Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valominän teot  (Luettu 11778 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Vieras
« : 03.10.2006 12:20:53 »

Tulin viimeyönä siihen tulokseen, että kaikki valominän energiateot voidaan sormia napsauttamalla tuoda nyt hetkeen. Kokeilin varmaan 20 erilaista tuntemusta mitkä muistin ja aina löytyi hetkessä itsestäni.

Valominän menneisyyden aika on voitettu. Kokeilkaa vapaasti kaikki toimii... Oletteko saaneet reikiä, puhdistusta, haluaksia, kosketuksia, energiaa, värähtelyä tai vaikka perhosia vatsaan.  angel
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1 : 03.10.2006 12:27:58 »

Jaaha Lari, mitenkas ne toimivat-ihan sormia napsauttamalla-minakin haluan oppia, ihan totta  idiot2
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #2 : 03.10.2006 12:33:40 »

Itse tein ihan haluamalla/ajattelemalla. Esimerkiksi Kaarina on antanut minulle reiki hoitoa yli kolme kuukautta sitten. Siinä oli yksi erikoinen tapahtuma jonka määrittelin itselleni puhdistukseksi. Ajattelin Kaarina puhdistus ja heti sisuskaluissani käy sellainen hitusen epämielyttävä kourinta.

Jos otsaasi ei nyt kihelmöi mutta sitä on joskus kihelmöinyt palauta se otsaasi ajattelemalla. Minulla toimii kaikki. Kokeilin juosta sadanmetrin aidat, mutten kyennyt koska en ole tehnyt sitä.  Grin
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #3 : 03.10.2006 13:12:30 »

Ajattelin Kaarina puhdistus ja heti sisuskaluissani käy sellainen hitusen epämielyttävä kourinta.

Vai "epämiellyttävä" kourinta onkin minusta tuleva mielikuvasi, Lari!  Angry 2funny

Tarviikohan solumuistiasikin vähän autella uudenlaiseksi eli se putsaaminenhan onkin jo lopetettu sinulla, joten maistuisiko aito universaalin Rakkauden teot seuraavaksi kokeeksi??? Sillä sitä on aidon Karunan lähetykset sinulla, jos oikein muistan vielä saamatta, sillä sitä voidaankaan tuoda vasta silloin, kun kaikki on siellä solar plexuksessa valmista eli pallea puhdistettu!  :Smiley Wink smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 03.10.2006 13:22:14 »

Vai niinko se toimii, pitaa pyytaa Kaarinalta myos "kaukoreikia"-vaikka olen tassa jo kuukauden ajan tehnyt rakkaudentyota omalla tavallani-mutta puhdistus on hieno asia, eli please Kaarina  smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #5 : 03.10.2006 13:23:35 »

Hih Smiley

En ajatellut ihan niin vaikka vitsillä heitit. Sanoin erikoinen tapahtuma joka kesti 2*30sec, kun koko hoito oli noin 30min. Kiitos siitä  smitten

Totuutta en tiedä onko putsaaminen lopetettu.

Tärkein ajatukseni oli kuitenkin että kaikki tehdyt toiminnat voidaan ottaa Nyt hetkeen.

Voidaan me ottaa seuraava vaihe jos siltä tuntuu  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 03.10.2006 13:25:31 »

No, mina pistan kaasun pohjaan hoidon jalkeen-jos saan  Cheesy
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #7 : 03.10.2006 13:39:39 »

Olen tästä juuri taas menossa niitä aivan tavallisia arjenkin tekojamme hoitamaan eli "vahtimaan" lapsenlapsiani tuonne kotiinsa koko yöksi.
Jotenka eiköhän sieltä "yökerhosta", jossa kello 22.00 kuitenkin aina kokoonnutaan, voitaisikin kukin itsekin sitä aitoa Karunaa pyytää nyt justiinsa tänne maan päällekin tulemaan, sillä kuitenkin olemme siellä taivaassa jo yhtä. Eli samahan se jo on, jotta kuka sen pyytää, kunhan vain olemme valmiita sen aidoin sydämin vastaanottamaan!  Smiley smitten

tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #8 : 03.10.2006 13:47:44 »

Tärkein ajatukseni oli kuitenkin että kaikki tehdyt toiminnat voidaan ottaa Nyt hetkeen.

Voidaan me ottaa seuraava vaihe jos siltä tuntuu  Smiley

Seuraava vaihe onkin juuri se, että vaihdetaan se "Nyt"-sana siihen Tähän hetkeen - sillä se on se ikuinen olemassaolomme oikea muoto.

Kokeillaanko ensin tuoda siihen niitä vanhoja tunteitamme, jos onnistuu niin ei ole oikein, koska siinä ei ole mitään tunteita sellaisesta, joka liittyisi enää menneisyyteen. Eli pientä säätelyä enää oletkaan vaille ja pääset sellaiseen Valoon, että näet sekä tulevaan että menneeseen, vaikket tunnekaan kuin Tämän hetken ilon ja riemun.   Cheesy smitten

Ainakin näin sen näen sinulle jo tapahtuneen tässä hetkessä, jossa olen.  Smiley
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #9 : 03.10.2006 13:51:40 »

Vai niinko se toimii, pitaa pyytaa Kaarinalta myos "kaukoreikia"-vaikka olen tassa jo kuukauden ajan tehnyt rakkaudentyota omalla tavallani-mutta puhdistus on hieno asia, eli please Kaarina  smitten

Ajatus tuokoon sinulle sen, jota haluat eli olemme yhteisin teoin sitä aitoakin Karunaa maan päälle tuomassa eikä siihen kukaan meistä yksin kykenisikään. Joten sen tähden sanonkin sinulle, diamond vain sen, että olemme aina yhtä!  Wink smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #10 : 03.10.2006 14:03:05 »

Rakkain kiitoksin  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 03.10.2006 14:24:46 »

smitten angel smitten angel
tallennettu
Minä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55



Profiili
« Vastaus #12 : 03.10.2006 18:19:47 »

 Kaarina:Vai "epämiellyttävä" kourinta onkin minusta tuleva mielikuvasi, Lari!  Angry 2funny

Saitte aikaan hersyvän naurun  Grin
« Viimeksi muokattu: 03.10.2006 18:23:40 kirjoittanut Minä » tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #13 : 05.10.2006 10:40:22 »

Jaa-a, liittyyköhän juuri tähän aiheesee.
Nyt tehtiin jotain tekoja Arkkienkelin kanssa. Voi vidsi että se oli kiva enkuli  angel smitten

Teitä kiusatakseni taidan tehdä niin, että jätän juttuja kertomatta.  Cheesy

tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #14 : 05.10.2006 11:00:47 »

No, minapa kerron Kaarinan hoidosta; ensin tunsin kuinka han silitti oikeaa kattani, tai oikeastaan kasivarttani(olen vasenkatinen) ja sitten tunsin kuinka han meni sydan chakraan ja poisti sielta tai avasi jotain ja tunsin kuinka valo alkoi virtaamaan rakkaudella ja lammolla-joten kiitos Sinulle Kaarina valittamisesta ja oikeasta rakkaudesta  smitten
Lari-olen utelias?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: