Sivuja: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2084296 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
AfricaRozales
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3780 : 20.09.2016 09:49:17 »

Juuh, ekana oltii niis Saimaatäysikuubileissä, vanhan ystäväni kanssa ja tutustuttii siellä pariin jätkään. Oli aika lähteä pois niin sain kuulla että jatkot on waterlandissa helsingissä ja kuuluu samaan hintaan. Kaveri meinas lähtä erikyydillä ja mun ois pitäny ajella yksin, mutta sain puhuttua mun autoon sen. Olin vienny auton parkkiin johonkin ihmemestaan syrjään. Missiona oli matkalla käyä ostamassa uikkarit kun ei ollu mukana. Päästiin perille ja siel oli suuri allas ja paljon populaa ja siel oli ponttooneita, joutten päällä istu ihmisiä ja oli kaljalavoja. Löyettiin ne tutut jätkät ni toinen kuiskas toiselle et "no nyt alkaa taas seisoo". Likkakaveri jäi siihen ja mä menin sukeltelee ja bilettää. Lavalla oli semmonen viidakkopoika joka puhalteli semmossia tulijuttuja semmisesta puisesta soihdusta sinne veteen. Menin ponttoneille pummimaan kaljaa. Törmäsin erääseen mieheen joka on kuollut jokin aikasitten. (Olin tosielämässä tosi ihastunut tähän mieheen joskus vuosia sitten ja oikeasti pidin hänestä myös ystävänä. Emme olleet olleet aikoihin tekemisissä ennen kun hän kuoli) Halasimme pitkään ja lujaa ja lämpimästi. Hän näytti olevan todella hyvässä kunnossa ja onnellinen ja se tuntui hyvältä. Hyvästelimme. Sitten olinkin jo altaan reunalla, katselin kun toisella puolella oli tummia miehiä sirkustyylisissä, mutta tyylikkäissä tummissa vaatteissa ja valmistelivat tumman ruskeaa lämminverihevosta johonkin tulinäytökseen. Näin hevosen ja riemastuin sekä ihastuin (rakastan hevosia!!) hevonen huomasi minut ja tuli minua kohti, kun hän lähestyi, minulle tuli pelon tunne, että pitäisi varoa. Ihmettelin miksi ja yritin pelostani huolimatta silittää hevosta, kerroin sille että minua pelottaa enkä tiedä miksi. Sitten hevonen alkoi kimppuuni puri minua ja muljautti silmät silkkaa raivoa! Huusin apua ja joku poika joka oli vieressä hoitamassa shetlanninponeja tuli apuun. pääsin irti, mutta hevonen alkoi jahdata minua. juoksin varastokäytävään ja varastoon piiloon, se haistoi minut. taas juoksin karkuun sillä käytävällä ja löysin varaston toiselta puolen. Kun hevonen tuli oven taa pieraisin ja se haistoi minut taas! saim kiivettyä varastohuoneiden välistäyli ja pääsin karkuun, avaimeni olivat pudonneet shetlanni ponien luokse ja lompakkoni, missä lompakkoni?! ei ole aikaa jäädä etsimään juoksen takaisin altaiden reinalle ja siknä olevaan baariin, pyydän ruokaa ja juomaa laskulle sillä lompakkoni on kadonnut. kuulen pian kaviot ja hyppään tiskin taakse ja sen alle piiloon. Hevonen oli taas siinä etsi minua. Valmis tappamaan. Joku vei sen pois ja sitten heräsin, kiitos kissojeni. (minut pahoinpideltiin toissapäivänä, pahoinpitelijä päässee huomenna vapaalle, setäni. Liekö liittyy jotenkin siihen?)
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3781 : 21.09.2016 18:40:01 »

Moikka!
Pitkästä aikaa täällä  Shocked  Smiley

Ihan pakko on kysäistä osaisiko täällä tulkita viime öistä untani...
Eli ajoin autolla tietä pitkin ja huomasin vasemmalla puolella tietä hyvin kirkasta valkoista valoa hohtavan pallon, joka leijui jonkun verran irti maasta. Valo oli niin kirkas, että se valaisi kaiken ympäriltään ja sokaisevaakin... Muistelisin, että pallo olisi leijunut yhden tutun ihmisen pihalla. Kauan aikaa katselin sitä ja ihmettelin kunnes säpsähdin hereille.

Olen tuommoisia leijuvia palloja kerran ennemminkin nähnyt, mutta silloin ne eivät hohtaneet valkoista valoa. Olivat vain metallin hohtoisia  Tongue

Kiitos jos joku osaisi tulkita  angel
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3782 : 22.09.2016 11:48:22 »

Osaisiko joku kertoa miksi nyt parina yönä olen unissani ollut vanhoilla työ/asuinsijoillani? Tehnyt entistä työtäni ja joutunut siinä rämpimään kuraojassa.
Inhonnut koko hommaa - niin unissani kuin todellisuudessakin.

Pitkiin aikoihin en ole unia juurikaan nähnyt ja nyt sitten, kun olen pyytänyt opastusta uuden asuinpaikan valintaan, niin alan unissani seikkailemaan paikkakunnalla minne en koe mitään isompaa halua palata.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
kisuna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3783 : 23.09.2016 07:09:11 »

Hei,

MIstä mahtaa johtua unissani tosi usein toistuu sama "teema". Eli aina olen jossain paikassa, jossa on paljon ihmisiä, joku tapahtuma tjkn. tai iso "keskus" jossa paljon huoneita, joissa etsin jotain tai sitten on kiire johonkin, mutta kokoajan tulee jotain "esteitä", jotka pitää hoitaa ensin.??

Lisäksi tosi usein unissani taustalla soi musiikki. Se on kuin joku Jukebox, jota joku mulle soittaa  laugh Musiikki voi olla ihan mitä vaan, biisejä joita en ole kuullut pitkään aikaan tai sitten juurikin radiosta. ??

Kiitollinen vastauksestasi  Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #3784 : 23.09.2016 10:44:00 »

Osaisiko joku kertoa miksi nyt parina yönä olen unissani ollut vanhoilla työ/asuinsijoillani? Tehnyt entistä työtäni ja joutunut siinä rämpimään kuraojassa.
Inhonnut koko hommaa - niin unissani kuin todellisuudessakin.

Pitkiin aikoihin en ole unia juurikaan nähnyt ja nyt sitten, kun olen pyytänyt opastusta uuden asuinpaikan valintaan, niin alan unissani seikkailemaan paikkakunnalla minne en koe mitään isompaa halua palata.

Nousee vääjäämättä mieleen, että sinun on hyvä huomata, mitkä rikkaudet piilevät n.s. 'liassa'.
Vaikka inhoat likaa, saastaa ym ym, tulee mieleen, että sinua kehotetaan kierrättämään sitä mitä
saastaksi (fyysiseksi) koet. Jotenkin saan kuvan, että melkoo kepein perustein heität pois kaiken
mikä sinua 'inhottaa'. Jopa vaihdat asuinpaikka, jos nousee vastoinkäymisiä.
Vastoinkäymiset ovat elämässä opettajiamme. Käy kerran läpi kaikki, mikä on vastenmielistä ja
huomaat kuinka suuria viisauksia noista ikävistä asioista ja eri piirteitä itsestäsi nousee esiin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #3785 : 23.09.2016 10:49:30 »

Moikka!
Pitkästä aikaa täällä  Shocked  Smiley

Ihan pakko on kysäistä osaisiko täällä tulkita viime öistä untani...
Eli ajoin autolla tietä pitkin ja huomasin vasemmalla puolella tietä hyvin kirkasta valkoista valoa hohtavan pallon, joka leijui jonkun verran irti maasta. Valo oli niin kirkas, että se valaisi kaiken ympäriltään ja sokaisevaakin... Muistelisin, että pallo olisi leijunut yhden tutun ihmisen pihalla. Kauan aikaa katselin sitä ja ihmettelin kunnes säpsähdin hereille.

Olen tuommoisia leijuvia palloja kerran ennemminkin nähnyt, mutta silloin ne eivät hohtaneet valkoista valoa. Olivat vain metallin hohtoisia  Tongue

Kiitos jos joku osaisi tulkita  angel

Sinua kehoitetaan huomioimaan rationaalisen järjen (oman järkesi siis) johtajuuskyvyt
elämääsi nähden. Aiemmin tuo pallo on ollut havaittavissa, mutta nyt se on valaistu,
mikäli kuljit pallon viestin ohi elämässäsi.
Se että pallo oli jonkun ystäväsi pihalla, viittaa keskusteluihin hänen kanssaan tai
että tuo ystävä on sinulle esimerkkinä (ehkä varoittavanakin).
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3786 : 23.09.2016 11:14:11 »

Osaisiko joku kertoa miksi nyt parina yönä olen unissani ollut vanhoilla työ/asuinsijoillani? Tehnyt entistä työtäni ja joutunut siinä rämpimään kuraojassa.
Inhonnut koko hommaa - niin unissani kuin todellisuudessakin.

Pitkiin aikoihin en ole unia juurikaan nähnyt ja nyt sitten, kun olen pyytänyt opastusta uuden asuinpaikan valintaan, niin alan unissani seikkailemaan paikkakunnalla minne en koe mitään isompaa halua palata.

Nousee vääjäämättä mieleen, että sinun on hyvä huomata, mitkä rikkaudet piilevät n.s. 'liassa'.
Vaikka inhoat likaa, saastaa ym ym, tulee mieleen, että sinua kehotetaan kierrättämään sitä mitä
saastaksi (fyysiseksi) koet. Jotenkin saan kuvan, että melkoo kepein perustein heität pois kaiken
mikä sinua 'inhottaa'. Jopa vaihdat asuinpaikka, jos nousee vastoinkäymisiä.
Vastoinkäymiset ovat elämässä opettajiamme. Käy kerran läpi kaikki, mikä on vastenmielistä ja
huomaat kuinka suuria viisauksia noista ikävistä asioista ja eri piirteitä itsestäsi nousee esiin.


Asuinpaikkaa kyllä olen vaihtanut melko useinkin ja nyt olen koittanut hakea paikkaa missä voisin olla vähän kauemmin. Mutta aina muutot eivät ole kepein perustein tehtyjä. Oma henkinen tasapaino ja hyvinvointi ei tässä paikassa oikein toteudu niinkuin tahtoisin + työasioiden takia täältä pitäisi lähteä ihmisten ilmoille.
Täytyypä pohtia noita likaisia ajatuksiani Cheesy
Kiitos sinulle  Smiley

Ja niin tuossa entisessä työssäni olin sentään 20 vuotta, että ei se ihan paskaa ollut koko aikaa ja en siinä joutunut silleen suoranaisesti ojassa rämpimään, mutta henkisesti se työ ei saanut kipinää minussa aikaan.
« Viimeksi muokattu: 23.09.2016 11:18:35 kirjoittanut Domo » tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3787 : 06.10.2016 23:52:30 »

Hei,

MIstä mahtaa johtua unissani tosi usein toistuu sama "teema". Eli aina olen jossain paikassa, jossa on paljon ihmisiä, joku tapahtuma tjkn. tai iso "keskus" jossa paljon huoneita, joissa etsin jotain tai sitten on kiire johonkin, mutta kokoajan tulee jotain "esteitä", jotka pitää hoitaa ensin.??

Lisäksi tosi usein unissani taustalla soi musiikki. Se on kuin joku Jukebox, jota joku mulle soittaa  laugh Musiikki voi olla ihan mitä vaan, biisejä joita en ole kuullut pitkään aikaan tai sitten juurikin radiosta. ??

Kiitollinen vastauksestasi  Cheesy
Voisin luulla ainakin, että kun on henkisessä kasvussa joku ''vaativampi prosessi'' tai ison askeleen ottaminen elämässä menossa, se heijastuu uniin tuolla tavoin. Alitajunta prosessoi elämää jos ei hereillä järki ehdi sitä tekemään. Siihen järjen kiireeseen vihjaisi ehkä tuo kiire ja esteet unessa myös. Unen jukeboksi kai rauhoittaa sitä kiirettä Cheesy Ootko kokeillut mindfullnessia koskaan? Antaa ajatusten vaan leijailla ohi ilman että tarttuu niihin tai tulee kiire suorittamaan jotain niihin liittyvää.. Suihkussa on hyvä testata, keskittyy vaan veden rentouttavaan virtaukseen iholla. Tietoisuus päästä koko kehoon ja nauttii siinä hetkessä olemisesta kaikilla aisteilla.

Ja siitä toistumisesta; itsellä sama teema toistuu unissa just niin kauan kunnes tietoisesti käsittelen asiaa (eli hereillä teen jotain, en välttämättä siis tiedosta hereillä sitä että teen just sitä mitä unessa vihjattiin, mutta toteutan alitajunnan toiveen valveilla). Voi hyvinkin olla että siirryt unimaailmassa seuraavan teeman pariin kun kiire rauhottuu Cheesy
« Viimeksi muokattu: 06.10.2016 23:56:07 kirjoittanut mouru » tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3788 : 17.10.2016 11:35:39 »

Taas tuli unessa oltua entisellä asuinpaikallani ja tällä kertaa olin kävelyllä ja juuri kun ajattelin kääntyä takaisin, niin tielle loikkasi hirvenvasa. Jäin sitä sitten katselemaan. En päässyt eteenpäin, mutta en lähtenyt takaisinpäinkään.

Ehkä se olis paree joskus tutkituttaa toi päänsä...  uglystupid2  Grin
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #3789 : 17.10.2016 22:52:19 »

Onneksi kääntyy kääntyy. Olis minittäin useampi hirvi enkelinä taivaalla ja minäkin moneen kertaan siellä, jos ei olis kääntynyt. Eli joka kerta on onneksi kääntynyt, jos on oikein lähellä ollut. Ja olen muutaman miljoona kilsaa luskuttanut menemään tien päällä, kun ens keväänä tulee 40 vuotta täyteen työkseen ajelemista.
Mutta silmiin se hirvi katsoo tarkasti näissä kohtaamisissa. Eipä vain olla koskaan ehditty silmää toisillemme iskeä.
Ja ei ole unta, vaikka joskus näistä kohtaamisista niin toivoisikin. Jalat saattaa itsellä täristä vielä pitkän ajan kuluttua, kun kömpii autosta jaloittelemaan...
tallennettu
NikiT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #3790 : 18.10.2016 14:12:04 »

Niin, minulla roikkuu tuo kristallienkeli aina peilissä turvaa tuomassa - sekö niitä hirviä kääntää  Wink - enpä tiedä. Neljä vuotta kun vielä luskutan menemään, niin olis homma hanskassa. Siis, jos en törmää hirveen tai kaiken maailman juoppoihin, kaahareihin, nukkuviin tai huumehörhöihin tien päällä. Tai jos ei muuten tuo henki pakene aikaisemmin.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3791 : 19.10.2016 07:42:58 »

Ei se mitään että rönsyilee Smiley

Joskus niissä rönsyilyissä voi vaikka tulla joku ajatus mitä ei itse ole huomannutkaan  :Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3792 : 20.10.2016 08:16:39 »

Hirvenvasa seuraa emoaan vuoden ajan.
Sinut pysäytti vasa (ilman emoa ?)
elikkä voit miettiä onko pointti vuoden takaisissa asioissa,
vai siinä "ilman emoa"
ja
mikä merkitys on entisellä asuinpaikalla.

Tuolla nimenomaisella asuinpaikalla on hyvin voimakas merkitys elämässäni ja mielelläni siellä vieläkin asuisin, mutta sukulainen joka paikan omistaa on sellainen, että en hänen kanssaan halua kovin paljon olla tekemisissä. Asuin tuossa paikassa 2013-2014.

Vasan emo oli kyllä siinä unessa jotenkin mukana, mutta se ei ollut mitenkään tärkeä tms. Se vain meni ohi.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3793 : 21.10.2016 22:38:58 »

Mitäs sanotte tästä unesta:

Olin menossa junalla kuopioon ja ei minulla tainnut olla erityistä syytä mennä, mutta olin siis menossa sinne. Kello oli jo puoli 8 illalla ja minun piti olla perillä vain yksi yö. Juna oli reilusti myöhässä ja aloin miettiä, että ei tässä ole mitään järkeä. Jäin aikaisemmalla asemalla pois ja aloin katsella bussia, jolla pääsen takaisin kotiin. Menin jonkinlaiseen asemarakennukseen etsimään bussien aikatauluja ja siellä oli nuori nainen, joka kysyi tarvitsenko apua. No kysyin sitten, että meneekö busseja ja koska, kun olisin menossa kotiin. No hän jostain opasteista näytti, että joo menee. Siinä siis luki vain lähtöpaikka ja määränpää. Ei mitään aikatauluja, kysyin tarkempia aikatauluja ja nainen ohjasi minut jonkinlaisen näytön eteen, jossa ne piti olla. No siellä näytöllä alkaa pyörimään video ja tajuan, että se on Vain elämää Anna Puun päivä. Tässä vaiheessa nainenkin vaikuttaa jo kiusaantuneelta ja antaa minulle jonkinlaisen lapun. Vähän sen näköisen tiukkaan taitellun paperin kuin lääkepakkauksissa. Ajattelen, että no tässä on varmaan vihdoin painettu aikataulu. Avaan paperin ja siellä onkin vain jotain mainoksia ym. Olen ihan tyrmistynyt ja hermostun, että mikä ihmeen bussiasema tämä muka on kun ei edes aikatauluja ole. Sitten heräsin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3794 : 23.10.2016 12:22:42 »

Tässä eräänä iltana tuo viimeisin uneni sai jonkinlaisen ahaa-elämyksen aikaiseksi. Vietin tuossa paikassa paljon aikaa lapsuudessa ja se "jätettiin" mun vastuulleni kun olin 5-v.
Talon omistanut sukulainen lähti sairaalaan ja näin hänet viimeistä kertaa ja hän sanoi mulle että "pidä talosta huoli".

Olisko aika päästää tästäkin asiasta irti. Parhaani olen sen talon suhteen tehnyt ja kun nykyisestä omistajasta aika jättää, mulla olisi mahdollisuus se talo saada, mutta sitten taas jo on ikää senverran (jos oletan että omistaja elää vielä hyvinkin 20 vuotta) että ei ole mitään järkeä ottaa vastuulleni taloa jotan en omin voimin kykene ylläpitämään.

tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Sivuja: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: