Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lohikäärmetesti  (Luettu 16679 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #15 : 18.09.2006 10:23:24 »

Itsensä aliarvioiminen ja kärsimättömyys, vaikka kaikissa oli kyllä joitain lauseita jotka voisin alleviivata  Wink
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
poNpula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112


Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista


Profiili
« Vastaus #16 : 18.09.2006 23:15:12 »

Perusominaisuutesi on itsepäisyys. Itsepäisyys perustuu väärään käsitykseen vaikutusvallasta. Tämän perusominaisuuden vallassa olevat henkilöt vastustavat auktoriteetteja ja kaikkia, jotka yrittävät saada heitä tekemään jotain, johon he eivät tunne olevansa valmiita. Heidän itsepäisyytensä on eräänlaista ajan ostamista - tapahtumien kulun hidastamista niin, että heidän ei tarvitse kohdata muutosta. Tällaiset ihmiset pelkäävät muutosta sanan varsinaisessa merkityksessä ja yrittävät pysäyttää sen sanomalla “EI“ myös silloin, kun he saattaisivat haluta sanoa “KYLLÄ“. Ihmiset, joilla on kestettävänään itsepäisyyden taakka, toivovat voivansa omaksua ja sulattaa kaiken tilanteeseen liittyvän ennen kuin ryhtyvät mihinkään toimenpiteisiin. Tosiasia kuitenkin on, että tällaiset itsepäiset ihmiset lukitsevat vertailemisen mahdollisuuden ja sulkevat ovet kaikelta uudelta epätoivoisessa yrityksessään säilyttää koskemattomuutensa. Itsepäisyyden positiivinen ääriraja on päättäväisyys ja negatiivinen ääriraja uppiniskaisuus.
tallennettu

Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
härkä-69
Vieras
« Vastaus #17 : 19.09.2006 08:20:37 »

Itsepäisyyden positiivinen ääriraja on päättäväisyys ja negatiivinen ääriraja uppiniskaisuus.[/color]



Ei pidä yhtään paikkaansa!!!
Enemmän mie pidän muutoksista ku tasaisesta paikallaan junnaamisesta!

Oot sitte päättäväinen.  Wink
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #18 : 19.09.2006 11:27:10 »

Jinx.. päätit sitten olla päättäväisesti erimieltä testin kans..  2funny
vai uppiniskaisesti..  2funny  2funny

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #19 : 19.09.2006 11:50:05 »

Perusominaisuutesi on itsepäisyys. Itsepäisyys perustuu väärään käsitykseen vaikutusvallasta. Tämän perusominaisuuden vallassa olevat henkilöt vastustavat auktoriteetteja ja kaikkia, jotka yrittävät saada heitä tekemään jotain, johon he eivät tunne olevansa valmiita. Heidän itsepäisyytensä on eräänlaista ajan ostamista - tapahtumien kulun hidastamista niin, että heidän ei tarvitse kohdata muutosta. Tällaiset ihmiset pelkäävät muutosta sanan varsinaisessa merkityksessä ja yrittävät pysäyttää sen sanomalla “EI“ myös silloin, kun he saattaisivat haluta sanoa “KYLLÄ“. Ihmiset, joilla on kestettävänään itsepäisyyden taakka, toivovat voivansa omaksua ja sulattaa kaiken tilanteeseen liittyvän ennen kuin ryhtyvät mihinkään toimenpiteisiin. Tosiasia kuitenkin on, että tällaiset itsepäiset ihmiset lukitsevat vertailemisen mahdollisuuden ja sulkevat ovet kaikelta uudelta epätoivoisessa yrityksessään säilyttää koskemattomuutensa. Itsepäisyyden positiivinen ääriraja on päättäväisyys ja negatiivinen ääriraja uppiniskaisuus.

Juu tiedän...  Embarrassed
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #20 : 19.09.2006 12:06:27 »

aQuarius.. ei se nyt noin huono ole..  Grin

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #21 : 20.09.2006 12:06:19 »

Perusominaisuutesi on itsepäisyys.
Itsepäisyys perustuu väärään käsitykseen vaikutusvallasta. Tämän perusominaisuuden vallassa olevat henkilöt vastustavat auktoriteetteja ja kaikkia, jotka yrittävät saada heitä tekemään jotain, johon he eivät tunne olevansa valmiita. Heidän itsepäisyytensä on eräänlaista ajan ostamista - tapahtumien kulun hidastamista niin, että heidän ei tarvitse kohdata muutosta. Tällaiset ihmiset pelkäävät muutosta sanan varsinaisessa merkityksessä ja yrittävät pysäyttää sen sanomalla “EI“ myös silloin, kun he saattaisivat haluta sanoa “KYLLÄ“. Ihmiset, joilla on kestettävänään itsepäisyyden taakka, toivovat voivansa omaksua ja sulattaa kaiken tilanteeseen liittyvän ennen kuin ryhtyvät mihinkään toimenpiteisiin. Tosiasia kuitenkin on, että tällaiset itsepäiset ihmiset lukitsevat vertailemisen mahdollisuuden ja sulkevat ovet kaikelta uudelta epätoivoisessa yrityksessään säilyttää koskemattomuutensa. Itsepäisyyden positiivinen ääriraja on päättäväisyys ja negatiivinen ääriraja uppiniskaisuus.
tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #22 : 20.09.2006 20:43:02 »

Ylpeys (ja ennakkoluulo  Wink - aivan ihana tarina!)

" -Vihaan arvostelun ja vertailun kohteeksi joutumista.
  -Minusta tuntuu, että jos ihmiset todella tuntisivat minut, he pitäisivät minua mahtavana tyyppinä.
  -Olen hyvin kriittinen itseni suhteen ja salaisesti usein myös toisten suhteen.
  -Yritän nähdä vilahduksen itsestäni liikkeiden ikkunoista ja peileistä nähdäkseni näytänkö hyvältä."

...jep jep.
Tulee surullinen olo, kun kuulee totuuden noin raadollisena!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #23 : 20.09.2006 20:46:52 »

Kukaan ei voi muuttaa minun mieltäni. Jos joku tekee sen, se olen minä itse.

Itsepäisyys! Jumalauta juu.
MINÄ OLEN HÄRKÄ. harka ammuuuu.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #24 : 20.09.2006 20:59:44 »

tuo oli hyvä Grin
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 14.12.2006 14:44:02 »

Kesytä lohikäärmeesi
Perusominaisuutesi on itsepäisyys. Itsepäisyys perustuu väärään käsitykseen vaikutusvallasta. Tämän perusominaisuuden vallassa olevat henkilöt vastustavat auktoriteetteja ja kaikkia, jotka yrittävät saada heitä tekemään jotain, johon he eivät tunne olevansa valmiita. Heidän itsepäisyytensä on eräänlaista ajan ostamista - tapahtumien kulun hidastamista niin, että heidän ei tarvitse kohdata muutosta. Tällaiset ihmiset pelkäävät muutosta sanan varsinaisessa merkityksessä ja yrittävät pysäyttää sen sanomalla “EI“ myös silloin, kun he saattaisivat haluta sanoa “KYLLÄ“. Ihmiset, joilla on kestettävänään itsepäisyyden taakka, toivovat voivansa omaksua ja sulattaa kaiken tilanteeseen liittyvän ennen kuin ryhtyvät mihinkään toimenpiteisiin. Tosiasia kuitenkin on, että tällaiset itsepäiset ihmiset lukitsevat vertailemisen mahdollisuuden ja sulkevat ovet kaikelta uudelta epätoivoisessa yrityksessään säilyttää koskemattomuutensa. Itsepäisyyden positiivinen ääriraja on päättäväisyys ja negatiivinen ääriraja uppiniskaisuus.
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
IN
Vieras
« Vastaus #26 : 14.12.2006 15:44:04 »

Yks marttyyri täällä terve  Wink

Perusominaisuutesi on marttyyrius. Marttyyrius perustuu pelkoon, että olosuhteet asettavat rajoituksia ja ovat esteenä kaikelle. Marttyyrit tuntevat ja uskovat siihen, että jos muita ihmisiä tai tilanteita ei olisi, he olisivat vapaita tekemään valintoja. Marttyyriuden positiivinen ääriraja on epäitsekkyys ja negatiivinen uhriksi asettuminen.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #27 : 14.12.2006 17:17:33 »

No itseppäinen tietysti, oon mikä oon...... 2funny

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #28 : 14.12.2006 19:57:04 »

Yksi itsensä aliarvioija ilmoittautuu...

"Jos joku menee vikaan, minusta tavallisesti tuntuu, että syy oli jotenkin minussa."

Totta tämä  Wink Tuosta ajatusmallista pitäisi kyllä päästä irti, mutta helpommin sanottu kuin tehty...
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Miu@Mau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #29 : 16.12.2006 16:39:41 »

Ylpeys ja itsepäisyys näyttävät olevan yleisimmät lohikäärmeet vastaajien joukossa, toki muitakin löytyy paljon. Mutta ei tainnut olla kuin yksi lisäkseni, jonka lohikäärme oli KÄRSIMÄTTÖMYYS. Se perustuu pelkoon siitä, että aika asettaa rajoituksia tai se loppuu kokonaan. Kärsimättömyyden positiivinen ääriraja on rohkeus ja negatiivinen suvaitsemattomuus.

Tuo on aivan totta. Aika tosiaan loppuu kohta, mm. uppiniskaisten ja itseriittoisten suomalaisten takia, joista ensimmäiset hitaina ymmärtäjinä vastustavat kaikkea sellaista, joka pakottaisi heidät toimimaan ja toiset fiksuina (itse)opiskelleina kuvittelevat jo niin hyvin omat asiansa hoitaneensa, ettei tarvitse tehdä mitään..Kummallakaan tavalla ei tapahdu muutosta.

~MiuMau~
tallennettu

Aurinko   20°   49'   Oinas   9. huone
Kuu   7°   46'   Leijona   11. huone
Merkurius   6°   36'   Härkä   9. huone
Venus   3°   17'   Oinas   8. huone
Mars   28°   12'   Skorpioni   4. huone
Askendentti   7°   49'   Neitsyt
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: