Sivuja: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106691 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3480 : 11.12.2014 14:57:59 »

alauda. Vaikuttaa, että kyseessä on ns. selväuni. Näet vasstauksen arjessa. Toisten vaikea vastata / tulkita.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #3481 : 12.12.2014 14:02:29 »

glenda!

Päällimmäinen mielikuva tuosta rotasta, joka lepakkona lähti taivaan tuuliin:

Seksuaalienergiaasi syönyt asia menetti merkityksensä ja jalostui joksikin näkemyksiä avartavaksi. Seuraa asiaa ja kysäise lisää, jos syntyy ajatusta.


Kiitos t.touhula! Seurailen ja kyselen, jos tarvetta  Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3482 : 15.12.2014 18:16:05 »

Eikö näistä auennut mitään? Laitan uudestaan, jos jäi huomaamatta Smiley

"Kiitos T.Touhula, luultavasti tuo veikkaus selvännäkijäksi kouluttamisesta osuu oikeaan. Sitä olen aina halunnut tehdä  Cheesy

Viime yönä ajelin jossain metsätaipaleilla ja päädyin pihojen läpi kulkeville teille. Jossain vaiheessa olin siirynyt takapenkille ja joku muu ajoi, todeten että taivaalla on ufo. Koin sen jollain tavalla ihan normaalina, totesinkin että mitä ne ufotutkijat ramppaa rapakon takana, kun täällä näitä riittää. Tulimme perille johonkin pienelle omakotitalolle, menin vaihtamaan mekkoa päälle ja ulos palatessani taivaalla leijui taas ufo. En reagoinut siihen mitenkään, se nyt vaan oli siellä.

Tuntuu, että menee samaan sarjaan noiden aiempien kanssa... vai?

Lisään tähän vielä toisen,  viimeaikoina usein toistuneen teeman. Koen unessani aina olevani vanhoilla kotikonnuilla, vaikka mikään ei ole, kuten sielllä. Kiertelen teitä, tiedän minne ne johtavat ja päädyn vanhalle juna-asemalle, vaikka rataakaan ei ole enää ollut vuosikausiin olemassa. En tiedä olenko yksin vai jonkun kanssa, mutta tiedän että tuo rakennus on minun ja siitä tulisi kotini. Kiertelen taloa ulkopuolelta, se on yllättävän hyvässä kunnossa siihen nähden, ettei sitä ole käytetty aikoihin.

Rautatiet on kulkeneet unissani aina, asemineen päivineen.

Ja vielä lisäilen, kun toistuvia aiheita tuntuu nyt olevan. Pari yötä sitten näin unta, että kuljin jossain järvellä,  joka oli osittain jäässä. Sulissa kohdissa oli kuitenkin joutsenia, yksittäin ja joitakin pareittain. Ja viime yön unista en muista muuta kuin valtavan auran tyylisen muodostelman, jossa oli satoja joutsenia."
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3483 : 17.12.2014 23:30:10 »

Tästä unesta on nyt pian kaksi vuotta.

Olin kotitalon takaovella, sammutin valot ja lähdin kävelemään pimeän huoneen läpi. Joka kerta kun astuin askeleen, katon läpi kuului myös askel. Menin keittiön läpi, askeleet seurasivat sujuvasti vaikka joutuivat vaihtamaan kerrosta salamannopeasti (keittiössä ei ole välikattoa) ja jatkoin menoani pimeän talon läpi omaa huonettani kohti. Huoneeni on käytävän perällä, askeleet jotka seurasivat vaihtoivat taas välikattoon. Tässä vaiheessa pelotti kauheasti ne askeleet. Menin omalle sängylleni ja halusin nukkua. Askeleet pysähtyivät välittömästi katolla kun menin sängylle makaamaan.

Seuraavaksi huomasin että kaihtimen välistä tulee valoa. Raotin verhoa ja katsoin takapihaa, missä on ruohikkoa ja autotalli ja hiekkakenttä. Hiekkakentällä oli marmorista tehty valtaistuin jossa istui jokin kirkkaanvalkoinen hahmo käsien kämmenpohjat ylöspäin ollen, sen kasvoja ei pystynyt näkemään koska se hahmo aiheutti sen kirkkauden, se oli niin kirkasta että hädin tuskin pystyin katsomaan, se valaisi koko ympäristön vaikka kuinka kauas. Jotenkin tunsin oloni hyväksi kun katsoin sitä hahmoa. Hahmo katsoi kohti taivasta, sen verran pystyin näkemään.

Kyseessä oli talvi, lunta oli paljon. Veljeni oli juuri muuttanut pois pääkaupunkiseudulle ja olin jäänyt yksin tähän taloon. Tunsin oloni jotenkin turvattomaksi ja tunsin samalla jonkinlaista huolta veljestäkin ja olin toivonut että se pärjäisi uudessa ympäristössä ja työssä. Ja samalla että kuinka itse pärjäisin aivan yksin?

Tuo hiekkakenttä liittyi veljeen kyllä, sen traktori oli aina kyseisessä paikassa. Ja nyt on tosiaan melkein kaksi vuotta mennyt, asun täällä samassa paikassa aina vain ja veli asuu pääkaupunkiseudulla ja pärjää hyvin. Ja pärjään minäkin.

Vieläkin muistan kuin eilisen päivän sen kirkkaan valon joka säteili kaikkialle, ja sen valkoisen hahmon valtaistuimellaan.

Aivan kun ne askeleetkin olisivat kertoneet että vaikka jäät taloon yksin, et silti ole yksin, että minua seurataan silti.
tallennettu
cassius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #3484 : 19.12.2014 21:29:56 »

Näin unta... sekalaista mut laitan siitä osia tähän josko joku osais jotain suuntaa antavaa kertoa tästä??
Yritin kiivetä jostakin puron rannalta puisia tikkaita ylös, askelmat irtos jalkojen alla ihan ku elokuvissa. Samassa unessa mulla oli iso röökiaski mut siellä ei ollu ku katkenneita tupakoita. Ja vielä samassa unessa sain 4 kolikkoa käteeni. Jokasen vaiheen välissä nauroin niin että meinasin tukahtua ja nauru meinas kääntyä itkuks.
tallennettu
lunatar_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Utelias nauttii elämästä.


Profiili
« Vastaus #3485 : 19.12.2014 23:55:23 »

Näen usein unta siitä, että eletään heinäkuun puoliväliä ja metsät ovat mustikoita pullollaan. Keräilen mustikoita parin kaverini kanssa. Yhtäkkiä kokonaisen ämpärillisen poimittua, alkaa hämärtää ja mättäät vihertää, kunnes jostain läheisyydestä on tulossa häikäisevä valo ja se on niin kirkas, että kaadun täyden mustikkaämpärineni maahan ja ne mukanani olevat pari kaveria juoksevat pois, ja minä jään yksinäni sinne ylikirkkaaseen metsään. Ja valo vaan kirkastuu.

Unen jälkeen saan migreenikohtauksen jopa valkoisissa huoneissa.
tallennettu

Elämä on ihmisen parasta aikaa.
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3486 : 20.12.2014 22:49:14 »

Kiitos tulkinnasta zutaten !!
tallennettu
AfricaRozales
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3487 : 23.12.2014 12:02:41 »

Heräsin unesta, jossa olin seksimessuilla, tai ne oli enemmänki panomessut Grin mielenkiintoista unessa oli se että harrastin seksiä aivan älyttömän upean miehen kanssa, en siis koskaan ole nähnyt vastaavaa tai osannut edes kuvitella niin komeaa miestä, seillä oli kaikki ominaisuudet, mistä miehessä pidän, se oli unelmien mies!  laugh aloimme tutustumaan muutenkin ja sitten heräsin, enkä olis halunnut koska en ole ikinä tavannut vastaavaa, niin täydellistä ulkoisesti ja mieleltään  Grin mitä siis tarkoittaa se että näkee unelmiensa miehen? Siinä oli myös semmonrn nainen, joka jako meille  kortit.  O  :Disko mahollidta edes pikkssen et näin tulevan mieheni?  xD pahoitteluni kitjoitus virheistä, ole  puhelimella ja nää näppäimet on NIIN pienet  Embarrassed
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3488 : 26.12.2014 00:08:55 »

Tästä on monta vuotta aikaa.

Kotitaloni lähellä on koulu. Unessa koulun urheilukentän reunaan oli pystytetty iso valkoinen teltta. Katselin sitä uteliaana ja mieli teki mennä sisälle.

Sitten koulun välituntikello soi ja koulun sisältä alkoi tulla ihmisiä. Ne olivat nuorehkon näköisiä ja niillä oli yllään nilkkoihin asti ulottuvat valkeat vaatteet. Niitä tuli ainakin kymmenen. Ne menivät kaikki sisälle telttaan.

Viimeinen tulijoista oli siskoni joka on kuollut (teki itsemurhan vuonna 1997) ,ilahduin kun näin hänet ja sanoin iloisesti että hauska nähdä sinut!!

Sisko taas ei vaikuttanut kovin iloiselta, riemuisan näkemisen sijaan hän tyrkkäsi minua vihaisesti hartioihin että horjahdin taaksepäin ja melkein kaaduin. Oli kiukuissaan ja huusi samalla että ei, et saa tulla tänne, kielsin sinua tulemasta, paikkasi ei ole täällä!! Katsoi vielä hetken tylyn näköisenä minua.

Sen sanottuaan meni telttaan sisään muitten jälkeen. Jäin teltan oven lähelle pettyneen oloisena että miksi en saa mennä sisälle myös. Heräsin pian unen näkemisen jälkeen. Olen nähnyt kyllä siskoni unessa monesti tämän jälkeen eikä se enää koskaan sen jälkeen ole vihainen ollut, paremminkin ne unet ovat olleet rauhallisia, enemmänkin kuin unta.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3489 : 31.12.2014 02:50:34 »

Ihme uni lumisesta pihasta illalla, jonka hiekoitusauto oli hiekoittanut erikokoisilla- ja värisillä pyöreillä lasikuulilla. Oli pientä ja suurta, kauniisti muodostelmissa, kaikki värit edustetttuina tuossa kirjossa. Eikä siinä ollut mitään ihmeellistä, kauneimmat keräsin talteen ja vein piiloon.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3490 : 01.01.2015 18:17:55 »

Pari kertaa viikon sisällä olen nähnyt unta akvaariosta, jossa ui isoja kaloja...kellertäviä ja sinisiä. Akvaariossa ei ole kantta ollenkaan.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3491 : 01.01.2015 19:09:17 »

Isävainaan ruumis levitoi (pidin asianlaitaa hieman huolestuttavana) ja sitten minulla oli lemmikkinä silkkiuikku, joka tuotti päänvaivaa siten etten meinannut millään saada sille tilaa mistään. Että kiva, tässä olisi tämmöinen lintu mutta minne laitan sen?? idiot2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3492 : 02.01.2015 16:06:44 »

Isävainaan ruumis levitoi (pidin asianlaitaa hieman huolestuttavana) ja sitten minulla oli lemmikkinä silkkiuikku, joka tuotti päänvaivaa siten etten meinannut millään saada sille tilaa mistään. Että kiva, tässä olisi tämmöinen lintu mutta minne laitan sen?? idiot2

Kuvaa enemmän asennettasi, kuin todellista ongelmaa. Koen unesi merkitsevän, että elämäsi on todellisuudessa hyvin kevyttä =ongelmatonta nyt ja lähitulevaisuudessa. Olet päässyt irti 'raskauttavista' asioista.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3493 : 07.01.2015 17:39:29 »

Ihme uni lumisesta pihasta illalla, jonka hiekoitusauto oli hiekoittanut erikokoisilla- ja värisillä pyöreillä lasikuulilla. Oli pientä ja suurta, kauniisti muodostelmissa, kaikki värit edustettuina tuossa kirjossa. Eikä siinä ollut mitään ihmeellistä, kauneimmat keräsin talteen ja vein piiloon.

Olen antanut takaraivon etsiä vastausta tähän uneesi, ja kas, kun tulin ajan kanssa koneelle äsken, tajusin, että

 kunhan opit nauttimaan omasta ylhäisestä yksinäisyydestäsi huomaat kaikkea arvokasta ja kaunista ympärilläsi. Valkoinen kertoo: osaat ja tykkäät toimia yksin - useaväriset kuulat taas kaikesta elämän annista.

Usko vaan unen tapahtumiin ja kas... Elämä pelittää entistä paremmin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
naaskuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3494 : 10.01.2015 01:37:54 »

Näin toissayönä unen, joka herätti tavanomaista suurempia tunteita herätessä:

"Syrjänen paikka maan alla tai kattokerroksessa, oli kosteeta ja märkää, vettä tihkui katosta. Oli kavereita ja toisia, jotka olivat jotenkin vastapuolella. Tuli tilanne, jossa yks mun kavereista veti aseen esiin ja tappoi kaikki vastapuolen tyypit. Sit se olikin niin, että itse olisin ampunut sen viimesimmän ja sen sylissä oli mun belgian jättikani (tai vastaava iso). Asuin talon ylimmässä kämpässä ja vein sen viimeisimmäksi kuolleen ruumiin sinne. Mun oli tarkoitus hävittää se. Laitoin sen sängyn alle, mutta se ei ollutkaan enää ruumis vaan rynnäkkökivääri. Eräs ystävä ilmesty siihen ja sano, että on semmonen hiukkasräjäytin, jolla ruumiin voisi räjäyttää kymmeniksi tuhansiksi osiksi. Heti perään hän jatkoi, että ei me voida käyttää sitä, koska se on satojen kilometrien päässä ja auto meni just huoltoon. Sit olinki yksin kämpässäni ja itkin kuollutta kaniani. Nostin sen jostakin (ehkä pahvilaatikosta) sinivalkoiseen matkalaukkuun. Sit huomasin, ettei kani ollutkaan kuollut, se eli. Olin todella huojentunut ja kyselin siltä miten se voi ja se vastas että hyvin, väsynyt vaan. Luoti ei ollutkaan osunut siihen. Sitten se laukku olikin sen häkki ja laitoin sille uusia raksuja, heinää ja vettä. Keskustelin kanin kanssa vuoropuheluna, ajatuksen tasolla. Ajatuksen tasolla viestiminen vaati kuitenkin sen, että oli lähistöllä."

Osaisiko joku avata tätä tai neuvoa, miten voisin tätä itse lähteä purkamaan?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 231 232 [233] 234 235 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: