieman.. mutta maamerkillä oli kyllä säpinää vaikka muille jakaa.. se siitä.. eteenpäin..

nimim. ei rajoituksia pliis-

sirkus oli jälleen ihana+dangerous!
« Viimeksi muokattu: 12.09.2008 20:39:35 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3871 : 12.09.2008 20:39:09 »

Mieli on kummallinen kapistus...

Yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta päässäni alkoi soimaan loru:
silkkiä, samettia, sarkaa, verkaa...

Mietin hetken että mikä ihme tuo on.. idiot2 idiot2

Sitten alkoi toinen loru tulemaan: pappi, lukkari, talonpoika, kuppari, rikas, rakas, köyhä, varas!

Sitten muistin! Se on se hyppynaruleikki, mitä leikittiin välitunneilla ala-asteella!  smitten
Missä arvuutellaan tulevan miehen ammattia, hääpuvun materiaalia, häidenviettopaikkaa, lapsien lukumäärää yms... Smiley

Tiedättekö leikin?  Smiley

Kummallista että tuollainen asia tulee yhtäkkiä mieleen!
Ja se tuli siitä, kun luin sanan "verkatehdas" jostakin...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3872 : 12.09.2008 20:57:31 »

Mä meen huomenna ja ylihuomenna töihin...
Tätä tää opiskelijaelämä on.

Rahaa pitää repiä jostain jos ostelee syntisen kalliita lamppuja ja mattoja.  crazy2
Mutta kun minä tykkäsin niistä.  coolsmiley

Olohuoneen lattia on nyt täynnänsä tilkkutäkin tilkkuja kun levitin kaikki 18 "lastani" siihen ja aloin pähkäilemään järjestystä miten ompelen ne yhteen.  Smiley Vielä 17 pitää kutoa, niin sitten täkin osaset ovat valmiit. Kaikenlaista sitä tekeekin... Toivottavasti saan tuon joskus valmiiksi! Kummallisesti sitä tulee kaikki tällainen puuhastelu päälle kun paperityöt sun muut kouluhommat odottavat tekijäänsä......
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #3873 : 12.09.2008 21:09:05 »

Kummallisesti sitä tulee kaikki tällainen puuhastelu päälle kun paperityöt sun muut kouluhommat odottavat tekijäänsä......

 2funny smitten 2funny smitten

Niin tuttua opiskeluajoilta tai jos pitäisi siivota tai....  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3874 : 12.09.2008 21:37:31 »

Neela!  smitten

Mutta "sijaistekeminen" on varsin positiivinen ilmiö, kun jotain työtä vältelläkseen saattaa hoitaa pois alta muitakin asioita jotka toisissa olosuhteissa ovat sellaisia hommia joita ei ihan ajankulukseen tekisi..
Kuten vaikkapa kokeisiin lukiessa iskee hirveä siivousvimma päälle ja oikein nauttii siitä siivoamisesta.  Wink

Oi ja voi!  Tongue Ostin kolme ässäarpaa ja sain jokaisesta hinnan verran takaisin, eli 3€...
Sitten ostin uuden ässäarvan ja luontoarvan voitollani, ja ässäarvasta tuli taas hinta takaisin..
Luontoarvasta ei tullut mitään, mutta voittokentässä komeili 15000€ ja aloin sen jälkeen miettimään,
että mitä jos olisin voittanut sen...  Shocked :Smiley Tongue

Olisin varmaan pudonnut lattialle istumaan suu ja silmät auki, hengitys olisi lakannut ja pää lyönyt tyhjää parikymmentä sekuntia.. Sen jälkeen olisin kysynyt tuhat kertaa onko tämä totta ja tarkistanut sen arvan ...
Sitten saisin paniikkikohtauksen, että entä jos hukkaan sen tai poltan vahingossa, tai murtovaras vie sen yöllä.. Sitten vasta tajuaisin hihkaista riemusta...

Ensin soittaisin äidille.. Arvaa mitä??  Grin Sitten soittaisin siskoille.. Ja kaikille heistä mäjähtäisi tonni tilille, sen lupaisin... Maksaisin itseltäni muutamien kuukausien vuokrat eteenpäin, jättäisin käyttötilille 1000€ ja loput työntäisin korkeakorkoiselle säästötilille, tehden sopimuksen että en saa kajota niihin vuoteen. Tämä takaisi sen etten alkaisi törsäämään ja muistaisin tehdä töitäkin.

Eikö olekin hyvä tehdä suunnitelmat valmiiksi, jos tällainen hirveä katastrofi sattuisi kohdalle?  2funny

 Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3875 : 12.09.2008 22:12:17 »

Loppujen lopuksi tuo ajatus voitosta alkoi ahdistaa jollakin tavalla,
en tiedä miksi, mutta en jotenkin haluaisi suurta summaa rahaa, ellen heti saisi sijoitettua niitä johonkin tarpeelliseen ja turvalliseen...

Jotenkin itsestään selvää kuitenkin on että haluaisin jakaa sitä perheen kanssa...

Luultavasti en kertoisi edes parhaimmille ystävilleni voitosta mitään, vaikka toisaalta en tiedä osaisinko olla  Lips Sealed ...,

Olen kaksi kertaa saanut perinnön ja suht peräkkäin, ensin isän ja sitten mummon... Olla sitten teini, työtä käymätön, kokematon ja ikänsä niukkuudessa elellyt ja yhtäkkiä tilillä on *****€ rahaa. Sen lisäksi minulle maksettiin vielä jotain ihme eläkettä, kunnes täytin 18v koska jäin "puoliorvoksi". Olin jotenkin vihainen maailmankaikkeudelle ja ajattelin vain että jos jotain oikeasti haluaisin ostaa, niin ostaisin isän takaisin!! Voi sitä uhmaa minussa silloin! En halunnut mitään paskoja rahoja vaan isän! Sitten aloin shoppailemaan ja ryyppäämään, täyttämään tyhjiötä... Jonkin verran lahjoitin äidille lainojen lyhentämiseen, koska hän peri meistä vähiten...
Ne rahat mitkä onneksi tajusin pistää jemmaan, ovat vuosien saatossa vähentyneet laskuihin, vuokriin, bensaan, ruokaan ja kaikenmaailman pikkujuttuihin, enkä edes nykyään huomaa tästä elintasostani ja omaisuudestani, että olisin joskus omistanut sellaisen summan..  2funny

Tunsin itseni typeräksi, kuvittelin että kaikki pitävät minua hyväonnisena kakarana joka tienaa toisten kuolemalla tekemättä yhtään mitään.  Embarrassed Hölmösti ajateltu, en enää ajattele niin, mutta se vaan tuntui joka tavalla niin ristiriitaiselta.

Sen takia en oikein tiedä mitä raha minulle merkitsee, toisiko se onnea, osaisinko käyttää sitä järkevästi..
Suurin siunaus rahallisesti olisi juuri se, että elämänsä läpi saisi käteensä sen verran, että voisi huoletta maksaa laskut, ostaa ruuat ja jotain pientä extraa siihen päälle.

Haaveilen sopivan kokoisesta talosta sen kokoiselle perheelle, jonka joskus "luon".. Se on suurin unelma kaikista. En murehdi rahasta, se on kuitenkin vain vaihtoväline... Haluan vapautta ja turvallisuutta, rakkautta, rakkaita ihmisiä ympärille...

Ja jos rahasta puhuminen on jokin tabu muussa mielessä kuin valittamalla huonoa rahatilannetta,
niin sorry...  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3876 : 12.09.2008 22:13:51 »

 
  Cheesy

 TIGRU!  smitten

 Kun sulla on noin valmis suunnitelma jo,mitä tehdä sen rahan kanssa,niin mikset vain visualisoi voittavasi
 tuon summan?  :Smiley  Cheesy

 JA saanko sulattaa tuon lumen noitten ihanien joutsenten ympäriltä?PLIIIIIS!!!!?
 Muuten tosi kaunis kuva.

 Ihana olotila päällä.Kaikki viikon työt tehty,uusia tiedossa ja huomenna pidän vapaapäivän. smitten
 Saunassa käyty ja tuikut palaa ja sanoin  kalat ukolle että nyt kiitos haluan olla ihan yksin ja
 hiljaisuudessa tänään.Eikä se edes suuttunut,vaikka yleensä nykyään,,, Undecided
 On kait käymässä hieman liian tiiviiksi tämä. knuppel2
 Tai voipi olla että sen mieli tekikin kuppilaan ja tein sen helpoksi hänelle. Cheesy

 Ny kattomaan BB kohellusta ja puolisulannutta jädeä kulhoon=HEAVEN!  angel smitten
 Kertakaikkisen mahtava olotila! smitten  smitten  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3877 : 12.09.2008 22:19:24 »


 Ja eikäs ole tabu aihe!  knuppel2
 Kyllä sitä luoda saa ja mielestäni et edes kovin runsaita toivo.
 Hieman samanlaista kun itsekin.Rahat laskuihin ja elämiseen ja hieman hupulointirahaa,kun jotain kaunista
 tekee mieli. smitten

 Ei se itsellenikään muuten mitään merkitse,koska pistän aika nopeasti kiertoon suuremmat summat. Grin
 Mutta hyötyypä siitä sitten joku muu!
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3878 : 12.09.2008 22:25:35 »

Hyvää taivastelua in heaven sinulle Chandrasein.  smitten

Kuule tuo joutsenten kuva... Arvaappa miksi siinä on talvi? Siksi kun olosuhteet ovat vielä hieman jäässä, talvi on odotuksen aikaa.. Mutta aurinko paistaa ja oranssi hehku tuo lämpöä ja vähitellen sulattaa jään sydämistä.. Sitten ne lämpiävät oikein kunnon rakkauden hehkuun ja alkaa ikuinen kesä... smitten

Mutta tämän talvenkin keskellä se hehku elää siellä vahvana ollen valmis syttymään täyteen liekkiinsä,
kun sen aika tulee..

Sydän osaa aavistaa, että jossain on toinen, samaa kieltä puhuva, samaa energiaa hehkuva... smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3879 : 12.09.2008 23:52:37 »


 Ei sinun sydämesi taida kuitenkaan koskaan ihan jäässä olla,,,  smitten

 Mutta toki tuon kuvan viesti on puhutteleva ja mikä symboloisi paremmin
 sitä,mitä odotat. :Smiley

 Arvaappa vaan,miten monta kymmentä kuvaa minulla on otettuna joutsenista juuri noin.
 Että ne yhdessä muodostavat sydämen. smitten
 Ja ikuisia parisieluja tässä elämässä.

 Jotenkin tuntuu,ettei joutsen synny enää uudestaan mihinkään olomuotoon maan päälle,
 vaan niistä tulee enkeleitä joka ikisestä. angel

 Nyt väsyttää täältä taivaasta käsin vahvasti.Ei jaksa enää edes nautiskella vapaudesta
 kun väsy on niin voimakkaana päällä.
 Ei ollut tuo  kalat mieskään mihinkään mennyt,vaan jutustelin kanssaan hetken.
 Tulee huomenna käväisemään,joten se taitaa olla totuuden paikka.
 Kuullostella tunteitaan,,,  Huh
 Jotenkin helppoa kun ei näe toista.Näkeminen ja siinä muodostuvat keskinäiset energiat tuovat sen
 vastauksen,eikä ole nyt juuuri sanoja,jos en enää tunnekkaan samoin. Undecided
 No,se on huomisen murheita.

 Oikein hyvää ja rauhaisaa yötä tupalaisille missä ikinä lienettekin. smitten
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3880 : 13.09.2008 03:38:55 »

Niih.. kuinka ankea paikka maailma olisikaan ilman mua.

Laskuhumala. Kiitos hei, nukkumatti huutaa jo mun nimeä. ->

Öitä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3881 : 13.09.2008 10:43:35 »


 Onpa täällä ollut tunnelmat yöllä,,,  Huh

 Mun ihanaksi suunniteltu vapaapäiväni alkoi hieman noissa merkeissä ja nyt  Embarrassed  knuppel2  tickedoff
 Ensinnäkin en halua tavata nyt  kalat,koska tunnen nokassani jo muutenkin vanhan kaljan lemun.

 Ja nyt se tuotiin ihan konkreettisesti kotiini.Hitto että piti avata ovi. crazy2
 Poikanihan sieltä tallusti ja kuinkas ollakkaan,onko ruokaa?Saanko nukkua pari tuntia?
 Se oli tehny sitä ja toinen tätä ja EN JAKSA KUUNNELLA NOITA JUTTUJA YHTÄÄN ENÄÄ KOSKA NE EI
 KUULU MUN MAAILMAANI!  knuppel2 tickedoff

 Sanoin että nuku sitten pari tuntia ja sitten alat kalppia siitä.Enkä ymmärrä miten kauan pitää rypeä tossa
 paskassa ennenkuin kasvaa aikuiseksi.Ja että OLE HILJAA NOISTA JUTUISTA,KOSKA MUA EI KIINNOSTA!!!

  buck2,Miten tolleen nyt raivostuin. Cry
 En yleensä sano enää mitään,en puutu elämäänsä,mutta kait se kun oma rauha meni ja täällä haisee vanha
 viinan ja kaljan sekoitua ja yököttää!!!!!!!!

 Juu,juomenta,,, Embarrassed
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3882 : 13.09.2008 10:53:09 »

no enpä luullutkaan d-child. minulle ISSUE ei ole tuli tai maa tai kalat tai jousimies.. vaan se kun olen jo ylittänyt nuo egon ja erillisyyden rajat ja edelleen ihmiset tuntuu olevan erillisiä saarekkeita.. tämä tulee nyt Turun kirjastosta ja tunnen sen vaan kaikkialla. se rassaa, eikä jotkut merkit.

mutta kuten sanottu, olisin voinut esim vuosi sitten tavata ihan eri sielukumppanin siellä bileissä missä oli monia miehiä. olisi jäänyt moni kalat-rapu pohdinta käymättä. siellä olisi varmaan ollut paljon miehiä, joilla olisi tuo sielu jo auennut, tarkoitan henkisiä tilaisuuksia. no ei se mitään, kaiken voi korjata, silloin sattui olemaan vetovoimainen se. aikaa voi melkein kääntää takaperin ja alkaa kuvioita alusta - jokainen hetki on uusi.

ihmisiä siis on kaikkialla kovasti, mutta se että tunnistaa jonkun.. on eri asia.

onnea vaan rahavisualisoinneille, minä en luota rahapeleihin eikä oikein edes pörssiin nykyisin..

talvella voisi tapahtua jos on tapahtuakseen.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2008 10:55:17 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3883 : 13.09.2008 11:06:14 »

Huomenta  smitten
Voi miten kurjasti alkoi CHANDRAN aamu,voin kuvitella  Undecided
Mä lähden tästä ihan just  leijona kaverin kans mäkkiin syömään,ilman rahaa tottakai mutta
yleensä se maksaa mun ruuat automaattisesti  Smiley  smitten
Sit suunnitelmissa mennä keilaamaan siskojen kans ja yritän saada Suklaasilmän mukaan
mutta ei kuulostanut kovin innostuneelta ajatuksesta... no,vaikkei tuliskaan niin mä ainaki
aion mennä! Cool Ja sen jälkeen illemmalla mennään kaverini ja siskoni kanssa hevosilla
pitkä maastolenkki! Smiley Täydellinen lauantai edessäpäin ja hyvä mieli  angel

Hauskaa viikonloppua!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #3884 : 13.09.2008 11:18:08 »

tuun tänne taas sekaamaan väliin, mut oon selvittäny syyn mun fyysisille oireille.. ollu väsyä, pääkipua, lämpöä.. ja kaiken lisäks töissä hengitysvaikeuksia. siis ihan silleen et en vaan osaa hengittää. jouduin pitää yhen tauon eilen pihalla ku ei vaan voinu olla sisällä.

kaikkihan on huuellu koko ajan et siellon hometta, mee lääkäriin. no eilen sit googletin ja totesin et täytyy olla.. sit yöllä istuin baarissa hetken yksin, join juomaani ja tajusin miks mä reagoin niin voimakkaasti siihen homeeseen ku muilla ei oo ollu ku väsyä ja ehkä pääkipua. oon penisiiliniallerginen. sehän tehään homeesta.

eli näin sen täytyy olla. meen kyl ma töihin mut soitan sit työterveyteen heti ku pystyn.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 257 258 [259] 260 261 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: