Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Painajaisia vaiko mitä?  (Luettu 5369 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« : 10.09.2006 22:11:45 »

Olen tässä aika kauan nähnyt sellasia unia jossa olen hereillä ja mun seinillä olevissa kuvissa on ihmeellisiä juttuja jopa pelottavia. Kerran mulla oli Kurt Cobain iso kangasjulite seinällä, niin mä joka yö yritin repiä sen alas, kunnes onnistuin ja lapseni sanoivatkin, että äiti on taas uneksinut yöllä, kun Kurt on taas rutussa.
Myös kaikki mitä mun huoneesta löytyy, niin näen "painajaisia" kerran yöllä ihmettelin, että miksi joku on pöllinyt kattotuulettimesta ne lavat. Saatan istua sängynreunalla ja ihmetellä silmät selällään "jotain"
Kesäheilani kerran sanoi mulle, että olin ollut selin häneenpäin ja en ollut hengittänyt ollenkaan olin siis ollut ihan hiljaa, ite en kyllä tiedä tuosta mitään. Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.09.2006 15:20:31 »

ihmettelet itseäsi etkä halua tulla enää määritellyksi ulkoakäsin vaan itsestäsi käsin,sisältä päin ulos eikä päinvastoin
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #2 : 11.09.2006 15:30:35 »

Niin no en tiedä onko se sopivaa itse ihmetellä itseään, kun joku toinen voisi sen paremmin ilmaista ja ulkopulinenhan sen näkee hyvin. Joskus ei itse tiedosta, olenko ihmeellien.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.09.2006 15:39:34 »

             "tunne itsesi" taitaapi olla niitä elämän tärkeimpiä läksyjä,
ulkopuolinen näkee kuoren,ihmisen sielu on toiselta piilossa,
ympärillämme olevilla tavaroilla ja esineillä annamme tietyn kuvan itsestämme,viestimme toiselle,
ehkäpä haluat muuttaa tuota viestiä
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #4 : 11.09.2006 15:59:14 »

Niin se sisin. Kerran eräs mies teki mulle erään testin. Hän käsky mun tuntea sieluni siinä testissä. Testi, kun loppu, niin olin itkenyt ihan valtavasti ja tämä mies sanoi, että hyvä vaan kun itket, niin sä tiedät sinun sielusi nyt.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2006 15:14:40 »

Tuossa voisi olla kyse valveunista. Ehkä kroppasi lähtee liikkeelle, ennen kuin astraalikehosi ehtii takaisin unimaailmasta. Minulla on näitäajoittain paljon, ollut lapsesta lähtien. Herään siihen, että istun sängyllä (ties miten kauan olenkaan istunut) ja herätessä silmäni ehtivät avautua ennen kuin mieli tulee perässä, jolloin näen harhoja.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #6 : 12.09.2006 15:25:13 »

Joo, no minäkin näen ja en harhoja, just sillon kun istun sängyllä. Se on aika kamalaa, kun näen huoneessani olevista tavaroista taikka kaapin ovista harhaa.. Joskus lapsena näin jotain valveunia, että huone kutistui ja jäin ahtauteen , yritin huutaakkin, mutta en voinut. sitten on ollut sellasia kuviounia, jotka tulee päin.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #7 : 20.09.2006 10:40:45 »

Painajaiset yleensa ovat alitajuisia pelkoja-siis ottakaa harkaa sarvista.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #8 : 20.09.2006 11:25:57 »

Painajaiset yleensa ovat alitajuisia pelkoja-siis ottakaa harkaa sarvista.

Mutta kun se ei ole suoranaista painajaisunta, vaan valveunta jossa harhoja näkee. Unessa, mutta valveilla, mutta ei kuitenkaan unihalvausta, kun voi liikkua.
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #9 : 23.09.2006 21:27:08 »

Jo on kumma, nyt sattui niin hassusti, että minä ihan kävelin sen kohteen luokse mihin katselin ja sitten älysin mennä takas nukkumaan., kun ei mitään tapahtunut.Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: