Sivuja: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083333 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3960 : 09.03.2018 09:52:05 »

Se ainakin, että koirallasi on nyt hyvä olla.  Smiley

Sekin, että isäsi ei ole materiaalisella  tasolla.  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3961 : 11.03.2018 09:02:02 »

Nimenomaan. Hyvä enne.  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3962 : 11.03.2018 12:15:04 »

Evea, ne ovat Sveitsistä.
tallennettu
Simasuma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #3963 : 11.03.2018 13:48:40 »

Näin viimeyönä unen, jossa minun kerrottiin olevan edesmennyt. Kertojana oli oma äitini ja hän tokaisi näin iskälleni, jolta olin pyytänyt ajoneuvoa, jolla pääsisin töihin.
Tulin siis vanhempieni kotiin ja etsin pihat ja autotallin, jospa olisi edes jokin kulkuneuvo. Ehjiä ei ollut. Pihalla oli bussinromu, josta puuttuivat polkimet ja yritin sillä lähteä, muttei sitä voinut ajaa. Moottoripyörästä oli vain etuosa ehjä. Jotenkin kuitenkin pääsin töihin sairaalaan, jossa ei kuitenkaan ollut potilaita hoidettavana.

 Iskä on ollut kuolleena jo pian 10 vuotta. Mutta korjaili kyllä eläessään kaikkea mahdollista.

Tosielämässä olen kiperässä tilanteessa, kun töitä ei tahdo löytyä. Olen pitänyt hieman irtiottoa työelämästä, enkä haluaisi hoitotyöhön enää palata.
Ehkä onkin pakko..
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3964 : 11.03.2018 14:55:02 »

Unestasi tulee kyllä vahvasti semmoinen vaikutelma, ettet
hoitotyöhön enää palaa. Sairaalassahan ei ollut enää
potilaitakaan.  Wink

Sinun kerrottiin olevan edesmennyt, eli jollain tasolla olet
siis eri ihminen kuin ennen.
Halusit itse ohjata kulkuneuvoa, eli siis itse ohjata elämääsi.
Bussi oli romuna, eli entiset sosiaaliset ympyrät ovat auttamatta
päättyneet. Moottoripyörällä pääsit eteenpäin, eli edistystä on
luvassa - kunhan vielä se oikea kulkuneuvo löytyy!  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3965 : 12.03.2018 08:18:18 »

Se ainakin, että koirallasi on nyt hyvä olla.  Smiley

Sekin, että isäsi ei ole materiaalisella  tasolla.  Smiley

Kiitos <3
Rusetin merkitys tuli mulle ihan intuitiolla mieleen lauantaina. Eli, se tarkoittaa todennäköisesti sitä, että annoimme koiralle LAHJAksi sen, että päästimme hänet kärsimyksistä.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3966 : 18.03.2018 10:56:06 »

Viime yön unessa olin jonkun kylän kesätapahtumassa.
Siellä oli mielenkiintoni herättänyt mies (ulkonäöltään tuttu, mutten saa mieleeni kuka..)
joka oli järjestänyt uimaaltaaseen naisille sitruunajalkakylvyt.
Sitruunakylpyvesi näytti vähän samalta kuin siilattava sima sitruunaviipaleineen.
Uima-altaassa oli eri korkeuksia ja nuo jalkakylpyaltaat  (erilliset  metalliset astiat)
olivat tikapuiden yläpäässä, molemmin puolin.
Siellä istui naisia uima-altaan reunalla, jalat kylvyssä,
ja minä kiertelin ja kaartelin,
enkä halunnut mennä yhtä aikaa muitten kanssa ja olin mustasukkainenkin jollekin naiselle.
Yritin sukeltaa pois, mutten päässyt veden alle.
Kun muut naiset olivat lähteneet tulin takaisin lilluttamaan jalkojani kylvyssä.
(ja vilkuilin miestä siinä sivussa.. :Smiley )

Onks tää vinkki sitruunan terveydellisistä vaikutuksista?
 Ajankohdan chiron aurinko kalat jalkakylpyä?
 chiron  kalat on viimesellä kuunpaluulla MC:llä.
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3967 : 23.03.2018 09:47:57 »

Kiitos Indigo k. Smiley Tuohan kuulostaa varsin osuvalta selitykseltä

Junassa matkustetaan yhdessä toisten kanssa ja se kertoo siis
sosiaalisesta elämästäsi, ketkä ovat matkaseuranasi ja miten
tulette toimeen keskenänne. Juna kiitää nopeasti eteenpäin,
asiat siis etenevät nopeasti. On myös välietappi ennen määränpäätä.
Avaimen merkitys on, että salaisuudet paljastuvat. Voi olla, että jokin
asia ratkeaa pian.  Ensin wc piti siivota, sitten voi jättää kuona-aineet
sinne. Menneisyyden pitää olla puhdistettu ennen kuin voi aloittaa uutta.
Ei pidä hätiköidä. Puserot ovat erilaisia identiteettejä. Ne ovat uusia, jotain
uutta siis on tulossa ja vielä merkki rintapielessä, nimilappuko?  Smiley

tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3968 : 03.04.2018 00:59:58 »

Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä ei ajeltu pelkästään Nukkumatin autolla:

Varmaankin voimakkain ja ahdistavin uneni tähän mennessä, vaikka olen nähnyt monia pelottavia, väkivaltaisia ja raakoja unia, niin tämä oli vain omaa luokkaansa. Elin unen kautta kiusatun elämää.
Tulin ahdistetuksi eräiden ihmisten toimesta niin, etten päässyt liikkumaan. Seinä oli takanani, sivuilla väkijoukko ja edessä itse pääjehu. Hän tuli minua päin niin että satutti kylkiin ja mahaan. Lopulta hän painoi minua niin etten saanut henkeä. Vinkaisin hiljaa apua ja toisen kerran vielä pinnistelin ja sain huudetuksi avunhuudon. Väkijoukosta pinkaisi yksi ainut ihminen minua auttamaan. Hän tarttui käteeni ja vetäisi pois. Uni loppui siihen.
Ihmisjoukossa oli myös melko hyviä ystäviäni, ja olin järkyttynyt miten he vain seurasivat sivusta. Auttajani oli tuttuni myös, muttei niin läheinen.
Näin kirjoitettuna uni ei tunnu kummoiselta, mutta se oli erittäin ahdistava. Voimakas ahdistus, pelko ja häpeä siirtyivät myös kahteen seuraavaan uneen.

Toisessa unessa edellisen unen ahdistuksen lisäksi oli muitakin ongelmia. Olin erään läheiseni kanssa jonkinlaisella vankileirillä. Siellä pääsin/jouduin hyppäämään rasismin uhrin saappaisiin. Meitä valkoihoisia sorrettiin, kun tummaihoisia suosittiin. Siinä mm. katselimme, kuinka vanhan vaaleaihoisen miehen päälakea viillelttiin miekoilla - tummaihoisten kätten kautta. Pidettiin nälässä, ei annettu vettä. Poljettiin kaikenlaisin eri tavoin. Solvattiin. Ja me tiesimme, että mitään ei voi sanoa vastaan, voi vain tyytyä niihin oloihin. Lisäksi siinä oltiin vieraalla maalla ja pakotettu jäämään sinne. Tämä jotenkin vain jäi mieleen, kun sanoin ystävälleni, että tätä maata en tunnusta omakseni.

Sen enempää mainitsemisen arvoista ei ole unista, mutta sananen sitten niiden vaikutuksesta minuun.

Heräsin näiden muutamien unien jälkeen yöllä hieman kolmen jälkeen suuressa ahdistuksessa itkien, ja nimenomaan ensimmäisen unen tähden - tuo toinen jäi vähän sen varjoon. Oli pakko käsitellä heti nähtyä, koska se tuntui niin voimakkaana, että pelkäsin sen herättämien tunteiden piinaavan minua vielä päivälläkin, jollen heti tee jotain.
Lopputuloksena koen nyt ymmärtäväni kiusattuja 100x paremmin kuin aikaisemmin, sillä minulla ei ole itsellä siitä kokemuksia. Olen kiitollinen että sain kokea sen unen kautta, vaikkei sekään miellyttävää ollut. Ymmärrän nyt, miten lamauttavia sellaiset kokemukset voivat olla, kuinka ahdistus seuraa vuosiakin, tietynlainen luottamus ihmisiin on romutettu... ja niin edelleen.

Sitten pääsin uimaan niihin tunteisiin, joita kokee ihonvärinsä takia sorrettu ihminen. Tuomittu heti ensisilmäyksellä. Ei voimia tai keinoja estää toisia puhumasta, katsomasta ja toimimasta ilkeästi. Ei mahdollisuutta kertoa millainen oikeasti on, koska sillä ei ole mitään väliä. Lohduttomuus, ei mahdollisuuksia tehdä asialle mitään.

Kerrassaan hirveä mutta hyödyllinen kokemus. En ole kyllä vastaavia opettavaisia unia nähnyt koskaan aiemmin.
tallennettu
Jake
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3969 : 04.04.2018 20:00:17 »

Onpa turha foorumi.
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3970 : 08.04.2018 13:22:08 »

En löytänyt metsoa enkä kirkonkelloja listralta, niin kysäisen.

Olimme koko perhe (osa meistä jo edesmenneitä) mummolassa. Pihalle taapersi urosmetso pyrstöhöyhenet pörrössä ja käkätteli soidinlauluaan. Sitten se hypähti ulkorakennuksen katolle. Siellä oli kirkonkello, jota aloimme soittaa moisen ihmeen nähdessämme. Kellon ääni oli vain kovin hiljainen.

Mahdollisesta tulkinnasta kiittäen Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3971 : 08.04.2018 14:06:33 »

Oisko kuulutukset tulossa?
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3972 : 08.04.2018 14:07:22 »

En muista tänään herättyäni unesta, muuta kuin lopun:
Olin ihmisten seurassa, joilla tuntui olevan minua hiukan rasittava energia. Yritin kävellä pois heidän luotaan, mutta he seurasivat ja puhuivat sekavia tai sellaisia, jota en halunnut/jaksanut kuunnella. Annoin heidän puhua rauhassa vaikka olinkin hiukan rasittunut ja kävelin kokoajan heistä poispäin.
Lopulta aloin ymmärtämään heidän puheistaan jotain, huomasin heistä jotain ja sanoin unen viimeiseen lauseeseen: Tajuan, välittömästi heräsin ja puhdas energia valtasi kehoni hetkeksi.  smitten
Muutoksen aika  smitten

 angel
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3973 : 08.04.2018 22:24:29 »

Kiitos Astroholisti Smiley En tiedä muttei niistä suvun nuorista koskaan tiedäkään Wink



Oisko kuulutukset tulossa?
tallennettu
teija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3974 : 19.04.2018 09:08:00 »

MIetin et mitähän tää tarkoittaa...
Oon siis muuttanut viimeyönä vanhaan kotiini takaisin, asuin siinä kodissa 17v, ensiksi silloisen aviomieheni ja lasten kanssa, myöhemmin sitten vaan lasten kanssa, kunnes lapset muuttivat pois kotoa ja mua alkoi liian iso asunto ahdistaa.
Myin sitä yli vuoden ja vihdoin meni kaupaksi ja pääsin pois Smiley
peruutin siinä ahtaassapihassa pakettiautoa ja se
pakettiautokin kaatui varaston seinää vasten.
laitoin huonekalut samoille paikoille kuin ennen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 263 264 [265] 266 267 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: