Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2102914 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Jasca
Vieras
« Vastaus #90 : 03.11.2006 16:38:33 »

Marsini
Tiedathan piilotajunnassa alastomuus tarkoittaa etta joku piirteesi jota olet yrittanyt pitaa salassa tulee ilmi.
Yes, näin olen tämän itsekin tulkinnut. Joskus vaan kyllästyttää keekoilla aina alasti. Nyt kun sen jo tietää, että voi reilusti olla nakuna, niin vois jo kyllä laittaa vaatteitakin. Sen takia sitä unessa mietinkin, että eikö tämä nyt jo ole nähty. Vaan toisaalta onhan se vaihtelua tähän valvetilaan, jossa ei tule nakuna keikuttua koko ajan.   2funny     2funny
tallennettu
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #91 : 03.11.2006 20:08:06 »

Minä olen oppinut tulkitsemaan uniani.
Löysin nämä sivyt kesällä 2004
ja siskoni sairastui leukemiaan syksyllä 2004.
Ihmmettelin ,että miksi pois menneet Vejeni. Isäni ja mummoni
olivat niin voimakkaasti läsnä unissani.
Sittenhän se selvisi ,uutinen oli en osaa edes sanoin kuvata millainen
kun siskoni soitti ambulanssista.
Ajattelin ,että häntä en halua menettää ,kun kaikki muut läheisimmät
olin jo menettänyt.
Tänään hän voi hyvin olen siitä kiitollinen  angel angel

tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
MetalLady
Vieras
« Vastaus #92 : 04.11.2006 17:58:43 »

Olin vaatteet päällä jonkin ihmeen suihkun alla jonkun miehen kanssa, se suihku oli ulkotiloissa ja joku hauskuus oli meneillään. Mies taisi pussata mua siinä suihkussa. Cheesy Oli siinä joku muukin pari, ettei me kahestaan oltu.
Mulla oli jotku hippivaatteet päällä, vaikka livessä mä yleensä käytän mustia vaatteita. :Smiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #93 : 04.11.2006 18:28:27 »

Olin vaatteet päällä jonkin ihmeen suihkun alla jonkun miehen kanssa, se suihku oli ulkotiloissa ja joku hauskuus oli meneillään. Mies taisi pussata mua siinä suihkussa. Cheesy
Taitaa olla halipula  Cheesy

 Kiss
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #94 : 04.11.2006 19:38:16 »

Niin taitaa olla. Kiss Kiss
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #95 : 06.11.2006 00:53:24 »

Mie näin viime yönä sellasen unen, että meidän kesämökin rantaan tuli kauhee kasa veneitä ja laivoja Shocked mitähän se meinoo :Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #96 : 06.11.2006 10:31:32 »

Jos laivat ja veneet ovat rannassa, ne odottavat sinua uusille elaman virtauksille, uusille haasteille.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #97 : 06.11.2006 12:18:16 »

Mä hihhuloin koko viime yön keltaisissa(!?) vaatteissa. Oltiin mukamas Kankaanpäässä, mutta ei se siltä näyttäny... Oikeesti ihailin siellä sellasta mustaa ovee, jossa oli sellaset japanilaistyyliset "ikkunat" vieressä ja sitten olin jossain sisustusliikkeessä, joka oli kans tällanen itämainen ja huokailin ja ihastelin koko ajan.

Katselin sitä ympäristöä niinkuin ulkomailla aina henkäilee ja ihastelee ja imee sitä ympäristöä itseensä. Se oli hauskaa. Sitten oltiin kaupassa ja mä kattelin jotain kirjoja... mietin isälle lahjaa...

Hassu uni, mutta mukava.  Smiley
tallennettu
Advo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #98 : 06.11.2006 16:10:55 »


 Valtava tulva
Näin hyvin voimakkaan unen, selvästi muista poikkeavan. Olin tulvan keskellä, joka paikassa oli vettä ja veden raja nousi koko ajan. Olin varma ja valmis, että tulen kuolemaan tulvan alle. Ainoa tehtäväni oli etsiä sopiva paikka, jossa kuolisin. En ollut huolissani siitä, että kuiolen, vaan mietin sitä miltä se tuntuu, kun kuolen, menetänkö ensin tajuntani vai mitä tapahtuu. Tulva oli niin iso ja voimakas, että se oli levinnyt koko maapallon alueelle ja maa oli tuhoutumassa. Ainoastaan tämä tieto ahdisti minua, se että koko planeetta tuhoutuu.
Heräsin siihen, että odotin kuolemaan, en siis ehtinyt tuntea tukehtumista tai tajunnanmenetystä.
Mukana tuossa unessa oli myös veljeni ja hänen vaimonsa ja kaikki me suhtauduimme tapahtuneeseen yhtä rauhallisesti -mitään ei ole enää tehtävissä.

Uni tuntui valtavan todellisesta ja voimakkaalta kokemukselta. Mistä tämä kertooo, mitä elämässäni on tapahtumassa? En usko, että tämä oli mitään yleismaailmallista huolestumista, koska sitä en kovinkaan paljon tee...

Olisi tosi mahtavaa, jos joku selittäisi tätä poikkeuksellista unta?
Näen unia joka yö, mutta tämä oli todella erilainen uni?
Sen täytyy merkitä jotain, mutta mitä?
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #99 : 06.11.2006 16:33:07 »

Näin viime yönä jotain aivan kummaa unta.

En muista kuin kohdan jossa rikoin kirkkaan maljakon/juomalasin ja se hajosi suoraan kengilleni, kengät oli sandaalit ja paljon laisnsiruja joutui jalkapohjaani.
Sitten joku vieras mies otti lasin sirut jalkapohjistani pinseteillä ja puhdisti ja sitoi haavat.

Mitä ihmettä tää nyt on?
Mitäs meinaa lasinsirut?
Vieras ja outo mies?
tallennettu
Tulie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #100 : 06.11.2006 20:15:31 »

Olin uimassa jossain aika pienehkössä järvessä(kaikki rannat näky)ja sitten se vesi alko aaltoileemaan. Aallot olivat hieman yli yhden kerroksen korkuisia... Ajauduin kohti kolmea vierekkäistä kuusta ja toivoin etten törmäisi niihin. Sitten ne kuuset olivat koivuja ja yritin ottaa niistä kiinni etten lentäisi pois järvestä aaltojen mukana.
Sitten heräsin, en oikein tiedä, sainko niistä puista kiinni.

Osaisiko joku selittää??
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #101 : 06.11.2006 21:04:55 »



Sain viestin siskoltani joskus viikko sitten yöllä 03.30. Ja kun en taaskaan nukkunut kunnolla itsekkään, niin kuulin jopa viestin merkkiäänen.
 Hän oli nähnyt unta...Unessa oli kuolleita hevosia ja tyttöjen ruumiita. Tyttöjen ruumiit vietiin heille kotiin ja ne alkoivat heti haisemaan, olivat jotenkin olleet jossakin maansisällä jo kauan, ennen kuin ne löytyivät. Ne kuolleet hevoset ja lapset oli tavallaan jossakin auto-onneettomuudessa kuolleita. Hän kertoi tarkan paikankin mistä ne löytyivät. Sitten hänen lapsensa tuli sanomaan äidilleen että siellä on joku setä "juttelemassa" tyttöjen ruumiiden kanssa.
Siskoni oli ihan pois tolaltaan kun heräsi tähän uneen ja ensimmäisenä luuli että minulla on jokin hätänä.(Ei yleensä ole heikkohermoinen tyyppi). Ja siksi alkoi laittaa minulle viestiä keskellä yötä...Minä siitä tietysti huolestuin, koska tyttäreni oli lähdössä seuraavana aamuna kisaamaan hevosellaan. Kuvittelin tietysti jotakin liikenneonnettomuutta sattuvaksi ja en sitten nukkunut sen koommin. Reissu meni kuitenkin ihan hyvin, eikä mitään pahaa sattunut. Unet vaan ovat joskus aika karmeita.
Ja unien tulkinta varmaan tosi vaikeaa.

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #102 : 06.11.2006 22:51:40 »

Heh, näin unta Duran Duranista (jota kovasti teinityttönä 80-luvun alkupuolella fanitin). Unessa tein jotain duunihommia heidän kanssaan, sen tarkemmin en muista.

Jännä, että nää teinivuosien "miesihanteet" yhtäkkiä putkahtaa parinkymmenen vuoden jälkeen uneen. Mitähän lie?
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #103 : 07.11.2006 12:02:48 »

Kultainen sulka- unessa annettu varoitus saattaa jo sinällään estää onnettomuuksia, koska tiedostaa ja näin toimii hieman eritavalla kuin muutoin olisi toiminut. Hienoa, että reissu meni hyvin  smitten
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #104 : 07.11.2006 15:21:34 »



Niin, mutta se vähän vaivaa vieläkin...se siskoni näkemä uni  Undecided



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: