Sivuja: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5647284 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13950 : 09.07.2011 10:07:29 »

määpä lähen tuksun kanssa koirakaupoille... menee se lauantai niinki..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13951 : 09.07.2011 21:03:12 »

vitsinhitsi, tänään on kyllä ollut sikakuuma! Täällä päin myös ukkosti tosi paljon, ja sähköt meni moneen otteeseen. Junaradan puomit on jääneet jumiin, niin että autolla pitää mutkitella sieltä välistä. Kävin tänään koeratsastamassa hevosen, se oli oikein kiva! Ihastuin. Toivon, että myyjä myy sen mulle! Toivottavasti kenellekään ei ole tahaphtunut mitään näiden salamoiden keskellä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #13952 : 10.07.2011 20:51:15 »

Minäkin voisin lähteä koirakaupoille.. Lyhytkarvainen kääpiömäykky ois tosi ihku smitten

Huh hellettä, töissä oli jotain +30 ja ulkona auringossa varmaan +40. No, pitää ottaa yksi pikku siideri viilennykseksi Cool

                   
             Tuli muuten tässä yhtenä päivänä semmonen mäykky vastaan,
              ja oltiin sitä niin hyvvää pattaa sen koirulin kans, ettei paremmasta
               vällii.. Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13953 : 11.07.2011 13:18:15 »

Jösses, että on Q-ma!

Oon ommellu koko viikonlopun ja tänään pidän pienen tauon siitä. Paljon olis vielä tekemättä Nooh, ehkä se tästä suttaantuu.

 crazy2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13954 : 12.07.2011 15:33:33 »

Tahtoisin pakata mun perheeni kassiin ja tehdä jonkun katoamistempun.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13955 : 12.07.2011 18:59:26 »

Voi teitä. Kuhan vaan sanotte että ilmestyn nyt tähän ja tähän kellonaikaan tähän paikkaan, ja paras olisi sinunkin siellä silloin olla.  Wink

Kotona taas vaihteeksi ja meni monta tuntia välttämättömien asioiden hoitoon, eikä kassi ole vieläkään kokonaan purettu. Kiva että näyttää tuo ilma viilenevän niin pystyy tässäkin kopissa taas nukkumaan..  Smiley Niin ja ilman että hyttyset herättää ininällään kun luukkuja on pakko pitää auki..  Tongue
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13956 : 13.07.2011 11:46:13 »

Mun pitää nyt varmaankin lähettää maailmalle jonkinlainen toive, että tulisi vastaan sellainen vakavissaan oleva mies, eikä olisi liikaa noita kevyen seuran hakijoita sekoittamassa palettia. On se kuitenkin yhtä tyhjän kanssa niistä toivoa joskus kehittyvän jotain..ei tällä hetkellä oikein jaksa sellaista.
Luottavainen mieli on yhä onneksi. Smiley Nostin vihdoin itselleni sellaiset kortit taroteista jotka kuvaavat liittoa.
Ja hee, osaan nykyään sanoa jopa ei.  smitten Grin
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13957 : 14.07.2011 18:41:37 »

Sain sentään siivottua ja leikattua nurtsin tänään.  Meinas mennä parkumiseksi koko päivä, yhden vanhan surun purskahdettua esiin ihan yllättäen.

Nyt olen jo ihan ok ja tyytyväinen aikaansaannoksiini tältä päivältä.  Nämä on vaan näitä elämän kiemuroita, mitkä välillä on aika kummallisia.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13958 : 14.07.2011 20:36:17 »

Kun kerran oon puhunu siitä miten ajatuksillani oon saanu muutettua elämääni,

ajattelin ny listata nää "sattumat"

- siivosin työpöytäni, ajatellen että nyt on tilaa uudelle tulla

    * Silminnäkija otti yhteyttä

 

siivosin toisen kerran

    * sain tarjouspyynnön ison yrityksen henkilöstöluennosta

Siivosin kolmannen kerran

    * sain työn -sisustussuunnittelu konsultaatio

siitä lähtien siivonnut korujen teon jälkeen ajatellen että uusille on nyt tilaa

    * jos ei heti, niin päivän viiveellä tullut monta "tilausta"

 

Piti maanantaina 11.7. olla eräässä paikassa ennustamassa, josta ei tullukka mitään

sain päähänpistona lähtee Ideaparkkiin, yleensä en edes käy Qii-kivikaupassa, johon nyt sain

päähäni mennä. myyjä oli omistaja ja halus että teksin siin luentoja. ja näin tein

 

13.7. tuli tarve lähtee nokialle citymarkettiin, mietin pitkään että mikähän tääki ny o,

kunnes poislähtiessä näin tyypin, joka oli pohtinut blogisita erääseen lehteen...

 

14.7. tuli idea lähtee porijazzeille ja porista löyty kauan etsimäni käsilaukku ja housut.

 
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #13959 : 15.07.2011 11:09:50 »

nii, unohtamatta sitä, että mut pyydettiin eilen  adhd-aikuset ry:n potilasetutyöryhmän pj:ksi. pitkä titteli mutta varmasti on painoarvoo Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13960 : 15.07.2011 11:43:50 »

Tahtoisin pakata mun perheeni kassiin ja tehdä jonkun katoamistempun.

Miks?



en mä enää muista  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13961 : 15.07.2011 12:57:45 »

Hermostunutta energiaa ilmassa. Aamusta heräilin jo ennen herätyskelloa ja vilkuilin, että joko pitää nousta. Nytkin on vähän sähikäisolo, ettei oikein tiedä, että miten päin pitäisi olla. Ja jos tää nyt johtuu täysikuusta, niin onpoa outo reaktio. Yleensä nukun täydenkuun aikaan sikeästi.

Hermostuttaa, enkä edes tiedä miksi.  Sad
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13962 : 15.07.2011 21:33:41 »

Ja jos tää nyt johtuu täysikuusta, niin onpoa outo reaktio. Yleensä nukun täydenkuun aikaan sikeästi.

Tämä täysikuu on kauriissa, joten me ollaan vähän kuin tähtäimessä.  Wink Ja aika isona se näyttää mollottaneen tällä kertaa.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13963 : 16.07.2011 22:30:27 »

 Cheesy kaulakoru, mä voin hyvin ymmärtää sun tyttöäsi. Soma, kuulostaa hienolta kokemukselta! Jännittävää! Mä olen käynyt aika monta hevosta nyt ostoratsastamassa, eikä ole löytynyt vielä sitä omaa. Samaan aikaan pitäis tässä miettiä remppoja asuntoon ja sisustusta, joka ei ehkä kiinnosta ihan hirveesti just nyt. Tai kiinnostaisi enemmän jos voittaisin lotossa ja voisin laittaa just silleen kun tykkäisin...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13964 : 17.07.2011 11:42:09 »

 Täällähän on tapahtunut paljon jänniä juttuja.Somallakin aika huikea kokemus.    Cheesy   
   
Hevoset ovat haaveissa pienillä ja isoilla.Minusta tuntuu,että se hevosen löytäminen on melkein sama  juttu,kuin miehen löytäminen,sen vain tietää ,kun se oikea on kohdalla.Sitten se on menoa,eikä sitä hevosta voi unohtaa,se pyörii mielessä,vaivaa öin ja päivin.Tekee levottomaksi olon,ei maistu ruoka,eikä uni.Eikä elämä maistu enää muutenkaan,sydän vain läpättää miten sattuu.Se ei sitten lopu,ennenkuin se hevonen on kotona,ja ite on lopullisesti nalkissa siihen.                "nimim.kokemusta on vasta tullut"   
tallennettu
Sivuja: 1 ... 929 930 [931] 932 933 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: