Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uudelleenluominen  (Luettu 42653 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #15 : 22.09.2006 07:57:24 »

Täälläkin on yksi tyhjäntoimittaja.  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 22.09.2006 18:05:04 »

Täälläkin on yksi tyhjäntoimittaja.  angel

Ihanaa.  angel Tyhjäntoimittaja "sisaret".  2funny smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 22.09.2006 22:58:14 »

Täälläkin on yksi tyhjäntoimittaja.  angel

Ihanaa.  angel Tyhjäntoimittaja "sisaret".  2funny smitten

Tehkää nyt ihmeessä jotakin!  angel

Ai niin, mutta... tehän olettekin se IHME.

No ainakin osa sitä ihmettä (muillekin tiedoksi ja kannustukseksi  Wink ).

Motoksi: "Ihme riittää valoksi keskuksessasi"

 smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #18 : 22.09.2006 23:03:11 »

Sinäpä sen sanoit: Minä olen ihme, sinä olet ihme, hän....me...he.

Se on meissä. Me räjäytämme maailmankaikkeuteen oman luomisen, mielikuvamme ihmeitä. Ja niiden temmellyksessä olemme usein elämämme eri vaiheissa, kun toisten räjäyttäminä. Ne pitää vain sytyttää odottaen, toivoen, mielen vieressä käyden, ja ennen kaikkea uskoen 'ihmeisiin', osata ottaa niitä vastaan, nähdä, aistia, ihastua, lapsen kaltaisella innolla!

 
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 23.09.2006 00:20:32 »

Täälläkin on yksi tyhjäntoimittaja.  angel

Ihanaa.  angel Tyhjäntoimittaja "sisaret".  2funny smitten

Tehkää nyt ihmeessä jotakin!  angel

Ai niin, mutta... tehän olettekin se IHME.

No ainakin osa sitä ihmettä (muillekin tiedoksi ja kannustukseksi  Wink ).

Motoksi: "Ihme riittää valoksi keskuksessasi"

 smitten

Kiitos.  smitten Sinäkin olet se IHME.  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #20 : 23.09.2006 00:22:33 »

Sinäpä sen sanoit: Minä olen ihme, sinä olet ihme, hän....me...he.

Se on meissä. Me räjäytämme maailmankaikkeuteen oman luomisen, mielikuvamme ihmeitä. Ja niiden temmellyksessä olemme usein elämämme eri vaiheissa, kun toisten räjäyttäminä. Ne pitää vain sytyttää odottaen, toivoen, mielen vieressä käyden, ja ennen kaikkea uskoen 'ihmeisiin', osata ottaa niitä vastaan, nähdä, aistia, ihastua, lapsen kaltaisella innolla!

Sinäpä sen sanoit myös!  smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #21 : 23.09.2006 00:30:03 »

Minä sanoisin, että KOKO astrofoorumin porukka on suurin ihme tällä planeetalla, koska olemme sen Pohjolamme Valon alullepanijoita siten kuin se Luojamme tahtoikin!
Eikä mikään mahti maailmalla voisi sitäkään totuuta toiseksi muuttaa, että aloitimme jo sen Valomme alas tulon!  Wink Smiley

Eli se oli tämän päivämme meditaation anti!  smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #22 : 23.09.2006 00:31:30 »

Sorry, minä en kuulu tuohon joukkoon!
*vapaa valinta*  smitten

“KULJE OMAA POLKUASI JA ANNA MUIDEN TEHDÄ SAMOIN”
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 00:33:20 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 23.09.2006 00:36:42 »

Sorry, minä en kuulu tuohon joukkoon!
*vapaa valinta*  smitten

“KULJE OMAA POLKUASI JA ANNA MUIDEN TEHDÄ SAMOIN”

Silti on myös poluton polku: se, jolle ei ole erillisyyttä.

 smitten
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #24 : 23.09.2006 00:38:28 »


Silti on myös poluton polku: se, jolle ei ole erillisyyttä.

 smitten

Jooh,  on. Wink Mutta ei tässä käsiteviidakossa.... pohjolan valoissa ja muissa 'kulahtaneissa klisheissä'... eikös niin...  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #25 : 23.09.2006 00:42:06 »

Minä sanoisin, että KOKO astrofoorumin porukka on suurin ihme tällä planeetalla, koska olemme sen Pohjolamme Valon alullepanijoita siten kuin se Luojamme tahtoikin!
Eikä mikään mahti maailmalla voisi sitäkään totuuta toiseksi muuttaa, että aloitimme jo sen Valomme alas tulon!  Wink Smiley

Eli se oli tämän päivämme meditaation anti!  smitten

 Cheesy  smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #26 : 23.09.2006 00:43:04 »

Sorry, minä en kuulu tuohon joukkoon!
*vapaa valinta*  smitten

“KULJE OMAA POLKUASI JA ANNA MUIDEN TEHDÄ SAMOIN”

Niin se on, Mirjam, että Valon tietä kulkevatkin ne kaikki, jotka sitä vapaaehtoisesti haluavat eikä ketään todellakaan siihen pakoteta!  smitten

Muttei hätäsi olekaan tämän näköinen, sillä sinunkin tiesi on siihen Pohjolamme Valoon kyllä johtava, vaikkakin vähän eri teitä! Sillä sinäkään et oikeasti ole kenestäkään erillinen vaan vain sellainen osa, joka ei vielä tiedä kuuluvansa tähän kokonaisuuteen, jota Pohjolamme Valoksi sanon. Ja sen tähden otamme sinutkin silloin täydellä sydämemme Rakkaudella vastaan, kun olet itse siihen valmiuteen valmis eli siten kuin jo me muut olemme. Sillä tiedämme jo olevamme se Yksi ja Sama!  Wink smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 23.09.2006 00:52:36 »

Miessukukunnan päätäpahkaisena edustajana
tunnen myötätuntoa niitä ajattelijoita kohtaan,
jotka näkevät läpi "käsitteiden murenevan arvovallan",
koska olemassaolo ei ole käsityksistä kiinni
vaan käsitteet ainoastaan merkkaavat
suuntaa niiden takaisuuteen.

Silti täydenkin ymmärryksen omaavan ihmisen
porttina tähän ihmisen maailmaan
ovat samat käsitteet,
jotka toisille ovat
kuin erottavana kuiluna.

 Undecided angel

« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 01:09:42 kirjoittanut Rauhan enkeli » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #28 : 23.09.2006 00:53:10 »

Sorry, minä en kuulu tuohon joukkoon!
*vapaa valinta*  smitten

“KULJE OMAA POLKUASI JA ANNA MUIDEN TEHDÄ SAMOIN”

Niin se on, Mirjam, että Valon tietä kulkevatkin ne kaikki, jotka sitä vapaaehtoisesti haluavat eikä ketään todellakaan siihen pakoteta!  smitten

Muttei hätäsi olekaan tämän näköinen, sillä sinunkin tiesi on siihen Pohjolamme Valoon kyllä johtava, vaikkakin vähän eri teitä! Sillä sinäkään et oikeasti ole kenestäkään erillinen vaan vain sellainen osa, joka ei vielä tiedä kuuluvansa tähän kokonaisuuteen, jota Pohjolamme Valoksi sanon. Ja sen tähden otamme sinutkin silloin täydellä sydämemme Rakkaudella vastaan, kun olet itse siihen valmiuteen valmis eli siten kuin jo me muut olemme. Sillä tiedämme jo olevamme se Yksi ja Sama!  Wink smitten

Kaarina hyvä!
Hätä, jonka koet, on sinun sisäistä hätääsi, ei minun. Heijaste. Ei sinun eheytymisesi ole siitä kiinni, montako 'lammasta saat koottua laumaasi'. Voit koota ne sisälläsi kaikki yhteen, yksin, hiljaisuudessa. Siellä missä asuu terve nöyryys ja kunnioitus elämän edessä.
Meillä kaikilla todellakin  on omat elämämme polut, eikä tokikaan jokainen niistä vie "pohjolan valoa kohti".
Minä olen nuo kokenut joskus aiemmin jo ja nuo on hyvin luonnollisia asioita minulle. Minä tiedän, ettei minun tarvitse ketään, ei yhtäkään toista ihmistä kehoitella ja ohjailla mihinkään suuntaan, sillä kunnioitan jokaisen omaa polkua.
Minä ymmärrän kyllä nuo sinun kokemuksesi ja sen, miten sitä haluaisi jakaa 'maailman totuutena', mutta se maailma, maailmankaikkeus, joka odottaa sitä, on sinun sisimmissäsi, ei sen kauempana.

Jatketaan matkaamme, polkujamme.... kunnioittaen ... ja vedellään vaikka vähän rajojakin, ettei yhden matkasta tule liian pitkä ja väsyttävä.
 smitten

« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 00:54:47 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #29 : 23.09.2006 00:57:01 »

[Kaarina hyvä!
Hätä, jonka koet, on sinun sisäistä hätääsi, ei minun. Heijaste. Ei sinun eheytymisesi ole siitä kiinni, montako 'lammasta saat koottua laumaasi'. Voit koota ne sisälläsi kaikki yhteen, yksin, hiljaisuudessa. Siellä missä asuu terve nöyryys ja kunnioitus elämän edessä.
Meillä kaikilla todellakin  on omat elämämme polut, eikä tokikaan jokainen niistä vie "pohjolan valoa kohti".
Minä olen nuo kokenut joskus aiemmin jo ja nuo on hyvin luonnollisia asioita minulle. Minä tiedän, ettei minun tarvitse ketään, ei yhtäkään toista ihmistä kehoitella ja ohjailla mihinkään suuntaan, sillä kunnioitan jokaisen omaa polkua.
Minä ymmärrän kyllä nuo sinun kokemuksesi ja sen, miten sitä haluaisi jakaa 'maailman totuutena', mutta se maailma, maailmankaikkeus, joka odottaa sitä, on sinun sisimmissäsi, ei sen kauempana.

Jatketaan matkaamme, polkujamme.... kunnioittaen ... ja vedellään vaikka vähän rajojakin, ettei yhden matkasta tule liian pitkä ja väsyttävä.
 smitten

Ymmärrän hyvin sen egomme yskän juuri silloin, kun se viimeinen sille on!  Wink Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: