Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihme vaihtolämpö?  (Luettu 12572 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #15 : 01.10.2006 12:28:59 »

.........
Vaan sellaiset olisivat terveisiseni, etteivät tästä enää "pahene" ne vaihdevuodetkaan teille vaan muutamme ne "viihdevuosiksi".  Cheesy smitten
smitten 2funny coolsmiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
IN
Vieras
« Vastaus #16 : 01.10.2006 14:08:54 »

...miten kuuma on koko ajan vaikka huonelämpö ei ees korkea. Aivan hirvee kuumotus, muttei hiki sentään.

Mulla on ollu nimenomaan tota samaa! Olen ihmetellyt miksi on melkein koko ajan ihme hiksa (mutta ei kuitenkaan oikea hiki) päällä, vaikka huoneen- ja ruumiinlämpö ovat normaaleja. Olen ajatellut, että onko mulla joku stressi päällä, mitä en itse hahmota ollenkaan, vai mistä johtuu... uglystupid2

Niin, ja sitten reilun puolen vuoden ajan on ollut aivan ihmeellistä "poreilua" selässä, lapaluiden välissä. Aluksi luulin, että mulla on vaan niin niskat jumissa, mutta ei se nyt näköjään siitäkään ole johtunut. Nyt poreilee vieläkin, vaikka niskat eivät varmasti ole jumissa. Vähän aikaa sitten alkoi tää poreilu/"kihelmöinti" kämmenissä, ja nykyään sitä on välillä jalkaterissä ja säärissäkin.

Tälläistä mulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut. Ihmettelen kovin, mistä tälläinen voi johtua.

P.S Ikäni puolesta en kuulu mummoklubiin (ehkä henkisesti kyllä, heh heh)  smitten 








« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 20:40:20 kirjoittanut IN » tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #17 : 01.10.2006 14:32:07 »

Valohan on tulta, joten sen voimistuminen ilmapiirissä laittaa paikat herkästi kuumottamaan..  Wink
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #18 : 01.10.2006 16:44:24 »


Niin, ja sitten reilun puolen vuoden ajan on ollut aivan ihmeellistä "poreilua" selässä, lapaluiden välissä. Aluksi luulin, että mulla on vaan niin niskat jumissa, mutta ei se nyt näköjään siitäkään ole johtunut. Nyt poreilee vieläkin, vaikka niskat eivät varmasti ole jumissa. Vähän aikaa sitten alkoi tää poreilu/"kihelmöinti" kämmenissä, ja nykyään sitä on välillä jalkaterissä ja säärissäkin.

Jos tuo kihelmöinti ja "poreilu" kuuluu tähän keskusteluun, ilmoitaudun kasvavaan joukkoon  coolsmiley En ikinä miettiny mitä se vois olla, ku on noita verenkiertohäiriöitä muutoinkin siunaantunu  Shocked Kämmenet ja jalkapohjat kihelmöi välistä niin, että mienaa hulluks tulla... tosi nastaa em. yöllä  tickedoff hikoileen en meinaa itseäni saada edes hikitreenejien aikana, toisinaan täytyy talvella olla pari kertaa vaattei ja jopa tumput, joita heitellään treenien aikan nurkkaan kerros kerrokselta ja venytysten aikana kiskotaan takas päälle... taidan olla kylmäverinen tyty  2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #19 : 02.10.2006 08:17:07 »

Valohan on tulta, joten sen voimistuminen ilmapiirissä laittaa paikat herkästi kuumottamaan..  Wink
Juuri ne kuumuuden puuskat ilman hikoilua ovat kaikista oudoimmat/uusimmat elämykset  :Smiley Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #20 : 02.10.2006 11:40:59 »

Tuo tuli oli sana tähän kohtaan juurikin sen tähden, sillä sen teoillahan olemme KOKO tämän prosessin itseillemmekin tehneet eli tulienergialla muuntaneet kaiken maa- sekä ilma- ja vesielementit sellaiseksi Valon energiaksi, ettei paremmasta väliä! Eikä se tarkoitakaan kokonaisuuden kuin sitä osaa vasta, joka on sen Pohjolamme Valon soihtu eli se sytyttynyt on tässä ja nyt hetkessä, jonka kohta muutamme tähän hetkeen sopivaksi.  Wink  Smiley
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #21 : 02.10.2006 15:18:27 »

Onko teillä muillakin niin että aamulla herätessä on vanha normaali olo, ja tuliolo kerääntyy muutamassa tunnissa huippuunsa.
T: Burner  smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #22 : 02.10.2006 17:27:22 »

Aamulla, kun heräämme, energiakehostomme ei ole vielä päässyt mukaan tietoiseen mieleemme samoin kuin tulevaisudessa, joten sen takia se aamu onkin sellainen kuin kerroit.

Sen takia itsekin rakastan aamuja nykyään, kun tulee niitä uusiakin energioita paremmin tunnettua, kun eivät päivän teot olekaan silloin alkaneet sille muuntamiselle. Jotenka aika erikoisia ovat olleet tänäänkin kaikkeudelle tehdyt teot.  Wink smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #23 : 05.10.2006 01:07:16 »

Huonelämpö säädetty alle +10, vaatteet nurkassa. Toivottavasti muu perhe ei palellu, käyn itse niin kuumana että varmaan kohta paistan ranskiksia kämmenellä. Tuo meditaatio ei ainakaan auta asiata Wink Kohta varmaan silmämunat alkavat kiehua. Eihän tästä voi sulaa, eihän? Huh

 Tongue
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #24 : 05.10.2006 08:38:14 »

Huomenta Valo ja kaikki  smitten
Oletko mitannut kehosi lämmön?
Itse aioin mitata muutama päivä sitten, mutta ainoa mittarimme - korvakuumesellainen olikin rikki, näyttää vain 16 ja risat  Grin
Vaihdoin uuden patterinkin, mutta ei auta, rikki on, koska lapsellakin sama lukema  :Smiley
Olin eilen illalla lillumassa Bomban kylpylässä ja siellä vedessä meinasi kyllä tulla VILU Shocked
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Aion
Vieras
« Vastaus #25 : 05.10.2006 08:48:33 »

Kylmyydet, kuumuudet, hikoilu
- tuttuja energiatuntemuksia.

Elimistö herkistyy erilaisille energioille,
avautuu ja puhdistuu.
Mummotaudista ei suinkaan ole kyse
vaan nyt kun puhdistuu,
niin sitä ei tarvitse koskaan tullakaan
sellaisin oirein.

Tässä prosessissa koko elimistö
muuttuu uusiksi:
lämpötila, ruokailutottumukset,
unentarve, liikunnantarve.

Täytyy miettiä uudestaan:
Kuka ja mitä Minä Olen,
mistä pidän,
mikä on minulle hyväksi,
mitä tahdon välttää?

Ja pääsee lopputulokseen:
Olen Se mitä olen. angel

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #26 : 05.10.2006 11:34:07 »

Aion  Smiley - minusta tuntuu, että olet läpikäynyt tuon prosessin jo aikoja sitten (kuten moni muukin ...  :Smiley)ja olet nyt majakkana muille  angel
Sanoissasi on paljon voimaa ja valoa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
hande...
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #27 : 09.07.2012 13:28:57 »

Lilja-82 olen kuullut että kun on vaikka kuuma niin tulee yht'äkkiä hyvin kylmä silloin sinun lävitsesi on mennyt toden-näköisesti henki Shocked voi se olla jotain muutakin mutta luulisin että henki on ollut huoneessasi ja mennyt lävitsesi...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: