Sivuja: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647953 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #5670 : 10.01.2009 08:42:33 »

Niin tuli funtsittua yötuimaan eksistentaalisia jutskia siitä, että jos jokainen ihminen on sisällään tähti niin mitähän nuo avaruuden tähdet sitten mahtavat kokea niiden mahdottoman pitkien välimatkojen yhteydessä...

Ovatko ne yksittäisiä olentoja vai muodostaako tähden tajunnan joukko entiteettejä, jotka sitten ovat välittömässä kollektiiviyhteydessä johonkin tähtikuvioon, joka sitten taas kiertää jotain laajempaaaa hässäkkää jossain galaksikeskusytimen ympärillä....

Mut kai jokainen tähti sitten joskus sulautuu siihen valoon mistä lähtöisinkin on eihän tätä ikävää muuten kestä  buck2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5671 : 10.01.2009 11:14:33 »

Halikka täältäkin dawnchild'ille   angel Kiss smitten

Tuotapa Mion rooibos-specialia kokeilen heti tänään - KIITOS tarjoilusta  Kiss smitten


Mullakin oli viimeyönä ikävä, sellainen arosuden yksinäinen kaipaus (ilman ulvontaa  2funny

 kuu oli NIIIIIIIIIIIN kirkas, teetti varmaan kaikenlaista  :Smiley

Ihanaa viikonloppua kaikille  angel angel angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #5672 : 10.01.2009 13:00:10 »

yhyhyyy, menkää joku mun puolesta töihin kun mua laiskottaa!  buck2

No ei vaan, kunhan kiukuttelen leikilläni.  :Smiley
Töissä on aina kivaa sitten kun sinne pääsee, vaikka lähtö olis vaikeeta...
I love my duuni!! I love my mummot ja papat! I Love to take care of them!  smitten

Tänään mä juotan kaikille hömpsyt, kellä on pöytälaatikon jemmassa konjakkipullo!!!  Cool Cool

Nyt sitten.. Raaputtamaan autoo ja kauppaan hakeen evähät.. Wish me luck, että mun auton ovien lukot ei oo jäätyny!! Ei ois eka kerta NÄÄS!  coolsmiley

Puspuspuspuspus!  Kiss
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5673 : 10.01.2009 13:06:47 »

Huomenta! Cheesy

Näyttäisi, että tuo Sepon kooppi Kaksosille pitää aivan erityisen hyvin paikkansa.
Joulukuu oli hemmetti soikoon niin tihkeä kuin olla voi, mutta vuoden vaihde sitten heittikin
mukavan vaihteen päälle.

Eilen selailin aikani kuluksi erään suurehkon kansainvälisen yhtiön nettisivuja
ja ajattelin, että tuollapa olisi kiva työskennellä.  Smiley
Brändi on hyvä ja muutenkin tuollainen meikäläisen näköinen yhtiö
ja laitoin sitten ihan tuosta vain lonkalta
avoimen työhakemuksen ja CV:ni suoraan CEO:n sihteerille,
kun siellä yhtiön avoimissa työpaikoissa ei ollut minulle mitään kiinnostavaa.

Ja....  Cheesy
....se hakemus ehti olla siellä 20-30 min ja puhelimeni soi ja se sihteeri sanoo,
että kiitos hakemuksesta, meillä olisi PR-Managerin paikka avautumassa,
että niin kuin kiinnostaisiko ja jos kiinnostaa, niin Münchenin pään toimitusjohtaja
haluaisi keskustella kanssani puhelimitse ja että mihin aikaan hän voi soittaa tänään (siis eilen)
tai mahdollisesti sitten maanantaina. Shocked Cheesy

Sanoin, että minulle voi soittaa vaikka heti ja niinpä tuo sitten soitti
ja sovimme tapaamisen keskusteluja varten ensiviikolle. Cheesy

Täytyy sanoa, etten ole vielä koskaan saanut noin nopeaa vastausta työhakemukseen! Shocked Smiley

Veskarini jo ehti vitsailla, että lähetinkö sinne "vahingossa" jonkun alusvaate/nakukuvani
hakemuksen liitteenä vai mitä oikein tapahtui. Grin 2funny

Muutenkin oli ihana päivä. Aurinko paistoi täydeltä terältä, vaikka on hurjan kylmä,
kun astelin katselemaan uutta asuntoani ja näyttäisi, että ensi viikolla saan muuttaa tavarat sisään. Smiley

Flunssa hiertää ja sniffasin nenääni eilen illalla 100% teepuu-öljyä (ajattelin, että se vie tulehdusta pois limakalvoilta),
poltti ihan saakelisti, mutta auttaa ihmeen tehokkaasti! Cheesy Nenä ei ole läheskään niin tukossa enään.
Toistin tänään aamulla ja pitääpä jatkaa säännöllisesti. Smiley

Ihmiset vetävät nenäänsä pahempiakin asioita, miksei siis teepuu-öljyäkin.  Tongue
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5674 : 10.01.2009 14:21:57 »

Daaaaawnchild..  smitten Hihhii  Grin

Sasha Afro

Meitsi kävi eilen kattoo sen Twilight leffan.. Se oli niiiin hyvä! Mutta parasta tais silti olla ku kaveri siinä vieressä sanoi "Lionheart.. Mä taidan olla rakastunu." Mä hajosin niiiiin pahasti ku päästii ulos sielt leffast ni pari jätkää tuli siihe juttelemaa ku mentii ulos röökille.. "Ei se jätkä nyt nii komee ollu!" ja kaveri huutaa mun tyyliin "HILIJAA!" ja mä vaan nauran  2funny Oli ihana ilta  smitten Leffan jälkeen kävin ajelemassa mun kahen kaverin kans, joista toinen on salee mun tuleva poikaystävä, muistaakseni  jousimies.. On se ihana..  :Smiley Ikäerosta sano kyl pari ihmist vähä jotai ku mähän täytän tänä vuonna ärsyttävät 17 vuotta mut se täyttääki sit jo 20.. Mut eihän kolmen vuoden ikäero oo pahasta?  Huh
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 14:24:31 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5675 : 10.01.2009 17:56:51 »

Sitä vähän minäki.  Grin Ne vastustelijat painukoot hiiteen  knuppel2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #5676 : 10.01.2009 18:11:54 »

Sashalle Onnea  Wink On niin ihana lukea sun juttuja, kun sulle aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista  Cheesy

Ja tohon Saturnalian kommenttiin sanoisin, että muistan hyvin itekkin kun aloin 15- vuotiaana seurustelemaan vakituisesti, niin jopa 2 vuotta vanhempi jätkäkaveri tuntu jo paljon vanhemmalta ja kokeneemmalta  Grin

Rakkautta on ilmassa itsekullakin ja sekös jos mikä tekee maailmasta ihanan ja paremman  smitten

Lionheartille sanoisin, että rakkausasioissa ei kannata kuunnella muitten mielipiteitä vaan tehdä niinkuin sydän sanoo  Wink

 Kiss
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5677 : 10.01.2009 18:41:01 »

Kolmen vuoden ikäero!?! HEI HALOO  Grin Ikäero nyt voi olla vaikka 30 vuotta jos niikseen tahtoo  Grin Elämätilanne määrää enemmän kuin ikä.  police

Katsokaan meidän Sauli Niinistöä; 30 vuotta ikäeroa, uuden pimun kanssa Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #5678 : 10.01.2009 19:08:35 »

Elämätilanne määrää enemmän kuin ikä.  police

Sit mää vaan kelasin sitä ettäku tää juoksee kaikenmaailman baareissa jnejne.. Ja mä kun en pääse vielä niihin sisään (ainakaan laillisesti, sinänsähän sisään on helppo päästä)  Sad Undecided

Lionheartille sanoisin, että rakkausasioissa ei kannata kuunnella muitten mielipiteitä vaan tehdä niinkuin sydän sanoo  Wink

Ja mun leijonansydämeni sanoo:  O I   K Y L L Ä !  smitten Kiss smitten Kiss

 Grin Vitsikästä.. Leijonansydän, Lionheart.. Hihhihhii.. Soriii! Oon vaa nii innoissani ku.. :Smiley

Se  jousimies tulee hakemaa mut ajelulle taas illalla..  :Smiley Hihhihii..!!!  Grin Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5679 : 10.01.2009 20:59:59 »

kaikenlaista kivaa, iso bisnes happening, mutta ei tunnu enää oikealta raportoida tänne.. niinkun mitään.. aikansa kutakin.

matkan maksan kohtapuoliin, kai se on sitä  aurinko kolmosta..

miehet.. tjaa.. pitäiskö palata maan pinnalle.. maamerkki.. taitaisi olla kuitenkin tulimerkki itselle parempi.. katsotaan.. oli komeita miehiäkin liikkeellä, taisi olla ulkomaisiakin, but but.. eipäs nyt kuitenkaan.. en oikeastaan pelkää mitään suhdetta, mutta kiintyminen tosi vaivaista.

upea valoshow tänään..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5680 : 10.01.2009 21:03:11 »

Mulla on aina yleensä jalat maanpinnalla, mutta sydän ja pää pilvissä Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5681 : 10.01.2009 21:04:48 »

olet nouseva NEITSYT.. minä olen kaiken kaikkiaan ilmaa ja tulta. maa ja vesimiehethän ei ole megessä pysyneet, kauimmin kesti tuli-maa rinnalla.

tuli-maa ei olisi mahdoton, mutta veikkaan että tuli-ilma
..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #5682 : 10.01.2009 21:39:32 »

äh, tekis mieli alkomahoolia, mutta ku syön dalaciniä.. hammaslääkäri kyl sano et vois ottaa kuhan ei oksenna.. mut.. onko muita mielipiteitä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5683 : 10.01.2009 22:29:58 »

Iltaa tupahan  smitten
marix -en ota kantaa, koska ketään ei saa kehoittaa nauttimaan... ainakaan alkoholia.
Tässä virtuaalisesti kuitenkin voin kaata sinulle konjakkia lasiin ja saisko olla pari palaa nokkostuoremehusta tehtyjä jääpalasia sekaan?
 Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #5684 : 10.01.2009 22:32:52 »

Tigrix, juu ei todella ole ollut helppoa. Mulla on ollut stressiä niin pitkään että olen kyllä kohta kelottunut ihan kunnolla.  buck2 Ei jaksais tätä hiillostusta enää yhtään. Mutta jälkisammutus on menossa ja uskon että kohta helpottaa, vaikka ilma voi hetken aikaa ollakin vielä savuinen niin kyllä se siitä kirkastuu. Pitää vain uskoa ja yrittää jaksaa. Olen oppinut todella paljon itsestäni viimeisen vuoden aikana ja voin sanoa, että kunhan tämä stressi on ohi, niin osaan todella arvostaa sellaista tasaista ja rauhallista elämää. Ilman suurta draamaa tai isoja stressin aiheita.
Voimia sinullekin, jollain tavalla koen että meillä on hyvin samanlaisia tunteita. Ne tunteet on tärkeitä, ja me ollaan tärkeitä. Sitä tässä kai juu opetellaan.  smitten

Saturnalia, voi että olen niin iloinen puolestasi.  smitten Näen jo sieluni silmin että kyllä sinä sinne menet, vaikka nyt epäröit niin maailma imaisee sinut mukaansa. Anna mennä ja onnea matkaan!  Smiley

Yllätys yllätys en saanut viime yönä millään unta ja jessus kun alko meneen silmissä sellanen kuvafilmi. Jotain ihan tuntemattomia ihmisiä, paikkoja, tilanteita... Jotka ei liittyny toisiinsa, hirveellä tahdilla. uglystupid2 idiot2 crazy2 Toi täysikuu herättää mussa jotain psyykkisiä kykyjä.  Shocked
En tiedä oliko se selvänäköä ja näin vain maailmassa jotain paikkoja ja ihmisiä juuri sillä hetkellä vai oliko se edellisiä elämiäni vai mitä?? Tai sitten se on tää stressi ja väsymys ja alkaa vähän heittää päästä.  crazy2

Tänä iltana aion lausua iltarukoukseni ajoissa ja toivoa, että saan nukuttua ensi yönä. Rauhallista, joskin täysikuun loisteista yötä tupaan!  Smiley ja olkaahan varovaisia sen alkomahoolin kanssa tällaisena iltana.  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 22:36:10 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Sivuja: 1 ... 377 378 [379] 380 381 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: