Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 178020 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #225 : 25.08.2008 21:17:51 »

Päätinkin sitten treffata tuon mieltäni askarruttavan ihmisen...nousu skorpparina tosin tuntuu vetävän herneen nenäänsä mitä ihmeellisimmistä syistä Shocked 
Saa nähdä mitä siitä tulee...välillä nostaa minut pilviin ja sitten vauhdilla romauttaa takaisin...huh huh

Sinällään minulla ei ole mitään hajua entisistä elämistä, tuskin niitä vielä kovinkaan paljoa on takana, vaan edessä pitkä ja kivinen retki... Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #226 : 25.08.2008 21:30:54 »

Mexicon elämä nousi tällä kertaa esiin. tuntuu kuin tietoisuus sisältäisi todella ison määrän elämää maan päällä. nyt odotan miten tämä vaikuttaa, tai se kun tiedosti konfliktit siellä tai idässä jne. 2012 kalenteri tuli esiin ja aika kulki sieltä takaperin tänne, ihan kuin olisin ollut siellä jo. sinänsä kiinnostavaa kun tiedän tarkkaan ap-karttani sinä vuonna ja siitä eteenpäin.

Koin olevani nainen ja olen jo aiemmin saanut tulkinnan, että olin astronomi sielläpäin. muuta hieman hurjaa tuli esiin, siitä tuolla 2012 ketjussa..
« Viimeksi muokattu: 25.08.2008 21:38:10 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #227 : 26.08.2008 16:22:39 »

Aika jännää tapahtui eilen unen ja valveen rajamailla...mieleen tuli vahvat mielikuvat luostari/kirkko/linna ja nunnia. Valkoisella näkyi vuosiluvut 1200 - 1300. Lisäksi näkyi muutama haarniska, ikäänkuin aula/eteistilassa. Lienenkö ollut nunna? Se selittäis kyllä sen, miksi ärsyynnyn tavattomasti liian ohjatussa ja kontrolloidussa toiminnassa.... Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #228 : 24.09.2008 19:12:21 »

yksi juttu, en huomaa mitään toistuvaa teemaa noissa elämissä, päinvastoin kokemuksessa, sukupuolessa, ammateissa, paikoissa ja suhteissa on täysi kirjo.. onko jo niin paljon että lopussa on keksiminen?

diamond jos käväiset täällä, kerro kirjastasi!  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #229 : 25.09.2008 03:03:02 »

Hei
Olen kiinnostunut entisistä elämistäni, mutten oikein tiedä miten saisin lisää selville. Rahaa ei ole Embarrassed, joten jotain omatoimista harjoitusta pitäisi keksiä.. Onko keinoja, vinkkejä, mitä voisin tehdä?

Koen erittäin läheiseksi toisen maailman sodan aikaiset juutalaiset sekä juuri surullisen kuuluisat Auschwitch-Birkenaun. Minulla onkin tunne, että olisin ollut silloin nuori, pienikokoinen surullinen tyttö. (Tämän koen läheisimmäksi ja tuoreimmaksi muistoksi.)
Tummaihoisten ihmisten asiat ja Afrikka ovat myös olleet lähellä sydäntäni aina, orjuus koskettaa syvältä sisältä. (Ehkäpä juuri tästä johtuen mieheni on aito ja oikea afrikkalainen  Wink smitten)
Tiedän, että espanjan opiskelu/lukeminen on meille suomalaisille helppoa, mutta pakko mainita, että olin kerran lyhyellä espanjan kurssilla, jossa sain jo toisena opiskelukertana opettajalta kehuja siitä miten hyvin ja sujuvasti osasin lukea tekstiä ääneen luokalle. (En ole ikinä ennen yrittäny/opiskellut saatikka että olisin koskaan edes käynyt Espanjassa.)
Ja intiaanit minullakin, kuten monella muullakin.

Kamala kun näitä viestejä lukiessa kylmät väreet seilaa koko ajan ympäriinsä!! Kylmät väreet ja deja-vut on tuttuja, eikä niinkään häiritse elämääni, mutta tehdä tälle yksinäisyyden tunteelle, yli?tunteellisuudelle ja menettämisen pelon tunteelle?

Uskon, että kaikista vastoin käymisistä huolimatta seuraava elämä on sitten himpun verran helpompi ja parempi. Voimia ja jaksamisia kaikille  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.09.2008 04:06:00 kirjoittanut marija » tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #230 : 25.09.2008 03:16:18 »

Hih, hätänen ku on niin kirjottaa viestiä samantien ja jatkaa sitten lukemista.. Eli kun pääsin sivulle 4 tässä ketjussa niin siellähän niitä neuvoja olikin.. Ajattelin koittaa keskittymistä ym. nukkumaan mennessäni (jo heti tänään, kunhan täällä töistä kotiudun aamulla) ja ehkäpä myös heiluria.

Voiko tämä suunnaton yksinäisyyden ja mihinkään kuulumattomuuden tunne, johtua orjuudesta ja keskitysleireistä..? Vai jos vain kuvittelen... uglystupid2

tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #231 : 25.09.2008 09:01:15 »

Sain sukututkijan avulla selville olevani kaukaista sukua itselleni. Sellainen on näköjään geneettisesti mahdollista.

Ei sen puoleen, ovat pystyttäneet patsaan Freiburgiin vaikka pahamaineisesta kaverista oli kyse, muistokirjoitukseksi kirjoittivat solvauksia ja tyypistä esitetään saksalaisissa kouluissa joulunäytelmiä vielä tänäkin päivänä.

Eräs kaverini on vähän vastaava tapaus, se on hyvin kaukaista sukua pahamaineiselle sotaherralle, jolle on kuitenkin pystytetty oma pyhättö ja jota palvotaan Japanissa miltei kansallissankarina. Mahtaa digata ajatuksesta että sen pää on haudattuna tokiolaiseen temppeliin.

Sukulaisparat olivat kyllä aika hämmentyneitä sukuseuran julkaisemista kronikoista.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #232 : 25.09.2008 09:14:30 »

Käsittääkseni on ihan tavallista, että synnytään samaan sukuun. Siten on kätevää ja mahdollista oikaista tekemiään virheitä  Grin Joku voisi puhua jopa karmasta.  Wink

Lisäksi saatetaan inkarnoitua samalle seudulle, jossa on aiemminkin ollut kehollistuneena, mikäli on jäänyt karmaa maalle - jotta kannattaa kahdesti miettiä ennenkuin 'kiroaa maan jalkojensa alla' tahi harrastaa muuta karmaisevaa ...  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #233 : 25.09.2008 09:26:55 »

jos pitää paikkansa, olisin asunut pariin otteeseen Suomen suunnalla.. hmm.. siis Karjalan suunnalla ja Lapissa.. että aivan vieras paikka ei olisi. miten moni tuntee eläneensä muualla korkeakulttuureissa, kun itselle on tullut esiin Egypti, Maya kulttuuri (ja tietty moni muukin paikka, Pohjola muuten) ja toisaalta Venäjä, jossa oli tietyt piirit, mutta siellä ei kai ole ollut henkistä kukoistuskautta vai onko? entäs Kiina, miten ihmisoikeudet aiempina aikoina? Kreikka?

vanhemmissa kulttuureissa on ollut mahdollisuus kehittyä henkisesti, toisaalta on niissäkin ollut brutaaleja vaiheita.

olisi yksi pikkujoulumahis Oulun läänissä, harkinnassa! se voisi olla jännää, siellä on menestystarinoita. olisi erilaista ainakin. mietin juuri minne suunnata Pohjolassa. niin muuten yksi exä on siellä syntynyt ja ehkä itsenikin laitettu alulle.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.09.2008 09:37:34 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #234 : 25.09.2008 11:05:31 »

Siten on kätevää ja mahdollista oikaista tekemiään virheitä  Grin Joku voisi puhua jopa karmasta.  Wink

Aurinko tarkassa yhtymässä Karma-asteroidiin.. :Smiley

Ei kai tuollaisia asioita silloin voi olla oikein kokematta.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #235 : 25.09.2008 11:05:31 »

Itseä kiinnostais varsinki se kaikkein viimesin elämä.. Karma ja niin edespäin. Ketkä niistä tyypeistä sieltä on seurannut tähän elämään jos on seurannut ja miksi.  Cheesy Ää.. Muttaku ei vain muista. Siitä Saksasta (tainno en tiedä oliko paikka Saksa, ajatelin vaan arkitehtuurin perusteella. Toisaalta samanlaista arkkitehtuuria on varmaan muuallakin..) en tiedä, epäilen ettei se ihan kaikkein viimeisin elämä ole.. Tainno en tiedä, pätkät olivat niin lyhyitä. En tiedä mikä vuosi tai aikakausi silloin oli. Ellen sitten kuvitellut koko juttua, mutta toisaalta kuvitelmat ei iske niin äkkiä ja tunteella saatika sitten miksi olisin kuvitellut itseni jonnekin Saksaan tai keskieurooppaan varsinkaan kun ei sinne ole koskaan mitään kiinnostusta ollut.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #236 : 28.09.2008 11:48:29 »

joo, muutaman vaiheen voisi vielä selvittää paremmin, mm kauppalaivastoajat Eurooppa/Atlantti, ja pari muuta. kaupalliset ja laivastot. ne ovat siis kait aurassa muistoina, suhteet ja karmat, kyvyt ja taidot. jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #237 : 29.09.2008 21:45:56 »



                                       coolsmiley

                Ehkäpä, mitä jos, pelkkä kiinnostus ns. entisiin elämiin johtaakin

                   taantumaan ns. kasvussa! ? Koska, prinssit ja prinsessat

                       ovat kuitenkin, suht`koht harvinaisia tapauksia.

                          SE, taas mitä, onkaan tullut tehtyä väärin,

                             saattaa olla hyvinkin arvokasta tietoa.


                                               smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
palmist
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Vain kuolema takaa meille elämän.


Profiili WWW
« Vastaus #238 : 08.10.2008 10:18:49 »

Olen kokeillut heiluria ja toiminutkin hyvin.  Grin Kysellyt olen jo kaiken laista mm. "suojelusenkeleistä"  ;Dja (kaikilla kuulemma semmoinen on :Smiley) olen saanut selville jopa omani nimen (Niin outo eikä nimessä ole mtn. järkeä joten en ole voinut itse keksiä...). Heiluriin vastaaja ei ole suojelijani enkä voi olla varsinaisesti yhteydessä siihen edes vastaajan kautta koska se on kai jotenkin "kiellettyä". Sitten aloin kiinnostua entisistä elämistäni ja kysyinkin sitä "vastaajalta" (kysyin myös onko vastaajalla nimeä, sain kielteisen vastauksen  Undecided ) "Sanoi" että olen elänyt kyllä ennenkin ja olen ollut myös mies. Olen elänyt muaallakin kuin Suomessa mm. jossain Euroopan alueella mutta en tiedä oiken tarkemmin... Mitään näkyjä entisitä elämistä en ole koskaan itse saanut mutta lucid-unia nähnyt...  Huh
tallennettu

Jos jotain pahaa pitää tapahtua, tapahtukoon se minun aikanani jotta lapsillani olisi rauha.
satuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #239 : 08.10.2008 11:33:28 »

Minusta tuntuu että olen ollut entisessä elämässä Hippi. Minua kiehtoo 1960-luku, se miten pukeuduttiin ja kapinallisuus. Avoimesti ajattelen asioista.
Kiinalainen perinne myös kiehtoo,tiedä vaikka geisha olen ollut  Shocked. En ole ikinä selvittänyt mikä olen ollut entisessä elämässä,olisi mielenkiintoista tietää.

Kai mä joskus selvitän..  :Smiley 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
  Tulostusversio  
 
Siirry: