Sivuja: 1 ... 871 872 [873] 874 875 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647510 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13080 : 17.02.2011 15:57:30 »

Mä olen aivan jäässä, luita ja ytimiä myöden. Olen polttanut parin päivän aikana osan kynttilöistä loppuun, siitä tuli se olo, että kyllä se talvikin tästä kääntyy pois.

Hyvää talvipäivää kaikille!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13081 : 18.02.2011 15:37:59 »

Kiitokset tuoreelle exälle viikonlopun pilaamisesta. Ajatteli sitten ilmoittaa eron ja riitojen "oikean" syyn... Ei nähnyt tulevaisuutta kanssani koska lapsien saanti on kohdallani kyseenalasta. Vaihtoi hedelmällisempään naiseen. Että kiitti ihan v*tusti.

*A*

Tais olla vaan vittumainen. Jos naisesta oikiasti tykkää, nii aiva sama, kykeneekö se saamaan pennun vai ei.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13082 : 18.02.2011 16:49:02 »

Tais olla vaan vittumainen. Jos naisesta oikiasti tykkää, nii aiva sama, kykeneekö se saamaan pennun vai ei.

No näimpä!

Vaikka on tosi tunnerikas asia varmasti, koita silti olla ottamatta tuota ittees,
koska se ei vaan ole tarpeen millään muotoa etkä sitä ansaitse.. Hän ei kommunikoinut silloin kun oli sen aika.. omaan arvoonsa.. Tuntuu loppupeleissä aika pinnalliselta/semi-tekosyyltä.. Ja häntä pystyyn siis. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13083 : 18.02.2011 17:43:37 »

Sanon nyt vielä, että sitä on turha kaunistella asioita, maailmassa on näitä miehiä jotka eivät ota tosissaan naisia jotka eivät luonteensa tai hedelmällisyytensä takia ole heille potentiaalisia äitiehdokkaita, mutta hauskaa sitä on vähän jotain peliä silti pitää.
Pitää vain löytää se oikea mies joka oikeasti välittää ja jakaa samat tulevaisuudensuunnitelmat. Niitäkin on.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13084 : 18.02.2011 17:49:56 »

Voi luoja kun oon alkanu viime aikoina kuulostamaan isältäni... "kukaan täällä ei sano niinkuin asiat on eikä halua kuulla" voi ei...  2funny


Mutta totta on silti että maailma on sosiaalinen, sosiaalisen kanssakäymisen sujuvuus on korkeammassa arvossa kuin totuus, vaikka kuinka sanottaisiinkin muuta. Totta se on toi lause tossa.. mutta ei mun sitä tarttis ruveta hokemaan..  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.02.2011 18:04:14 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13085 : 18.02.2011 18:13:59 »

Mitä sitä kaunistelemaa, mä oon tokassu monille akoille jotai tuon tyyppistä, jotka inttää syytä miks haluan eroa. Kysymys kuitenki on vaan, ettei sen akan kanssa huvita olla yhdessä ja piste. Kun tuon sanoo syyksi, niin suurin osa mimmeistä alkaa inttää miksi, miksi, miksi.. ja spekuloimaan syitä, nii pakkohan siinä on jotain keksiä sanottavaksi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13086 : 18.02.2011 19:40:24 »

Mitä sitä kaunistelemaa, mä oon tokassu monille akoille jotai tuon tyyppistä, jotka inttää syytä miks haluan eroa. Kysymys kuitenki on vaan, ettei sen akan kanssa huvita olla yhdessä ja piste. Kun tuon sanoo syyksi, niin suurin osa mimmeistä alkaa inttää miksi, miksi, miksi.. ja spekuloimaan syitä, nii pakkohan siinä on jotain keksiä sanottavaksi.

Voi sitä uskoa myös reiluuteen, pakkoko sitä on vedota toisen herkkiin kohtiin. Tämäkin tapaus tiesi ihan tasan tarkkaan että koin lapsettomuuteni takia muutama vuosi sitten pahan masennuksen ja identiteettikriisin. Mutta jos se oli helpoin tapa päästä musta eroon niin ei olis tarvinnu, olen kerrasta poikki-tyyppiä. Jos ei kelpaa niin ei sitten.

Toisille totuus on vaikeampi hyväksyä ja haluaa sen takia lisäselvityksiä vaikka niitä ei välttämättä olisikaan. Totuus voi olla liian helppo vastaus  :Smiley Grin

Tämän informaation herra kuitenkin näki hyväksi välittää minulle omasta tahdostaan. Minä vaan odottelen että saataisiin homma jo pikkuhiljaa pakettiin ilman suurempaa draamaa. Mutta tadaa, draamahakuisuus ei ole vain naisten hommaa.

*A*

Usko pois, ei se silti ollut se syy. Jätkä halus susta eroon ja sillä selvä. Mitäs siitä, hattu päähän ja näkemiin. Draamoja ei yksin tehdä, joten mä en mitenkää usko sun passiivisuuteen ja pelkkänä uhrina olemiseen kaiken julmuuden edessä.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13087 : 18.02.2011 19:59:29 »


aminthir, uskon että haluaisit ottaa miehet vakavasti jne  Grin , olen menossa "pahaan" kierteeseen jossa koko ajan vaan haluan huvitella yhä lisää, pääasia että flirttiä on, toki toivoo että jonkun kanssa osataan sanoa oikeaan aikaan että nyt ei tätä, tuli joku muu tms.. ja kun kokemus on se, että jatkuvasti tulee uusia joiden kanssa kemiat, niin mihin tässä siis pysähtyä?? kaikki ei toki kohtaakaan toisiaan mutta.. ihmettelen tosiaan kun, erään kanssa pystyttiin pääsemään sovintoon ja puhuttiin jotain jatkostakin, onko niin että tällainen vapaus vaan sopii  kuu  jousimies parhaiten, ehkä siksi että liitto-kuviot on nähty jo? ei ole niistä painetta.

kaikki mitä olen kokenut, osoittaa vain että ihan mitä vaan voi tapahtua, tapaamisia, kiintymisiä, eroja, katoiluja, kaaosta, palaamisia, flirttejä, huumoria,---> ihan mitä vaan! esim itsellä exä vei ulos, tuli yöksi, katosi, sitten päivän jälkeen uusi  Smiley , sitten tilanne, ja tilanteen selvitys, ja jatko -- siis elokuvaahan tää on. (lisää tuohon eri maat vielä, niin saa oikein vauhtia)
( no minulla  aurinko 7, seuraavaksi  aurinko  venus  pluto  merkurius  kuunsolmu 5 ja yhtaikaa erään kanssa  aurinko 5, vertex  kuunsolmu 7 )

nyt pitäisi vaan ottaa duunit vakavasti, kun ei pysty siihenkään, mutta siis kai pitäisi.  Grin

muutama v sitten kun meni todella lujaa  jupiter  merkurius  aspect_sex  jupiter 5 ja oli romanssi ja järjestin isot juhlat firmoille, tuntui että se oli siinä. huippu. mitä piti vielä kokea? no siis ilmeisesti aivan hirveesti! uusia firmoja, bileitä hotellien yökerhoissa, ihmisiä vaihtoon, filosofiaa.. tätä se kai on?? hahah..
« Viimeksi muokattu: 18.02.2011 20:27:53 kirjoittanut ^^Bebehionn^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13088 : 18.02.2011 20:51:40 »

siis otat miehet tosissasi=== ? miehiä piisaa, mene Amsterdamiin ja pokaa joku kivasta ravintolasta ja hän saa esitellä sinulle kaupunkia..  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13089 : 19.02.2011 13:03:13 »

niin, heh kun on erilaista liittoa ja suhdetta takana niin alkaa olla jo kokemusta.. mutta mikäs siinä jos ihmiset vielä aikoo sitoutua ja muuta.. ehkä elämme eri vaiheissa.. kukin saa mitä siinä vaiheessa kuuluu. muistahan, että jos on sielukumppani, niin koulii sinua.. ihan millä teolla vaan ja sinä sitä.>
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13090 : 19.02.2011 16:33:14 »

siis otat miehet tosissasi=== ? miehiä piisaa, mene Amsterdamiin ja pokaa joku kivasta ravintolasta ja hän saa esitellä sinulle kaupunkia..  Cool

Amsterdamissa ja muualla ne tulee yleensä palvelu -ja hintalistan kanssa pokaamaan. Jos mä olisin kaunis nainen, niin tekisin ihan samoin. Hyvä bisnes ja pelkkää hauskanpitoa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13091 : 20.02.2011 14:47:18 »

noniin kerrankin joku mies on kanssani samaa mieltä.. heheh..>  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #13092 : 21.02.2011 12:46:06 »

Täällä mukava vkl takana.. Miehen sisko perheineen tuli yökylään ja tehtiin hyvää ruokaa, maisteltiin vähän viiniä.. katsottoon Saw 7, joka oli muuten tosi huono.. Sitten eilen käytiin Luonnontieteellisessä museossa isompien muksujen kanssa, ja vitsit se olikin kiva paikka! Oikein mielenkiintoinen, paljon isompi ja enemmän nähtävää kuin olisin kuvitellut.. Elämän synty - näyttely järjettömän mielenkiintoinen. smitten

No, ettei nyt sentään vaan mukavata, niin saatiin koko perhe oksennustauti. Just kun he tulivat kylään.. uglystupid2 No, onneks se kesti vaan n. päivän ja alkaa olla ohi kaikilta. Smiley Nosti kuumettakin.. tuota on täällä liikenteessä.

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #13093 : 21.02.2011 19:50:31 »

Mua ottaa niin paljon päähän tämä köyhien kyykytys, että YÖK JA YÖK!!!

Terv,Iloinen lumikki Cry Cry Cry Cry Cry Cry
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13094 : 22.02.2011 16:49:45 »

Terveiset lomalta!  smitten

Vaikka pakkanen on suht kova niin hyvin menee. Olimme tulossa 5-vuotiaan poikani kanssa kaupungilta kun hän kiljaisi yht'äkkiä: VALVOVA RAKENNUSMESTARI TIMO HARJAKAINEN!!!!

Ja matkustajia nauratti.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 871 872 [873] 874 875 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: