Sivuja: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106703 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #3390 : 29.08.2014 14:38:35 »

Otan itse pelot vastaan tarpeellisina viesteinä siitä, mikä vaatii käsittelyä ja hyväksymistä. Sitä helposti miettii, että onko tämä nyt enne vai tuollainen vihje henkimaailmasta. Mutta itse uskon vapaaseen tahtoon ja rakkauteen niin en näe syytä, miksi olla tuollaisen pelon vaikutuksen alla. Mutta ymmärrän todellakin, omasta kokemuksesta, millainen se todellisen pelon puristus on. Ei mitenkään mukava olotila, siksi sen on parempi antaa mennä. Ei me voida yksin tulevaisuutta kontrolloida, niin parempi antaa asian vaan olla ja keskittyä siihen, mikä tekee onnelliseksi. Samalla muistaen, että se pelon sivuuttaminen voikin vasta virheliike ollakin. Koska silloin se voi siirtyä alitajuntaan tai ulkoistua. Miksi tuottaa itselleen huonoa oloa sellaisesta mihin ei voi vaikuttaa konkreettisesti? Tekee sen mitä pystyy ja siirtyy eteenpäin. Tuntuu, että jankkaan samaa levyä, mutta tämä aihe on kyllä nyt todella tärkeä ja ajankohtainen.
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3391 : 31.08.2014 22:37:30 »

Näin perjantai-lauantain välisenä yönä kahdesti unta että minun olisi pitänyt kuolla. Ensimmäisessä en ymmärtänyt että miksi, mitä pahaa olen tehnyt?? Käsky vain oli ehdoton. Tosi raskas ja ahdistava olo oli tunteena. Sitten onneksi heräsin. Ja sitten jatkettiin seuraavaksi kohti toista näkyä, jossa oli kouluni kouluttaja ja yksi vanha ystäväni. Kouluttaja sanoi että nyt kello on nyt 20 yli 7 ja kahdeksaan mennessä minun pitää olla kuollut. Siinä oli laituri ja vesi kuohui, valtava rannikko oli kyseessä. Pilvet matalalla ja niinkuin sateen edellä, tosi kylmän oloista. Laiturilta olisi pitänyt hypätä veteen ja se vanha kaveri oli ns. virallinen valvoja että teen sen. Ja minä kun oon aina kammonut hukkumiskuolemaa. Viimeinen ajatukseni siinä olikin että jos tämä onkin unta!!! Heräsin ja olin helpottunut. Kuitenkin kaikki on mennyt hyvin, olin reissussa ja jotenkin unen varjo kulki pelkona mukana että jos jotain pahaa tapahtuu. Jää nähtäväksi mitä tuo tarkoitti. Unessa nro 2 en laittanut edes kuolemisen kannalta hanttiin, ajattelin vain lähinnä alistunesti että kai sitten se on pakko.
 
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3392 : 05.09.2014 15:47:20 »

DeVante, nostit veden kuohunnalla mielleyhtymän Raamatun teksteistä. Jotain noissa unissa ovat toiset kertomassa huomanneensa sinussa parannettavaa. Tarkoitus ei ole sinun kuolla kokonaan, mutta tässä sielun ja ruumiin kokoonpanossa on jotain, joka ei sovi enää uusiin kuviin ja uusiin uniin. Sinun on puhdistuttava jostain vanhoista asioista, jotta pystyt jatkamaan todellista elämääsi.

Suosittelen: Älä pelkää! Vain vanha sinä kuolee. Sinä uudistut ja tulet nauttimaan elämästäsi todella paljon enemmän transformaation jälkeen.

Tutkaisepa onko transitoivana planeettana  mars 8h.ssasi. Tai tekeekö se jonkun muun - esim natal- uranus sesi kanssa jotain kuviota. Tuntuu liittyvän henkilökohtaiseen kasvuusi nämä kuolinunet. Että jotain sinusta kuolee, jotta voit kasvaa uudelleen vahvaksi ja soveliaaksi toimimaan toisten kanssa yhteistyössä.
« Viimeksi muokattu: 12.09.2014 14:35:11 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3393 : 05.09.2014 15:54:39 »

Noniin itsekkin uskallaudun kirjoittamaan tänne foorumille ekaa kertaa kun yks uni on jäänyt ittelläni niin mieleen. Pari yötä sitten näin unta että olin todella läheisen ystäväni kanssa jonkinsortin hotellissa/motellissa yötä , itseasiassa en ole siitäkään varma mutta oma huone se ei ollut, oli iso korkea parisänky ja koko huone oli sisustettu todella tummaan tyyliin, kankaat punaisen sävyisiä, tapetit myös tummanpunaista tms., puusta tehdyt tavarat olivat tummaa puuta ja yksityiskohdat huoneessa olivat kultaisia. Parisänkyä vastapäätä oli vaakatasossa oleva pitkä peili jossa oli kauniit ja yksityiskohtaiset kultaiset reunat. Olin juuri tullut suihkusta ja kampasin hiuksiani peilin edessä. Käteeni tarttui paljon hiuksia ja katsoin itseäni tarkemmin peilistä. Hiuksia vain lähti ja lähti ja niistä jokaisesta jäi syviä "reikiä" n. puolentoista sentin levyisiä kraatereita jotka osa vuotivat verta. Menin paniikkiin kun pää oli täynnä mustia reikiä ja huusin tälle ystävälleni joka istui sängyllä että nyt on lähdettävä hakemaan apua että katso nyt minua. Ystävä vastasi vaan että hän ei näe mitään, näytin hänelle siis aivan normaalilta. Lähdin juoksemaan vastaanottoon ihan paniikissa ja ihmiset katsoivat minua vähän oudoksuen. Huusin vaan että eikö kukaan näe että nyt on joku vialla kun on reikiä täynnä pää ja verta vaan vuotaa. Jonkinsortin virkailija tuli ja alkoi rauhoitella minua, sanoi että näytän aivan normaalilta. Hän alkoi taluttamaan minua johonkin mutta heräsin yhtäkkiä. Yleensä unet eivät jää mieleeni ellen niitä johonkin kirjoita ylös, tämä kuitenkin painui mieleeni vaikken kirjoittanutkaan sitä ylös tai kertonut kellekkään Sad Osaisiko joku tulkita tätä yhtään? Vai onko tälle mitään tulkintaa vai olenko ihan sekaisin muutenvain  idiot2

Tuli vahvasti ajatus, että liian likeinen yhteistyö vie sinulta voimia. Itseasiassa kaikki voimasi.
Nostaa vain paniikin ja alat suojella itseäsi sekä hakea apua. Muuttamalla toimintamalliasi, et tarvitse apua ja pääset toimivampiin kuvioihin kuin edes osaat toivoa.

Kaikki näyttää kulisseissa vallan hyvältä ja arvostettavalta, mutta olet valinnut tien, jonka päätepiste on jo tiedossa. Tällaista tunteitten ja fyysisen kontaktin johdattamaa polkua et pääse sinne minne pitäisi, tai minne itse tahdot.

Sinä päätät - maailma vastaa!
« Viimeksi muokattu: 12.09.2014 14:32:36 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3394 : 07.09.2014 12:13:53 »

Kiitoksia oikein paljon sinulle t.touhula!! En itse huomannut tulleeni ajatelleeksikaan asioita noin, mutta kirjoituksesi pisti ajattelemaan. Piti oikein monta kertaa lukea läpi ja ottaa tieto irti huolella. Muutoksia elämääni olen tehnyt, vielä on tosin paljon matkaa jäljellä.
tallennettu
Kirsti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili WWW
« Vastaus #3395 : 11.09.2014 13:34:43 »

Mitä mahtaa tarkoittaa. Näin unessa pienen mustan arkun jonka päällä huikea kimaltava risti. Minua pyydettiin laittamaan käteni sen päälle ja aistia ne energiat mitkä siitä virtaa. Ne oli niin voimakkaat, että koko keho tärisi. Siis mitä tarkoittanee kuka osais vastata?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3396 : 12.09.2014 14:31:33 »

Mitä mahtaa tarkoittaa. Näin unessa pienen mustan arkun jonka päällä huikea kimaltava risti. Minua pyydettiin laittamaan käteni sen päälle ja aistia ne energiat mitkä siitä virtaa. Ne oli niin voimakkaat, että koko keho tärisi. Siis mitä tarkoittanee kuka osais vastata?

Jotain sinulle arvokasta kuolemalle 'uhraamalla' = hyljäten saat käyttöösi kokonaiselämääsi voimaannuttavat energiat luovutuksestasi.

Sellainen asia kuitenkin, jonka hylkäys todella syvältä kirpaisee sinua, mutta muisto antaa aina voimaa kun kaihoilet asian kanssa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3397 : 12.09.2014 14:43:08 »

Hei.

Onko kellään isästä tai äidistä nähtyjä unia? Itse en juurikaan näe äidistä, mutta nyt muutamana kertana parin viikon aikana olen nähnyt isästä unta. Viimeyönä näin, että meille tuli isän kanssa mielipideriitaa. Aihe koski aina jotenkin minua, mistä riitelimme. Isä jotenkin kritisoi ja minä puolustelin. Molemmissa unissa on ollut hyvin kärkäs tunnelma, olemme huutaneet toistemme päälle ja unet ovat päättyneet niin, että olen pinnistänyt kaikilla voimillani huutaakseni jotain ja yrittänyt huutaa lujempaa kuin isäni.

Olen tällähetkellä työttämänä ja ajatukset ovat toisinaan mennessää ahdistavissa asioissa. En ole erityisesti vanhempiani ajatellut vaan omaa itseäni. Kuitenkin isä tulee kuvioihin. Hän on aika jyrkkä mielipiteissään ja on hyvin perillä esim raamatusta, on siis uskossa ja ei juuri suvaitse muita näkökulmia.


Miespuoliset läheiset tarkoittavat unissa sinussa piilevää alullepanevaa voimaa. Olet ehkä itse kiukkuinen toimimattomasta tilanteestasi ihan juurikin itsellesi, ei isäsi tässä motkota unessa sinulle. Tuskastumisesi nostaa symboliksi isäsi, jonka elämä taitaa uskosta huolimatta tai juuri sen vuoksi toimia kunnolla ja hän uskaltanee pistää tuulemaan, kun on toiminnan aika.

En arvostele sinua ja närkästystäsi Raamatun osaamiseen, mutta totean olevani itsekin niitä, joille Raamatun vertaukset aukaisevat ymmärrystä oman elämän muutoksiin tai muutostarpeisiin melkoisen kannustavasti.

Kuitenkin ole vapaa toimimaan omista arvolähtökohdistasi. Jos työttömyys sinua kiusaa, mieti mitä todella tahtoisit työskennellä ja luo siitä itsellesi uskottava mielikuva ja kas... muutaman viikon kuluessa olet mieleisessäsi työssä. Työn odottaminen on kuin odottaisi prinssiä kosimaan. Ei se oveen koputa paitsi Metsälän Pirkolle - noin ihan kuvaannollisesti.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3398 : 15.09.2014 19:23:07 »

Näin viime vuodenvaihteessa unta mikä jäi mieleen.

Olin kotini lähellä, tunnistin maiseman. Maisema oli valkopohjaista, utuista niinkuin pilvet olisivat olleet maan päällä. Ympärillä kulki valkoisiin asuihin pukeutuneita ihmisiä mihin en saanut kontaktia. Yhtäkkiä olin pöydän ääressä missä olin muitten kanssa. Pöydän takana istui valkoisiin pukeutunut ihminen mikä katsoi minua kiinteästi,selasi edessään olevaa kirjaa ja katsoi minua taas uudestaan. Muut ympäriltäni saivat mennä pois mutta minä jouduin jäämään.

Seuraavaksi minua saatettiin jonkun nuorehkon pojan opastuksella jolla myös valkoinen asu kiireesti mutta ystävällisen oloisesti poispäin. Eteen tuli seinä jossa oli ovi ja se avattiin, ja minun käskettiin mennä ovesta. Menin, ja olin ihan kotini lähellä, kotiovelle matkaa vain noin 30 metriä.  Käännyin ympäri katsomaan seinää ja ovea, ja......ne olivat kadonneet, kaikki mitä olin nähnyt oli poissa. Maisema oli muuttunut tavalliseen malliinsa. Tähän aikaan kun tämän näin niin oli elämässä menossa hyvin vaikea ajanjakso. Jokainen päivä oli koettelemus silloin.

Unessa olisin mielelläni jäänyt sinne muitten joukkoon, mutta jokin tunne sanoi että ei, et saa tulla tänne, paikkasi ei ole täällä. Itse olin muuten pukeutunut tavallisiin vaatteisiin, ylläni ei ollut mitään valkoista. Jäi sellainen tunne että ei, et saa luovuttaa nyt, takaisin vain ja kestä päivä kerrallaan niin helpottaa, asioista huolehditaan kyllä puolestasi. Ja tämän unen jälkeen huomasin olevani jotenkin henkisesti vahvempi että selvisin lopulta kunnialla vaikean vaiheen yli. Mutta jotenkin kokemus oli niin vahva että muistan hyvin vieläkin mitä näin.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3399 : 17.09.2014 18:51:16 »

De Vante, tämä viimeisin kertomasi uni viestii sinulle, että omaat riittävästi voimia selviytyä vaikeuksistasi yksin. Sinulle kuitenkin näytettiin rinnakkaismaailma, missä on monia auttajia olemassa, ellet selviydy. Nauti ajatuksesta, että sait nähdä tuon rinnakkaiselämän ja siellä olevat hahmot.
Seuraavan kerran, kun törmäät vaikeuksiin, tiedät voida olla aivan huoletta ja keskittyä tekemään sen minkä voit selviytyäksesi, sillä auttajat ovat näkymättömän oven takan - valmiina toimimaan, kun tarvitset.

Ohhoh! Ihan tärisee kädet tätä kirjouttaessa. Rintakehä piukallaan energiaa, kun tiedostan itsekin unesi merkityksen.

Annoit voimaa myös minulle kertomalla tuon unesi.

Suurkiitos!  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #3400 : 17.09.2014 19:28:49 »

Näin viime vuodenvaihteessa unta mikä jäi mieleen.

Olin kotini lähellä, tunnistin maiseman. Maisema oli valkopohjaista, utuista niinkuin pilvet olisivat olleet maan päällä. Ympärillä kulki valkoisiin asuihin pukeutuneita ihmisiä mihin en saanut kontaktia. Yhtäkkiä olin pöydän ääressä missä olin muitten kanssa. Pöydän takana istui valkoisiin pukeutunut ihminen mikä katsoi minua kiinteästi,selasi edessään olevaa kirjaa ja katsoi minua taas uudestaan. Muut ympäriltäni saivat mennä pois mutta minä jouduin jäämään.

Seuraavaksi minua saatettiin jonkun nuorehkon pojan opastuksella jolla myös valkoinen asu kiireesti mutta ystävällisen oloisesti poispäin. Eteen tuli seinä jossa oli ovi ja se avattiin, ja minun käskettiin mennä ovesta. Menin, ja olin ihan kotini lähellä, kotiovelle matkaa vain noin 30 metriä.  Käännyin ympäri katsomaan seinää ja ovea, ja......ne olivat kadonneet, kaikki mitä olin nähnyt oli poissa. Maisema oli muuttunut tavalliseen malliinsa. Tähän aikaan kun tämän näin niin oli elämässä menossa hyvin vaikea ajanjakso. Jokainen päivä oli koettelemus silloin.

Unessa olisin mielelläni jäänyt sinne muitten joukkoon, mutta jokin tunne sanoi että ei, et saa tulla tänne, paikkasi ei ole täällä. Itse olin muuten pukeutunut tavallisiin vaatteisiin, ylläni ei ollut mitään valkoista. Jäi sellainen tunne että ei, et saa luovuttaa nyt, takaisin vain ja kestä päivä kerrallaan niin helpottaa, asioista huolehditaan kyllä puolestasi. Ja tämän unen jälkeen huomasin olevani jotenkin henkisesti vahvempi että selvisin lopulta kunnialla vaikean vaiheen yli. Mutta jotenkin kokemus oli niin vahva että muistan hyvin vieläkin mitä näin.

Hei De Vande! Minäkin olen ollut unessa noiden valkopukuisten luona:) Olin valkoisessa tilassa ja valkopukuiset miehet seisoivat tai istuivat jonkun pöydän takana ja tarkkailivat minua. Heillä oli myös kirja! En välittänyt heistä vaan vain vilkaisulla huomioin..koska näin ja halasin unessa ihmistä, joka oli lähdössä pois luotani. Uni toi sillä hetkellä valtavasti lohtua. Luulen näin jälkikäteen, että minulle mahdollistettiin tuo tapaaminen jollain "unitasolla?" koska olin ollut niin lohduton ja kykenemätön pääsemään eteenpäin tilanteesta. Sen jälkeen sainkin uusia voimia.
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3401 : 17.09.2014 21:02:33 »

Isot kiitokset myös sinulle t.touhula!!! Ja olipa hauska juttu kun sait voimaa siitä itsekin, oli näemmä kannattava juttu kertoa unestani!! Minä myös sain paljon hyvää mieltä tuosta tulkitsemisestasi. Vaikka kuinka vaikea paikka olisi nyt viimeistään tiedän että apua aina löytyy. Ei mikään ihme kun tuo uni jäi niin voimakkaasti mieleen.

Ja Sydänpuu myös saa kiitokset kertomastasi. On hienoa havaita että muillakin on ollut vastaavanlaista kokemusta, näin meistä kaikista pidetään huolta kun vain maltamme mielemme ja olemme oikealla asialla. Jos emme itse jaksa niin meitä kyllä kannetaan eteenpäin aina jollakin tavalla.
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3402 : 25.09.2014 07:19:31 »

Viime yönä näin numerosarjan, 259 unessa. Mitä tarkoittanee?
Toissayönä miesystäväni ex-vaimo oli levittänyt unessani vaatteitaan ja kenkiään lattialle. Samoja vaatteita eri kokoja. Kaikki olivat ns. vanhan roosan värisiä.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3403 : 25.09.2014 10:02:50 »

En tiedä tuon numerosarjan merkitystä, mutta silmiin sattui tämä päivämäärä 25.9. Elämäsi ensimmäinen päivä?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3404 : 26.09.2014 15:50:40 »

Viime yönä näin numerosarjan, 259 unessa. Mitä tarkoittanee?
Toissayönä miesystäväni ex-vaimo oli levittänyt unessani vaatteitaan ja kenkiään lattialle. Samoja vaatteita eri kokoja. Kaikki olivat ns. vanhan roosan värisiä.


Vanha roosa kertoo kyvystä rakastaa koko maailmaa, ei omistavasti vaan hyvää tarkoittavasti.
259 = henkisyyteen herääminen kokonaisena rimpsuna. Osioina nousee tarve olla tekemisissä toisten kanssa
ajoittain ja hyvin yleisellä tasolla silloinkin, mutta auttavaisena.

Mielikuva opettavasta, kannustavasta henkilöstä nousee. Matkustelu ja maailman eri puolista kiinnostus myös esillä. Henkisyden ohella myös hengellisyys läsnä, ei mikään Raamatulla päähän paukuttaja kuitenkaan.

Kyky muuntautuvuuteen ja vähällä selviämiseen nousee rivien välistä.

Muista, että sinun unessasi kaikki henkilöt kuvaavat ensisijassa sinua ja eri aikajaksoina esiintuomiasi luonteesi puolia.
« Viimeksi muokattu: 26.09.2014 15:53:57 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 225 226 [227] 228 229 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: