Sivuja: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1542983 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #3120 : 25.03.2008 11:03:42 »

Komea olikin viikonlopun täysikuu, ja tänäaamuna koivujen huurteisille oksille pudonneet tähdet.

Viikon päästä alkaa kesäaika ja täällä ainakin on lunta enemmän kuin aiemmin koko talvena, samaten pakkanen on piukeampi kuin konsaan.

Viime yö meni valvoessa ja pohtiessa arjen ongelmia, mutta edellisenä yönä näin unta:
Unessa istuin mieheni vierellä hänen ohjaamassaan autossa. Ajoimme pystysuoria portaita ylöspäin, ja edessämme oleva auto hyytyi viime metreillä - tajusin, että jos se ei mene eteenpäin, niin me putoamme, koska vauhti on ainoa, joka kumoaa painovoimaa... Näin, kuinka portaat alkoivat irrota yläreunasta. Ne irtosivat senverran, että edessämme oleva auto putosi - kauhistuneena käännyin katsomaan miestäni, että kävikö hänen kuinkaan; osuiko putoava auto tuulilasiin tai auton kulmaan hänen kohdaltaan. Mutta näin ei ollut käynyt, vaan se oli heilahtanut automme ohi pudoten kauas alas - syvälle mereen... ja mieheni painalsi samalla hetkellä kaasua ja olimme välittömästi turvallisesti korkealla tasanteella, mihin olimmekin menossa...

...toisessa unessa etsin vaatekappaletta ensi lauantain hääjuhliin - kohtasin naisen, joka oli suunnitellut upean vaatemalliston - ihastuin miellyttävään neuleeseen, jonka arvelin sopivan minulle mainiosti. Mietin, että ennättäisinkö itse tekemään samankaltaisen näin lyhyessä ajassa... menin sitten kuitenkin hänen kauppaansa ja selitin pukeutumisongelmani ja lähdimme etsimään sopivaa kolttua...
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3121 : 26.03.2008 15:04:36 »

Todella, vauhti kumoaa painovoiman, jottemme olisi sorkat mudassa uudestaan-joten jatkaamme kiireiseen tahtiin edelleen  buck2
Mondo, varmasti noi planeetat ja viruksesi "halyyttavat" alitajuisesti syomaan hyvin ja muistamaan HAPEN tarkeyden.
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #3122 : 26.03.2008 18:16:29 »

On ihan totta. Joulun jälkeen repsahti vähän hyvin jatkunut sokeriton elämä ja muutama kuukausi on tullut puurrettua liian tiiviisti sisällä. Lapsihan se on hoidosta 'epidemiat' tuonut ja jokainen ne on käynyt läpi, mutta toiset selviävät paljon nopeammin terveeksi  Smiley . On se selvä vinkki ja vaikuttaa tottakai kaikkeen.

Nyt olisi ainakin lumitöitä. Nauratti oikein, kun toisena päivänä pääsee sisälle liian helposti ja seuraavana saa tehdä sitten töitä, että pääsee edes oven lähelle. Mustarastas tihrustaa syyttävästi puunoksalta, että siemenet on loppu.

 kuu aspect_squ mars ja nat  kuu tr.  mars Täytyykin olla tarkkana, jos ilmenee energiapurkauksia. Äkkiä vaan ulos hankeen ja teippi suun eteen.

tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3123 : 26.03.2008 22:30:05 »

Tänään on ollut todella jotenkin energinen päivä ja varsinkin ilta. Olen ollut suorastaan ihan täpinöissä. Ihmettelin mistä moinen... no täältähän se selitys löytyy...

kuu  jousimies 2 astetta ja melkein Aurinkoni kohdalla.

 mars aspect_con askendentti että eipä tuo ihme, energiaa löytyy.  Smiley

Ilma on jotenkin ihana kun päivällä on myrskynnyt kunnolla. Puhdistaa energioita aina silloin tällöin tuollainen myräkkä. Tykkään.

 smitten

tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #3124 : 27.03.2008 10:38:31 »

Sain mielestäni suuren oivalluksen tässä muutama kuukausi sitten ja yritän kiteyttää sen tähän. Toivon mielipiteitänne asiaan!

Eli olemmehan nyt siirtymässä tasolta toiselle. Vanhoja energioita ei ole tarkoitus viedä mukanaan, koska ne eivät karkeampivärähteisinä kuulu sinne.
Nyt olemme sulkemassa ovea vanhan tason ja painekammion välillä. Painekammio on paikka, jossa vanhojen energioiden rippeet karistetaan pois. Vasta sitten kun olemme todella päässeet niistä, voimme avata seuraavan oven: mutta sen avaamiseen tarvitaan kriittinen massa ihmisiä (vrt. tuhannen apinan tarina)

Painekammiossa koemme paranemiskriisiä. Kuten joissakin täydentävissä hoitomuodoissa käy, että solumuistista purkautuu jonkin vanhan sairauden koodi niin voimakkaasti, että kehomme uskottelee meillä olevan samojen oireiden tai sitten suorastaan sairastuu siihen, päästäkseen tästä lopullisesti eroon.
Aivomme ohjelmoituvat uudestaan - niistä poistuu vanhoja uskomuksia. Nämä voivat olla joko itsemme niihin koodaamia tai sitten geeniperimässämme saamia.
Tunnekehomme puhdistuu - koemme tunneryöppyjä tai masentuneisuutta (mikä siis liittyy myöskin muutoksien käsittelyyn tai kykenemättömyyteen käsitellä niitä)

Jaksamattomuus - se on siis yksi ilmentymistapa tälle suurelle muutokselle, mitä kehostomme käy läpi...

Miltä kuulostaa, vai yritänkö vaan keksiä vötkäilylleni tekosyitä Wink
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3125 : 27.03.2008 11:23:39 »

Sain mielestäni suuren oivalluksen tässä muutama kuukausi sitten ja yritän kiteyttää sen tähän. Toivon mielipiteitänne asiaan!

Eli olemmehan nyt siirtymässä tasolta toiselle. Vanhoja energioita ei ole tarkoitus viedä mukanaan, koska ne eivät karkeampivärähteisinä kuulu sinne.
Nyt olemme sulkemassa ovea vanhan tason ja painekammion välillä. Painekammio on paikka, jossa vanhojen energioiden rippeet karistetaan pois. Vasta sitten kun olemme todella päässeet niistä, voimme avata seuraavan oven: mutta sen avaamiseen tarvitaan kriittinen massa ihmisiä (vrt. tuhannen apinan tarina)

Painekammiossa koemme paranemiskriisiä. Kuten joissakin täydentävissä hoitomuodoissa käy, että solumuistista purkautuu jonkin vanhan sairauden koodi niin voimakkaasti, että kehomme uskottelee meillä olevan samojen oireiden tai sitten suorastaan sairastuu siihen, päästäkseen tästä lopullisesti eroon.
Aivomme ohjelmoituvat uudestaan - niistä poistuu vanhoja uskomuksia. Nämä voivat olla joko itsemme niihin koodaamia tai sitten geeniperimässämme saamia.
Tunnekehomme puhdistuu - koemme tunneryöppyjä tai masentuneisuutta (mikä siis liittyy myöskin muutoksien käsittelyyn tai kykenemättömyyteen käsitellä niitä)

Jaksamattomuus - se on siis yksi ilmentymistapa tälle suurelle muutokselle, mitä kehostomme käy läpi...

Miltä kuulostaa, vai yritänkö vaan keksiä vötkäilylleni tekosyitä Wink

Tsiljoona  Shocked Shocked Kiss Kiss angel Cheesy smitten 2funny sinulle ELEKTRA ;

kuulostaa juuri ytimestä kirjoitetulta - eli kiitos vain terveisistäsi painekammiosta  Wink niin hehkuu ja virtaa tänne asti tuo energia - että tukka pölisee -  Grin

Ja katseleppas tarkemmin - haloo ja huhuu täällähän minäkin olen painekammiossa , no täällä tule äänen suuntaan Cheesy

 Wink ennen mentiin skiittoihin ja vuorille ja nyt tehdään sama painekammiossa - ja nopeutettuna potenssiin 1000000  smitten

Tuo tuhannen apinan tarina on tuttu ja paikkansa pitävä - ja siihen liittyy sekin " viisaus" että ne " eli nämä eli me tuhat apinaa" teemme myös esityötä eli keräämme juuri sitä kriittistä massaa - ihan vain niin ETTÄ suostumme tähän "painekammiovaiheeseen" good for us good for jäljessätuleville - näinhän tämä homma menee - kuin sekin että KUN jotain liikahta riittävän isolla volyymilla niin se "joku" lähtee sitten etenemään ja alkaa elää omaa elämäänsä - vrt. kun ottaa ensimmäisen askeleen niin " loppu onkin jo huomattavasti hellpompaa" kun asiat ja tapahtumat alkavat luoda ja tuoda itseään näkyviksi ...  Shocked ihan nyt tajunnanvirtaa tämä mitä kirjoitat JA mitä kirjoitan - mutta niiiin kolahtaa minuun tämä viestisi että huhhuijaa  Cheesy

Ja taas tuli todistetuksi tämäkin viisaus ETTÄ kun oppilas ( minä  :Smiley ) on valmis NIIN opettaja ( sinä ELEKTRINEN sähköinen ihana sininen enkeli jona sinut koen  angel Grin Cheesy ) saapuu paikalle ...  smitten

ETTÄ ja jotta just taimingissa tämä viestisi .... en osaa tämän enempää "ottaa kantaa" vielä kun olen ihan  Cheesy tämän viestin vuoksi - kirjoitit niin kertas kaikkisen vuosisadan jos tuhannenkin viestin  smiley6600

Tää kuva on just sopiva painekammiojuhlijoille ja nyt siis sinulle, ja loput kuvat kertovat mun fiiliksistä just juuri  Wink :

http://i43.photobucket.com/albums/e359/PatriotOne/Happy_New_Year_001.gif

http://www.fastecard.com/en/preview-en-336.html

http://www.fastecard.com/en/preview-en-64.html


Että tällaiset tunnelmat toit http://www.fastecard.com/en/preview-en-7.html
t,arkkierkkienkeliviisuinen http://www.fastecard.com/en/preview-en-422.html

ja peeäs on sitten ihan universaalia tämä minun  "rakkauteni ",
niinkus tiiät  2funny
« Viimeksi muokattu: 27.03.2008 11:26:37 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3126 : 27.03.2008 11:51:14 »

Elektra, hyvin puhuttu!  Wink Cheesy

Painekammiossa tosiaan on vietetty nyt selkeästi ainakin kuukausi,
jokos täältä pääsis kohta ulos?  Embarrassed Embarrassed

Mun kohdalla tämä on  uranus aspect_sex kuu joka on rajulla tavalla pakottanut nostamaan kissan jos toisenkin pöydälle, minkä takia minun kanssani ei enää haluta (tai ei tiedetä halutaanko) seurustella, minkä takia haluan muuttaa täältä pois.. Sitä se teettää kun asioista ei puhuta ja oteta niin vakavasti ja sit ne vaan kasaantuu ja kaikki jotenkin purkaantuu kerralla..

Minkä kaiken takia olen joutunut hirveästi miettimään mitä on oikea rakastaminen, oikea hyväksyminen..  Huh Vaikka kuinka suvaitsevaisena pidän itseäni, niin miten paljon olenkaan nalkuttanut erään alkoholinkäytöstä ja kavereiden kanssa viikonloppuriennoista joiden jalkoihin koko suhde jää (minun mielestäni, tämä ehkä ei ole todellinen totuus vaan minun näkökulmani ja tuntemukseni)..

Miksi minä olen sitten ollut takertunut ajatukseen että kaikki muuttuisi?
Halusin vain omistaa jotakin, mikä totuttaisi unelmani?
Kuka tässä on ollut itsekäs? No ei ainakaan pelkästään hän!
Ehkä me molemmat olemmekin sitten todellisesti onnellisia erikseen kun annan hänelle vapauden tehdä mitä lystää ja minä vapautan itsenikin tästä itsestäänselvän tyttöystävän roolista ja musta tulee aikuinen itsenäinen nainen..

Ja silti vaikka kaikki on muuttunut, halusin halata häntä unisena aamulla ja tunsin siinä sylissä niin paljon lämpöä ja rakkautta..  Smiley

Mikä minä olen sanomaan tai päättämään kenenkään toisen puolesta tai toisen elämästä tai siitä minkä näkisin olevan hänelle parhaaksi, koska todellisuudessa en voi tietää mikä on parhaaksi ja kelle, muuta kun itselleni... Jos jonkun sielu tarvitsee joitakin kokemuksia, tulee sen seurata niitä..

Niin, tästä oli nyt pakko kirjoittaa, oli asianomainen mitä mieltä hyvänsä siitä että jaan tuntojani ja ajatuksiani täällä.. Minkään kirjoituksen ei ole tarkoitus ärsyttää tai loukata...

Mutta siis tässä minun painekammiossani on ollut sellaiset käsittelyt, jotka ovat pakottaneet minut luopumaan omistushalusta ja mustasukkaisuudesta ja siitä että pystyisin vaikuttamaan/manipuloimaan muita ihmisiä.. Elikkäs jokseenkin on skorpparimaista teemaa.. Minun on pitänyt vain nöyrtyä ja hyväksyä kaikki.. Oppia uskomaan siihen että on myös erilaisia vaihtoehtoja... Ja että kaikkea ei voi suunnitella etukäteen..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3127 : 27.03.2008 11:56:53 »

Hm, mistä tsekkaillaan kuun vaikutukset? Transiitteja astro comissa?

Tigris, niin tai on aika tehdä muuta kuin olla intensiivi- suhteessa.. siis teillä.. (ehkä se mieskin keksii muuta kuin bissen ja bileet)..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #3128 : 27.03.2008 11:58:43 »


Tsiljoona  Shocked Shocked Kiss Kiss angel Cheesy smitten 2funny sinulle ELEKTRA ;

kuulostaa juuri ytimestä kirjoitetulta - eli kiitos vain terveisistäsi painekammiosta  Wink niin hehkuu ja virtaa tänne asti tuo energia - että tukka pölisee -  Grin

Ja katseleppas tarkemmin - haloo ja huhuu täällähän minäkin olen painekammiossa , no täällä tule äänen suuntaan Cheesy

 Wink ennen mentiin skiittoihin ja vuorille ja nyt tehdään sama painekammiossa - ja nopeutettuna potenssiin 1000000  smitten

ja peeäs on sitten ihan universaalia tämä minun  "rakkauteni ",
niinkus tiiät  2funny

Jesh Arkkiveisuinen! Loistavaa kun osasin kerrankin ilmaista itseäni siten, että vaatimaton oivallukseni tuli ymmärretyksi!  smitten

Ja peeäs - ihan kun olin just niinku elättelemässä toiveita...  Kiss Wink Grin

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3129 : 27.03.2008 12:00:11 »

Niin mistä se kuun transiitti näkyy yleisesti ottaen? Lunar chart? hm, minulla kuu pluto joukkari vitosessa (tunne muutos onnekkuus), eräällä syksylle asti nept mars kuu uranus noususolmu siellä (haaveilu toiminta tunne muutos suhteessa)!


-yleistransiiteista löydän vain että erään kanssa olisi  aurinko kutosessa, työn aika.. olis puhuttavaa?
« Viimeksi muokattu: 27.03.2008 12:45:33 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #3130 : 27.03.2008 12:06:53 »

...
Mikä minä olen sanomaan tai päättämään kenenkään toisen puolesta tai toisen elämästä tai siitä minkä näkisin olevan hänelle parhaaksi, koska todellisuudessa en voi tietää mikä on parhaaksi ja kelle, muuta kun itselleni... Jos jonkun sielu tarvitsee joitakin kokemuksia, tulee sen seurata niitä..
...

Mutta siis tässä minun painekammiossani on ollut sellaiset käsittelyt, jotka ovat pakottaneet minut luopumaan omistushalusta ja mustasukkaisuudesta ja siitä että pystyisin vaikuttamaan/manipuloimaan muita ihmisiä.. Elikkäs jokseenkin on skorpparimaista teemaa.. Minun on pitänyt vain nöyrtyä ja hyväksyä kaikki.. Oppia uskomaan siihen että on myös erilaisia vaihtoehtoja... Ja että kaikkea ei voi suunnitella etukäteen..


Kiitos Tigrinum  Smiley

Loistavia oivalluksia oletkin saanut painekammiossasi! Ja kiitos kun jaoit ne kanssamme - ehkäpä voimme itsekukin ottaa samoin ne käyttömme. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3131 : 27.03.2008 12:14:53 »

Jos kuu hallitsee  rapu ja vaihtelee merkistä toiseen, tuleeko rapuihin näitä ominaisuuksia vai mitä. Vaikuttaako se mitenkään. Ja mistä siis näkee missä merkissä  kuu  on.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3132 : 27.03.2008 13:32:48 »

Kiitos vaan itsellesi Ee-lektra *yrittää lausua espanjalaisittain*  Cheesy

Niin, olihan tuossa siis pohdintaa, enkä tokikaan tarkoittanut millään tavoin että olisin tuon kaiken jo oppinut ja vapaa niistä asioista..
Lähinnä vasta tässä ymmärtämässä mitkä ovat ne syyt mitkä johtivat seurauksiin..
Hetkittäin hyväksyn kaiken ja olen vapaa kuin vankikarkuri, kunnes heikolla hetkellä antaudun omalle varjolleni ja pistän itseni takaisin samaan vanhaan liekaan ja tuomitsen itseni elinkautiseen.. Kunnes taas keksin että se on oman pienen mieleni vankila.. Kunnes taas.. (pieni oravanpyörä)  Grin Mutta se kai kuuluu asiaan, ei kaikki viisaus ja täydellisyys voi yhtäkkiä pamahtaa päälle ja muuttua pysyväksi tilaksi, ainakaan juuri nyt minun kohdallani tässä tänään.. Muista ihmisistä ja tulevasta en sitten sanokkaan mitään.  Wink
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3133 : 27.03.2008 18:07:29 »



Jesh Arkkiveisuinen! Loistavaa kun osasin kerrankin ilmaista itseäni siten, että vaatimaton oivallukseni tuli ymmärretyksi!  smitten

Ja peeäs - ihan kun olin just niinku elättelemässä toiveita...  Kiss Wink Grin



Elekt rinen eteerinen  dear smitten sie :

ja mennääs nyt tuonne Tupaselle ihan nenätysten pöydän ääreen tai miten vain hyvältä tuntuu - tän "asian kanssa "  Wink Cheesy Grin

Kun nythän on nää judenssit näin että :
Merkurius, Venus Ja Uranus tekevät kaikki yhtymää Kaloissa tällä viikolla ja siksi tämä kirjailijoitten, runoilijoitten ja puhujien kulta-aikaa. Kulkipa juttu sitten rakkaudessa tai uusissa keksinnöissä, niin vauhtia ja oivalluksia riittää vaativaankin makuun. Ne, jotka eivät saa luovuuden sarvesta kunnolla kiinni, saavat tyytyä kiskomaan tulilientä kaksin käsin, sillä johonkin se herkkyys on nyt saatava purettua.

Niin mennääs päivä "drinksuille"  Grin Cheesy purkamaan näitä herkkyyksiämme
tarkkierkkiviisuinenveisuinentar  Grin
 smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3134 : 27.03.2008 23:38:14 »

Ja mistä siis näkee missä merkissä  kuu  on.

Hei "***Wild Star***"


www.asto.com

Current Planets
27-Mar-2008, 20:30 UT/GMT

   Sun aurinko   7    oinas    32'39"
   Moon kuu   14   jousimies   59'36"

       

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: