Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelit/oppaat  (Luettu 24969 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #30 : 09.10.2006 19:55:18 »

Ihanaa olisi tuntea omat enkelit ja oppaat!

Niinpä olisi (mikäli heitä on). Cheesy
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 09.10.2006 23:49:08 »

Itse olen täällä toisaalla jo kertoillutkin...  angel

Hmmmmmmm.. Undecided Shocked

Anteeksi jos esitin asiani jotenkin tökerösti, epäselvästi tms. Ei ollut suinkaan tarkoitus.  Embarrassed Minun oppaani on siis Jeesus Kristus, josta olen paljon "unia" nähnyt ja kanavoinut yms.  angel
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #32 : 10.10.2006 00:04:39 »

Ihanaa olisi tuntea omat enkelit ja oppaat!

Niinpä olisi (mikäli heitä on). Cheesy
Astrobug, mitä jos huviksesi kokeilisit Arkkienkeli Mikaelia. Laitat nukkumaan sänkyysi vaikka aluksi ilman peittoa. Pyydät hänet luoksesi ja laskemaan viitta päällesi. Viitta on tavallaan suojaava.... Sen pitäisi tuntua viileältä kihelmöinnitä ympäri kehoa. Tunnustele sitä hetki ja vedä peittosi korviin ja nuku sikeästi turvassa  smitten
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #33 : 10.10.2006 09:08:45 »

Anteeksi jos esitin asiani jotenkin tökerösti, epäselvästi tms. Ei ollut suinkaan tarkoitus.  Embarrassed Minun oppaani on siis Jeesus Kristus, josta olen paljon "unia" nähnyt ja kanavoinut yms.  angel

Ei mitään anteeksipyydettävää!! Grin Jäin vain miettimään missä ketjussa juttusi on. Pitää kokeilla hakutoimintoa. Cheesy
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #34 : 10.10.2006 09:11:46 »

Astrobug, mitä jos huviksesi kokeilisit Arkkienkeli Mikaelia. Laitat nukkumaan sänkyysi vaikka aluksi ilman peittoa. Pyydät hänet luoksesi ja laskemaan viitta päällesi. Viitta on tavallaan suojaava.... Sen pitäisi tuntua viileältä kihelmöinnitä ympäri kehoa. Tunnustele sitä hetki ja vedä peittosi korviin ja nuku sikeästi turvassa  smitten

Hmm.. ehkäpä kokeilen, vaikka epäilen suuresti. Cheesy Mulla on muutenkin täällä välillä viileetä...

Olisi kyllä jännää nähdä/kokea jotakin, mitä ei pysty selittämään. Kuten olen maininnut, niin olen nähnyt enkelin pienempänä, mutta kovasti sitä vaan ei osaa uskoa siihen kokemukseen näin jälkikäteen. Lapsena oli paljon vastaanottavaisempi.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #35 : 22.02.2007 11:15:33 »

Ah, olenpa missannut tämän ketjun ihan totaalisesti!

Enkeleitä sanotaan olevan yhtä ihmistä kohden 99. Siihen kun lisätään vielä henkilökohtainen suojelusenkeli, joka kulkee kanssamme elämästä toiseen, niin enkeleiden lukumäärä on 100 Smiley

Suojelusenkelin tehtäviin kuuluu mm. suojella, opastaa, innoittaa ja neuvoa. Myös muutkin enkelit voivat olla antamassa innoitusta ja opastusta elämään.

Henkiopas on kuitenkin eri asia kuin suojelusenkeli. Kyseessä on ihmisenä elänyt sielu, joka on päättänyt kuoltuaan ryhtyä henkiseksi oppaaksi maan päällä asustavalle sielulle. Usein me tunnemme oppaamme jostain aikaisemmasta elämästämme. Esimerkiksi kuollut isovanhempi voi toimia vastasyntyneen lapsensa oppaana.

Oppaita on useita ja minun käsitykseni mukaan heillä jokaisella on jokin "pääaine" jota he opettavat meille. Oppaat vaihtelevat elämäntilanteen ja tuon pääaineen mukaan. Itselläni esimerkiksi on 7 opasta, joista 3 olen tavannut henkilökohtaisesti. Kaikki oppaat ovat yhteydessä opastettavaansa, tosin vain yksi, kaksi heistä tekee tällaista pääopettajan  roolia kerrallaan, minun kokemukseni mukaan.

Vanhat oppaat jäävät taka-alalle, kun uusi opas astuu elämäämme.
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #36 : 22.02.2007 11:33:21 »

http://koti.phnet.fi/elohim/eihenkioppaita

Löysin tuommoisen...
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #37 : 22.02.2007 11:35:14 »

olipas mielenkiintoinen ketju....onneksi löytyi uudestaan.en itsekkään ollut aikaisemmin tälläistä huomannut.

olen myös samaa mieltä että enkeleitä ja oppaita meillä jokaisella on omassa elämässämme. itse olen näiden kanssa tekemisissä päivittäin tavalla tai toisella.

enkelit ovat aina luonamme ja valmiina auttamaan kunhan vain heitä pyydämme.

oppaitani olen ihan henk.koht tvavannut 4 mutta tiedän niitä olevan enenmänkin.itse en usko tuohon athamaaritin kirjoittamaan oppaiden taka-alalle jääntiin.uskon että kaikki ovat läsnä koko ajan ja auttavat sinua silloin kun sitä pyydät tai he todella huomaavat että opastusta elämässäsi tarvitset.

joskus vaan jotkut oppaat ja enkelit ovat vahvemmasti elämässämme mukana kuin toiset...mutta yksikään näistä ei koskaan häviä tai siirry taka-alalle luotasi.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #38 : 22.02.2007 11:40:27 »

Tarkoitin taka-alalle jäännillä sitä, että he ovat käytettävissä ja auttavat toki, mutta antavat työtilan pääoppaalle. Näin menee ainakin minulle tämä oppaiden kanssa työskentely, tosin uskon, että jokaisella on se oma työskentelytapansa heidän kanssaan. Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 22.02.2007 11:41:03 »


kuten täällä jo aikaisemmin sanottu...jokaisella täällä on oikeus mielipiteeseensä.

mutta minusta asia ei ole todellakaan noin.

eikös enkelit ole nimenomaan jumalan sanansaattajia...eikä mitään pahojahenkiä? riippumatta siitä näetkö vai vain tunnetko niitä tai jopa molempia....
tallennettu

kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #40 : 22.02.2007 11:49:48 »

En ole nähnyt henkioppaita enkä enkeleitä. Satuin vain löytämään tuommoisen jutun ja laitoin sen luettavaksi tänne, en siksi että yrittäisin sanoa,että henkioppaita ei olisi, minusta ajatus henkioppaista on ihan mukava, olisi hauska nähdä/tuntea oma henkiopas, mutta minulla ei ole taipumusta nähdä sellaisia asioita, ja jos näkisinkin niin saisin varmaan sydänkohtauksen, joten on varmaan minulle parempi olla näkemättä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #41 : 22.02.2007 11:57:17 »

Lainaus
jos näkisinkin niin saisin varmaan sydänkohtauksen, joten on varmaan minulle parempi olla näkemättä

Kaikki tapahtuu ajallaan, sitten kun ihminen on siihen valmis. Toisen Tason (eli henkimaailman) ei olekaan tarkoitus pelotella ihmisiä tahalaan (jos eivät satu olemaan erityisen ilkikurisia olentoja). Itsekään en näe fyysisesti olentoja, muutamia tapahtumia kuten yksinliikkuvia esineitä kylläkin. Minulle ei edes näyttäydytä fyysesti, koska saisin siitä niin hirveät sätkyt että huh! Siksipä katselenkin henkimaailmaa kolmannella silmällä Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #42 : 22.02.2007 12:02:39 »

Se on oikeasti niin lohdullista ajatella, miten paljon meillä koko ajan on ympärillämme meitä rakastavia olentoja -emme koskaan ole yksin, uskoimmepa heihin tai emme.
Minä ajattelen heitä taivaan perheenäni, joka katselee elämääni ja minua sieltä käsin. Näen itseni suorittamassa täällä tehtävää, jota me kaikki olemme suunnitelleen yhdessä "heidän" kanssaan. Heillä on mahdollisuus ohjata ja suojella minua juuri niissä puitteissa, jotka olemme yhdessä etukäteen sopineet. Eivätkä he voi puuttua niihin asioihin jotka olen halunnut täällä eri kokemusten kautta täällä itse oppia ~vaikka kantapään kautta~

Mutta me olemme sopineet myös ne hetket ja ne tunnussanat ja koodit, joista heidät tunnistan tietyissä tilanteissa, tiettynä aikana. Se voi olla tapahtuma, joka avaa oman tietoisuuteni vastaanottamaan heidän apuaan tai hetki omassa kehityksessäni, jolloin olen valmis palaamaan enkeliyhteyteen.
Tai sitten olen voinut päättää, etten vielä ole valmis siihen vaan siirrän tapahtumaa tuonnemaksi. Tai sitten elämä on värittänyt olemukseni niin, etten pysty niitä koodeja vastaanottamaan. Silloin taivaallisella perheelläni on suunnitelma B. Olen itse sopinut heidän kanssaan, että jos en pysty vastaanottamaan sitä tietoa, kun niin on määrätty, minua saa herätellä vähän "ronskimmin". Olen itse sitoutunut tähän suunnitelmaan, eikä sellaista suunnitelmaa ole koskaan tehtykään, mikä ei lopulta toimisi. Taivaallisella perheellä ja minulla on aina uusi suunnitelma, toivoa on aina!

He ovat lähelläni aina. Valaen minuun rauhaa, rakkautta ja energiaa aivan jokainen hetki -tälläkin hetkellä tunnen heidän säteilevän olemuksensa ympärilläni.

Olemme myös sopineet, että joskus minun täytyy yrittää selvitä täällä "yksin", ilman heidän joka hetkistä apuaan. He eivät poistu kokonaan mutta antavat minun itse tehdä valintani suurissa asioissa vaikuttamatta niihin. Ne ovat kuin "loppukokeita" tietyn jakson vaihtumisen yhteydessä; olen opiskellut nyt tätä aihetta -katsotaanpas olenko oikeasti oppinut jotain... Kannan itse vastuu ja osoitan kehittyneeni. Oppaat myös vaihtuvat. Tietyn teeman opettaja siirtyy syrjään, kun hänen oppikokonaisuutensa minun suhteeni on päättynyt. Hänen jälkeensä siirryn seuraavalle kurssille, jota opiskelen uuden opettajan kanssa. Näin olen itse suunnitellut  smitten

Se on ihanaa, se on hedelmällistä, se on vapauttavaa!

Ja ajatelkaa, miten ihana hetki heille on, kun he saavat yhteyden meihin...! Se on kuin huonolla kentällä varattu vanha puhelin alkaisi vihdoin toimia... Ensin sanat kuuluvat rätinän säestämänä mutta antaa silti toivoa sille, että se toimii sittenkin...! Sitten kenttä laajenee ja yhteys alkaa toimia yhä kirkkaammin! Kohta olet kuin tuliterä kännykkä kaikilla herkuilla... web-kameroineen päivineen  Grin Ja yhteys toimii ja tavoittaa kaikkialla!  smitten

Näin minä koen, elän ja tunnen. Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 22.02.2007 12:14:46 »

En ole nähnyt henkioppaita enkä enkeleitä. Satuin vain löytämään tuommoisen jutun ja laitoin sen luettavaksi tänne, en siksi että yrittäisin sanoa,että henkioppaita ei olisi, minusta ajatus henkioppaista on ihan mukava, olisi hauska nähdä/tuntea oma henkiopas, mutta minulla ei ole taipumusta nähdä sellaisia asioita, ja jos näkisinkin niin saisin varmaan sydänkohtauksen, joten on varmaan minulle parempi olla näkemättä.

en nyt ihan tarkoittanut että tuo linkissä laittamasi teksiti olisi välttämättä sinun mielipiteesi. ihmetytti vaan suuresti että miten joku voi pitää enkeleiden ilmestymistä jotenkin pahojen henkien työnä...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #44 : 22.02.2007 12:19:35 »

Se on oikeasti niin lohdullista ajatella, miten paljon meillä koko ajan on ympärillämme meitä rakastavia olentoja -emme koskaan ole yksin, uskoimmepa heihin tai emme.
Minä ajattelen heitä taivaan perheenäni, joka katselee elämääni ja minua sieltä käsin. Näen itseni suorittamassa täällä tehtävää, jota me kaikki olemme suunnitelleen yhdessä "heidän" kanssaan. Heillä on mahdollisuus ohjata ja suojella minua juuri niissä puitteissa, jotka olemme yhdessä etukäteen sopineet. Eivätkä he voi puuttua niihin asioihin jotka olen halunnut täällä eri kokemusten kautta täällä itse oppia ~vaikka kantapään kautta~

Mutta me olemme sopineet myös ne hetket ja ne tunnussanat ja koodit, joista heidät tunnistan tietyissä tilanteissa, tiettynä aikana. Se voi olla tapahtuma, joka avaa oman tietoisuuteni vastaanottamaan heidän apuaan tai hetki omassa kehityksessäni, jolloin olen valmis palaamaan enkeliyhteyteen.
Tai sitten olen voinut päättää, etten vielä ole valmis siihen vaan siirrän tapahtumaa tuonnemaksi. Tai sitten elämä on värittänyt olemukseni niin, etten pysty niitä koodeja vastaanottamaan. Silloin taivaallisella perheelläni on suunnitelma B. Olen itse sopinut heidän kanssaan, että jos en pysty vastaanottamaan sitä tietoa, kun niin on määrätty, minua saa herätellä vähän "ronskimmin". Olen itse sitoutunut tähän suunnitelmaan, eikä sellaista suunnitelmaa ole koskaan tehtykään, mikä ei lopulta toimisi. Taivaallisella perheellä ja minulla on aina uusi suunnitelma, toivoa on aina!

He ovat lähelläni aina. Valaen minuun rauhaa, rakkautta ja energiaa aivan jokainen hetki -tälläkin hetkellä tunnen heidän säteilevän olemuksensa ympärilläni.

Olemme myös sopineet, että joskus minun täytyy yrittää selvitä täällä "yksin", ilman heidän joka hetkistä apuaan. He eivät poistu kokonaan mutta antavat minun itse tehdä valintani suurissa asioissa vaikuttamatta niihin. Ne ovat kuin "loppukokeita" tietyn jakson vaihtumisen yhteydessä; olen opiskellut nyt tätä aihetta -katsotaanpas olenko oikeasti oppinut jotain... Kannan itse vastuu ja osoitan kehittyneeni. Oppaat myös vaihtuvat. Tietyn teeman opettaja siirtyy syrjään, kun hänen oppikokonaisuutensa minun suhteeni on päättynyt. Hänen jälkeensä siirryn seuraavalle kurssille, jota opiskelen uuden opettajan kanssa. Näin olen itse suunnitellut  smitten

Se on ihanaa, se on hedelmällistä, se on vapauttavaa!

Ja ajatelkaa, miten ihana hetki heille on, kun he saavat yhteyden meihin...! Se on kuin huonolla kentällä varattu vanha puhelin alkaisi vihdoin toimia... Ensin sanat kuuluvat rätinän säestämänä mutta antaa silti toivoa sille, että se toimii sittenkin...! Sitten kenttä laajenee ja yhteys alkaa toimia yhä kirkkaammin! Kohta olet kuin tuliterä kännykkä kaikilla herkuilla... web-kameroineen päivineen  Grin Ja yhteys toimii ja tavoittaa kaikkialla!  smitten

Näin minä koen, elän ja tunnen. Smiley

angel Sielunisanat kirjoitit-sanasta sanaan parahin *~*astraali*~*  JA kiitos peppilotta-Keijukaisenkeli( juuri havahduin että olit kirjoittanu samaan aikaan kun minä tätä omaani  smittensmitten  angel  smitten  -Kiitollisuudella- kunnioituksella - aivanhan tämä on "kirje Kotoa" -kiitos   smitten " Rakkaudenliekki"
« Viimeksi muokattu: 22.02.2007 12:25:55 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: