Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksikkyys  (Luettu 87804 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 19.09.2006 23:54:04 »



seksikkyydestä voisi kenties katsoa myös eros ja ehkä myös lilith (naisilla) asteroidien sijoittumista, vaikkapa akseleille tai yhtymiin persoonallisiin planeettoihin.


Voisikohan se Nymphe myös viitata siihen naisilla ainakin, että ovat sellaisia viettelijöitä?

Eräällä seksikkäänä pitämälläni naisella (muutkin tuntuvat olevan samaa mieltä) on Lilith kolmiossa Venukseen. Nymphe on hänellä yhtymässä Venukseen.

tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 20.09.2006 00:02:32 »

Venus jupiter yhtymällä on varmasti hyvin hyvin kaunis ja viehättävä, mutta jotenkin se kaipaisi vielä mielestäni ehkä jonkun aspektin vaikka plutoon tai marssiin jotta varsinaisesta seksikkyydetä päästäisiin puhumaan...

Mietin tuota samaa, ettei seksikkyys ole mielestäni sama asia kuin viehättävyys, seksikäs voi olla vaikka ei olisikaan mitenkään viehko.

Venus esim. ja Vaaka liittyvät enemmän siihen viehättävyyteen kuin seksikkyyteen?
Ja sitten Mars ja Pluto ovat juuri sitä sellaista alkuvoimaista seksienergiaa?
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
kooky
Vieras
« Vastaus #17 : 20.09.2006 00:55:43 »

Lainaus
Voisikohan se Nymphe myös viitata siihen naisilla ainakin, että ovat sellaisia viettelijöitä?

Eräällä seksikkäänä pitämälläni naisella (muutkin tuntuvat olevan samaa mieltä) on Lilith kolmiossa Venukseen. Nymphe on hänellä yhtymässä Venukseen.

Tää nymphe oli mulle uusi...

ja näköjään löytyy asteentarkasta yhtymästä venukseeni...joka on oppositiossa plutoon. Lilith-saturnus yhtymä tähän venus-nympheen kvinkunsissa.

sattuuko kukaan tietämään, kuinka tiukkoja orbeja asteroidien aspekteista käytetään?

kun tuohon venus-nympheen vielä liittyy viiden asteen sisällä ceres ja eros. muuten vielä menisi, mutta en haluaisi sitä cerestä sinne!  tickedoff  ÄITIsymbolin sotkeutuminen seksuaalisuuteen...uh :Smiley Kaikki asiat ei kuulu äideille Grin no joo, ehkä sen voi käsittää toisinkin, mutta olen aika täynnä kaikkea ceres-hades-kore-persefone juttua...

huomasin muuten, että mulla on "lilithin paluu", eli transiitti-lilith yhtyy radix-lilithiin, joten ehkä siksi olen nyt tuonut sitä paljon esille sattumalta.

samaa mieltä, ettei seksikkyys ole aina yhtäkuin viehättävyys.

« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 01:00:51 kirjoittanut sign? » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #18 : 20.09.2006 01:27:32 »

please enjoy the read and try them on the astro.com EXTENDED CHART!

Sexual and Relationship Asteroids:
* Juno/Hera - The Goddess of Marriage and
commitment in relationships. Check synastry for connections. Transits and progressions can signify timing of marriage.
* Aphrodite - indicates attraction in synastry.
*Adonis - an attractive male. What your ideal
male is. What is your Adonis by sign and house?
* Eros - God of erotic love. Represents what
turns you on, sexual attraction.
* Lust - Sexually motivated, lustful. Lascivious personality or behavior. Non-committed sex. President Clinton has Lust conjunct his ASC, as does Gene Simmons of KISS.

* Cupido - Indicator of sexual attraction in
synastry. Matchmaker, vain, romantic.
* Nymphe - An overly-sexed individual. An
indicator of sexual addiction.
* Casanova - Apromiscuous male. Seducer of
women. A player, uncommitted.
* Bacchus/Dionysus - Sexual orgies, groupies,
highly sexual and unrestrained.
* Sappho - Can be an indicator of same sex
attraction, especially in a woman’s chart.
* Ganymede - An indicator of same sex attraction between men. Ganymede was the lover of Zeus.
* Amor - Unconditional love, how you express it.


http://www.linda-goodman.com/ubb/Forum1/HTML/005731.html

 Smiley
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #19 : 20.09.2006 06:13:50 »

tosiaan täytyy muistaa että KAIKKI me voimme olla seksikkäitä, jotkut vaan ovat voimakkaammin seksuaalisia tai näyttävät sitä ulospäin  Grin

mitäköhän tarkoittaa ystävälläni on saturnus konjunktio juno?  Huh
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #20 : 20.09.2006 08:56:16 »

Kiitos sign? tuosta asteroidilistasta. Mielenkiintoista, kartallani Nymphe on asteen päässä kuustani. Wink Tosin molemmat Vesimiehen merkissä, niin etten kylläkään ihan tunnista tuota Goodmanin kuvausta. Aphrodite taas on Vaa'assa, melko tarkkaan oppositiossa Venukseeni. Ehkä joku voi pitääkin seksikkäänä, mutta seksikkyys ei kuitenkaan ole itselleni sellainen asia jota esim. pukeutumisella varta vasten haluaisin korostaa. Pikemminkin olen joskus esim. baarissa ärsyyntynyt siihen, että keskustelukumppanin huomio kiinnittyy minussa mielestäni tutustumisen kannalta kuitenkin aivan toissijaiseen asiaan kuten ulkonäköön. Joskus huomio on tietysti kivaa, mutta usein myös tuntuu että tämä kaikki fyysisyys ja siihen tuijottaminen haittaa oikeasti tutustumista. Tuntuu, että monet ovat kauhean "kiinni" siinä fyysisessä hahmossaan - johtuneeko sitten näistä nykyajan arvoista tai tästä ajan laadusta, mihin Theus ketjua aloittaessaan viittasi.

Huomasin muuten tuossa karttapankkiani selaillessa, että esim. Karita Tuomolalla on Aphrodite asteentarkasti askendentilla. Muita "julkisesti kauniita" en äkkiseltään löytänyt, joten jos jollakulla on lisää esimerkkejä näistä, niin olisi mielenkiintoista kuulla onko muita vastaavia osumia. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
the_planet
Vieras
« Vastaus #21 : 20.09.2006 11:17:08 »

En tiedä seksikkyydestä, mutta sen olen monesti kuullut, että olen niin itsevarman näköinen, ettei mua uskalla tulla iskemään (lainaus erään miehen suusta  Wink). Paitsi poikkeuksena miehet kuten nykyinen avokkini, joka on itse myös erittäin itsevarma (askendentti leijona)

Olen myös huomannut, että usein miehet ns. lämpenevät vasta, kun ollaan tunnettu jonkin aikaa. Näistä on kehkeytynyt ajoittain jopa ongelma, kun kysymyksessä on olleet kavereiden poikaystävät  Sad
Myös ällötyksekseni olen huomannut, että noin 5-kymppiset miehet tuijottavat todella paljon. Äitinikin vasta kysyi, että miksi nuo kaikki mun ikäiset miehet tuijottavat jatkuvasti sinua. Jaa-a! En mielestäni ainakaan näytä niin vanhalta  Grin, en pukeudu kukkamekkoihin ja tanssikenkiin jne.

Toinen juttu mikä tuli mieleen on se, että kun baareissa joskus 18-vuotiaina käytiin parhaan kaverini kanssa (ja joskus vieläkin), niin kaikki miehet on aina tän mun kaverin perään. Niin  kuu harka hänkin on! Hänelle monet ovat tulleet ihan kertomaan, kuinka seksikäs hän on. Olihan se kiva itse nurkkaruusuna istua Grin
Tosin ihan kivana plussana minua on luultu monesti ulkomaalaiseksi, pääosin venäläiseksi... ottaako sen nyt millä tavalla  Huh
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #22 : 20.09.2006 11:37:00 »

Katsoin noita sign:n luettelemia juttuja et missä ne sijaitsee mun kartalla ja tällästä löyty;;

adonis: skorpioni 3.huone
aphrodite: skorpioni 2.huone
casanova: vaaka 2.huone
eros: skorpioni 3.huone ja yhtymässä plutoon
lust: skorpioni 3.huone ja sekstiili plutoon
bacchus: kauris 4.huone ja yhtymä merkuriukseen..
Amor: kauris 4 huone ja yhtymä neptunukseen, uranukseen ja merkuriukseen

nymphe: jousimies 4.huone , sekstiilissä venukseen...

 Muistan kun olin 15 niin minua tuli iskemään yli 25-vuotiaat. Olin kauhuissani ja aika ahdistunut  uglystupid2
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 20.09.2006 12:13:53 »

Kiitos sign? listasta, pitää paremmalla ajalla katsoa noita eri kartoilla.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #24 : 20.09.2006 15:09:21 »

Tämä aihe on kyllä aina yhtä mielenkiintoinen…  Wink

Itse koen aiheen hyvin läheiseksi, sillä aiheutan (tälläkin) asialla ihmisissä aika voimakkaita reaktioita, jotka ovat usein keskenään ristiriitaisia. Vaikka en olekaan mikään tajunnan räjäyttävä seksipommi, JOTKUT kuitenkin kokevat minut niin. Toiset taas eivät näe minussa mitään, miksi pitäisi katsoa toista kertaa.

Jos ihan näitä tavanomaisimpia kartan tekijöitä katselee,   aurinko vaaka,  Venus nousussa  ja  aurinko pluto mars –stellium ykkösessä antavat aika selkeää PlutoMars vs. Venus –ristiriitaa. Kun vielä Asc ja Venus ovat siinä ei niin kamalan eroottisena pidetyssä neitsyessä ja Kuu kovana/kylmänä pidetyssä Kauriissa, minulla on ainakin ajoittain pää pyörällä, että ollako lintu vai kala.

Tuo sign?:in asteroidilista tuntui selvittävän tilannetta melkoisesti. Ascendentilla kun näyttävät keikkuvat Venuksen lisäksi Aphrodite (12. huoneen puolella kuten Venuskin) sekä Sappho (orbi 0o 10’) ykkösen puolella.
Tuo Sappho ehkä selittääkin sitä, että olen huomannut NAISTEN saavan minusta ihme viboja.

Tarpeeksi kun on viinaa päässä, on aika monikin (käsittääkseni ihan hetero) nainen tullut ehdottelemaan. Nämä naiset ovat kokeneet nimenomaan minut homoseksuaaliseksi, eivät itseään.

Eros on onnenpisteellä Grin ja yhtymässä MC sekä kolmio PlutoMars. 

Lust, Dionysos ja Nymphe ovat kaikki skorpparissa, 2.- ja 3. –huoneissa. Kaksi viimeksi mainittua muodostavat ”stelliumin” Vestan kanssa.  Trio myöskin sekstilöi ascia.

"Syöjätär" -Lilith hallitsee yksin vitoshuonettani vesimiehen merkissä, tehden kolmiota MC:lle (ja PF:lle sekä Erokselle)

Arabialaisista pisteistä ”Sex Drive” muistaakseni osui suoraan PlutoMarsilleni.  2funny

Kuten aiemmin jo sanoinkin, en ole mikään Pamela Andersson/Paris Hilton –tyylinen hunajapupu. Ennemmin olen omasta mielestäni jopa miesmäinen: pitkä, tumma ja matalaääninen ja kiroilen kuin vuorenpeikko.

Olen kai aina liian jotain. Joko liian seksikäs tai sitten toisena päivänä liian seksitön, riippuu kai mielialastani ja siitä katsojan silmästä.

Jotain oivalluksia kuitenkin sain tästä keskustelusta. Kiitos siitä. smitten

« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 15:14:11 kirjoittanut pluto » tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #25 : 20.09.2006 15:34:54 »

hih...mystisiä nuo jutut.

mulla oli näköjään lust onnenpisteellä ja se baccus yhtymä aurinko :Smiley

vähemmästäkin alkaa jo himottamaan kun omaa karttaa katsoo  crazy2 2funny


tuolla aikaisemmin tuli noita juttuja, itsekin olin 15-vuotiaana 20-70 vuotiaiden suosikki (ja samanikäisten pelkäämä sitten ehkä)...se oli mahtavaa kun esim parhaan kaverin isoisä alkaa sanallisesti ihailemaan pilke silmäkulmassaan.  Grin hävetti ja ahdisti Embarrassed

Ei kai kaikessa sellaisessa sanomisessa ole niin pahaa, paitsi oikeissa ahdisteluissa, mutta kyllä muistan kuinka se ahdisti itseä suuresti kun se tuntui jotenkin väärältä olla niiden itseen verrattuna vanhojen huomion kohteena...se herätti häpeää ja tunnetta että itsessä on jotain likaista ja ällötävää.

suosittelisinkin, että aikuiset miehet jättäis teinitytöt rauhaan ja mietts mitä heille sanoo...kun ainakin omalta kohdaltani sanoisin, että henkinen kypsyys ja naiseus ei todellakaan ollut viela kehittynyt tarpeeksi pitkälle siinä vaiheessa, että edes ois osannut käsitellä niitä juttuja.

täähän on hyvin yksilöllistä, ja tärkeintä on että tuntuu hyvältä ja oikealta, sillä voihan joku fyysisesti teini myös kokea onnea jonkun vanhemman kanssa. Mutta muuten olisin ehkä taipuvainen uskomaan, että kaikkein parasta olisi, jos molemmat ois sillon nuorena suht samassa kehitysvaiheessa. siis sen takia, että vältyttäisi valtakuviolta...joka helposti tulee kun toisella on enemmän sitä kokemusta,tietoa ihmisyydestä eli psykologista valtaa...ja se linkitettynä seksuaalisuuteen, ei aina hyvä tulos...varsinkaan sille joka on naivimpi osapuoli.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 15:40:48 kirjoittanut sign? » tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #26 : 20.09.2006 20:21:48 »

Hetkinen seis  Shocked   astrologiaa pitkään verhonneen sumennuksen vaivaamana kysyisin, koska meitsi on ihan pihalla... sitä paitsi täähän vaikuttaa jo mielenkiintoiselta  Cheesy

Mitäs ovat
Lilith, Nymphe, Aphrodite, Lust, Baccus, Casanova, Adonis...jne?

Mistä mä tällaset näen tai saan laskettua, en ainakaan kartaltani löydä näitä...

Mitä näiden pitäisi siis kertoa?
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #27 : 20.09.2006 20:30:36 »

Kyllä ne ovat ne kirotut  Wink skorpionit jotka syvällisyydellään (ja usein älyllään) hurmaavat.
Lyhyestä virsi kaunis.

 laugh
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 20:35:37 kirjoittanut Lion paradoxal » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #28 : 20.09.2006 20:35:14 »

Seksikkyys on mielestäni sellaista hiljaista itsevarmuutta. Ei rehentelyä, ei pullistelua vaan sellaista sisältä hohkaavaa varmuutta jota ei tarvitse mainostaa, se vaan näkyy. Ulkoisia ominaisuuksia en osaa seksikkyyteen liittää, enemmänkin tietyt luonteenpiirteet ovat seksikkäitä. Tosin en kyllä pistä pahakseni jos miehellä on intensiivinen kiihkeä katse  Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #29 : 20.09.2006 21:09:43 »

tärkeintä lienee, ettei yritä olla jotain muuta kuin mitä on...tää ei siis tarkoita, etteikö voisi vaikka muokata ulkonäköään tai muuten luoda itseään, kunhan tekee sen just niinkuin itselle sopii, että se kuvastaa niitä omia sisäisiä mieltymyksiä. sellainen että on yritettävä muuttua toisenlaiseksi ollakseen seksikäs tuskin tuo kovin seksikästä lopputulosta...aluks pitää tietenkin tulla sinuiks sen kanssa mitä on. ja se matka voi olla jonkun mittainen...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: