Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksikkyys  (Luettu 89187 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #60 : 22.09.2006 20:10:45 »

Lainaus
sign,     herraisä enhän minäkään "harrasta" mitään yhdenyön suhteita,
saati että laskelmoiden toimisin,en edes osaa,

joo, lähinnä kai puhuin ja puolustauduin jotain "yleisiä ennakkoluuloja" vastaan joita kuvittelen herättäväni puhumalla tästä. en siis ajatellutkaan että sinäkään sitä harrastamalla harrastaisit.

Lainaus
tarkoitin että aika ajoin ajaudun tuollaisiin tilanteisiin(kerran vuodessa?)
hetki on otollinen,täydellinen,nautinnollinen,
enkä halua siitä sen enempää,

kivaa Smiley kaiken pitäisi olla siis just oikein...

Lainaus
mutta toinen takertuu ja sitten iskee se itseinho ja syyllisyys,
MINKÄ EI PITÄISI ISKEÄ,koska toinenkin on ollut tietoinen tilanteesta,

Itseinhosta pitäis pyrkiä pois tässä yhteydessä, jos peli oli selvä alusta asti.Ehkä se on vaain myötätuntoisuutta ja empatiaa sen puolesta, että ei pysty antamaan toiselle sitä mitä hän kaipaa...mutta kaikkein paras ratkaisu on juuri olla lilithin tapaan mercilessly true...empatiian ja syyllisyyteen perustuvat kuviot ei toimi...kenenkään parhaaksi...luulisin.

Lainaus
nuo ihmiset eivät ole mitään yhdenyön tuttuja vaan ensin läheisiksi tulleita
sattumien kautta ja tilanteet etenee,
miksi siitä molemminpuolisesta nautinnosta pitää sitten tuntea syyllisyyttä?
hallelujaa luterilainen kasvatus..kele sentäs,
moraali,moraalittomuus ja siihen tekopyhyys,
mikä lienee mitäkin?

ei pitäisikään.

syyllisyys irti seksuaalisuudesta...

(siis silloin kun ei ole kyse seksuaalisesta väkivallasta yms, mutta sitä tekevät tuskin pystyvät tuntemaankaan syyllisyyttä Angry)

mutta kristinuskon perinteitä ja mitä lie keskiaikaisia henki vastaan ruumis ajatusmallikuvioitahan meidän on tästä syyllisyydestä kiittäminen.

enkä halua uskoa syyttää...vaan niitä valtaan perustuvia juttuja mitkä ajan kuluessa kehittyivät siihen ympärille.


minä en muista mikä se oli se kauan sitten elänyt tiedemies, joka loi sen mekanistisen maailman kuvan , sitäkin saamme kiittää knuppel2 crazy2
« Viimeksi muokattu: 22.09.2006 20:12:44 kirjoittanut sign? » tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #61 : 22.09.2006 20:11:18 »

Lainaus käyttäjältä: sign?
yhdenillanjutussa, jossa ei ole mitään paineita, vaatimuksia, sitoumuksia ja narinaa, voi vapautua ja kokea ikuisuuden hetkessä ja se koko juttu olla aivan täydellinen...ja myöskin "henkinen".

enkä nää tarvetta että aina pitäisi kuitenkaan takertua siihen ihmiseen ja luoda ihmissuhde.ei tarttee edes tietää mitään ajatuksia ja poliittisia kantoja...heh...ne voivat jopa pilata asian Grin

Juuri näin minäkin koen tämän. Mieleenpainunein kokemukseni tällaisesta suhteesta oli sellainen, ettemme halunneet tietää edes toistemme nimiä, vain se yksi vuorokausi yhdessä ilman mitään "normivaatimuksia", vain Ihminen kohtaa Ihmisen...se oli kaunista ja puhdasta fyysisesti ilmenevää rakkautta. Aaah.

Täytyy vielä mainita, että minusta ehdottomasti seksikkäimmät merkit ovat härät ja kalat. On testattu.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6602


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 22.09.2006 20:25:51 »

sopivasti tuolla taivahalla
lilith  aspect_con child  aspect_con poseidon 6 astetta  skorpioni:a,
että "tyttöset" asialla..
ja siis jo skorpionissa tuo lilith eikä vaa assa kuten väitin,
"viattomuuden merellä seilaa lilith"
ja uppoaa bermudan kolmioon
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #63 : 22.09.2006 20:26:38 »

 harka Kiss  sanon kalana,luulen että toimivat myös hyvin yhdessä :Smiley

*muistelee*

samaa mieltä tuosta mitä kuvasit.

kokemukseni mukaan, joskus, persoonallisuudet,egot,tajunnat voi olla niin jäljessä (tarkoitan ymmärtämään ja luomaan yhteyttä...en siis puhu nyt jälkeenjääneiden ihmisten seksikokemuksista  Grin) ja seksuaalisuus niin edellä, että hih...kaikki nuo normivaatimukset, arvot ja henkilökohtaiset asiat pilaavat koko asian.Tai siis mahdollisuuden luoda siitä jatkuvampaa.

ego on niin alkeellinen kapistus Sad

seksuaalisuus voi olla paljon pidemmällä, syvemmällä ja kauniinpaa, kuin mieli ja päivätajunta... :Smiley Tongue



sitten toisaalta, kai se on joskus tarkoituskin noin
« Viimeksi muokattu: 22.09.2006 20:29:50 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #64 : 22.09.2006 20:33:05 »

Lainaus
sopivasti tuolla taivahalla
lilith   child   poseidon 6 astetta  :a,
että "tyttöset" asialla..
ja siis jo skorpionissa tuo lilith eikä vaa assa kuten väitin,
"viattomuuden merellä seilaa lilith"
ja uppoaa bermudan kolmioon

mielenkiintoista... Cool
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #65 : 22.09.2006 21:26:52 »

Mielenkiintoisia juttuja kirjoittelette! Kiitos.

Tässäpä yksin moniulotteinen seksipakkaus, sillä olin aika myöhään ikään neitsyt(tiedostaen oman tilani, mutta myös henkisen kasvuni). Olen rakastantu kipeästi tunteillani. Olen harrastanut myös yhden illan juttuja ihan puhtaalla omalla tunnolla, mutta siten, että olemme molemmat tasavertaisesti siitä 'yhdestä hetkestä nauttineet'. Olen kokenut myös selibaattia, enkä ole siitä kärsinyt. Itse voi hoidella itseä aika pitkälle  Grin ilman sen kummempia syytöksiä.

Mutta... moraali on luonut minulle siellä rajat, kun toinen on emotionaaliseti rakastunut ja minä en pätkääkään. Silloin kaihdan seksuaalista yhteydenpitoa kaikin muodoin, sillä se olisi toiselle julmaa.

Mutta olen siinä suhteessa realisti, että olen nainen, osittain eläin, jotakin ihmeen henkistäkin ja olen seksuaalisesti tasa-arvoinen miehen kanssa. Minulla on lupa elää näiltä osin. Tai olen antanut itse itselleni luvan. Anna ja otan.

Olen kokenut myös kuluttavan seksuaalienergian, se kun antaa, kun toinen etsii siitä voimaa. Muistan kerran, kun itkin, menin ulos sateeseen, iskin jalkani tukevasti maahan ja vaistomaisesti pyysin energiani takaisin.

Ja olen kokenut myös kaukaisen rakkauden energian ja yhteyden seksuaaliseen voimaan. Jos puhutaan rukouksen tai parantamisen energiasta, yleensäkin aalloista ja hiukkasista, niin kyllä siellä kulkee kaikki ihmiselon sisällöt yhtä lailla.

Avoimesti metsätonttu
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #66 : 22.09.2006 21:35:42 »

Mielenkiintoisia juttuja kirjoittelette! Kiitos.

Tässäpä yksin moniulotteinen seksipakkaus, sillä olin aika myöhään ikään neitsyt(tiedostaen oman tilani, mutta myös henkisen kasvuni). Olen rakastantu kipeästi tunteillani. Olen harrastanut myös yhden illan juttuja ihan puhtaalla omalla tunnolla, mutta siten, että olemme molemmat tasavertaisesti siitä 'yhdestä hetkestä nauttineet'. Olen kokenut myös selibaattia, enkä ole siitä kärsinyt. Itse voi hoidella itseä aika pitkälle  Grin ilman sen kummempia syytöksiä.

Mutta... moraali on luonut minulle siellä rajat, kun toinen on emotionaaliseti rakastunut ja minä en pätkääkään. Silloin kaihdan seksuaalista yhteydenpitoa kaikin muodoin, sillä se olisi toiselle julmaa.

Mutta olen siinä suhteessa realisti, että olen nainen, osittain eläin, jotakin ihmeen henkistäkin ja olen seksuaalisesti tasa-arvoinen miehen kanssa. Minulla on lupa elää näiltä osin. Tai olen antanut itse itselleni luvan. Anna ja otan.

Olen kokenut myös kuluttavan seksuaalienergian, se kun antaa, kun toinen etsii siitä voimaa. Muistan kerran, kun itkin, menin ulos sateeseen, iskin jalkani tukevasti maahan ja vaistomaisesti pyysin energiani takaisin.

Ja olen kokenut myös kaukaisen rakkauden energian ja yhteyden seksuaaliseen voimaan. Jos puhutaan rukouksen tai parantamisen energiasta, yleensäkin aalloista ja hiukkasista, niin kyllä siellä kulkee kaikki ihmiselon sisällöt yhtä lailla.

Avoimesti metsätonttu

Toki, tasa-arvoinen miehen kanssa tuleekin olla  Smiley
Itse en ole ikinä harrastanut yhdenillan juttua mutta minua ärsyttää suunnattomasti se että edelleenkin nainen on lumppu jos hänellä on yhtä paljon kumppaneita kuin miehellä. Miksi ihmeessä nainen ei saisi samalla tavalla toteuttaa seksuaalisuuttaan kuin mieskin?
Itse en sitä tee mutta on ihan ok jos muut haluavat. En vain itse tunne saavani mitään vieraista ihmisistä, jotenkin vaikea selittää...
Minulla täytyy olla tunnettakin pelissä jotta pystyn koskemaan ja ottamaan kosketusta vastaan.

Seksi on mukavaa mutta voin olla ilmankin jonkin aikaa. Useimmiten pidän itseäni epäseksikkäänä, toisinaan tunnen olevani todella seksikäs  Grin Silti sanoisin olevani enemmänkin ei-seksikäs, tosin en oikein osaa itseäni arvioida tuolla tavoin  Smiley
Seksikkys fiilikseeni vaikuttaa hirveästi ihmiset, kenen kanssa olen. Olen kokenut kumppaneita jotka eivät herätä minua sillä tavalla, osa taas saa hulluksi  Smiley
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #67 : 22.09.2006 21:44:08 »

minua ärsyttää suunnattomasti se että edelleenkin nainen on lumppu jos hänellä on yhtä paljon kumppaneita kuin miehellä. Miksi ihmeessä nainen ei saisi samalla tavalla toteuttaa seksuaalisuuttaan kuin mieskin?

Niin jos naisella on ollut paljon seksikumppaneita hän on lumppu, mutta jos miehellä on ollut paljon seksikumppaneita hän on lähes sankaritasoa. Aika vanhanaikaista tämä luokittelu ja ihmettelen myös miksi näin edelleen on?
Ja mitä sillä seksikumppaneiden määrällä oikein mitataan? Huh
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #68 : 22.09.2006 21:47:05 »

Huh, minun avoimesta vuodatuksestani on eräs tärkeä pikkujuttu jäänyt pois:

Olen elänyt onnellisesti avioliiton suhteessa liki 30 vuotta, enkä ole vierasta miestä kaivannut. Ehkä olin 'kypsä' tällaiseen suhteeseen.  Wink

Mutta voi kun tulistun, kun tuomitaan naista (yhtä lailla miestä), joka ei liitossaan ole kestänyt, vaan on hakenut ulkopuolista tukea.

Olen aivan varma, että itse voisin 'hairahtua' yhtä lailla. En missään nimessä usko, että yksi ihminen voi täyttää toisen ihmisen tarpeen tässä yhdessä ruumiillistumassamme. Yhtä lailla uskon, että rakkaus, mikä tahansa toiseen kohdistuva, on aina itsestä ulospäin suuntautuvaa hyvää, ja palvelee sitä energiaa mitä rakkaudeksi kutsutaan.

En tainnut tuota oikein nyt osata sanoa.  Undecided
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #69 : 22.09.2006 21:48:43 »

[
Ja mitä sillä seksikumppaneiden määrällä oikein mitataan? Huh

Yleensä hätää.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #70 : 22.09.2006 21:54:48 »

30 vuotta on pitkä aika, Metsis  Smiley
Minä olen niin mukavuuden haluinen etten mielelläni kumppania vaihda  Smiley Muutenhan sitä joutuisi opettelemaan kaiken uudestaan  Grin
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #71 : 22.09.2006 22:28:10 »

please enjoy the read and try them on the astro.com EXTENDED CHART!


* Nymphe - An overly-sexed individual. An
indicator of sexual addiction.
*

http://www.linda-goodman.com/ubb/Forum1/HTML/005731.html

 Smiley


Ihan uusia juttuja ja vilksisin... Mul on Nyphe  aspect_con  pluto huoneessa 11 ja Vaa'assa.... (on myös sit  pluto  aspect_con  kuunsolmu) Noususkorppari....

Ja vielä oon sinkku!!! Ilmeisesti seksikkyys(HuhHuh) ei takaa vetovoimaa tai mitä nyt kumppanin hankkimiseen tarvitaan... Onkohan näihin tähtiin nyt luottamista....
Mutta hei! Poikkeus tekee säännön!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #72 : 22.09.2006 22:54:54 »

Minusta kaikkien (aikuisten) ihmisten välisissä suhteissa on muiden energioiden lisäksi aina myös seksuaalisuus läsnä. Olen seurannut vierestä muutamia surullisia stooreja, missä voimakkaasti toisiinsa vetoa tuntevat olennot eivät moraalinsa kieltäminä voi olla "uskollisia" omalle luonnolleen. Enkä tarkoita tällä nyt sitä, että seksi sanelee elämän suunnat ja tehdään hulluuksia himon sokaisemina (kokeiltu, ei hyvä).

Samoin ajattelen, että intohimoa voi olla ihan kaikessa. Nyt kun elämäntilanteeni on vähän sellainen, että seksi on taustajuttu, olen oppinut siirtämään sitä mahtavaa voimaa kaikkeen muuhun, ihan arkiseenkin toimintaan.

Jäin tossa miettimään miksi juuri kalat on minusta niin seksikäs ja oivalsin: heillä on niin loistava kyky hurmaantua hetkestä ja heittäytyä mukaan sfääreihin. Ja kyky sulautua toiseen pysyessä silti itsenään. Joskus kalan kanssa "uiskennellessani" :Smiley en ole enää tiennyt, mihin minä lopun ja mistä hän alkaa!

tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #73 : 22.09.2006 23:09:23 »


Samoin ajattelen, että intohimoa voi olla ihan kaikessa. Nyt kun elämäntilanteeni on vähän sellainen, että seksi on taustajuttu, olen oppinut siirtämään sitä mahtavaa voimaa kaikkeen muuhun, ihan arkiseenkin toimintaan.


Tuossa yhdyn huomioosi. Juuri tuossa se yksi voima, jolla voi rauhoittaa esim. avioliiton kaikessa sen toveruudessa ja ystävyydessä, sillä useinhan siinä kuitenkin käy niin, että seksi jää taustajutuksi ja intohimot löytävät uudenlaista kohdetta elämässä.  smitten

Vaikka ihan tällainenkin, ajatusten vaihto ja niihin syventyminen.  Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #74 : 22.09.2006 23:38:45 »

Mielenkiintoisia juttuja, ja varsinkin tuo Metsätontun "jalkaa polkemalla energiat takaisin" konsti. smitten just siltä on tuntunut, että haluaa polkea jalkaa vastaavassa tilanteessa.

on niin vaivalloista taas tällä näppiksellä joten eipänytvieläenempää  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: