Sivuja: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104827 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3360 : 06.07.2014 11:05:30 »

Luku 5 on  merkurius:n luku, viestiä, nopeutta ( elohopea metallinsa), onhan se jumalten sanansaattaja.
Luin sun toukokuun unen, jossa annoit ittes upota ja mietin mikä saa nyt reagoimaan toisin..tuli vaan mieleen.
Luku 5 sähköistää elämää, saa aikaan nopeita muutoksia.
Yöllä oli   kuu ( uni)  aspect_con mars (mies)  vaaka (jahkailee),
ja oli siinä Hekatekin tienhaarassa ja Ceres huolehtimassa. Asteissa about 21 - 23  vaaka.
En tiijä osuuko oppositioon sun Chironille 9 huoneessa, jossa on enneunetkin..........
Yks kaveri näki vastaavan unen (ilman miehen hoputtamista, liekö se sun pointti sitten, hankala saada yhteistyöhön, "ei oo sama suunta"?) vuosia sitten ja muuttivatkin sittemmin  vähän "ylemmäs" pohjoiseen eli se toi ainakin elämänmuutoksen.

Kiitos vastauksesta! Hieno oivallus tuo aiempi uni. En olisi itse hoksannut verrata siihen. Ehkä jotain tosiaan on muuttunut.
Mä olen viime aikoina saanut monia henkisiä oivalluksia, joten voihan olla, että nuo nopeat muutokset viittaavat siihen. Mies ei ehkä kykene pysymään ihan mun perässä, ja yrittää vähän toppuutella menoa.
Miten voin katsoa, oliko tuo Chiron oppositiossa Ceresiin (vai mihin sen piti olla?)?
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3361 : 06.07.2014 11:55:26 »

astronomus
Katso  Chironin asteluku, eikös se ollut Oinaassa?
Vastapäätä Vaakasessa on rypäs, stellium, energiakeskittymä eli
 mars 20 Hekate 20 ( yks kuunjumalatar, usein valintatilanteissa "tienhaarassa" mukana, kolmen tien risteys, myös kätilö ehkä henkisestikin)  vesta 22 ( fokus, läsnäolo, kotiliesi, myös avaimet ja lukot)  ceres 22 ( huolenpito, äiti ja äitimaa, ruokavalio, masennus jne..)  kuunsolmu 24 ( kohtaaminen, muutos, tähän sopii sanonta, että jokainen kohtaaminen sisältää viestin)
ja just nyt kuukin on 24  vaaka

sinikiviuhko
just illalla eksyin jotain kautta netissä juttuun pariskunnasta harmaan torpan puutarhassa
ja se mies oli erikoistunut saniaisiin...  Smiley
Kukkaloistoa vois olla  venus kaksoset kohta tarkemmassa neliössä Chironiin Kaloissa.
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3362 : 06.07.2014 13:12:14 »

astronomus
Katso  Chironin asteluku, eikös se ollut Oinaassa?
Vastapäätä Vaakasessa on rypäs, stellium, energiakeskittymä eli
 mars 20 Hekate 20 ( yks kuunjumalatar, usein valintatilanteissa "tienhaarassa" mukana, kolmen tien risteys, myös kätilö ehkä henkisestikin)  vesta 22 ( fokus, läsnäolo, kotiliesi, myös avaimet ja lukot)  ceres 22 ( huolenpito, äiti ja äitimaa, ruokavalio, masennus jne..)  kuunsolmu 24 ( kohtaaminen, muutos, tähän sopii sanonta, että jokainen kohtaaminen sisältää viestin)
ja just nyt kuukin on 24  vaaka

Juu, chiron on mun syntymäkartalla oinaassa, ja asteluku on 28.  Tää ei nyt kuulu tähän topiciin, mutta mistä tuo asteluku tulee? Eli missä on se nollakohta? Esim. mun kartalla kaikkien paleetoiden sijainnit on välillä 0-29 astetta, ja kun ympyrä kuitenkin jaetaan 360 asteeseen, ja planeettoja on ympäri kartaa...  idiot2
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Indium
Vieras
« Vastaus #3363 : 07.07.2014 08:39:03 »

Lainaus käyttäjältä: sinikiviuhko link=topic=9444.msg394169#msg394169
saniaiset on kauniita, oon ajatellut että se liittyy rapuun. ehkä siksi kun ne on ikivanhoja :Smiley noille lajeille jotka on säilyneet muuttumattomina ammoisista ajoista, oli jokin nimikin jota en muista..

Elävät fossiilit? Smiley
tallennettu
sininentuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #3364 : 07.07.2014 09:16:37 »

Olen aina nähnyt lapsesta asti todella paljon voimakkaita unia. Niistä on tullut joskus ihan kunnolla pään vaivaa.  Embarrassed

Olen kahtena peräkkäisenä yönä nähnyt painajaisia. Edellisenä yönä uni oli epäselvä, mutta vieressä nukkuva rakkaani kommentoi aamulla että "nyin" yön aikana jatkuvasti ja yritin tarrata kiinni. Viimeyön nukuin yksin ja epäilin että tästä yöstä tulee yhtä levoton. Näin unta jossa itkin hirveästi ja yritin suojella äitiäni. Äitini ei tuntunut unessa ymmärtävän ollenkaan suojelun tarvetta. Olin lapsuudenkodissani ja olin jollain tavalla saanut äitini lisäksi sinne koko lähipiirini, rakkaat ihmiset. Tiesin että minun kuuluu suojella niitä joltain pahalta ja yritin epätoivoisesti käskeä heitä olemaan hiljaa ja säästämään ruokaa. Oletin että joudumme olemaan talossa jonkin aikaa. Yritin saada kaikkia mahdollisia ovia lukkoon, sidoin takaoveen jopa nahkaisen hihnan pitämään sitä kiinni. Ulkona oli kaunis keväinen ilma, mutta jotain uhkaavaa oli tulossa. Olin valmis tekemään kaikkeni pitääkseni läheiset ihmiset turvassa.

Olen nähnyt samanlaisia unia ennenkin, sielä lapsuudesta saakka ja ne toistuvat hyvin saman kaavan mukaan. Joskus en saa ovia kiinni, ja yleensä se on takapihan terassille vievä ovi. Joissain versoissa paha ehtii taloon ja pakenemme hiljaa ulos, hyppäämme autoon ja ajamme läheiselle rannalle. Olisi mielenkiintoista kuulla ulkopuolisen näkemys mitä tämä painajainen tarkoittaa?  idiot2
tallennettu

Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho

Sun - Libra   
Moon - Virgo
Mercury - Scorpio
Venus - Virgo
Mars   - Scorpio
Jupiter - Libra   
Saturn - Aquarius
Uranus - Capricorn
Neptune - Capricorn
Pluto - Scorpio
AC - Gemini
MC - Capricorn
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3365 : 08.07.2014 06:13:36 »

hmm, viime yönä mulla oli pitkät ja komeet kynnet ja maalailin niitä hopeaisella hile-kynsilakalla  Grin
Unikirjan mukaan olen joutilas/toimeton... hmm joo elämä tuntuu kyllä aika tysältä juuri nyt  Cheesy ja minun pitäisi huomioida enemmän tekemisiäni ja mitkä on tavoitteeni... että tällästä  Grin
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3366 : 08.07.2014 13:10:23 »

Näin unta, että nukuin omassa makuuhuoneessani ja omassa sängyssäni. Vieressäni selkä minuun päin kääntyneenä nukkui SIKA  idiot2 crazy2 Se oli melko pieni, muttei mikään porsas enää. Ihmettelin, kun se ei haissut yhtään pahalle. Mitään muuta unessa ei tapahtunut.

Toinen uni seuraavana yönä: Olin muuttamassa valtavan suureen taloon, se oli neliön muotoinen, huoneet olivat kahdessa kerroksessa reunoilla ja keskellä oli atriumin tyylinen olohuone. Lisäksi oli suuri varasto, jossa kävin ja tarkistin roskikset, jotka oli tyhjennetty ja joihin työnsin joitakin omissa muuttolaatikoissani olleita muoveja yms. Varastossa oli edellisen asukkaan tavaroita, suuri määrä erilaisia ratsastustarvikkeita. Keskustelin vuokranantajan kanssa siitä, että vuokraisin osan huoneista joillekin naisille, jotta saisin vuokrarahat kasaan, vuokraa kun oli talosta peräti 5100 euroa kuussa (minulle tietysti ihan järjettömän suuri summa). Unessa vähän ihmettelin, miksi vuokrasin niin suuren ja hulppean talon, kun ei minulla itselläni siihen olisi ollut varaa.

Voisiko joku tulkata? Olisin kiitollinen  Smiley angel
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3367 : 08.07.2014 13:35:43 »

Lemmikki:
http://www.hs.fi/viivijawagner/s1305845416256

tr Merkurius liikkuu vielä Kaksosissa ja usein sarjakuvissa on paljonkin viestejä saati astrologiaa... :Smiley

omassa, omassa, ei haissut, roskikset, ratsastustarvikkeita, liian kallis
tr Kuu liikkui Skorpionissa  ( sun MC ja IC) ja voisko olla suuruudenhullun Jupiterin oppositio rahojaan laskevaan  merkurius  venus kauris :een?
tallennettu
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #3368 : 08.07.2014 23:16:00 »

Hei. Minä näin viimeyönä hyvin oudon unen.
mitenkähän sen nyt kertoisi.

oikeassa elämässä: (oisko tästä n. 2 viikkoa) heräsin keskellä yötä ja kävin juomassa keittiössä vettä kun ei nukuttanut. Näin sivusilmällä, että joku oli kanssani keittiössä. Minä tunnustelin sitä käsilläni ja tunsin sen sellaisena paksumpana energiana. olin aivan lumoutunut. Meillä on kotona aika normaaleja nämä tapahtumat, mutta itselläni on pitkään ollut ns. lukko ettei mitään tällaisia yhteydenottoja/ tapaamisia ole ollut. Olisikohan antennit oikenemassa ja lukko avautumassa?* Cheesy

no viimeöisessä unessa: heräsin samallalailla ja kävelin keittiöön. Tunsin taas, että siellä on joku. Ojensin käteni samallalailla ja tunnustelin energiaa joka oli nyt paljon voimakkaampi. Olin lumoissani. Yhtäkkiä se alkoi työntämään minua taaksepäin valtavalla voimalla ja energialla. Sitten kuin suorastaan sinkouduin ylöspäin taivaaseen, enkä voinut teh'dä yh'tään mitään, ja minusta tuntui aivan painottomalta. kuin minua olisi imetty ylöspäin. Siinä samassa kirkonkellot soivat. Tämä kaikki tapahtui kauhean nopeaa. Se ns. energia' tai voima oli aivan uskomaton. ja tunteet niin todellisia. Sitten heräsin.

Herättyäni tuosta unesta sydämeni ha'kkasi täysiä ja olin vähä'n säikäh'tänyt ja pelokaskin Cheesy Adrenaliini virtasi eikä kyllä enää nukuttanut... En ole pitkään aikaan näh'nyt mitään vastaavia unia ja sitten vielä h'auska kun tuo oli samankaltainen tilanne kuin pariviikkoa sitten kun tunnustelin tuntematonta vierasta keittiössämme Cheesy
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3369 : 09.07.2014 10:23:24 »

Kiitos kaikille, jotka autatte avaamaan näitä unien viestejä  smitten
Tällaista viimeyönä;  olin alkanut "heilastella" tuon naapurin hepun kanssa (pitkäaikainen ihastus, molemminpuolinen, mutta eri aikaan) ja näin hänen kanssaan kulkiessa koko ajan tuttuja, ihmetellen kuinka se on mahdollista, kun olen asunut täällä vuoden eikä ketään ole tullut vahingossakaan vastaan. Menimme hänen luo, jossa katsoin puhelintani, johon isäni oli yrittänyt soittaa (edesmennyt) ja numeron tilalla näkyi vaan www-osoite tori.fi.
Kiitos jos joku avaa tätäkin  angel
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3370 : 09.07.2014 18:53:55 »

Näin unta, että nukuin omassa makuuhuoneessani ja omassa sängyssäni. Vieressäni selkä minuun päin kääntyneenä nukkui SIKA  idiot2 crazy2 Se oli melko pieni, muttei mikään porsas enää. Ihmettelin, kun se ei haissut yhtään pahalle. Mitään muuta unessa ei tapahtunut.

Toinen uni seuraavana yönä: Olin muuttamassa valtavan suureen taloon, se oli neliön muotoinen, huoneet olivat kahdessa kerroksessa reunoilla ja keskellä oli atriumin tyylinen olohuone. Lisäksi oli suuri varasto, jossa kävin ja tarkistin roskikset, jotka oli tyhjennetty ja joihin työnsin joitakin omissa muuttolaatikoissani olleita muoveja yms. Varastossa oli edellisen asukkaan tavaroita, suuri määrä erilaisia ratsastustarvikkeita. Keskustelin vuokranantajan kanssa siitä, että vuokraisin osan huoneista joillekin naisille, jotta saisin vuokrarahat kasaan, vuokraa kun oli talosta peräti 5100 euroa kuussa (minulle tietysti ihan järjettömän suuri summa). Unessa vähän ihmettelin, miksi vuokrasin niin suuren ja hulppean talon, kun ei minulla itselläni siihen olisi ollut varaa.

Voisiko joku tulkata? Olisin kiitollinen  Smiley angel

Nousee mieleen tarve maadoittaa elämäsi, siis saada jalat ylttämään maahan.
Lisäksi tunteen ja järjen tasapaino syytä pistää mietintämyssyyn. Voimakas minä-itse vaihe menossa, mutta tukevasti jalat ilmassa kuitenkin.
Päästyäsi kokemaan kodin tuntua, tulevat avuksi jumalten voimat oikein tuplaten.

Kotieläimet kertovat realismin tarpeesta elämääsi. Eläimethän ovat sinut luonnon ja todellisuuden kanssa kutakuinkin aina. Ellei sitten joku hulluudenpuuska sekoita niitten mieltä.

Lisäksi miellän useita viestejä tulevina ja lähetettävinä sekä uusia sopimuksia tarpeen kirjoittaa ja sinun pitäytyä sovitussa.

Sisäinen tarpeesi saada itsellesi tilaa ja ymmärtää luonteesi eri puolia on koko unen pääteema.
Nyt nämä puolet ilmenevät kuitenkin hiukan suurina toiveina, joilla ei tällaisenaan toteutumismahdollisuuksia vielä.
Aikaa siihen ei kuitenkaan enää kauaa kulu, kunhan saat jalkasi todelliseen maaperään sekä tunne/järki-tasapainon kuntoon.

Mukavaa jo loppukesästä. Nyt vaikuttaa jokin ahdistavan elämääsi. Mieti mikä, päätä poistaa haitat.
« Viimeksi muokattu: 17.07.2014 12:23:01 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3371 : 14.07.2014 15:32:24 »

Suuret kiitokset sekä Nikille että T. Touhulalle  smitten smitten

Hauska tuo Viivi & Wagner -mahdollinen selitys Smiley

Jarruttava tekijä on varmaankin raha, sille ei juuri mitään ole tehtävissä, yrittänyt kyllä olen, mutta on seinä vastassa. Kyllä tuo minun elämältäni kuulostaa Smiley
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #3372 : 15.07.2014 22:49:12 »

Hei! Smiley

Mitähän meinaa viime öinen uni; olin autossa entisen miesystäväni kanssa. Mies ajoi autoa, se oli hänen omansa (sama auto siis on myös oikeassa elämässä hänellä). Siinä ajoimme ja ihan hyvässä hengessä niitä näitä porisimme. Tie oli jäinen ja liukas, ja auto lähti liirtoon. Kaksi kertaa kävi penkalta toiselle, ja unessa vielä ajattelin että "ei tämä tähän jää", ja kolmas kerta toden sanoi, kun auto sitte pölähti kunnolla penkkaan ja jonnekin rotkoon pyöri. Auto pyöri ja pyöri, me molemmat entisen mieheni kanssa siinä mukana. Koitettiin tarrata kiinni toisiimme ja auton seiniin ym, mutta ei saatu oikeen mistään otetta. Matka tuntu tajuttoman pitkältä. Jossain välin mies pyörähti ulos autosta kesken matkan, ja minä jäin pyörivään autoon vielä hetkeksi yksin kolisemaan. Sitten auto pysähty, ja ambulanssin tms tyypit tuli noukkimaan minut ulos sieltä. Oltiin miehen kans ihan ok molemmat, muutamia pikku naarmuja vaan. Uni jatkui sekavasti, mutta muistan kun käveltiin ton autolla rymisemisen jälkeen jonnekin todella valoisalle aavikolle tms. Siellä oli tooosi kirkasta... sekava uni, harmittaa kun en muista kuinka jatkui! Mutta tuo auto osio oli hämmentävä. Osaako joku auttaa unen tulkitsemisessa?  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3373 : 17.07.2014 12:28:50 »

Hei. Minä näin viimeyönä hyvin oudon unen.
mitenkähän sen nyt kertoisi.

oikeassa elämässä: (oisko tästä n. 2 viikkoa) heräsin keskellä yötä ja kävin juomassa keittiössä vettä kun ei nukuttanut. Näin sivusilmällä, että joku oli kanssani keittiössä. Minä tunnustelin sitä käsilläni ja tunsin sen sellaisena paksumpana energiana. olin aivan lumoutunut. Meillä on kotona aika normaaleja nämä tapahtumat, mutta itselläni on pitkään ollut ns. lukko ettei mitään tällaisia yhteydenottoja/ tapaamisia ole ollut. Olisikohan antennit oikenemassa ja lukko avautumassa?* Cheesy

no viimeöisessä unessa: heräsin samallalailla ja kävelin keittiöön. Tunsin taas, että siellä on joku. Ojensin käteni samallalailla ja tunnustelin energiaa joka oli nyt paljon voimakkaampi. Olin lumoissani. Yhtäkkiä se alkoi työntämään minua taaksepäin valtavalla voimalla ja energialla. Sitten kuin suorastaan sinkouduin ylöspäin taivaaseen, enkä voinut teh'dä yh'tään mitään, ja minusta tuntui aivan painottomalta. kuin minua olisi imetty ylöspäin. Siinä samassa kirkonkellot soivat. Tämä kaikki tapahtui kauhean nopeaa. Se ns. energia' tai voima oli aivan uskomaton. ja tunteet niin todellisia. Sitten heräsin.

Herättyäni tuosta unesta sydämeni ha'kkasi täysiä ja olin vähä'n säikäh'tänyt ja pelokaskin Cheesy Adrenaliini virtasi eikä kyllä enää nukuttanut... En ole pitkään aikaan näh'nyt mitään vastaavia unia ja sitten vielä h'auska kun tuo oli samankaltainen tilanne kuin pariviikkoa sitten kun tunnustelin tuntematonta vierasta keittiössämme Cheesy

Johonkin 'yli'luonnolliseen sinua valmistellaan ihan selvästi. Aika näyttää mihin. Pidä kuitenkin henkiset jalkasi maassa. Pyydä ylhäältä suojausta, etteivät nahdolliset sieppaajat pääse asialle, sillä semmoinenkin intuitio tuosta nousi. Ehkä olet melko herkkä aistmaan toisten maailmoitten voimia ja siksi altis.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2014 12:48:13 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3374 : 17.07.2014 12:52:41 »

Ei oo kovin kauaa, kun näin unta että mätiä hampaanraatoja irtos suusta eik niitä saanu enää takasin.
Kas kummaa, uni olikin varoitus oikeasti kuolemanuhassa olevista  tai jo kuolleista hampaista Grin Tohtori kutsuu! Lips Sealed
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 223 224 [225] 226 227 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: