Sivuja: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2102891 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3990 : 12.07.2018 10:33:00 »

Tämän unen näin monta vuotta sitten, mutta tänään aamulla se palasi mieleen, kun kyseinen rakennus tuli netissä vastaan.

Olin unessa siis jossain parantolassa, vaikutti siltä, että olin raskaana, mutten kuitenkaan halunnut synnyttää. Ihailin kuitenkin kyseistä paikkaa, se oli niin rauhallinen ja koin, miten paranin siellä olemalla.. mitä sitten ikinä podinkaan  angel

tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3991 : 18.07.2018 10:11:06 »

Näin unta, että olin edesmenneen isäni kanssa kodissamme, jossa syttyi tulipalo. Isä soitti 112:een. Edesmennyt koirani oli talossa nukkumassa. Olin jo lähdössä ulos, kun huomasin koiran ja pelastin sen.

Aika vahvoja symboleita mielestäni. Mikäköhän on oli tämän unen sanoma?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6580


Profiili WWW
« Vastaus #3992 : 19.07.2018 23:53:01 »

july11
Otat menneisyydestä haltuun olennaisen.
Tuli tuhoaa, mutta myös puhdistaa,
isä on hätäapuna, hoitaa homman,
nyt sinulla on jäljellä koira,
ns. uskollinen ystävä.
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3993 : 20.07.2018 11:25:07 »

july11
Otat menneisyydestä haltuun olennaisen.
Tuli tuhoaa, mutta myös puhdistaa,
isä on hätäapuna, hoitaa homman,
nyt sinulla on jäljellä koira,
ns. uskollinen ystävä.

Kiitos Nikki smitten
Aivan mahtava tulkinta, joka on hyvinkin järkeenkäyvä!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3994 : 05.08.2018 11:03:22 »

OMG  Grin
Viimeyön unessa tympiinnyin vatvomaan syitä, miksi mua ei otettu entiselle työpaikalle takaisin ja kiukuspäissäni pistin entiselle pomolleni asiasta viestiä. Hän sitten vastasi siihen, ettei käytökseni ollut soveliasta ja olin ihan, et häh? Siis mähän olin oikea enkeli  angel Jatkoin tenttaamista, jotenkin puhelinkin tilttasi ja kohta oltiin naamatusten, jolloin hän väitti, että olin kiroillut asiakkaiden kuullen tms. Aloin heti puolustautua, vetosin tuonaikaiseen ohjaajaani ja olin kuin syytös olisi ollut aiheellinen ja hän kuittasi kaiken sillä, että jos syyttelen muita, en todellakaan voi olla heillä töissä.. huhhuh, onneksi heräsin  idiot2
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3995 : 05.08.2018 11:53:06 »

Istutin viime yönä unessa puita. Tarkemmin sanoen ne olivat katajan taimia. Kalastin myös ja saaliina oli kultakaloja, monen eri kokoisia ihan pikkuruisista vähän isomman puoleisiin fisuihin Smiley Jotenkin ihanat unet mutta mitähän tarkoittavat?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3996 : 08.08.2018 15:24:59 »

En tiedä kuuluuko tänne, mutta liittyy kuitenkin nukahtamiseen ja tavallaan on unta.. eli kun oot juuri nukahtamaisillaan, kuulet jonkun jysäyksen, johon herää ja pomppaa ylös.. ja se ei tapahdu missään oikeasti, vaan ikäänkuin tuolla pään sisällä jysähtelis. Näin kävi viimeyönä ja kun en sitten oikein hyvin nukkunut koko yönä, niin sama tapahtui myös tänään päikkäreillä, tosin jälkimmäisessä tiedostin, että tää jytinä tapahtuu pään sisällä, enkä surffannut netissä etsimässä jotain loogista (räjähdystä, meteoriittia tms) selitystä sille sen enempää  uglystupid2

Jotain näkemyksiä, kokemuksia mitä tää oikein tahtoo sanoa?
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3997 : 09.08.2018 10:30:39 »

Istutin viime yönä unessa puita. Tarkemmin sanoen ne olivat katajan taimia. Kalastin myös ja saaliina oli kultakaloja, monen eri kokoisia ihan pikkuruisista vähän isomman puoleisiin fisuihin Smiley Jotenkin ihanat unet mutta mitähän tarkoittavat?

Jostain jäänyt mieleen että kultakalat olisivat rahan symboli..
Ja ylipäätäänkin tuo unesi voisi viitata jonkinlaiseen runsauteen ja sen kasvuun, karttumiseen. Uuden istutus on aina hyvä merkki, ja sen jälkeen nappaamasi kalat edustavat varmaankin istutuksesta saatuja hyötyjä. Tällainen simppeli kuvio mun päässä muodostui.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3998 : 10.08.2018 07:27:33 »

Yhtenä yönä naapurin vanha kissa tuli mun luokse unessa ja taputti etutassullaan 3 kertaa mua käteen.

No sen päivän jälkeen sitä kissaa ei ole kotona enää näkynyt, että kävi sitten sanomassa heipat  Cry
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Anna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #3999 : 13.08.2018 21:15:12 »

Näin äskettäin erittäin voimakastunnelmaisen unen. Tutustuin siinä pieneen tyttöön (ehkä 8-vuotias), joka kiintyi minuun vahvasti. Tuli kuitenkin välttämätön eron hetki ja tyttö itki vuolaasti. Katsoin hänen kaunita kasvojaan empaattisesti, mutta oma oloni oli surumielisyyden ohella levollinen, tiesin, että kohtaamme kyllä taas. Samalla tytön voimakas kiintymys hieman hämmensi ja taustalla häilyi myös aavistus, että joidenkin mielestä minun ei kuulu olla paikalla enkä kuulu tytön elämään. Juuri ennen herätystä etsin suuresta seinäkalenterista kyseisen tapahtuman päivää, jonka kohdalle aioin kirjoittaa suurin kirjaimin "ystävyys".
Samaan uneen sisältyi muuta sekalaista sälää kuten pieni kaupunkin Unkarissa, eksynyt koululaisryhmä (tyttö ei liittynyt siihen), erikoinen päiväkoti, jonka touhuja seurailin, pihlajan marjat ja syksyn vaihtuminen talveksi.

Mihin tuo tyttö liittyy? Omaan sisäiseen lapseeni? Taustatapahtumana unennäön aikaan oli ainakin sydänsurut.
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Rapu
Kuu Vesimies
Merkurius ja Venus Neitsyt
Mars Kaksonen
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #4000 : 14.08.2018 19:43:44 »

Istutin viime yönä unessa puita. Tarkemmin sanoen ne olivat katajan taimia. Kalastin myös ja saaliina oli kultakaloja, monen eri kokoisia ihan pikkuruisista vähän isomman puoleisiin fisuihin Smiley Jotenkin ihanat unet mutta mitähän tarkoittavat?

Jostain jäänyt mieleen että kultakalat olisivat rahan symboli..
Ja ylipäätäänkin tuo unesi voisi viitata jonkinlaiseen runsauteen ja sen kasvuun, karttumiseen. Uuden istutus on aina hyvä merkki, ja sen jälkeen nappaamasi kalat edustavat varmaankin istutuksesta saatuja hyötyjä. Tällainen simppeli kuvio mun päässä muodostui.

Sydämellinen kiitos Ratsuri Smiley  smitten Toivon todella, että selityksesi osuu oikeaan  smitten
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 895



Profiili
« Vastaus #4001 : 01.09.2018 14:07:47 »

Näin hassua unta. Minulla oli muki kädessä ja en nähnyt sitä, mutta jotenkin tiesin, että siinä mukissa oli  jousimies symboli ( aurinko merkkini). Se oli sellainen horoskooppimuki. No tiputin sen mukin ja yhtäkkiä mietin, että se olikin  kalat muki ( kuu merkkini). En sitäkään symbolia nähnyt, mutta sitten minulla on yhtäkkiä kädessä muki, jossa on aivan selvästi  neitsyt ja sen symbolin näen. Mietin, että onpa jännä tulikin Kalojen vastamerkki. Mikään planeetta omalla kartallani ei ole  neitsyt ja lisäksi hämmästelin kun mukissa oli hauska teksti, että Neitsyt kaipaa jotain mennyttä.

Näen suht harvoin astrologiaan liittyviä unia. Oman merkin symbolin näkeminen unessa kai on onnekas enne, mutta miten tuollainen?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6580


Profiili WWW
« Vastaus #4002 : 01.09.2018 16:51:49 »

Kaikki ovat muuttuvia merkkejä.
Mukikin muuttaa muotoansa, ehjä (miten aattelinkin, että se pudotessaan meni rikki) ja kokonainen  aurinko,
pudotit,  kuu ja reagoit tunteella
ja lopuksi muuttuva maamerkki, neitsyt
analysoiva ja realistinen, tekevä ja avulias.
Mitä menneestä kaataisit mukiisi,
mikä kaipaa realistista, aikuisen  merkurius reagointia tai käsittelyä?
 kaksoset muuttuvista tekisi tästä ison ristin,
nyt  aurinko jousimies on t-ristin kärkenä.
Oman vahvuuden / minuuden löytäminen
menneen tunteen käsittelyn kautta vois olla yks tulkinta?

Taivahalla on astromuusa Urania rx 0  oinas  aspect_con chiron rx  oinas
että astrologisin keinoin käsittelyä ( chiron - käsi)  Smiley

vinkkinä, katso kuunpaluukarttaasi
« Viimeksi muokattu: 01.09.2018 16:55:47 kirjoittanut nikki » tallennettu
ninni69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4003 : 08.09.2018 08:09:29 »

Näin unta, jossa katselin jalkojani. Nilkat olivat mustat ja vähän vääntyneet. Äiti sanoi, että nyt alkaa sun jalat mennä huonoksi.
Tässä lyhykäisyydessään koko uni. Se oli outo ja hyvin voimakas. Sen verran googlettamalla selvitin, että omat jalat = epätoivo ja äit=hyvä uutinen... mutta... siis... ööh.. en osaa kuitenkaan tulkita. Elämäni tuntuu tällä hetkellä junnaavan paikallaan, mitään suurta ei ole tiedossa, enkä koe oloani epätoivoiseksi. Äidin kanssa etäiset välit. Osaisiko joku sanoa, mitä tuo mahtoi tarkoittaa?
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #4004 : 12.09.2018 19:24:59 »

En muista kaikkee mitä siinä unessani tapahtui, mutta yhdessä kohtaa seisoin siinä vessani kattoa katsellen ja todeten et se on homeessa. Ilmiselvä kosteusvaurio. Pitää ilmottaa omistajalle.

Jäin miettiin et onkohan mun oma pääni homeessa kun ei oikeen asiat taas etene  uglystupid2
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Sivuja: 1 ... 265 266 [267] 268 269 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: