Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kouluihin pääseminen ja transiitit  (Luettu 7086 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« : 08.07.2010 19:51:51 »

Tiedän kyllä, ettei astrologia pysty vastamaan yksiselitteisti yhtään mihinkään, mutta kun pitää odottaa vielä puolitoista viikkoa koetuloksia ja olen niin malttamaton...  Cheesy Ajattelin, että syyskuun aikana näkyvät transiitit olisivat oleellisimpia, koska yliopistot alkavat siinä elo- ja syyskuun vaihteessa.

Tällä hetkellä minulla on punaisena  pluto aspect_opp keskitaivas, joka alkoi kesäkuun puolessa välissä ja jonka tarkaksi ajankohdaksi on sanottu 13.8. Ensi syyskuussa sama oppositio alkaa näemmä uudestaan, silloin on kaksi samaa päällekkäin Smiley Samainen oppositio minulla oli tämän vuoden alussa, kun yllättäen päätin mennä kansanopistoon opintolinjalle, jossa opiskelin avoimen yliopiston opintoja alastani. Toivon, että kyseessä on koulunaloittamistransiitti Smiley
   Mitä  pluto aspect_opp yleensäkään tarkoittaa? Mielestäni se ei nimittäin kuulosta kannustavimmalta mahdolliselta aspektilta. Minulla on muuten  keskitaivas rapu, jos se antaa lisätietoa asiaan. Joku sanoi, että se korostaa elämäntehtävääni ennen kaikkea äitinä ja vaimona.

Toinen transiitti, joka punaisena riehuu kouluunpääsemisaikoina, on  uranus aspect_tri venus. Se alkaa heinäkuun lopussa ja sen huippukohta on 19.9.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1 : 08.07.2010 21:23:32 »

Elu Pluton ja Uranuksen transiitit voisivat olla positiivisia? Iik, kohta saan tietää Smiley Kevään aikana luin 1. paikkaani toisen pääsykoekirjan 9 kertaa ja toisen 6 kertaa, ja silloin vaikutti punaisena  uranus aspect_tri venus. En kyllä tiedä, liittyykö tuo kouluun.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.07.2010 11:06:35 »

Kantsii katella ap-karttaakin,
tämän vuoden teemoja.

Yks kouluunpääsy ja Jupiterin paluu,
joka osui ap-kartan MC:lle.

Toinen kouluunpääsy toisella yrittämällä,
tr  jupiter RX  aspect_con kuunsolmu vesimies 3 huoneessa
ja peruutuspaikka heltisi.

Kyllä minusta  jupiter on aika olennainen opiskeluiden indikaattori.
Muut transiitit siinä mukana voivat kuvata just niitä elämänmuutoksia, paikkakunnan muutoksia, uusia ystäviä jne mitä opiskeluiden aloittaminen tuo tullessaan.
Yhtymä on aina voimallisin uuden aloittamisen ja lopettamisen kuvaamisessa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.07.2010 12:35:07 »

Minut valittiin yliopistoon tämän vuoden alkupuolella ja edellinen AP-kartta oli juuri päättymäisillään ja siellä oli 9.huoneessa Aurinko hyvin aspektoituneena, samoin voimakas 11.huone (unelmat, haaveet) ja siellä Uranus, Venus ja Kuu. Jupiter tarkkaan yhtymässä MC:lle Kauriin loppuasteissa. Ja todellakin, unelmani toteutuivat ja jopa ylittyivät tuona vuonna.

Tänä vuonna kun todella sitten lähden tuota opiskelupaikkaa opiskelemaan, niin transiiteissa menee Pluto yhtymässä MC:lle, kun tulee maan vaihdos ja moni asia transformoituu todella ja irtipäästämistä tulee myös.

Kun sain opiskelupaikasta tiedon, niin kartalla olivat tarkimmat aspektit  kuunsolmu aspect_con aurinko ja  jupiter aspect_tri kuu mars ja  jupiter aspect_sex aurinko. Eli hyvin onnekkaat aspektit oli meneillään, lisäksi tietenkin tuo pitkällinen  pluto aspect_con keskitaivas. Myös  saturnus aspect_squ keskitaivas joka ehkä palkitsi pitkällisen työn mitä olen koko ikäni koulu-urallani tehnyt? Hauskasti myös on 00.00 asteen tarkka  kuu aspect_sex keskitaivas.

Toisaalta myös transiitit vuodelta, jolloin jäin täpärästi opiskelupaikasta pisteen päähän kertovat jotain. Tosin tällöin en huomannut mitään tärkeämpia tai isompia transiitteja osuvaksi, paitsi  uranus aspect_con kuunsolmu joka ehkä sitten muutti elämänsuuntani yllätyksellisesti, sillä kuultuani tuon tiedon, sain idean miettiä ulkomaille lähtöä ja siitä se ajatus sitten lähti. Muita transiitteja oli  saturnus aspect_tri keskitaivas, mutta Jupiterilta ei mitään erityisempää mihinkään planeettoihin. Ehkä se oli se puuttuva linkki sitten? Jännää oli, että olin aavistanut jo ennen hylkäyskirjettä että en tule pääsemään ja saatuani kirjeen ja vaikka se jäikin vain pisteestä kiinni, niin en ollut mitenkään erityisen tunteikas tuolloin. Olin jo hyväksynty asian aiemmin, vaikka koe menikin hyvin, oli olo että ei tällä kertaa taida napata. Eli ehkä tietyt transiittien puuttumisetkin kertovat siitä, että tapahtuma ei ollut minulle erityisen karmea kuitenkaan.
« Viimeksi muokattu: 09.07.2010 12:44:41 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #4 : 09.07.2010 14:29:49 »

Nyt tulikin jo etukäteen tieto yhdestä yliopistopaikasta, jonka sain! Jee! Paikka on itse asiassa vähiten mieluisa hakuvaihtoehtoni, joten odottelen vielä muita Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 09.07.2010 16:59:06 »

Voihan sen ajatella niinkin, että ne transiitit mitä koulua aloittaessa ovat päällä, kertovat siitä millainen merkitys sillä valinnalla ja kaikella tulevalle sinulle tulee olemaan. Monestihan sitä voi vain mennä kouluun "kun nyt jotain pitää opiskella, joku ammatti hankkia" tai muuta sellaista, menee vain "kokeilemaan".


Nykyiseen opiskelupaikkaani päästessä oli päällä
 pluto  aspect_con  keskitaivas
 uranus  aspect_con  askendentti
 neptunuschiron  aspect_con  kuunsolmu
jupiter ei tehnyt mitään merkittäviä aspekteja, tosin sinä päivänä kun tulokset julkistettiin, se teki tarkaa sekstiiliä askendenttiin..
Se oli minulle silloin maailman ihanin uutinen, suurella panostuksella olin hakenut, todella halusin sitä ja siksi oli mahtavaa päästä sisään. Lähinnä se koko homma kuitenkin edusti minulle uuden elämän alkua, muutin toiselle paikkakunnalle, jätin vanhat taakse, puhdistauduin, ja muutuin ihmisenäkin aika paljon. Minulle oli silloin hyvin tärkeää se että pääsin muuttamaan pois siitä paikasta missä silloin asuin, ja kun vielä pääsin siihen ensimmäiseksi laittamaani kaupunkiin, olin todella onnellinen.  Smiley Itse ala on taas nyt pikkuhiljaa alkanut tuntua omammalta ja hyvältä ratkaisulta, jopa tuntuu että valitsin silloin summamutikassa sen oikean pääaineenkin itselleni. Silloin hakiessa kun en oikeastaan tiennyt niin selvästi että onko se käytännössä sitten minun alani vai ei. Joku johdatti ehkä minut tekemään hyvän ratkaisun silloin..  Wink Ehkä nuo voimakkaat transiitit antavat ihmiselle mahdollisuuden päästä kiinni sellaiseen syvempään tietoon, tai miksi sitä voisi kutsua, alitajuntaisesti.
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #6 : 11.07.2010 09:45:54 »

Pääsin parhaimpiin paikkoihin varasijoille, mutta pääsin kirkkaasti sisälle vähiten tosissani ottamaani paikkaan Smiley Luin koealueen kerran läpi ja tein muistiinpanot, jotka opettelin. Panostus oli hyvin vähäistä ja koe erittäin helppo. Olen yllättäen erittäin onnellinen opiskelupaikastani, vaikka aiemmin puhuin hieman väheksyvästi ko. yliopistosta, koska se on minulle tuntemattomassa kaupungissa. Samoihin hommiin sieltä kuitenkin ihmisiä valmistuu ja opetushan on laadukasta kaikissa Suomen yliopistoissa.
   Hauskinta tässä on, että avomiehenikin osallistui kokeisiin, kun ei jaksanut enää olla työttömänä (puoli vuotta) ja hänkin pääsi sisään. Menemme nyt yhdessä samaan kouluun ja se kuulostaa todella hauskalta Smiley

Hyvin erilaisia transiitteja teillä on ollut, mikä kuvastaakin hyvin erilaisia merkityksiä, joita opiskelupaikan vastaanottamisella voi olla. Itseäni kuitenkin hämää tuo  pluto aspect_opp keskitaivas. Pluton aspekstit kuulostavat mielestäni jänniltä, enkä oikein ymmärrä, mitä tämä aspekti voisi merkitä. Muutosta nyt ainakin, kun olen muuttamassa kaupunkiin, josta en tunne ketään. Minulla on  keskitaivas rapu (onnenpisteeni sijaitsee ihan MC:n vieressä) ja  pluto skorpioni, jos ne merkkaavat mitään.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 11.07.2010 10:21:46 »

Tuo Plutohan yhtyy sinun IC:hen, eli paremminkin painottaa sitä pakollista kodin muuttoa.
Ja kun Onnenpiste on MC:llä niin silloin sitä vastapäätä oleva "henkinen piste" tai kuten mateve sitä kuvaa "objektiivisen tietoisuuden piste" on silloin siellä IC:llä ja Pluton yhtymä siihen.
Syvätietoisuutta?

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=13107.0

Ja jos sulla on nyt tuo  pluto aspect_opp MC, niin silloinhan  jupiteroinas tulee IC-MC -akselin t-ristin kärkeen elikkä hyvinkin mukana kuvioissa.
Samoin "tiedonJANO" ("tuli juo"  Cheesyjupiteroinas aspect_tri merkuriusleijona nyt taivahalla.
Ja luova hierre ja ennakkotieto paikasta  pluto aspect_kvi merkurius taivahalla.
Tämän päivän uusikuu osuu 10 huoneeseesi, että uutta aloitusta pukaa sitten.
Hedelmällistä sellaista. Uusikuu Ravussa 19,24.

 pallas, tieteen ja taiteen suojelija on nyt taivahalla 5  skorpioni,
osuneeko lähellekään Plutoasi?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.07.2010 10:39:17 »

Mielenkiintoista noissa havainnoissa on nuo  kuunsolmu:n yhtymät tai transiitit.
Ikäänkuin tuo "kohtaaminen" veisi lähemmä omia elämän päämääriä,
ja olisi siten jotenkin vielä merkityksellisempi?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #9 : 11.07.2010 12:21:00 »

Pääsin parhaimpiin paikkoihin varasijoille, mutta pääsin kirkkaasti sisälle vähiten tosissani ottamaani paikkaan Smiley Luin koealueen kerran läpi ja tein muistiinpanot, jotka opettelin. Panostus oli hyvin vähäistä ja koe erittäin helppo. Olen yllättäen erittäin onnellinen opiskelupaikastani, vaikka aiemmin puhuin hieman väheksyvästi ko. yliopistosta, koska se on minulle tuntemattomassa kaupungissa. Samoihin hommiin sieltä kuitenkin ihmisiä valmistuu ja opetushan on laadukasta kaikissa Suomen yliopistoissa.
   Hauskinta tässä on, että avomiehenikin osallistui kokeisiin, kun ei jaksanut enää olla työttömänä (puoli vuotta) ja hänkin pääsi sisään. Menemme nyt yhdessä samaan kouluun ja se kuulostaa todella hauskalta Smiley


Hei, onnea!  Smiley Uuteen paikkaan muuttaminen on aina virkistävää ja jos mieskin muuttaa samalla niin silloin ei tarvitse edes ihan yksin sitä tehdä.  Cheesy Kaikki yliopistot tosiaan suomessa ovat ihan hyviä (eri asia ehkä se jos hakee ulkomaille töihin, siellä lähinnä tunnetaan helsinki ja turku). Vaihtelua on silti siinä että kuinka paljon työtä joutuu tekemään vaadittujen opintopisteiden saamiseksi, kuulemma esim jyväskylässä saa paljon enemmän pisteitä samantasoisista kursseista kuin täällä tampereella. Se on vähän epäreilua opintotuen kannalta..  Tongue Mutta, tutkintoahan sieltä loppupeleissä ollaan hakemassa.  Wink
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #10 : 11.07.2010 12:32:08 »

Näyttäisi siltä että tuo  jupiter vaikuttaisi aika paljon noihin opiskelujuttuihin, onhan  jousimies sen hallitsija sentäään ;q Kun sain tiedon tuosta opiskelupaikasta, johon syksyllä menen, oli seuraavanlaisia transiitteja voimassa:
»  merkurius aspect_squ saturnus
»  jupiter aspect_squ merkurius
»  mars aspect_sex jupiter
»  mars aspect_sex aurinko
»  pluto aspect_sex jupiter
»  mars aspect_opp kuu
»  merkurius aspect_opp venus
»  venus aspect_squ jupiter
»  neptunus aspect_opp askendentti

Laitoin tuohon nyt nuo kaikki mitkä olivat meneillään silloin koska en osaa "eritellä" siitä niitä tärkeimpiä  Wink Kummastuttaa vaan nuo neliöt kun luulisi niiden vaikuttaneen jokseekin negatiivisesti tohon lopputulokseen että pääsenkö kouluun vai en D; Äh en ymmärrä..

Edit. Mulla on myös  pallas  aspect_con  jupiter tänhetkisellä ap-kartalla ;q
« Viimeksi muokattu: 11.07.2010 12:35:51 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #11 : 18.07.2010 20:31:22 »

Kiitos paljon vastauksista! Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: