Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisko joku kertoa miksi tunnus ei muutu  (Luettu 3872 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« : 11.11.2005 21:04:17 »

Moi! Olen aloittelija ja olen yrittänyt profiilista muuttaa tunnusta joka näkyy muuille, mutta ei vaan muutu...missä vika???

Jane Embarrassed
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2005 21:42:45 »

Jos tarkoitat avataria, niin koita gif-muodossa. Tuolla toisella osiolla on näitä ongelmia käsitelty.  Smiley
tallennettu

Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2005 11:12:12 »

Hei Jane, oletko muistanut painaa sivun alareunassa olevaa 'Tallenna muutokset' -painiketta, kun olet muuttanut Nimi-kenttään uuden arvon Profiilin perusasetuksissa.
tallennettu
Jaana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.2005 22:31:32 »

uote author=Annikki link=topic=951.msg9256#msg9256 date=1131955932]
Hei Jane, oletko muistanut painaa sivun alareunassa olevaa 'Tallenna muutokset' -painiketta, kun olet muuttanut Nimi-kenttään uuden arvon Profiilin perusasetuksissa.
Lainaus

Kiitti neuvosta, mutta mä en löydä sivun alareunasta profiilin perusasetuksista mitään "tallenna muutokset" -nappia, ainoastaan "muuta profiilia" ja se ei muuta profiilia.

Terv. Jane
tallennettu
Annikki*
Supermoderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 397



Profiili
« Vastaus #4 : 15.11.2005 11:41:18 »

Hei Jane,

Niinhän se olikin väärin muistettu tuo nappulan nimi. Ja sitten pitää vielä muistaa antaa salasana, mutta siitähän se huomauttaa jos unohtuu. Kokeilin itsekin, ja sitten heti Nimi muuttui kyllä. Varsinainen tunnus jolla sisään kirjaudutaan pysyy sitten samana, mutta ei näy muille. Enempiä neuvoja ei kyllä tule juuri nyt mieleen...  Huh

Ja nyt en sitten saa muutettua takaisin, kun jollakin toisella on sama tunnus käytössä. Tosin sitä ei tuo sivu kerro, vaan päättelin itse. Oletko Jane kokeillut erilaisia vaihtoehtoja ja/tai tarkistanut Jäsenlistasta että haluamasi tunnus ei ole vielä käytössä?
« Viimeksi muokattu: 16.11.2005 11:24:08 kirjoittanut Annikki* » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: