Sivuja: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083525 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3630 : 09.09.2015 12:55:54 »

 nojoo taitaa olla taas tosiaan uni kausi menossa.. toki normielämässäkin on kaikenlaista... mutta viime yönä näin unta
että olin kaverini S kanssa ravintolassa, siellä oli lihatiski enkä osannut valita millaista lihaa haluaisin syödä. S otti pitsaa ja mä totesin että mä otan kanssa. Maksettiin kassalla ja mentiin istumaan... jostain syystä istuin siellä kohta yksin ja söin pitsaa, kun se komea tumma ravintolanomistaja mies tuli siihen ja sanoi, että oli sen verran napakka vastaus tuossa kassalla, että pakko oli tulla kysymään mitä teen 4 tunnin päästä, että hän laittaa ravintolan kiinni silloin.. En osannut unessa vvastata mitään kun ihan häkellyin tämmösestä asiasta. Olin vaan että huh mikä mies  smitten myöhemmin sitten söin olin jollain linjastolla ottamassa ruokaa, sallaattia, ja mietin miksi näyttää niin sotkuiselta tämä linjasto, että pitää siivota ja tämä mies siis liittyi jotenkin tähän linjastoasiaankin. Tuon ravintolan nimi muuten oli Bar-baari  2funny
tällä erää ei kuitenkaan vesi ollut unessa mukana, mutta hyvin hämärä ja tummansävyinen, rauhallinen ravintola.. ja tuo mies..ai että..
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3631 : 10.09.2015 10:34:27 »

Koko yön unet liittyi armeijaan.

Kun pääsin armeijasta yli 20 vuotta sitten näin pitkän aikaa unia että olin siellä. Vähitellen ne loppuivat.

Joskus viime vuosina tosi harvoin uniin on tullut että olen armeijassa ja mietin että mitä teen täällä, kotonani on passi, kun sen pääsisi hakemaan. Jonkun kerran olen kuullut jostain että kauanko minun pitää vielä olla siellä. Tänä keväänäkin kuulin, ajattelin silloin että se on kesän aikaa kun pääsen pois.

Mutta viime yönä oli toisin, olin pääsemässä pois!! Sain sotilaspassin jopa käsiinikin. Oli muutenkin hyvä tunne koko ajan. Heräsinkin välillä, ja nukahdin taas, ja uni jatkui taas armeijassa. Kaapit oli tyhjät ja siviilivaatteet päällä. Isäni tuli hakemaan ja sanoin hänelle että :"nyt se on lopullisesti ohi mitä yli 20 vuotta sitten aloitin." Sanat vain tulivat, niin kuin olisin ne repliikkinä lausunut. Ja se merkillinen hyvänolontunne mikä nyt oli, sitä koen unissani älyttömän harvoin.

Passit oli pakattu kirjeen tapaisiin kuoriin, oli nimi päällä ja merkintöjä. Katsoin muittenkin kuoria, jokaisessa oli ihan eri merkinnät. Omassani oli liitetty päälle jotain valokuvia. Katsoin niitä, niissä olin nuorena poikana. Joissakin kuvissa minut oli rajattu pois.

Huvittuneesti herätessäni totesin että oon tainnut hävitä taisteluni kun kerran pois laittoivat  Smiley Vakavasti, se tuntui pelastumiselta. Oli niin hyvä ja helpottunut olo, jotenkin se on vieläkin.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3632 : 10.09.2015 10:58:29 »

Kissa vieköön näitä unia. Viime yönä olin unessa ehkä lapsi ja jostain saanut käsiini ihan pienen, melkein vastasyntyneen kissanpennun. Hoidin sitä onnessani, kunnes se katosi johonkin ja myöhemmin löysin sen muovipussista jonkun toisen otuksen kanssa, isoäitini yrittäessä hävittää niitä. Raivostuin ja otin pennun syliini, sen vielä virotessa ja minun palauttaessa sen emolleen, joka katsoi minua todella syvälle silmiin.

Jonain aiempana yönä olin jonkinlaisen lasten joukkueen kanssa jossain sodan keskellä, muistan vain viimeisen hetken, kun jokin rakennus tai kalliokieleke murskaantui maahan, sen jälkeen oli vain tyhjyys ja hiljaisuus.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #3633 : 10.09.2015 12:07:06 »

Kyllikki6

Sulle ollaan tarjoamassa sekä uutta alkua että voimaa sen toteuttamiseen, vaikka läheiset kokevat olevansa menettämässä sinuun otettaan. Kuitenkin se elämä , jota elät on sinun - ei kenenkään muun. Toimi kuten unessa.

Voimia, uskallusta!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3634 : 11.09.2015 11:49:09 »

Kiitos t.touhula   smitten voimia ja uskallusta todellakin tarvitaan.

Äskeisessä unessani edesmennyt pappani teki kuolemaa ja uni eteni, kuten Isoäitini on nyt viimeaikoina pariin otteeseen kertonut sen menneen oikeassa elämässä, paitsi että kun olin mukana, se menikin ihan toisin  idiot2  pappani siis tuli jostain kyliltä kivuliaana kotiin ja isoäitini ohjasi hänet petiin. Pappa totesi, että taitaa olla nyt menoa ja minut hätyytettiin soittamaan ambulanssia. Jostain syystä menin lankapuhelimella sitä soittamaan ja joku keskus vastasi, että eivät yhdistä puhelua, jos olen valinnut numeron ennen kilahdusta, joka tarkoitti, että mikäli ambulanssin kustannuksista ei ota vastuuta, sitä ei myöskään saa. Sitten odottelin kilahdusta, mutta en saanut vastausta ja lähdin hakemaan apua terveysasemalta. Siellä hoitajat olivat alasti ja joku mustiin pukeutunut, enemmän papilta näyttävä mies -lääkäri lähti mukaani, lääkärinlaukun kera. Yhtäkkiä olimmekin kirkon pihassa, nunnia tuli juuri ulos ovesta ja pappani oli jotenkin päässyt sinne, lääkärin ohjatessa meidät johonkin sakastin tyyliseen tilaan tutkittaviksi. Pappani kertoi rytmihäiriöistä ja lääkäri kuunteli sydäntä, mutta ei puhunut mitään. Ja sitten heräsin...  buck2
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3635 : 14.09.2015 08:44:50 »

Kiitos t.touhula   smitten voimia ja uskallusta todellakin tarvitaan.

Äskeisessä unessani edesmennyt pappani teki kuolemaa ja uni eteni, kuten Isoäitini on nyt viimeaikoina pariin otteeseen kertonut sen menneen oikeassa elämässä, paitsi että kun olin mukana, se menikin ihan toisin  idiot2  pappani siis tuli jostain kyliltä kivuliaana kotiin ja isoäitini ohjasi hänet petiin. Pappa totesi, että taitaa olla nyt menoa ja minut hätyytettiin soittamaan ambulanssia. Jostain syystä menin lankapuhelimella sitä soittamaan ja joku keskus vastasi, että eivät yhdistä puhelua, jos olen valinnut numeron ennen kilahdusta, joka tarkoitti, että mikäli ambulanssin kustannuksista ei ota vastuuta, sitä ei myöskään saa. Sitten odottelin kilahdusta, mutta en saanut vastausta ja lähdin hakemaan apua terveysasemalta. Siellä hoitajat olivat alasti ja joku mustiin pukeutunut, enemmän papilta näyttävä mies -lääkäri lähti mukaani, lääkärinlaukun kera. Yhtäkkiä olimmekin kirkon pihassa, nunnia tuli juuri ulos ovesta ja pappani oli jotenkin päässyt sinne, lääkärin ohjatessa meidät johonkin sakastin tyyliseen tilaan tutkittaviksi. Pappani kertoi rytmihäiriöistä ja lääkäri kuunteli sydäntä, mutta ei puhunut mitään. Ja sitten heräsin...  buck2


unien selityskirja ei ole tässä, mutta tuo alku varmaan tulee valve-elämästä.. toisaalta tulee heti mieleen, että mikä asia on itsellesi kivulias? aiheuttaa ongelmia tai päänvaivaa? tämä voisi olla tuo papan kivuliaisuus.. apua asiaan on olemassa( = ambulanssi), mutta joku estää sinua saamasta tähän asiaan apua ( = kilahdus ja vastuunottaminen) .  Tätä kautta asia ei ratkea vaan apua on  haettava toisaalta / toisilta ihmisiltä ja uusista tavoista ( =  terveysasema). Alastomuus liitetään seksuaalisuuteen, mutta luulen että tässä kohtaa se on merkki siitä, ettet kuitenkaan ole valmis paljastamaan aivan kaikkea tuosta ongelmia aiheuttavasta asiasta ulkopuolisille. Kirkko on sielun paikka, joten hengelliset/ tunne-elämän asioista voisi olla kyse, edelleen (mielestäni) joku yrittää estää sinua pääsemästä ongelmien "herraksi"( nunnat ovella estävät kulkemisen, ovat sulkeutunut yhteisö, jne..)Tähän viittaisi tuo tummiin pukeutunut mieskin, toisaalta se voi johdattaa sinut ongelmien ratkaisun äärelle ( = vei sinua unessa eteenpäin ja yritti auttaa)..

näin mä tämän näkisin, vielä kun ymmärtäisin omia uniani.. 2funny
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3636 : 14.09.2015 09:11:24 »

Kiitos Liev  smitten
Jotenkin on tässä päivien saatossa itselleni noussut mieleen tuo kuolemisen viivästyminen,  vähän sillain, että tiedän kyllä miten tämän pitäisi mennä, MUTTA....  Wink Ja kun tässä valve-elämässä teen parhaillaan kuolemaa suhteessa menneisyyden kanssa, niin tavallaan uni kertoo täydellisesti siitä, tosin tajusin sen vasta, kun luin tuon tulkintasi. Eli joo, "mies menneisyydestä" tuottaa tuskaa, on henkinen yhteys, muttei fyysistä ja koen, ettei minun edes anneta ottaa vastuuta mokistani, vaan saan odottaa ja odottaa ja odottaa... Suhteeni terveysasemaan ja kirkkoon on täsmälleen sama; uskomuksia, joten edes alastomat hoitsut tai nunnat eivät vakuuta minua muusta, kuin minkä sydämessäni todeksi tiedän. Nyt nousi vielä ajatus arvovallasta; kun en antanut periksi, pääsin "pyhimpään" (sakastiin), jonne ei muilla ole asiaa ja sain apua, olin ikäänkuin ongelmien yläpuolella... kyökin kautta sukuun nousi vielä mieleen; jos ei hyvällä,  niin sitten vähemmän hyvällä  knuppel2

unien selityskirja ei ole tässä, mutta tuo alku varmaan tulee valve-elämästä.. toisaalta tulee heti mieleen, että mikä asia on itsellesi kivulias? aiheuttaa ongelmia tai päänvaivaa? tämä voisi olla tuo papan kivuliaisuus.. apua asiaan on olemassa( = ambulanssi), mutta joku estää sinua saamasta tähän asiaan apua ( = kilahdus ja vastuunottaminen) .  Tätä kautta asia ei ratkea vaan apua on  haettava toisaalta / toisilta ihmisiltä ja uusista tavoista ( =  terveysasema). Alastomuus liitetään seksuaalisuuteen, mutta luulen että tässä kohtaa se on merkki siitä, ettet kuitenkaan ole valmis paljastamaan aivan kaikkea tuosta ongelmia aiheuttavasta asiasta ulkopuolisille. Kirkko on sielun paikka, joten hengelliset/ tunne-elämän asioista voisi olla kyse, edelleen (mielestäni) joku yrittää estää sinua pääsemästä ongelmien "herraksi"( nunnat ovella estävät kulkemisen, ovat sulkeutunut yhteisö, jne..)Tähän viittaisi tuo tummiin pukeutunut mieskin, toisaalta se voi johdattaa sinut ongelmien ratkaisun äärelle ( = vei sinua unessa eteenpäin ja yritti auttaa)..

näin mä tämän näkisin, vielä kun ymmärtäisin omia uniani.. 2funny
tallennettu
Nothobel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Keltainen Magneettinen Soturi


Profiili
« Vastaus #3637 : 15.09.2015 10:08:48 »

Hei vaan kaikille uneksijoille  Smiley
Minua on vaivannut uni, jonka näin noin viikko sitten, enkä oikein osaa selittää sitä itselleni. Löytyisiköhän täältä apua tulkintaan..?

Unessa nenästäni kömpi ulos muutama lukki (2-3). Yritin ottaa niitä nenäliinan sisälle, mutta ne karkailivat sieltä. Hetken kuluttua ne luikahtivat sisään silmäni sisänurkasta. Kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät juurikaan pidä hämähäkeistä. Unessa en mennyt paniikkiin, mutta outo tapahtuma iljetti ja pelottikin.

Onhan tuossa selkeät symbolit, mutta en vaan osaa yhdistää niitä.
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä
AC - Neitsyt
Venus - Kaksoset
Mars - Vaaka
Tulivuohi
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3638 : 16.09.2015 12:53:52 »

Olin unessa suksilla lähdössä 25 km:n lenkille harjoittelemaan iltapäivän kilpailua varten. Joku ohjasi minut risteyksessä oikealle ladulle, joka ei ollut alussa hyvässä kunnossa, mutta parani myöhemmin. Sitten laskin suksilla vinhaa vauhtia pitkää alamäkeä ja jouduin huutamaan ladulla oleville ihmisille, että pois alta! Mäki loppui ja hiihdin latua ylämäkeen. Siitä lumi oli sulanut ja osin jouduin hiihtämään vihreällä ruohikolla. Sitten tapasin paljon muita naisia ladulla, joka muuttui pehmeiksi tyynymäisiksi portaiksi, joilta jokainen etsi lepopaikan. Tuumin, etten osallistu kilpailuun ollenkaan, en kuitenkaan jaksaisi. Sitten olin jossakin muualla ja minulle näytettiin pieni lääkepullo, kaunis sellainen. Siinä oli jotakin nestettä ja teksti "käske käskyä. Itsekuri". Jotenkin tunsin tuon tulevan Jumalalta, johon uskon.
Osaisiko joku ystävällinen sielu tulkita tämän merkillisen uneni? Kiitos jo etukäteen  Smiley
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
timbez1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3639 : 17.09.2015 00:24:37 »

Olipas taas unet..  unessa isoa varvasta pisteli ja aloin kattomaan mikä sitä vaivaa kunnes sitä aloin puristeleen niin johan sieltä alkoi näkymään valkoisia toukkia pienestä reiästä.. kaheksan niitä oli soikeassa/pyöreässä asetelmassa... aikani niitä nypin irti ja sitten vielä puristin niin kovakuoriainen sieltä vielä tuli.. peukalon kokoinen.. en tiä mitä meinaa mutta vähän häirittee kyllä ja mieleen jäi ja tarkasti..  Cry
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3640 : 18.09.2015 07:20:43 »

Huhhuh, mitä unia!

Alkajaisiksi olin reissun päällä täällä kotimaassa, yritin paikantaa itseäni jollain karttaohjelmalla, matkalla kai (edesmenneen) mummoni luokse Savoon, mutta ensimmäinen etappi taisi olla Valkeakoski, jonne joku minut heitti. Lopulta olin perillä, vaikkei paikka millään tavalla näyttänyt mummolaltani, mutta mummo oli ennallaan ja alkoi heti syöttää minua. Menin ajoissa nukkumaan ja heräsin siihen, että paikalla oli siskoni miehensä kanssa (vaikkei tosielämässä ole ikinä tavannut "minun" mummoa/eri isä) ja mummo oli lähtenyt asioilleen. Mekin aloimme tehdä lähtöä, kun lankoni pihalla totesi, että naapuri on vissiin saamassa veronpalautuksia, kun autokin vaihtuu ja valitsee väriä siihen. Kun menin ulos, näin tiellä ajavan rekan peräkärryineen ja lavalla oli isoja värinäytteitä telineissä. Siskoni oli flunssainen ja kieltäytyi ajamasta, meni brittiläisessä kouluasussa takapenkille potemaan, minun ottaessa homman haltuun mielellään, mutta hetken päästä olin kuitenkin pelkääjän paikalla, kun tiellä juoksi lauma mustia koiria vastaan. Ne näyttivät uhkaavilta, mutta olivat lauhkeita ja tottelevaisia, niiden perässä tuli ratsastajia mustilla hevosilla ja ratsastaja hymyili lempeästi.
Päädyimme siskoni luokse käymään, lankoni ompeli nappeja juhlapukuuni ja silitti sen (hyvin epätyypillistä käytöstä hänelle), minun todetessa että se on pieni minulle. Matka jatkui kotipaikkaani, jossa oli täysi tohina juhlien järjestelyn suhteen, äitini oli aivan puhki ja kävi jossain nurkan takana itkemässä välillä, että jaksoi jatkaa. Enoni vaimo suunnitteli jo sitä, kuka tanssisi kenenkin kanssa, minun todetessa ilmeisesti juhlakalun ominaisuudessa, että enoni tanssittaisi sitten minua, hänen todetessa, ettei todellakaan tms. Loukkaannuin sydänjuuriani myöten, lähdin vuorostani etsimään yläkerrasta jotain rauhallisempaa paikkaa, jossa tirauttaa pari kyyneltä, mutta koko talo oli täynnä vain patjoja siellä sun täällä, mutta huoneeni ovi oli kokonaan poissa, tilalla oli vain pieni aukko katonrajassa, josta näki huoneeseen. Menin alas, jossa skoolattiin minulle, mutta isoäitini varasti huomion ja äitini supatti, etten saisi antaa hänen (äitini siis) juoda, ennen kuin kaikki olisi valmista, muuten hän ei saisi niitä oikein tms. Lähdin bussilla kaupunkiin, joku nainen lapsen kanssa tervehti minua nyökäten, mutten tunnistanut häntä ja katselin vain maisemia. Lopulta olin perillä, kävelin katuja ristiin rastiin ja tulin liikennevaloihin, joissa kyllä oli jalankulkijoille valot, muttei suojateitä. Juoksin ajoradan yli ja meinasin jäädä auton alle, mutta jostain tuli pieni valkoisten kyyhkysten parvi ja tiesin, että olen turvassa "henkiystäväni" suojassa. Tuossa saattueessa päädyin lopulta johonkin juhlapaikkaan, innoissani linnuista kuin pieni lapsi ja äitini heti supatellessa "henkiystävästäni" halveksivaan sävyyn taas tuolle enoni vaimolle. Suutuin ja käskin häntä lopettamaan, olemaan hiljaa, mutta hän oli jo juonut itsensä fiksuksi ja toivottomuuteni vain lisääntyi. Menin katsomaan tarjottavia, ne olivat aivan muuta, kuin mitä piti ja kakussa hirtti lopullisesti kiinni. Raivosin hänelle siitä, tiputin tarjottimen kakkuineen lattialle ja olin aivan hysteerinen, hänen edes huomaamatta sitä, että olin olemassa. Tunne oli niin sanoinkuvaamattoman turhautunut, että onneksi kello soi ja herätti  Undecided
tallennettu
LILTSU69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #3641 : 19.09.2015 13:05:35 »

Joo jos unien näkemisestä on kyse niin täältä tulee kaksi unta aika perätysten nähtynä...
1. uni
olin oulun keskustassa siinä unessa ja panssari vaunu autoja kulki tiellä huusin siinä unessä mikrofooniin että nyt äkkiä maan alle tuli sota.
2. olin kävelemässä semmoista tunnelia pitkin alas päin jonkun koiran kanssa oltiin menossa ulos sitten kun oltiin ulkona tippui taivaalta tulipallo menin koiran kanssa sisälle takas ja huusin että nyt tuli maailman loppu....
tallennettu
NinaT
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3642 : 23.09.2015 00:51:02 »

Näin pitkästä aikaa aika värikästä unta. Asuin lapsuudenkodissani, mutta se oli kuitenkin jossain nykyisellä kotiseudullani, koska kävin töissäni normaalisti. Ilmeisesti äitini oli perustanut kotiin jonkin hoitolan, en ole varma oliko se ihmisille vai eläimille. Kassa, jolla työskentelen, oli kyllä muuttunut melkoisesti, mm. modernimmaksi. Henkilöhahmoina unessa oli kolme työkaveria, jotka ovat sitä siis oikeassakin elämässä, mutta kassalle oli tullut myös uutta, minulle tuntematonta henkilökuntaa. Jossain vaiheessa mukaan pölähti myös eräs kuuluisuuden henkilö vanhan amerikanintiaanin kanssa. Intiaani kertoi mulle jotain, mutta en joko saanut siitä selvää tai sitten en vain muista. Mulla oli lemmikkinä leijona ja susikoira, jotka temmelsivät keskenään kuin hyvätkin kaverukset. Jossain vaiheessa menin sitten työpaikalle, jonne joku niistä uusista oli tuonut hain, jonka jostain syystä fileoin siihen lattialle. Valitettavasti uni päättyi tässä kohtaa..

Saakohan tästä mitään tulkittavaa kiinni..?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #3643 : 23.09.2015 12:18:51 »

Olin unessa suksilla lähdössä 25 km:n lenkille harjoittelemaan iltapäivän kilpailua varten. Joku ohjasi minut risteyksessä oikealle ladulle, joka ei ollut alussa hyvässä kunnossa, mutta parani myöhemmin. Sitten laskin suksilla vinhaa vauhtia pitkää alamäkeä ja jouduin huutamaan ladulla oleville ihmisille, että pois alta! Mäki loppui ja hiihdin latua ylämäkeen. Siitä lumi oli sulanut ja osin jouduin hiihtämään vihreällä ruohikolla. Sitten tapasin paljon muita naisia ladulla, joka muuttui pehmeiksi tyynymäisiksi portaiksi, joilta jokainen etsi lepopaikan. Tuumin, etten osallistu kilpailuun ollenkaan, en kuitenkaan jaksaisi. Sitten olin jossakin muualla ja minulle näytettiin pieni lääkepullo, kaunis sellainen. Siinä oli jotakin nestettä ja teksti "käske käskyä. Itsekuri". Jotenkin tunsin tuon tulevan Jumalalta, johon uskon.
Osaisiko joku ystävällinen sielu tulkita tämän merkillisen uneni? Kiitos jo etukäteen  Smiley


Voimasi uusiutuvat ja tunne-elämä selkenee. Kaikenkaikkiaan jotain sinulle mieluisaa uutta tulossa. Siunausta! (Toinen Jumalaan uskova tässä...)
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3644 : 25.09.2015 12:52:22 »



Voimasi uusiutuvat ja tunne-elämä selkenee. Kaikenkaikkiaan jotain sinulle mieluisaa uutta tulossa. Siunausta! (Toinen Jumalaan uskova tässä...)

Lämmin kiitos T. Touhula  Smiley smitten Siunausta myös sinulle  angel
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Sivuja: 1 ... 241 242 [243] 244 245 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: