Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudelleenluominen  (Luettu 42652 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #75 : 23.09.2006 13:27:07 »

Ei näy.

Onko sen kuvan url muuttunut, vai laitoitko sä sen photobucketin, imageshacin yms kautta?
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #76 : 23.09.2006 13:35:58 »

Ei näy.

Onko sen kuvan url muuttunut, vai laitoitko sä sen photobucketin, imageshacin yms kautta?

En tiedä. Laitoin sen täältä astrosivujen kautta, kun Elämänilo niitä tänne laitellut...
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #77 : 23.09.2006 13:54:11 »

Ei näy.

Onko sen kuvan url muuttunut, vai laitoitko sä sen photobucketin, imageshacin yms kautta?
En tiedä. Laitoin sen täältä astrosivujen kautta, kun Elämänilo niitä tänne laitellut...
Näköjään aika monta Elämänilon etsimää kuvaa ei näy enää/tällä hetkellä,
voi olla että näissä kopiointisuoja tms., näkyvät aikansa ja sitten
häviävät.. Joskus käy näin kun ei ole selkeästi ilmoitettu kopiosuojasta tai sitten se jää huomaamatta.  Undecided
(muoks. itselleni on käynyt näin joskus ja siksi epäilen syyksi tätä..)
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 14:02:57 kirjoittanut Willow » tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 23.09.2006 14:09:42 »

Kannattaa aina linkittää esim. photobucketin kautta www.photobucket.com
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Oikku67
Vieras
« Vastaus #79 : 23.09.2006 14:28:51 »

Kannattaa aina linkittää esim. photobucketin kautta www.photobucket.com
Thanks, again...
Kävinpäs sitten ekaa kertaa tutustumassa photobucketiin..
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #80 : 23.09.2006 19:01:27 »

Sain vastauksen itselleni, että miksi jollain on niin suuri halu saada muut uskomaan samaan kuin itse, miksi yrittää henkiselläkin manipuloinnilla saada aikaan sellaista???

Siksi, koska heillä itsellään on levoton olo, kohdatessaan ihmisiä, joka ei tarvitse 'uskontoa' suojakseen, kokeakseen elämän monimuotoisuutta, ei tarvitse ryhmäsidonnaisuutta, jossa käydä nuolemassa haavojaan ja nostattamassa joukkohurmiotaan.

Se levottomuus on niin epämukava tunne, että se on siirrettävä mahdollisimman pian pois....
Sillä silloin saattaisi olla vaara, että joutuu miettimään omia rakennettuja rakenteitaan.
Omien ulkoisten rakennelmien hätääntynyttä suojaamista käärittynä 'hyvyyden henkisyyden viittaan'.

Kyse on monasti Itsensä varaan joutumisen kauhistuksesta.
Erillisyys, mutta ennen kaikkea itsensä varaan joutuminen on vaikea asia. Minuudeltaan heikon ihmisen kyky olla yksin on huono. Yksin ollessa uhkaa tyhjyyden tunne, ja pahimmassa tapauksessa oman minuuden hajoamisen pelko. Vain toisen ihmisen läsnäolo tai huolenpito voi tästä ahdingosta pelastaa. Tai syntyy tarve koota ympärilleen 'samoin ajattelevien' ryhmittymää.

Tällaisessa tilanteessa toisen merkitys kasvaa sitä suuremmaksi, mitä avuttomammaksi asianomainen itsensä kokee. Itseriittoisuuteen ja kaikkivoipaisuuteen vetäytyneiden lisäksi on niitä narsistisesti ongelmaisia, joilla on taipumus etsiä itsetunnoltaan aidosti vahvoja täydentäviä toisia, joita sitten ihaillaan ja idealisoidaan tai pelätään tai pidetään uhkana. Heikoilla oleva pyrkii asettumaan eräänlaiseksi psyykkiseksi jatkeeksi ihailemalleen henkilölle ja tyydyttämään tämän toiveita ja tarpeita omiensa kustannuksella. Hän toivoo kuitenkin saavansa ihailunsa kohteelta turvaa ja huolenpitoa sekä kipeästi kaipaamaansa peilausta itselleen. Hän toivoo löytävänsä uuden vanhemman, jonka avulla voisi löytää myös oman todellisen minuutensa.

Ykseys ei ole ulkopuolella... se löytyy yksin, ei haalimalla joukkoja ympärille tukemaan omaa ulkoista rakennelmaa. Kenekään ei tarvitse odottaa toista, koska jokainen tekee sen yksin. Sillä yksi on, kaikki!<- Tämä on SYMBOLIIKKAA, ihmisen sisäisyydestä.
Ykseyksiä on todellisuudessa yhtä monta kuin yksilöäkin... silloin aloitetaan puhtaalta pöydältä. Kirkkain silmin, rehellisesti, realistisesti, hyväksyen tämän mikä on. Kunnioittaen aidosti.
Minä en pelkää siis minuuden menettämistäni, joten pyydän, älkää enää kaatako sitä minun kannettavakseni.
Olen perin kyllästynyt tuohon, että minua pyydetään 'taantumaan', että pääsen mukaan 'uuteen aikaan ja valoon ja ykseyteen'...

Tämä on minun 'totuuteni', minä saliin teille teidän ja sallikaa te minulle omani.
Ei ole 'kaunista katsottavaa' henkinen manipulointi.  coolsmiley

Ehkä minä olen Idästä, en täältä pohjolasta...  Wink
vesimies vesimies vesimies vesimies
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #81 : 23.09.2006 19:18:02 »

Kylläpä olemme nyt uudelleenluomisessamme päässeetkin todella pitkälle, jos noin hyvin olet, Mirjam, sisäistänyt sen omankin yksilöllisen luonteesi lujuuden, jolla olet kaiken aikaa pyrkinytkin rajoittamaan sitä Ykseyden tekoa! Smiley

Sillä kaiken tuon, minkä nyt sisäisyydestäsi kokeneena kerroit, olen tuntenut olleen omallakin kohdallani totta silloin, kun en ymmärtänyt sen Ykseyden oikeata luonnetta vaan kykenin ainoastaan kuulemaan sen egomme äänen, jolla sillekin silloin soiteltiin sitä "kuolemaan johtavaa kelloa". Koska ainoastaan egomme on erillisyyden harhalle tehty ja Valomme on ian kaikenkin ollut yhtä, kuten tulet sinäkin jonain päivänä huomaamaan, kunhan annetaan tämän päiväisen tehdä ensin ne teot. Wink Smiley

Ja sekin tulee tuosta kirjoituksestasi todella hyvin esille, mitenkä koko tämän ajan, kun olemme täällä maan päällä muka erilliset olleet, olet aina ilmentänytkin oman Olevaisuuteni sitä puolta, jota itse en ole nähnyt. Eli siitäkin hyvin sinut tunnen, että olet sen Luojamme Valon se toinen puoli niin kauan, kunnes sen Valomme alas tuomme! Sillä se jos mikä on Ykseyden tekoa, kun tuo sen Valomme alas sellaisetkin, jotka tietävät olevansa se toinenkin puoli ja silti eivät olekaan olleet koskaan egomme manipuloitavissa! Eli sellaisen tunteen kuin juurikin nyt tunnet, kun epäilet olevasi jotenkin meistä erossa, vaikka olemme liittäneet sinutkin Pohjolamme Valoon vain sen takia, koska kukaan ei siitä kuitenkaan koskaan ole erossa edes ollut!  Wink Smiley

Vaan oma Rauhamme ja Rakkautemmekin Luoja on AINA jokaisessa sydämessämme ollut. Vaikkakin jakautuneena monenlaiseen, energioistaan luomaansa kehostoon sen takia, koska kukaan koskaan ei yksin sitä energiaa olisikaan kestänyt, vaikka egomme kuinka niin toivoo! Ja sen tähden tuonkin nyt Luojamme teoilla sellaiset terkut, että taatusti perille menee!  Wink smitten
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 19:20:16 kirjoittanut Kaarina Niro » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #82 : 23.09.2006 19:38:37 »

Voi olla noinkin, tai sitten ei ole.
Jos minä en ole 'vapautunut siitä jostain' niin sinun teoriasi mukaan sinuun sitä suhteuttaen, et ole sinäkään, vaan näet sen minussa.  Wink

Minä en koe erillisyyttä. Sinä luot minun sanoilleni itse itsellesi sellaisen merkityksen, koska tarvitset sitä itse johonkin.
Vaikka on kokenut ykseyden, ei voi välttyä inhimillisen ihmisen ja yksilöiden välittämältä informaatiolta. Sillä mennään ja pelataan täällä.
Se vasta onkin haaste, oppia sitä käyttämään.

Ei terveeksi ja eheäksi yksilöksi kasvaminen ole = erillisyys.

Erillisyyttä luo vain se, että sitä näkee ympärillään.

Jos on itse kokonainan ja eheä yksilö, ei näe ympärillään erillisyyttä, yksilöllisyydestä huolimatta.

Yksilöityminen mahdollistaa ykseyden kokemisen, eikä päinvastoin.

Mutta kuten sanottu polkuja on monia. Toiset lähtee kulkemaan sitä toisesta päästä ja toiset toisesta.

Minä uskon, että me kaksi olemme startanneet sen ääripäistä.

Minä olen elämässä ihmisen elämää, henkisyys on jotain sellaista mikä on aina ollut.

Tämä on jännittävä, iloinen ja täyteinen matka.
 Wink



tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #83 : 23.09.2006 19:55:13 »

Sinä, Mirjam, voit omasta puolestani tuona persoonana elää juurikin sellaista elämää kuin se Luojamme tahtoi, sillä siitähän tässäkin taas vain kyse oli.  :Smiley
Eikä siitä, että mitenkä se Niron Kaarina taaskin siitä Pohjolamme Valosta sanoi, joka näyttäisikin olevan juurikin sen egomme kohdalla se "punainen vaate" eli tuijottamalla sitä persoonaamme, olemme erillisyydelle tehty.  Wink Smiley

"Jos on itse kokonainan ja eheä yksilö, ei näe ympärillään erillisyyttä, yksilöllisyydestä huolimatta."

Juuri nänhän sen itsekin jokaisessa sanomassani näen vaan mitenkäs olikaan se laitasi sinun?  Wink smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #84 : 23.09.2006 20:01:51 »

"Jos on itse kokonainan ja eheä yksilö, ei näe ympärillään erillisyyttä, yksilöllisyydestä huolimatta."

Juuri nänhän sen itsekin jokaisessa sanomassani näen vaan mitenkäs olikaan se laitasi sinun?  Wink smitten


En minä ole huudellut puuttuvan ykseyden perään....  angel
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #85 : 23.09.2006 20:20:33 »

Ööh... nyt poikkean tästä dialogista ja tuon esiin tämän päiväisen havaintoni siitä, miten ihminen voikaan kuvitella luovansa itseään sisäisesti uudelleen, muuttamalla itseään fyysisesti. Se on ikuinen noidankehä joka tekee ihmisen hulluksi. Pitää olla sitä ja tätä niin muuttuu yhtäkkiä "hyväksi"...

Niin siihen havaintoon, jonka tein itsestäni.

Oli vähän huono päivä. Nukuin yöllä vain kolme tuntia, olen ollut tukossa ja kurkkukipuisena, kuumettakin on. Menin silti töihin ja tuntui että kuolen sinne. En ollut yhtään se, joka olen ollut, vaan olin mielestäni tosi ärsyttävä. Hymyilin väkisin sen kaiken niistämisen keskellä ja puhkaisin yhdeltä mieheltä vahingossa kaksi suonta yrittäessäni kanyloida.

Tulin kotiin ja mittasin kuumeen; 38.2... Joka paikkaan sattui, mutta aloin siivoamaan hullun lailla. Sitten kun tuli valmista, meni hermot siihen että en voi tehdä enää mitään "parantaakseni tilannetta". Menin kauppaan, ostin blondausainetta ja kirkkaanoranssin hiusvärin ja siinä se. Viimeset viisi vuotta olen ollut tällainen ruskee-puna-ruskee-tukkainen ja nyt oon sitten carrot. (hei vaan rakkauden enkeli.. Grin)..

Enkä tunne itseäni yhtään erilaiseksi.

Miten minä hölmö tyhmeli taannun aina siihen ajatukseen, että ulkopuolisia seikkoja muuttamalla muuttuisin itse?

Mutta ihan kivat nää hiukset silti.  coolsmiley

Sorry, oli vähän hölmö tilitys mut ymmärtäkää, kuumeinen oon...
:Smiley
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #86 : 23.09.2006 20:20:56 »

En minä ole huudellut puuttuvan ykseyden perään....  angel

Miten sitten tahdot sen oman äänesi kuuluville saada, koska siitähän tässä kyse kait oli?  Smiley
 
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #87 : 23.09.2006 20:31:33 »

Miten sitten tahdot sen oman äänesi kuuluville saada, koska siitähän tässä kyse kait oli?  Smiley
 

Minunko kohdallani ainoastaan ?   coolsmiley
"Pohjolan valo" on käsite jostain.... minun polulleni ei kuulu käyttää sitä käsitettä.
Minä en kulje ihmisten parissa, jotka tarvitsevat tuollaisia käsitteitä kokeakseen ehkä jopa jotain samankaltaista jota sinä olet kokenut omalla polullasi. Tai muut, jotka sitä kokevat tarvitsevansa.

Se käsite ei ole minulle 'punainen vaate', minulla ei ole sille merkitystä. Vastaan vain sen takana olevaan kuvaan/muotoon, niinkuin tapana on.  Ihmisten kielellä. Wink

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #88 : 23.09.2006 20:44:11 »

Valonkantaja!

Vaikka sisällä ne muutokset tehdäänkin, niin joskus jokin ulkoinen muutos voi tukea sen sisäisen muutoksen likkeelle lähtöä... tai sitten se oli jo ehtinyt tapahtua ennen ulkoista muutosta...  Huh
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #89 : 23.09.2006 21:23:23 »

"Pohjolan valo" on käsite jostain.... minun polulleni ei kuulu käyttää sitä käsitettä.
Minä en kulje ihmisten parissa, jotka tarvitsevat tuollaisia käsitteitä kokeakseen ehkä jopa jotain samankaltaista jota sinä olet kokenut omalla polullasi. Tai muut, jotka sitä kokevat tarvitsevansa.

Koet siis edelleenkin haluavasi olla "ulkopuolella" sen yhteisen Ykseytemme Valon, joten sehän tässä olikin vielä "paljastamatta". Joten kiitän siitä, että vihdoinkin sen ääneen sanoit, jotta sillekin voimme tehdä jotain ja jatkaa eteenkin päin. Sillä sehän tätä alas tuloamme on "harannut" tähänkin saakka, kun on aina ollut "joku", joka tuntee olevansa parempi kuin muut eli se "erilainen".  Wink smitten

Eli tutulta tuokin kuulostaa, koska itsekin olen tuon vaiheen jo kulkenut eli silloin, kun aloitin nämäkin teot!



Se käsite ei ole minulle 'punainen vaate', minulla ei ole sille merkitystä. Vastaan vain sen takana olevaan kuvaan/muotoon, niinkuin tapana on.  Ihmisten kielellä. Wink

Kuka se sinussa on, joka ei käsitä tätäkään kuvaamme nyt, mikä sen Ykseytemmekin kuva jo on?  Shocked coolsmiley Sillä minäni kylläkin tietää tuohon jo vastauksen vaan toivon kuulevani sen sinäni suusta, sillä vasta silloin meidät tehty kokonaiseksi on eli silloin, kun mielemme totuus on se sama!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 21:32:37 kirjoittanut Kaarina Niro » tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: