Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tämänhetkinen nousumerkkinne AP-kartalla?  (Luettu 60642 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« : 14.01.2006 20:04:36 »

Kyselykierroksena tällainen, mikä on teillä AP-kartan nousumerkki tällä hetkellä ja kuinka se on vaikuttanut vuoteenne?
Ja aloitan.. mulla se on vielä reilun kuukauden Jouskari. Vaikutukset: huomattava itsenäisyyden ja oman vapauden lisääntyminen. Aiempaa positiivisempi asenne tulevaisuutta kohtaan. Isompien skenaarioiden pohdinta.

..vaan kyllä se seuraavakin AC nostaa jo päätään (härkä). Materiaan on tullut sijoitettua enemmän kuin yleensä ja talousasioihin keskittyminen on sujunut hieman aiempaa jouhevammin..

Ja vuoro seuraavalle, Ole Hyvä!
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.2006 23:08:19 »

Tänä vuonna nousena ollut oinas. Olen tehnyt nopeita päätöksiä mm. työpaikan vaihdon kanssa, vaihtanut työpaikkaa "miehisempään" työpaikkaan. Olen ollut paljon liikkeessä ja matkustellut paljon.
Huhtikuussa alkaisi sitten nousevan leijonan aika, odotan innolla mitä kaikkea eteen tuleekaan  Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2006 23:35:39 »

Heippa Smiley
Mulla AP -kartalla nousee  leijona Coolaurinko :ni 5. huoneessa, elikäs aikas voimakkaasti visiinkin tuo Jellonamaisuus pyrkinee esiin, tiedä tuota sitten kun tämän vuoden AP-kartta on vasta ihan aluillaan. Palaan aspekteihin tuonnempana, nyt en muista niitä....
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.2006 00:45:41 »

Huomasin juuri että itselläni on ollut nousevamerkki oinaassa ja aurinko ykköshuoneessa. Eikös tämä kertoisi itsekkyydestä? Aurinko on ollut yhtymässä venukseen joka tietysti myös ykköshuoneessa oinaassa.
12.huone on ollut ruuhkainen, siellä palloilee niin uranus, kuu, mars, merkurius ja neptunus. Jännää sillä syntymäkartallani 12.huone on melko tyhjänä.
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2006 15:33:36 »

Skorpparihan se siellä on möllöttänyt akselin päässä reilut puoli vuotta. Ja voisin tulkita sitä niin, että on tullut kiinnittäneeksi huomiota asioiden tärkeysjärjestykseen ja tarkoitukseen ja omaan sisimpään, jollain tavalla uudistunut sisäisesti ja vähän ulkoisestikin. Ei ole ollut kovin sosiaalista aikaa tosiaan, ja ihmissuhteet tuottaneet enemmän päänsärkyä kuin mitään hyvää. Ehkä sitä on tullut kyynisemmäksi Sad AP-kartan AC on sitäpaitsi tarkassa yhtymässä syntymäkarttani Plutoon.

Aurinko kasissa.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #5 : 15.01.2006 15:53:38 »

Hmmm. Minulla on vielä kuukauden verran AC Neitsyessä ja Aurinkokin kuudennessa huoneessa.

Ehkäpä se näkyy siinä, että kuluneen vuoden ahersin lopputyöni parissa. Toisaalta en aina niin kovin tiukassa tahdissa, mikä ei oikein istu näihin karttakuvioihin. Aurinko on yhtymässä Merkuriuksen kanssa, mikä voisi liittyä myös tuohon kirjoittamiseen. Vuosi on myös ollut tietyllä tapaa hieman tylsä. Olen rauhoittunut ja vetäytynyt aiempaa enemmän kotiin näpertämään harrastusteni parissa. Ehkäpä sekin on Neitsyt-vaikutusta?

Terve olen ollut, kuten aina - paitsi että juuri nyt minulla on ollut päällä kummallisen sitkeä flunssa.

Ensi kuussa sitten voimaan astuu kartta, jolla nousussa on Skorpioni. En oikein tiedä, mitä siitä miettisin. Aloitan helmikuun alussa työharjoittelun unelma-alallani kustantamossa, toivon myös, että ostamme kodin ja että tulen raskaaksi. Omien toiveiden mukaan tulossa olisi siis suurten muutosten vuosi, mutta saa nähdä.

Aurinko on kolmannessa huoneessa, mikä voisi liittyä tuohon kustannusalaan ja ehkä saan myös itse luotua jotakin kirjallista. Jupiter on AC:llä, mikä saattaisi liittyä raskauteen (tai sitten lihon muuten vain, hip-hei) ja tuo toivottavasti myös onnea. Uranus on IC:llä, mihin voisi liittyä muutto. Mars on "kivasti" seiskassa, joten todennäköisesti parisuhde ei tästä vieläkään tasaannu.. No, se on ihan hyväkin asia.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #6 : 17.01.2006 15:06:09 »

Kuluneena vuonna on ap-karttani AC ollut Leijonassa kuten jo jossain vaiheessa kerroinkin ja vuosi on ollut täynnä kaikenlaisia - nimenomaisesti - kissanristiäisiä! Smiley Huvittelua, taidetta ja teatterielämyksiä on riittänyt. Minut ilmeisesti palautetaan ruotuun parin kuukauden kuluttua, kun nousumerkiksi vaihtuu Neitsyt ja arkisempi aherrus varmaankin alkaa. Myös aurinko tulee olemaan 6. huoneessa, yhdessä Uranuksen ja Merkuriuksen kanssa, joten vuodesta tullee työelämän kannalta mielenkiintoinen.

Artemis, tuo Oinas/1. huone sekä 12. huonepainotus voisi minusta kertoa myös oman itsensä tutkailusta, eli ihan terveestä itsekkyydestä siinä mielessä. Smiley

Linn, minusta kuviosi kuulostavat varsin lupaavilta suunnitelmiisi liittyen! Voisiko Mars seiskassa osaltaan tarkoittaa myös uutta alkua parisuhteessa eli lasta? Merkkisijainti voisi kertoa lisää.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #7 : 17.01.2006 15:43:21 »

Kiitos vinkistä Ajatus! Tutkiskelua olenkin harrastanut paljon kuluvana vuonna. Edelleenkin mietin mihin suuntaan työelämässä liikkuisin, mitä olen itse, mitä haluaisin, miten voisin läheisiäni auttaa heidän vaikeuksissaan.

Innolla odotan huhtikuuta jolloin omaksi nousevaksi muuttuu leijona  Smiley Huvittelua ja kaikkea mukavaa olisikin vaihteeksi kiva puuhailla.
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #8 : 17.01.2006 16:48:13 »

Vielä reilun kuukauden on AC Kauriissa.
Järkeä on pitänyt käyttää, mikä tietty on positiivista tällaiselle kalamaiselle tyypille. Olen huomannut reagoivani täysin toisella tavalla kuin mitä olisin kuvitellut joihinkin kipeisiinkin asioihin ja niistä on selvitty keskustelemalla ja työstämällä asioita. Työnarkomaania minusta ei ole tullut, mutta selväksi on tullut, että nykyinen työ ei "palkitse". Ja kun Juno nököttää siinä AC:n tuntumassa, niin onhan tuo minun Kauris-miehenikin ollut kovasti tapetilla  Wink

Jännää, että pian nousumerkki vaihtuu juuri vastakkaiseksi, eli Ravuksi. Toivottavasti nämä kaurismaiset opetukset säilyvät mielessä eikä tunteiden aallokko saa liikaa valtaa eikä Ravun panssareiden taa tule piilouduttua. Empatiaa, hoivausta, intuitiota tai tunteiden lämpöä ilmaisen mielelläni.
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 17.01.2006 17:44:35 »

Ajatus,

Sinun tulkintasi Marsille seiskassa kuulosti huomattavasti miellyttävämmältä.  Wink

Mars on Härän ja Kaksosten rajalla, nipin napin Kaksosten puolella. Ehkä kuitenkin verbaalista sanasotaa...  Huh

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
helinä
Vieras
« Vastaus #10 : 17.01.2006 18:27:17 »

Tämän hetkinen AC on Skorpparissa, huoneessa 3, radix Jupiter ja neptunus kiinni AC:ssä. Lähdinkin sitten "kaikkea maailman pahaa karkuun" opintovapaalle - hummaten kaikki säästöni. Aurinko on AP-huoneessa 8. Tuo 8 huoneen Aurinko oli vähän huonosti aspektoitu, että ehkä tämä oli paras ratkaisu ja Yltiö-optimistisuus maailman Lahja, mulle yleensä niin tummalle tyypille. coolsmiley

Jalat irti maasta Fiilis varmaan jatkuu seuraavankin vuoden, kun Aspektit eivät helpota ja AC siirtyy huone 5 ja vesimieheen ja nyt radix kuu ja AP neptunus AC:llä. Nyt mulla on DC:llä radix saturnus ja ens vuonna DC:llä transiitti saturnus. Eli tiedä jos osaan herkistyä ja oma paikka löytyisi arjesta (Aurinko on AP-huone 6). smitten
Tai sitten mut pumpataan mömmöjä täyteen, kun en vieläkään osaa olla tarpeeksi kova tähän karuun maailmaan.... idiot2
« Viimeksi muokattu: 17.01.2006 18:44:21 kirjoittanut helinä » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 18.01.2006 18:45:04 »

Minulla on AC Kaksosissa. Olen odotellut jos jollakin muulla olisi ollut ja millaista on ollut... Itsellä kun on näin tammikuussa synttärit niin AP-kartta on vasta alkanut vaikuttaa.

Lisääntyviä kontakteja? Uusia ihmisiä, lyhyitä matkoja? Toivotaan.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 19.01.2006 12:52:06 »

Leijonassa.

Ajatuksen lailla olen minäkin juossut taidemuseoissa, mutta muuten on vaikea mitään erityisen leijonamaista kuvitella tälle vuodelle. Tuossa jossain aikaisemmassa viestissä sanoinkin AP-karttani näyttävän häijyltä ja melko kivikkoista tämä elo on tähän asti on ollut.

Hmmm, isäni on aurinkomerkiltään Leijona ja hän on nyt sairaana. Liekö sitä... Hän on muuten syntynyt täsmälleen samana päivänä kuin vastikään kuollut Ville-Veikko Salminen. Isä on sairastanut samaan aikaan kuin edellä mainittu herra, ei kuitenkaan ole kuollut.

AP-karttani on voimassa kesäkuuhun asti. Saa nähdä, mitä tuo Leijonan merkki tuo vielä tullessaan. Yritysideaa tässä haudon, ehkäpä jopa toteutan sen. (MC Oinaassa, pullottava kymppihuone muutenkin).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #13 : 07.02.2006 00:24:41 »

Oma askendenttini on tänä vuonna ravussa. Aurinko, Merkurius ja Jupiter 4.huoneessa, ja kaiken lisäksi meneillään on Jupiterin yhtymä IC:lle joka kestää lähes yhtä kauan kuin nykyinen auringonpaluukarttakin. Asia on aika selvä: koti. Muutin uuden vuoden aikoihin, ja asuntoon ja elämään yleensäkin pitäisi saada jonkinlainen järjestys. Smiley
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #14 : 07.02.2006 09:26:37 »

Leijona, yhtyy radixin kasihuoneessa Kuuhun  buck2 Jellonan hallitsija Aurinko on AP-kartalla vitosessa, AP solmu on AP MC:lla yhtyen radix Kheironiin, AP:lle piirtyy Suurristi. Olo on sen mukainen. Semmosia leppoisia maailmalopun tunnelmia, joita päätin hiljattain lähteä varsin Jouskarimaiseen tyyliin pakoon jonnekin kauas ja lämpimään. Ans kattoo ny Wink

Tosin AP kartan "voimassaoloajan" ekat 6kk on sitä karttaan tutustumista ja opettelua, jälkimmäiset 6kk sisäistämistä ja todeksi elämistä, joten eiköhän tässä ehdi matkakassaa kartuttaa vielä pari kuukautta Tongue
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: