Sivuja: 1 ... 269 270 [271]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 1278578 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elisa70
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4050 : 27.12.2019 12:01:35 »

Näin viime yönä unta linnusta, joka istui puun oksalla. Se näytti huuhkajalta, mutta sen höyhenpeite oli valkoinen jossa mustia pilkkuja.
Mitä tarkoittanee?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4051 : 03.01.2020 10:10:11 »

Ne pyhät unet alkoivat jouluaatosta joulupäivään, 1. uni ja vastas tammikuuta ja sitä rataa..
ainakin yhen laskutavan mukaan.
Ehkä sun uni vastas kesäkuuta, en tiedä,
sopis toukokuun lopun kuunpaluuseen, nyt kun mainitsit vielä tuon kuolemanvietinkin,
 mars :n pelko ja kauhu, huolenpito  ceres, suuri opettaja  chironuranus kohti taivasta,
semisekstiiliketju
ja  uranus :sta 13 harmonian kautta suhde kuolemaan  aurinko kaksoset
ehkä se liittyy työhösi,  merkurius vesta,
ja nyt mulle tuli mieleen se Lauri Viidan runokin..
Äidit vain, nuo toivossa väkevät,
Jumalan näkevät.
Heille on annettu voima ja valta
kohota unessa pilvien alta
ja katsella korkeammalta

ceres

oli miten oli,
merkittävän tuntuinen kuunpaluu,
siinä voi olla joku läheltä piti tilanne,
ei välttämättä sinulle, mutta sinun läsnäoloa vaatien,
entiijä
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #4052 : 06.01.2020 17:55:53 »

Unia kiipeilyistä kallioilla, sukeltamisest luolissa yms. Sitten hampurilaisten syömistä ja herkuttelua.
Ei näis unissa oo päätä eikä häntää idiot2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #4053 : 07.01.2020 07:40:02 »

Uni todella surkeasta seksistä uglystupid2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Niina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4054 : 26.01.2020 20:39:34 »

Siis nythän on niin, että mä näen pitkästä aikaa unia. Muistan ne vielä hyvin aamulla.
1. Oli sellainen, jossa mulla oli pieni lapsi ja olin raskaana päälle. Kantelin tätä muksua vähän kaikkialle. En tiedä mihin lapsi meni siksi aikaa kun juttelin komean poliisi miehen kanssa. Tämä mies oli juuri mennyt naimisiin ja silti hän halusi että lähden mukaan. Niin ja tässä unessa oli päiväys 28.3. Vuosiluku vaan puuttui. Nyt jännityksellä mietin, että mitä silloin tapahtuu?
2. Oli puhdas seksiuni tuttavan miehen kanssa  mitäs näistä sitten sais
« Viimeksi muokattu: 26.01.2020 20:44:06 kirjoittanut Liev » tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4055 : 29.02.2020 10:47:52 »

Näin tällä viikolla unta, että ex-appiukkoni totesi savupiipun ja takan purkamisen olevan edessä ja että siitä tulee valtavasti tiiliä ja muuta jätettä. Itse olin tuossa unessakin puoliunessa, makoilin sängyllä ja kuuntelin häntä, kun hän sitten alkoi pyrkiä viereeni ja totesin, etten halua enää yhtään kyseenalaisempaa mainetta ja hän meni matkoihinsa.

(Jännä "sattuma", että tuon unen jälkeen vilkaisin yhtä pitkään himoitsemaani remppakohdetta, jossa siis todellakin pitäisi purkaa piippu ja takka ja lähestulkoon kaikki ja sen hinta oli yllättäen laskenut  idiot2)
tallennettu
anon58172
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4056 : 19.03.2020 09:29:14 »

Hei!
En ole pitkään aikaa nähnyt unia, jotka herättäisivät minussa suuria tunteita. Viime viikolla näin unta, joka on jäänyt pyörimään päähäni, että onko tämä mun kohtalo?;
- En ole varma paikasta, jonkinlainen pieni tapahtuma ulkosalla keräten pienen määrän yleisöä. Olin viemässä roskia, kun vastapäätä olevat miehet kiinnittivät huomioni ja varsinkin yksi heistä. Suorat katseet ja toistemme mittailemiset päästä varpaisiin. Hetken päästä juttelin yhdestä heistä kanssa. Tämä silmäni kiinnittänyt mies odotti vähän taaempana, kuitenkin samalla tavalla mittaillen ja hymyillen. Tämä kenen kanssa juttelin, pyyteli kahville ja oli kiinnostunut selvästi.
Pari päivää unen jälkeen töissä minulla tuli tylsä hetki. En muista milloin viimeksi olisin tehnyt näin, varmasti ammattikoulussa (nykyään aikuinen nainen), mutta tein sen huisinhauskan "rakkaustestin" eli kirjotin meidän nimet ja laskin kirjaimet sanan LOVES mukaan. Tuloksen saatuani _pelästyin_, pudotin kynäni ja otin takapakkia: paperilla luki 1111. Ensimmäinen mitä suustani tuli, oli, että mitä helvettiä universumi.

Seuraavana yönä näin unta huojuvista rappusista, mikä johti siihen, että minun oli käytettävä hissiä päästäkseni yläkerroksesta alemmas. Katsoin löytyisikö mitä tämmöinen tarkoittaisi ja kas kummaa, joku toinen ihminen oli nähnyt tismalleen saman unen ja siellä oli myös tulkinta; ei uskalleta punnita rehellisesti tilannetta ja tehdä sen mukaan päätöksiä. Menettämisen pelko tai luullaan ettei parempaa voisi tulla. Siksi ne huterat portaat, yksin tyhjän päälle jääminen pelottaa liikaa. Kuten uneni viestittää, minua kannattelee suurempi voima. Kun vain aina uskallan tehdä päätöksen, missä kunnioitan sisältäni tulevia kuiskauksia, elämä kannattelee minua.

Valehtelisin, jos väittäisin ettei tämän jälkeen pelottanut enemmän. Olen perheellinen nainen, avopuoliso ja lapsi. Tämä on ensimmäinen kertani, kun turvaudun tähän foorumiin ja teihin; tuntuu, että nyt on sellainen tilanne missä tarvitsen vastauksia. Ennen kun näin toisen uneni, pyysin universumilta selvennystä. Minulla on työpaikka, mutta teen sitä, että pystyn jatkamaan harrastustani, koska työskentelen joka päivä yrittäen tehdä harrastuksestani työn. Olen siis erittäin kunnianhimoinen ja nykyinen suhteeni on tehnyt sen, että olen löytänyt itseni ja tiedän täsmälleen mitä haluan. Unessa näkemäni henkilö on urheilumaailman huipulla, ei kuitenkaan ole koskaan ollut oma idolini tai herättänyt minussa suurempia tunteita. Ennen unien näkemistä en ole lukenut hänestä juttuja tai seurannut häntä missään, hän vain ilmestyi.
Olen lukenut kaksoisliekeistä ja sielunkumppaneista ja muista, nyt kaipaisin teiltä tulkintaa, jos osaisitte sen tehdä tehdä, kiitos todella paljon!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 269 270 [271]
  Tulostusversio  

Siirry: