Sivuja: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103503 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3615 : 17.08.2015 12:54:16 »

Viime yönä olin jossain hienossa taidegalleriassa, jossa oli lasinen katto ja suurin osa seinistäkin samaa materiaalia. Yhtäkkiä sinne hyökkäsi joku, tuli "raamit kaulassa" ikkunasta sisään ja väitti, että kattoon heijastuvat värit tulevat jalokivistä ja alkoi pistämään paikkoja päreeksi.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3616 : 21.08.2015 15:08:58 »

Viime yönä olin jossain hienossa taidegalleriassa, jossa oli lasinen katto ja suurin osa seinistäkin samaa materiaalia. Yhtäkkiä sinne hyökkäsi joku, tuli "raamit kaulassa" ikkunasta sisään ja väitti, että kattoon heijastuvat värit tulevat jalokivistä ja alkoi pistämään paikkoja päreeksi.


Joku kadehtii sinua, siitä tarve tulla raamit kaulassa tilaan, jossa sinun jalokivesi eli sielusi aarteet ovat näytillä. Koen, että olet alkanut tulla niin sinuksi itsesi kanssa, että huomaamattasi et suojaa itseäsi, koska enää ei tarvitse pelätä.

Arkikielellä sanon: Wau! Oletpas 'kasvanut'!

Mahtava matkasi itseen alkaa olla viimeistä silausta vaille valmis.

Mietin vaan: mitähän alat nyt touhuta = tehdä elääksesi, kun olet löytänyt suurimman osan sielusi aarteista!?  Cheesy  smitten
« Viimeksi muokattu: 22.08.2015 15:47:27 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
jeanette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3617 : 21.08.2015 19:19:21 »

(http://i85.photobucket.com/albums/k75/laserxpc/o1/20.gif)

En tiedä oisko tämä topicki hyvä, jos tänne kirjoittaisitte teidän unenne. Huomasin, että nuita unia rupee olemaan aika monta, joten tästä ne löytyvät yhden katon alta. Wink

Viime yönä olin jossain hienossa taidegalleriassa, jossa oli lasinen katto ja suurin osa seinistäkin samaa materiaalia. Yhtäkkiä sinne hyökkäsi joku, tuli "raamit kaulassa" ikkunasta sisään ja väitti, että kattoon heijastuvat värit tulevat jalokivistä ja alkoi pistämään paikkoja päreeksi.


Joku kadehtii sinua, siitä tarve tulla raamit kaulassa tilaan, jossa sinun jalokivesi eli sielusi aarteet ovat näytillä. Koen, että olet alkanut tulla niin sinuksi itsesi kanssa, että huomaamattasi et suojaa itseäsi, koska enää ei tarvitse pelätä.

Arkikielellä sanon: Wau! Oletpas 'kasvanut'!

Mahtava matkasi itseen alkaa olla viimeistä silausta vaille valmis.

Mietin vaan: mitähän alat nyt touhuta = tehdä elääksesi, kuno let löytänyt suurimman osan sielusi aarteista!?  Cheesy  smitten





Näin unessa roosanvärisen kauniin linnun, jolla oli rinnuksissa koriseena eriväristä. Aivan kuin koruja olisi ollut. Lintu lensi rehevälle puunoksalle ylväänä siinä istu. Sitä ihastelin sillä oli silmien yläpuolella pystyssä roosat sulat. Se oli hieno lintu. Sitten uneen tuli nuorimies en muista mitä juteltiin mutta tunsin yhteyden ja menin sekaisin ihastuksesta Smiley Kohta nuorimies tulikin luokseni otti minut syliin. Lähdettiin kävelemään niitylle, hän sanoi.  Nyt ei sinun tarvitse huolehtia asioista enää, pidän sinusta huolen. itten lähdettiin minä olin onnellinen, ja lintu istui ylväänä oksallaan  Smiley  Eli tämmöinen uni minulla


tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3618 : 25.08.2015 20:31:22 »

Unta portaista.

Olin ystäväni kanssa pyörälenkillä, menimme hänen ehdottamaa outoa maastoa. Pyöriä piti kantaa välillä, hankalaa oli. Menimme johonkin tehtaan tapaiseen ja alas lähti portaat.

Laskeuduimme niitä hetken ja olisi ollut tilaisuus päästä ylöspäin takaisin. Halusin kuitenkin että käydään alhaalla asti ja tullaan toisia portaita takaisin, yhtäkkiä tiesin paikan, unessa. Tosielämässä en ole ikinä tällaista paikkaa nähnyt. Polkupyörätkin oli yhtäkkiä kadonneet.

Portaat alaspäin muuttuivat kapeiksi ja jyrkkään kulmaan alaspäin. Menivät seinän juurta ja olivat vain jotain 40 senttiä leveät. Koko paikka mihin ne laskeutuivat, oli täysin betonin harmaata, sellaista vaaleanharmaata. Itse asiassa betonista tehty maan sisään koko kolossi. Vastaan tuli joitain ihmisiä jotka puhuivat että pian olette perillä. Portaiden askelmissa oli jonkun verran puupölyä tai kutteria mitä potkiskelin samalla pois.

Pitkän laskeutumisen jälkeen vasemmalla oli ylöspäin vievät portaat. Ne olivat leveät, ja ihan kirkkaanpunaiset. Olivat tehty metallista. Mutta nousu oli työlästä, paikoin askelmia puuttui ja väkeä tuli valtavasti vastaan koko ajan. Kaverini nousi rappuja kuin raketti ja katosi näkyvistä. Alastulossa tuli kömpelösti takanani. Vieressä oli kapeammat portaat joita pitkin ihmisiä nousi vaivattomasti. Harmitti kun en niitä valinnut. Pääsin ylöspäin mutta hitaasti. Minun piti väistää kaikkia jotka vastaan tulivat.

« Viimeksi muokattu: 25.08.2015 20:33:36 kirjoittanut DeVante » tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3619 : 25.08.2015 22:26:22 »

Kiitos sinulle Emine!!

Yleensäkin ystävyyssuhteeni ovat sellaisia että olen heitä auttamassa ja kannustamassa eteenpäin ja lopputulos on minulle aina sama, eli lopulta jään aina yksin.

Tämänkin ystävän kanssa on noin että kaikki sujuu hänellä niin kauan kun olen paikalla auttamassa. Mutta hän on rehellinen ja hyvä ystävä.

Olen kyllä ajatellut että jos muuttaisin kauas pois missä en tuntisi ketään. Alkaisi uusi alku. Nykyelämä on työlään puoleista näin.

Kaiken mitä teen olen tottunut tekemään itse, joskus tuntuu kummalliselta kun en loppujen lopuksi luota kehenkään muuhun kun vain itseeni. Muut tuntuvat lähinnä painolastilta.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3620 : 28.08.2015 12:28:43 »

Näin unessani punaisen ferrarin tmv urheiluauton, se oli parkkeerattu kadun viereen ja kadulla oli sikin sokin koffpäkistä pahvinpalasia. Muistan ihmetelleeni unessa sitä roskaamista ja olin aikeissa kerätä ne roskat, mutta en sitten kerännyt niitä kun ne eivät olleet minun eikä se urheiluautokaan.

Osaako kukaan sanoa mistä voisi kertoa?  :Smiley


Kaljasta siis jäljellä vain pakkauksen palasia. Urheiluauto ja punainen väriltään...
Minulle tämä uni kertoo, että hulluttelun aika on loppu. Nyt on aika puskea hartiavoimin ja päämäärätietoisesti jotain sellaista, jota kauan olet suunnitellut / toivonut, mutta uskallus ja voima ovat puuttuneet.

Lycka till!  smitten

Jos uni on realistinen: Onko jossain lähistolläsi tapahtunut juuri noilla tunnistetiedoilla paha onnettomuus?

Kiitos vastauksestasi! Tuo tulkintasi osui juuri asian ytimeen ja ei ole tapahtanut onnettomuutta oikeassa elämässä.

// Muuten kysyn sellaista asiaa, että voiko ajatuksen voimalla häiritä toisen unta? siis jos joku ajattelee minua jatkuvasti niin en saa nukutuksi, onko mahdollista vai kuvittelonko vain?  idiot2

Opettele katkaisemaan toisen kontakti/ajatus sinuun.
Toimi näin:
Ajattele sinut vastakkain tämän henkilön kanssa siten, että nippu köysiä / naruja yhdistää teidät toisiinne ja ovat kireällä. Tietoisin ajatuksin katkaisen yksi naru / köysi kerrallaan hänen puoleisesta päästään ja sitten sinun päästäsi. Katkaise jokainen vuorotellen, kunnes kaikki on katkaistu. Muista ajatella tahtoasi saada irrottauduttua hänen ajatuskentästään. Kun kaikki narut ovat poikki, niputa ne kasaan - teistä molemmista matkan päähän ja polta ne. Tuikkaat tuleen ja odotat vain itseesi keskittyen, kunnes ne ovat todellakin tuhkana.
Toista kytkösten katkaisu aina, kun tunnet hänen ottavan sinuun yhteyttä. Älä taistele hänen yhteydenottoaan vastaan, äläkä ajattele häntä lainkaan, vaan keskity itseesi. Muutamien kertojen jälkeen hän huomaa jäävänsä yksin ja sinun elämänsä ulkopuolelle.
Tällainen henkilö on energiasyöppö ja tarvitsee kontaktin vahvaan ihmiseen tai ainakin sellaiseen, joka suostuu hänelle ajatustensa kautta luovuttamaan energioita. Moni ei tiedosta tätä toimintamallia ja luulee, että toinen ihastelee sitä, jolta energiaa rosvoaa. Näinhän juttu ei ole. Kyse on röyhkeästä ja itsekkäästä energiarosvosta, ei sen kummemmasta.

Onnea irrottautumiseesi!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Cica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3621 : 29.08.2015 17:40:35 »

Näin viime yönä aika surullisen unen. Olin raskaana noin viikolla 30, mutta vatsani ei ollut kasvanut viikon 22 jälkeen. Minulla oli mies, jota en tuntenut unessa, enkä tunne tosielämässäkään. Meillä ei ollut henkistä yhteyttä. Mies seisoi aina ikkunan edessä, josta tuleva valo häikäisi. Aika paljon hän käytti puhelinta. Mies oli kalju ja taisi olla tribaalitatuointi käsivarressa. Pohdimme, onko vauva kuollut ja laitoin käteni vatsani päälle. Vatsa oli kivikova. Heräsin ennen, kuin selvisi vauvan tilanne.

Osaako kukaan tulkita?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3622 : 01.09.2015 11:25:30 »

En tiedä olivatko nämä samaa unta, mutta tällaisina pätkinä ne muistan;

"Ihastukseni" (tai pitäisikö sanoa sielunkumppani, jonka kanssa en tällä hetkellä ole tekemisissä) tyttöystävä tuli luokseni kotipaikkaani ja oli aivan kuin olisimme olleet kavereita. Hän puhui jotain, mistä tulin kovin surumieliseksi ja lähtiessä ympäristö oli kuin viidakko.

Seuraavaksi seikkailin lasteni kanssa jossain, kuljimme talojen läpi ja ikäänkuin pakenimme jotain. Lopulta tuo ajojahti päättyi huoneeseen, jossa oli exäni ja fbi-tyylinen agentti ja  mua kovasti toruttiin haluttomuudesta yhteistyöhön.

Viimeisessä pätkässä kuljimme kaveriporukan kanssa  johonkin bileisiin, kun tuo "ihastukseni" liimautui kylkeeni ja päädyimmekin johonkin sukuloimaan. Istuimme keinutuoliin, hän otti minut syliinsä ja katselimme tv.stä jotain lätkä-mainosta, jossa oranssin kankaan väliin ujuttautui kissanpentuja ja sitten kankaan läpi iskettiin kolme miekkaa, yhdenkään osumatta pentuihin. Puhelimeeni tuli viestiä, jota selatessa näin jälleen myös tuon vanhan tuttuni naaman (se, joka aiemmassa unessa esti minua lähtemästä tämän miehen matkaan), mutta varsinainen viesti oli tuolta kaverilta, joka kanssa alunperin olin bilettämään menossa ja viestissä oli kuva nimikoidusta paikasta ja toteamus, että tämä jää kokematta/ näkemättä kun aloit kaveeraamaan tuon miehen kanssa. Meitä tentattiin myös noiden sukaisten tiimoilta, mikä tämä juttu on, eikä kumpikaan oikein osannut sanoa, että SE, joten kuittasin tämän olevan koeaika, jota mies nauroi. Lisäsin vielä, että lyhyt sellainen ja hyvillä etenemis mahdollisuuksilla.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3623 : 02.09.2015 09:39:33 »

Lemmikki, jos äitisi pelkää kuolemaa, niin ehkä olisi hyväksi tarjota hänelle luettavaksi kaikkea sitä positiivista ja hyvää mitä kuoleman jälkeisestä elämästä on kirjoitettu.

Kiitos Kuun paja  Smiley Kesälomalla juttelinkin hänen kanssaan näistä asioista. Täytyy antaa hänelle jotakin sellaista, mitä taivaassa käyneet ovat kirjoittaneet.
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3624 : 02.09.2015 13:49:34 »

Tuli mieleen tällainen uni-teema tuosta "tutusta" miehestä, jonka olen näissä muutamissa unissa maininnut. Olen monissa unissa ollut heillä (naimisissa ja perheellinen mies), hänen vietellessä ja suoraviivaisesti hoidellessa minua vaimonsa joko nähden tai tiedostaen asian. Itse olen aina ollut häpeissäni, yrittänyt välttää kohtaamista ja melkeinpä paennut paikalta, heidän suhtautuessa asiaan siten, kuin se olisi normaalia.
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3625 : 03.09.2015 23:48:19 »

Unta unessa ja rahaa!

Nukuin, ja yhtäkkiä heräsin hämärässä huoneessani keskellä yötä. Yöpöydän kannen päällä istui serkkuni, joka otti rahatukun taskustaan ja sanoi että siinä on. Ojensin käden ottamaan rahoja. Oli 20, 10 ja 5 euron seteleitä. Antoi lisää pienen tukun vielä 20-euroisia ja sanoi että saat vielä yhden myöhemmin.

Heräsin siihen kun olin omassa sängyssäni niinkuin unessakin, serkku oli kadonnut, olin käsi ojossa aina vain eikä rahaa tietenkään käsissä ollut. Huone oli niin hämärä kun unessakin.

Ihmettelin unessa että miksi tuo minulle rahaa, keskellä yötä vieläpä ja talon ovet lukossa ja vara-avaimen paikkaa ei serkkuni tiedä.

Sitä paitsi ei meillä ole ikinä edes ollut rahallisia sopimuksia.

Joskus sattuu näitä unessa heräämisiä, ja vielä kummallisempaa on kun heräät aidosti heti perään, hetken aikaa menee miettiessä että mitä tapahtui.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3626 : 04.09.2015 08:17:56 »

Emine: kolisee kyllä hyvin, kiitos  smitten

Viime yönä olin viemässä poikaani johonkin tai jollain tavalla hän liittyi hyvin vahvasti siihen, kun autoni pysähtyi ja kaikki huomio/varoitusvalot kojetaulussa paloivat. Ja tämä sama pätkä näytettiin kaksi kertaa.
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3627 : 06.09.2015 21:53:05 »

Kiitos jälleen Emine!!

Nyt ymmärsin mitä uni meinasi, tuosta mitä kirjoitit.

Joskus epäily valtaa mielen ja haluan jotain todistetta että on olemassa eri tasoja. Ja sitten saan niitä, muunmuassa unen kautta. Jopa huvittavaa että aina kun alan vakavasti epäillä niin jokin ns. ihme tapahtuu, tarkasti suunnatussa kohdassa. Jopa niin että itsekin ymmärrän että ei ole sattumaa.

Ja jotenkin olen aina tuntenut oloni tärkeäksi kun serkku pyytää avuksi, se on luottamuksen osoitus ja saa ainakin minut yrittämään parhaani.
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3628 : 07.09.2015 10:02:31 »

 Noniin, tuonne aiemmin kirjoitinkin jo tuosta laivasta ja metsästä... viime yön saldo on yhtä sekava..
 eli ensin oli uimahallissa, jossa oli melko kirkas altaan vesi ja hirveästi ihmisiä.. siellä vaan hyvin mahduin uiskentelemaan allasta päästä pääshän. Tais joku sanoakin jotain mulle, mutten kuullut/ saanut selvää että mitä .. ( olen muuten viime aikoina nähnyt toisenkin uimahalli aiheisen unen...)
 sitten uni muuttui niin, että mentiin elokuviin jossa oli perinteisesti punaiset pehmustetut penkit, mutta ne oli väärään suuntaan.. valokangas jäi oikealle seinälle ja tuoli suoraan eteenpäin, eli jokaisen piti kääntää tuolinsa nähdäkseen leffa. mukanani oli vaaleatukkainen nainen jota en tuntenut.

 Vahva veikkaus että tämä jälkimmäinen osa liittyy tähän nykyiseen duuni kuvioon melko tiiviisti, eli että katson väärään suuntaan asian kannalta... tietäispä vielä mihin pitäis katsoa? ideoita?

 kuten sanoin mä näen unia tosi paljon  2funny
« Viimeksi muokattu: 07.09.2015 10:13:48 kirjoittanut Liev » tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3629 : 07.09.2015 12:08:24 »

 Tuota vähän itsekin mietin, mutta mielestäni molemmat meistä käänsi tuolin nähdäkseen leffan ..

 Vedestä vielä sen verran, että mä näen vesiunia aikaajoin aina paljonkin, nyt näyttäis olevan taas sellainen kausi.. muutama uni on ollut niin vahva että ne jää mieleen ja näin näin jälkikäteen tiedän, että tyyni vesi tarkoittaa myös tyyntä! niin tyyntä että riittää tylsäksi asti, toisaalta asiat menee hyvin ja järkevästi ja sujuu.
Aina näissä vesiunissa on muitakin ihmisiä tai uneen liittyy muita ihmisiä vahvasti, mutta viime aikoina tuo uima-allas kummittelee, oon alkanu miettiä että liittyykö siihen nuo veden rajat, että vesi on rajatulla alueella ( vaikkakin puhdasta) ja kun siellä pysyy kaikki on ok?  pohja sävyltään tää vesiaihe on ollu kuitenkin positiivinen, milloin lillun ja kellun Altaassa valossa, milloin tosiaan uin ja kerran oon jopa ollut lastenaltaassakin oman muksun kanssa. 
toisaalta kun me käydään melko paljon ihan uimahallissa uimassa, niin se voi tulla valve-elämästäkin, mutta nyt näitä vesiasioita tosiaan on ollut hirmusesti.

tuota unipäiväkirjaa oon yrittäny, mutta huonolla menestyksellä  Grin tärkeimmät ja vahvimmat olen jo vuosia kirjoittanut ylös, ja sieltä löytyy esim. sellainen yhtälö kun vuonna 2007 alkuvuodesta näin painajaisunia käärmeistä ja sammuvista kynttilöistä --> keväällä erosin silloisesta kihlatusta ja kuviossa oli mukan myös toinen nainen.. eli aika haitari oli n.3-4 kuukautta unesta asioiden tapahtumaan. jne.. tätähän nyt voisin jatkaa omalta osalta vaikka kuinka, mutta paree jatkaa varmaan töitä välillä  Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Sivuja: 1 ... 240 241 [242] 243 244 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: