Sivuja: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647399 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3765 : 09.09.2008 20:52:06 »

Your Rising Sign scope - September 2008
You know the expression, "the calm before the storm"? Well, it often happens, and that's what's been going on in your life over the past few weeks. You've been hiding out behind the scenes for a while, thanks to several planets in modest Virgo and your house of privacy. This month, however, the tide will turn. That same pack of planets - Mercury, Venus, and Mars - will shift from Virgo to Libra, your very own Rising Sign. That means they'll enter your house of personality wearing this alluring sign and absolutely no one will be safe from your charms. Talk about a good time!


Parts of your love life have been stagnant or even moving backward over the last few months.
The good news is that forward motion resumes on September 7 when your ruling planet moves direct. Suddenly, you're cooking with gas. Your head is clear and you're much more confident about what and who you want
« Viimeksi muokattu: 09.09.2008 20:54:00 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3766 : 09.09.2008 21:06:11 »

No, samapa se kai miksi joku tekee niin, mutta jollain tapaa se tekee vainoharhaiseksi...
Saapahan sitten hyvät rahat myydessään nää keskustelut jollekin iltapäivälehdelle,
sitten kun jostain meistä tulee tosi feimöys... Tai jotain... uglystupid2 2funny 2funny

No joo siis en mä tarkoittanut aloittaa tätä aihetta sen takia että kuvittelisin jonkun olevan sairaalloisen kiinnostunut penkomaan juuri minun kirjoituksiani..

Tai no ehkä vähän, koska OLEN vainoharhainen...  Grin Grin
Teidänkin kannattaa olla! Meitä väijytään koko ajan... Cry
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #3767 : 09.09.2008 21:41:06 »

Möö.. Onneksi nämäkin asiat ovat jälkikäteen luettavissa Akaasisista Aikakirjastoista jos haluaa tutkia näitä tutkailijoiden liikkeitä ja niihin liittyviä juonenkäänteitä   Tongue

tai ihan mitä vaan...

Sillä olemmehan hengessämme kuin avoimia kirjoja silmäiltäväksi :Smiley

http://middlezonemusings.com/wp-content/uploads/2007/07/fishbowl.JPG
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3768 : 09.09.2008 21:43:52 »

Muahahahaa! Arvatkaas kuka on huomenna koko päivän vaan  smiley6600

Ardithin Vetoomus-ketjuun menenkin seuraavaksi lisäämään kommenttini. Tarvitaan sellanen *evil laugh* -hymiö.  Grin Siit tulee min vakio!
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #3769 : 09.09.2008 21:47:29 »

Ja Sashan jutusta tuli mieleen, että kuinkahan moni pomo tosiaan on meikäläisenkin meilejä lukenut... voi helevetti. Varmaan ainakin se pomo, jonka kiusaamisen kohteeksi jouduin  buck2 BIIIIIIITCH  knuppel2

Niinpä. Smiley Tästä syystä en koskaan sekoita yksityisasioita ja työasioita
-ainakaan siis missään todistettavassa muodossa. Wink
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3770 : 09.09.2008 21:50:25 »

Puhutaanko taas tästä armosta dawnchild..  knuppel2

Yliväsynyt Lionheart jättää pian virtuaalisen todellisuuden ja siirtyy unelmoimaan  rapu  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3771 : 09.09.2008 21:52:11 »

Totta. Ei kai tässä maailmassa pysty olemaan anonyymi missään, mitenkään, ellei eristäydy neljän seinän sisälle ja lopeta kommunikointia ihan täysin...


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3772 : 09.09.2008 22:11:51 »

Ehkäpä minulla on tapana ottaa asiat liian vakavasti ja olla liian kriittinen....


Täällä mulla vaan puuttuu se tietty kontrolli, mikä mulla on IRL...

Toivottavasti kukaan ei tule pidättämään siitä "avoimesta typeryydestä"..
No tällä saitilla siitä saattaisi tulla aikamoinen joukkopidätys.  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3773 : 09.09.2008 23:14:04 »

Nenäpuolue..  :Smiley Hmm.. Ja kun syysflunssa iskee..  :Smiley  2funny 2funny

Oi että moon hauska! *nauraa itse vedet silmissä muiden katsellessa oudoksuen ja säälien*

Nukkumaanmenoaika for Lionheart. Huijasin siis teitä aiemmin. HAHHA!  Tongue

Joo oon väsyny.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3774 : 10.09.2008 00:27:40 »

Toteamus tähän väliin että mua ihmetyttää suuresti, kun katsoo tuota "mitä keskustelualueella tapahtuu" ja sitten huomaan että joku "vieras" katselee mun profiilia tai että joku "vieras" tulostaa aihetta Tule kahvi ja teetupaan... idiot2 idiot2

Olis hauska tietää että miksi joku tulostaa tällasia keskusteluita?? Musta se on vähän pimeetä,
anteeksi vaan..... uglystupid2

 Shocked Huh uglystupid2

Jollakin ei todella ole elämää...? Huh

 Cry


Hei "Ystäväin"

Jospa foorumilla on henkilö,
joka tulostaa kirjoituksiamme,
jotta voi sen pistekirjoituksella lukea.

Tiedän ainakin yhden foorumin jäsenen,
joka lukee pistekirjoituksella kaiken lukemansa.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #3775 : 10.09.2008 00:44:11 »

Ops...!
Mutta tuohan selittäisi paljon. Smiley Aina ei tule ajatelleeksi ihan kaikkea. uglystupid2
Joka tapauksessa, minua nyt ei kiinnosta, vaikka joku seurailisikin virtuaalijälkiäni
-eipä hän mitään maailmaani kaatavaa löytäisi, ehkäpä vain omansa. Tongue
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3776 : 10.09.2008 01:16:57 »

  Smiley

Heipä hei teille taas!  Smiley

Olen ollut ja jotenkin vieläkin,tuolla leirillä.Oli mahtavaa iloa ja suurta surua.  Cry
Surua toivat lähinnä lasten suru ja ikävä,kun tuli viimeinen ilta ja tiesivät että joutuvat taas eroamaan vanhemmistaan.
Oli hyvin raskasta katsoa lapsen tuskaa täysin voimattomana.Ja syynä nyt kyllä vain päätös olla antamatta lapsia kotiin.
Oli niin monta todistusta,ettei siihen olisi mitään estettä.Vuoden puhtaat seulat vanhemmilta ym.
En siitä nyt enempää,kun työstän sitä vielä itsekin.
Kuivilla olleet porukat upeita kaikki ja kyllä meillä niiiiiiiin samanlainen huumori oli. Grin
Löytyi sieltä sitten vaihtoehtohoitajakin joukosta. Cheesy
Siis kaveri päässyt sen kautta kuiville.Ollut kaksi vuotta nyt ja sain kutsun kotiinsa,jota aijon myös noudattaa.Niin mahtava tyyppi kyllä oli. smitten

TIGRU! smitten
Olen jo pidempään ihmetellyt tuota tulostamista,mutta en ole ottanut esiin. idiot2
Pistekirjoitus olisi sinänsä ok selitys,mutta miksi se useimmiten tapahtuu vain tämän tuvan osalta. Huh
Luulisi sitten aihepiirin olevan laajempi?
No,who knows? idiot2
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #3777 : 10.09.2008 09:47:15 »

Huomenta tupaan, kahvit on jo juotu, mutta vieläkin on ihan  Cry buck2 olo.  crazy2

Piristyin kun keksin ajatuksen "Olen loman tarpeessa" -adressista. Saisin varmasti kaikkien läheisten nimet siihen in no time  buck2 Grin

Tässäpä yksi mukava ajatus tälle päivälle... siinä ne sitten taisi ollakin...  Undecided Cry Mutta katsotaan, jos jotain muutakin mukavaa tästä päivästä löytyisi.

*lähtee katselemaan*

Täällä on taas ollut niin hirmuisesti juttua, että nyt ei jaksa kommentoida. Maybe some other time...
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3778 : 10.09.2008 11:24:36 »

...

TIGRU! smitten
Olen jo pidempään ihmetellyt tuota tulostamista,mutta en ole ottanut esiin. idiot2
Pistekirjoitus olisi sinänsä ok selitys,mutta miksi se useimmiten tapahtuu vain tämän tuvan osalta. Huh
Luulisi sitten aihepiirin olevan laajempi?
No,who knows? idiot2

Olen myös pari päivää huomannut moisen "tulostuksen" MUTTA muutaman kerran kurkatessani tapahtumia huomasin, että erityisesti "Aina iloinen"? on ollut ahkerassa printtauksessa, jopa monta printtaajaa kerrallaan, vieraita  :Smiley 

Myös monia muita aiheita tulostettu, tätä kaffitupaa en ole sattunut huomaamaan  - tilanne siis vaihtelee (tietty) hetkittäin: eihän sielläkään kukaan jaksa/ehdi tarkkailla 24/7  Grin

Hyvää tässänyt kaikille tupaan  Kiss  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
julyette
Vieras
« Vastaus #3779 : 10.09.2008 12:39:22 »

Toteamus tähän väliin että mua ihmetyttää suuresti, kun katsoo tuota "mitä keskustelualueella tapahtuu" ja sitten huomaan että joku "vieras" katselee mun profiilia tai että joku "vieras" tulostaa aihetta Tule kahvi ja teetupaan... idiot2 idiot2

Missä tuollainen "mitä keskustelualueella tapahtuu"-nappula on? Minulle tuli yhtä vainoharhainen olo kuin Tigrikselle  Shocked 


*Edit* 
Pienen tutkimisen jälkeen löytyi. Olipas mielenkiintoinen osio; yksi vieras tutki Ajatuksen profiilia ja toinen tulosti sivua Uusi yleinen jutteluareena  idiot2 
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 12:47:41 kirjoittanut julyette » tallennettu
Sivuja: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: