Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin et usko ja miksi?  (Luettu 9673 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #15 : 19.09.2006 17:30:31 »

Minulle on tullut vähän tavaksi olla uskomatta sitä mitä tavallisilla silmilläni näen ja uskon siihen mitä en näe.

Olen skeptinen kaiken sen suhteen, minkä tavallaan voi todistaa olevaksi... ja mutta oikein helposti "nielen" kaiken sen, mikä on vain oman uskon varassa.
Uskon mielummin siihen mitä tunnen kuin sen mitä minulle kerrotaan jne.
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #16 : 22.09.2006 16:22:45 »

En nyt tuohon henkiseen puoleen niinkään jaksa vastata, kun etsiskelin jotain minne voisin kertoa jotain mitä näin. En viitsinyt aloittaa uutta keskustelua.

Eli tässä toissailtana katselin tähtitaivaalle ja ihastelin maailmankaikkeuttamme. Sitten huomioni kiinnittyi hyvin pieneen valopisteeseen, joka liikkui tasaista vauhtia. Ajattelin, että onhan noita satelliitteja ym,kunnes valopiste teki alle 45asteen käännöksen, eteni vielä jonkin matkaa, ennen kuin kadotin sen näkökentästäni.
En oikeasti usko ufoihin, vaikka maapallon ulkopuolella saattaakin olla elämää.

Kaikki on mahdollista, mutta ufojutut on liikaa... Taidan suhtautua näkemääni siis vain olankohautuksella. Oli mikä oli. The Truth is out there.  2funny
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Jasca
Vieras
« Vastaus #17 : 22.09.2006 16:39:02 »

(http://www.jeffpylenz.com/Kiwi/SPECIAL/S2/school%20cheat.gif)

Hmmm...  Minä elän hullussa maailmassa, koska uskon kaiken olevan mahdollista, mutta mikään ei välttämättä ole totta.  idiot2 Jokainen on oikeassa, mutta ei välttämättä ole totuudessa. Tässä maailmassa oikeassa oleminen ei aina tarkoita samaa kuin totuus, koska maallisissa asioissa kaikilla on oma totuutensa, jota muiden täytyy kunnioittaa.  knuppel2 Siispä luon itse kaiken mikä on omassa maailmassani. Sitä kautta olen oman onneni ja elämäni seppä. Ainoa totuus, jonka uskon on Minä Olen.  angel Huomaa sana uskon! Palaamme taas siihen, että kaikki syntyy uskomuksista tässä maailmassa.  tickedoff Eihän tästä sepustuksesta ota erkkikään selvää, mutta elämä on valtavan yksinkertaista, kun sitä vaan elää.  smitten
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #18 : 22.09.2006 16:46:55 »

Mun mielestä kaikkea ei tarvitse perustella järjellä. Se, että ihminen uskoo johonkin, auttaa paljon elämässä. Niin kauan, kun usko ei vahingoita ketään/mitään, niin se on luonnollista.
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #19 : 22.09.2006 17:05:24 »

 Smiley

Täällä on meitä tähtitaivaan ihastelijoita varmasti kovinkin paljon.
Mutta Monikakson!Minä kun vietän paljon aikaa katselemalla tähtiä,niin olen tuon valopisteen,jota kuvasit,nähnyt monet,monet kerrat. Huh

Vauhti on tosiaankin tasainen,mutta suhteellisen nopea.Ensin mietin lentokonetta todella korkealla?Mutta kun niitä näkyy useitakin välillä,ja vaihtavat todella välillä suuntaa niin,ettei lentokone oikein istunut kuvioon.Eivätkä noudata niitten reittiäkään.Pari kertaa on mennyt sellainen isompi valopallo.Vain lyhyen matkaa ja puuh!Se on poissa.

Olenkin odotellut koska joku niistä kirjoittaa jotain.En välttämättä nyt laita niitä minnekään ufojen piikkiin,mutta olisi mukava tietää mitä ne
ovat.Mukavaa ainakin katsella. smitten
tallennettu

Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: