Sivuja: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647509 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4845 : 09.11.2008 13:20:21 »

Tigrix, kai sä tiedät että ei paastoaminen sillä tavalla "laihduta". Elimistö menee vaan säästöliekille. Ihan varmasti asia järjestyy. Kuin sattumalta kaupassa on tarjouksia, tai kaveri pyytää ulos syömään... kyllähän näitä.  :Smiley

Joo, pelkkä paastoaminen ei laihduta, mutta jos syö kuitenkin sen verran että se alittaa vaikka 400 kaloria päivän kulutuksesta niin laihtuu...(tämä on kai yksilökohtaista?) Ja pitää huolta samalla, että saa tarpeeksi rasvaa ja vitamiineja..
Mulla on Suomen vahvinta vitamiini-kivennäis-yhdistelmää, ei mikään lelutuote.. Grin Sen lisäksi sitten omega3 kapseleita 2, teelusikallinen pellavansiemenöljyä ja toinen teelusikallinen oliiviöljyä per day...

Ja sitten pitää muistaa liikkua paljon, ettei lihaksista lähde...

En oikein osaa selittää mitään sääntöjä, liikunnan ja ravinnon suhteita, mutta omalla kohdallani olen oppinut sen kaavan mikä toimii niin, että saan painoni tippumaan melko nopeasti 5kg niin että se sitten kanssa pysyy... Pitää osata syödä juuri sen verran että aineenvaihdunta pysyy aktiivisena eikä jumahda.


*Kide*, hih, ymmärrän tuon sukulaishomman, joten minun puolestani saat ihan täyden synninpäästön... Cheesy


Niin ja arvatkaa pyörinkö illalla/yöllä kolme tuntia valvella miettien sitä, että on ihmisten päiden ja jalkojen kanssa tekemisissä... (ok mietin mkuutakin, mutta tuo oli yks ajatus..)  Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4846 : 09.11.2008 13:24:52 »

Kiitos Tigrix  Kiss
 smitten

Niin ja arvatkaa pyörinkö illalla/yöllä kolme tuntia valvella miettien sitä, että on ihmisten päiden ja jalkojen kanssa tekemisissä... (ok mietin mkuutakin, mutta tuo oli yks ajatus..)  Grin
Avaatko vielä...? Multa meni ihan ohi... korkeelta ja kovaa  2funny
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4847 : 09.11.2008 13:32:41 »

Kide, puhuttiin täällä yöllä energioista ja mainitsin, että ihmisten päästä ja jaloista lähtee voimakkaasti sitä nega energiaa pois kehosta. Siksi ei toisten hattuja tai kenkiä olisi kauhean hyvä käyttää. Selaa taaksepäin, jos haluat lisää avausta.  Smiley

On muuten mullakin kirpparilta ostettuja ihan ihQ kenkiä!  smitten Hattuja en ole ikinä ostanu kirpparilta. Enkä muutenkaan ole mikään hattuihminen paitsi pakosta talvella... edit: hmm... herää kysymys onko siihen syynsä...

Mun tekis kans mieli laittaa viestiä isälle että hyvää isänpäivää en jaksa soitella kun mulla on migreeni.
Mutta täytyy kattella...

Illalla mun jalat oli kyllä hyvässä hoidossa.  smitten

 
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 13:36:24 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4848 : 09.11.2008 14:03:24 »

Olen taas ihan mielettömän kiitollinen tästä aamiaisesta mitä syön...
Veteen tehtyä kaura-riisihiutalepuuroa ja sen kanssa kaksi säilykepersikan puolikasta
(loput säilykepersikat huomiselle..)

Eilisestä jäi nälkä ja huomaan miten elimistö oikein huusi saada hiilareita...


Mä kyllä ihan tykkään pipoista ja myssyistä... Smiley Mulla on sellanen muodoton harmahtava kanervan värinen villamyssy, jossa on sellainen samasta langasta virkattu ruusu.. Ja se on ostettu viime talvena jostain ihan ihme paikasta, olikohan se prisma tai joku vastaava... No kun kaveri vaan huusi jostan hyllyn takaa että täällä on ihan sun näköinen myssy ja se oli halpa, niin tarttui mukaan.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4849 : 09.11.2008 14:17:46 »

Noh... Tässä on nyt kyse ajanjaksosta ens perjantaihin saakka jolloin saan palkan...
Voisin sitä ennen vaikkapa tatuoida naamaani "älkää myykö minulle mitään kalliita tuotteita" ... 2funny

Jos olisi ollut mahdollista silloin kun ero tuli, että olisin saanut opiskelijakämpän niin olisin muuttanut sellaiseen.. Mutta minulle sanottiin että menen jonon perälle ja voi olla että saan opiskelijakämpän 2-6kk päästä...

Minulla ei ollut mitään intressejä eikä kykeneväisyyttä jäädä asumaan exän luokse kunnes saan opiskelijakämpän. ja nyt ei enää kannata, koska opiskelen maximissaan enää puoli vuotta...

Kyllä tämä tästä muuttuu paremmaksi ja helpommaksi vielä.
Nyt ei kannata alkaa hösäämään, uskon että ratkaisut tuodaan kyllä näkökenttääni jos sellaisia on tullakseen... Niin se on ennenkin tapahtanut. Smiley En usko olleen sattumaa että sain juuri tämän asunnon 16 hakijan joukosta... Wink
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 14:20:36 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4850 : 09.11.2008 14:54:34 »

No en paljoa menekkään minnekään.  Cheesy

Harvemmin shoppailen vaatteita holtittomasti, mutta kaikkea sellaista mikä ei näy missään.. Ostan itselleni hyvinvointia käymällä salilla, kampaajalla, ostamalla luontaistuotteita, ostamalla luomua...

Tiedän, että säästäisin paljon jos en ostaisi luomutuotteita, mutta se on minulle yksi niistä asioista, joista en halua millään tinkiä. Kaikkien ketkä haluaisi että luomuviljely lisääntyisi ja tuotteiden hinnat laskisivat, tulisi ostaa luomua, mutta kuinkahan moni niin tekee... Silti jaksan uskoa että minunkin ostokseni näkyvät niissä tilastoissa ja asioihin tulee joskus muutos!!  knuppel2

Joo no pärjäisin taloudellisesti aivan loistavasti, ellen olisi hankkinut tänne viimeisen puolen vuoden aikana huonekaluja ja ostanut uutta kännykkää ja uutta läppäriä.. Mutta kun lähtökohtana oli se etten omistanut mitään.. Toisekseen tein muutamina kuukausina (itseasiassa viitenä kuukautena) itselleni ihan mielettömän suuret  Lips Sealed puhelinlaskut soittelemalla selvänäkijöille. Se siitä, en soimaa itseäni.  Grin

En soita enää..

Mutta joskus joo miettii, miten helppo onkaan rahastaa hädässä olevaa ihmistä latelemalla ympäripyöreyksiä ja pitkittää puhelua tahallaan... Koska tällaisia oli melko paljon,,,
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4851 : 09.11.2008 15:21:54 »

Joo. Se oli juuri sitä kun en halunnut hyväksyä että elämäni oli sitä mitä oli.  Undecided

Onneksi soitin muutamalle aivan ihanalle näkijälle, jotka sanoivat asioita rakkaudella, yksinkertaisesti. Ne jäivät mieleeni parhaiten. Moni näkijä kyllä sanoi että olen itsekkin selvänäköinen tai ainakin hyvin vahvasti intuitiivinen..

En usko että noissa hirveästi mitään huijareita olisi, kyllä kai kaikilla jokin lahja on..
Mutta kaikki ei vain näe kaikille. Pitäisi muistaa etiikka ja pysyä aiheessa..

Kyllä tuolla kaikella oli tarkoituksensa ja sain kyllä lohtuakin. Nyt pärjään kyllä.. angel

En tiedä näenkö itselleni..
Mutta jotenkin vain tiedän millon pitää toimia ja milloin ei.. Nyt on aika keskittyä kouluun ja valmistumiseen.. Muulla elämällä ei ole ehkä hirveästi tarjottavaa ainakaan uusien ihmissuhteiden saralla.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4852 : 09.11.2008 15:28:57 »

ihmettelenkin miten on aikaa koululle, jos miesjutut panee kovasti miettiin,

isänpäivä oli ok

kaikki on edelleen mitä siitä vaan luo

Atlantin matka mielessä ja seuraavaksi Riika, ellei siinä välissä jotain
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4853 : 09.11.2008 15:31:23 »

Tosiasiahan on se että........ Mä valmistun ihan kohta.. It freaks me out!   crazy2 Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4854 : 09.11.2008 15:36:04 »

minulla on tämä "ongelma" kun mikään ei pelota, mitään ei oikein jaksa voivotella, huvittuneena voi seurata elämää ja luoda toiveitaan toteen,, että mitä teen? apuaaa...

juttu vaan jatkuu ja jatkuu, kunnes loppuu. tänään tuli idea että jos menisi paatilla merelle.. satamassa. siis isolla puupurjelaivalla. olisko kivaa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4855 : 09.11.2008 15:40:32 »

Kide, puhuttiin täällä yöllä energioista ja mainitsin, että ihmisten päästä ja jaloista lähtee voimakkaasti sitä nega energiaa pois kehosta. Siksi ei toisten hattuja tai kenkiä olisi kauhean hyvä käyttää. Selaa taaksepäin, jos haluat lisää avausta.  Smiley

On muuten mullakin kirpparilta ostettuja ihan ihQ kenkiä!  smitten Hattuja en ole ikinä ostanu kirpparilta. Enkä muutenkaan ole mikään hattuihminen paitsi pakosta talvella... edit: hmm... herää kysymys onko siihen syynsä...

Mun tekis kans mieli laittaa viestiä isälle että hyvää isänpäivää en jaksa soitella kun mulla on migreeni.
Mutta täytyy kattella...

Illalla mun jalat oli kyllä hyvässä hoidossa.  smitten

 
No, niinpä oli  Cheesy
En ollut riitävän huolellinen kun selasin ensi kerran  :Smiley VArmasti totta... toisten lakkeja ällöön käyttää ja kenkiäkin tosi harvoin. Johtuneeko pienestä bakteerikammosta vai oudosta mausta hattujen ja kenkien suhteen... vai jostakin muusta  angel
Onhan täällä puhuttu muutoinkin vaatteisiinkin jäävistä viboista, eli tuo putsaus /siunaus ois varmasti aina paikallaan, kun otetaan jotakin vanhaa käyttöön.
Muistatteko vanhan häälorun;
Jotakin uutta, jotakin vanhaa. Jotakin lainattua ja jotakin lahjaksi saatua. Jotakin sinistä ja ... öööö... pätkii  Cheesy
Itse olin hyvin tarkka mitä lainattua ja lahjaksi saatua käytin vihkiseremoniassani... just niiden tuoman tunteen vuoksi  angel

Lizzy -saat siekin valkoisen valheen anteeks, kun miekin  angel ...toivon siis, ettet migreenistä kärsi...

Tälläiset isän-, äitien-, ystävinen päivät yms. yms., ovat jotenkin teennäisen vaikeita juttuja, sellaisia pakkorakoja joissa ei ole häivääkään aitoutta enään jäljellä. Kuin eghä lapsien osalta, jotka ovat touhunneet kouluissa ja kerhoissa kortteja ja lahjoja viikkoja jo. Se on aitoa  smitten

Alunperin tämän tapaiset päivät ovat kauppiasliitojen tuomia "pyhiä" ja suurin osa lähtöisin rapaokon takaa, yhdysvalloista. Pistää siis miettimään motiiveja...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4856 : 09.11.2008 15:55:05 »

Se on hyvä, jos on oppinut sääteleen niitä energioita mitä ottaa vastaan. Mä en ihan vielä oikeen sitä hallitse, joten mun siis täytyy olla tarkempi.  Smiley

Uh, ei se edes olisi ollut vale. Mulla oikeesti jomotti päätä koko eilisen päivän ja yölläkin heräsin siihen, että toista puolta päästä jomotti ihan julmetusti.  buck2 Aamullakin oli vielä pääsärkyä, mutta se meni onneksi ohi ja sain soitettua. Kyllä isä ilahtui. ja minä kun migreeni meni ohi.  Smiley Ei se yks puhelu niin iso vaiva ole. Jännä muuten, että isä sano että sillä kans oli koko eilisen ollu pää kipee. Kyllä jotain kummallisia energioita on nyt liikkeellä mistä Seppoki on puhunu noissa kuukausiennusteissa. Pakko olla.  Huh Ei tää ihan normaalia oo.

Oon kyllä samaa mieltä, että nää isän ja äitienpäivät ja ystävänpäivät jne jne. on ihan amerikkalaista rahastushömppää. Mun mielestä Suomessa tää touhu on kuitenki pysynyt ihan kohtuudessa ja tosiaan lasten tekemissä korteissa ei ole mitään pahaa, päinvastoin.  smitten Mutta kyllä aikuisten suhteen pitäisi pystyä pitään rennompi linja näiden päivien suhteen. Vähä sama ku joulukin on oikeasti lasten juhla. Mun mielestä aikuisten ei pitäis ottaa niin kamalaa stressiä toistensa lahjomisesta.

tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4857 : 09.11.2008 16:14:10 »

Sanos muuta...
Toivon, että olisi nouseva trendi sopia etteivät aikuiset ostele toisilleen lahjoja... yhteinen aikakin on lahjaa monasti  :Smiley Kuinka suuri lahja onkaan aika, jonka voi kaupassa juoksun sijaan antaa vaikka omille muksuilleen tai ystävilleen  smitten
Suurimmat teot mitä toiselle voi tehdä, on olla läsnä  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4858 : 09.11.2008 16:22:39 »

Totta, monilla on niin kiire olevinaan, että sitä yhteistä aikaa jää todella vähän. Sikäli kaikki pyhät on kyllä tervetulleita.

Elwyn, niin siinä monesti käy kun alkaa siivoon... huomaa yhtäkkiä että kauhee kaaos.  crazy2 Grin nimimerkillä kokemusta... aina kun mä alan tosissaan siivoon niin se tietää ihan hirvittävää sekasortoa. Mutta yleensä jaksan myös siivota loppuun kun olen aloittanut.  angel  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4859 : 09.11.2008 16:33:02 »

Näin viime yönä aiva ihanaa unta isästä.. Smiley Se oli nuori ja terve, sillä oli työhaalarit päällä ja työkalupakki kädessä ja se kulki ympäri sitä tosi hienoa asuntoa missä oltiin, ja korjasi siellä kaikkea..
Ja taas kävi niin että mietin siinä unessa, että tämä ei ole unta vaan tämä on nyt jokin viesti, niin isä tuli mun eteen seisomaan ja säteili ja mä täytyin ihan valtavalla rakkaudella..
Siitä se lähti sanomatta mitään ja jatkoi puuhastelua korjaustöidensä kanssa...

Me ollaan niin monet kerrat äidin ja siskojen kanssa vertailtu noita isä-unia ja niissä on aina sama juttu.. Isä ei juuri koskaan puhu niissä unissa mitään!! Se saattaa lähettää jonkun ajatuksen päähän, mutta se ei sano sitä ääneen.. Ja aina se vaan hymyilee, naureskelee, puuhailee ja on vähän poissaoleva, ikään kuin kiusoitellakseen..

Kerran aika pian isän kuoleman jälkeen näin unta että oltiin keittiössä, hän seisoi nojaten tiskipöytään ja söi haarukalla tonnikalaa suoraan purkista.. Mä itkin hysteerisesti ja kyselin isältä ihan hirveesti asioita, mutta se keskittyi siihen tonnikalan syömiseen, välillä vain vilkaisten mua.. Mutta ne hetket kun se katsoi muhun, täytyin ihmeellisella rauhalla.. Grin

Se on vaan jotenkin niin cool tyyppi.... 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 322 323 [324] 325 326 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: