Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologiset kaksoset  (Luettu 4383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« : 08.03.2010 05:21:07 »

Ajattelin, että voitaisiin ryhtyä etsimään tämänkin saitin kautta niitä omia astrologisia kaksosia eli käytännössä niitä henkilöitä, jotka ovat syntyneet samaan aikaan ja mahdollisesti vieläpä lähellä toisiaan, jolloin kartat ovat hyvin paljon samanlaiset. Itseäni ainakin kiinnostaa miten paljon yhteneväisyyksiä astro kaksosten elämissä, kiinnostuksenkohteissa ja elämäntapahtumissa on.

 Joten aloitetaas etsintä. Yritin katsoa onko täällä ollut tälläistä ketjua aikaisemmin, mutta en ainakaan sellaista huomannut. Toivotaan, että mahdollisimman monet astro-kaksoset löytäisivät toisensa =)

Laittakaa myös tähän ketjuun kokemuksia omista astro-kaksosista, jos olette sellaisia kohdanneet ja mitä yhteneväisyyksiä olette mahdollisesti huomanneet.

Toki on erittäin epätodennäköistä, että niitä astrokaksosia täältä löytyisi, mutta toisaalta ainakin yhteinen kiinnostuksenkohde toimii sinä linkkinä minkä takia tänne tulemme, joten mahdollisuudet kasvavat. =)

Eli itse olen syntynyt 31.8.1988, 15:55, Hyvinkää.
« Viimeksi muokattu: 08.03.2010 05:25:48 kirjoittanut In » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
sparklytaurus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 09.03.2010 02:27:23 »

Mielenkiintoinen idea!

Joskus muinoin deittailin härkäpoikaa, joka oli syntynyt about tismalleen päivää ennen minua. Olisihan se jo silloin pitänyt tajuta, ettei siitä ole lopputuloksena kuin sarvien kalistelua. Kumpikaan ei suostunut tulemaan juuri missään vastaan itsepäisyyspuuskissaan. :Smiley jälkeenpäin kun miettii, jollakin tapaa se yhteys oli aivan eri tasolla kuin muiden ystävien/tuttujen kanssa.
tallennettu

aurinko harka
askendentti kaksoset
kuu jousimies
ninni87
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #2 : 10.03.2010 11:06:17 »

24.1.1987, 05:53, Lohja.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #3 : 10.03.2010 12:43:19 »

11.04.1986 Oulu
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: