Sivuja: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103720 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3270 : 22.03.2014 00:00:47 »

Näin "iäkkäänä" ja lapsettomana on aina jotenkin järkkyä nähdä unia joissa saa tietää olevansa raskaana.. varsinkin kun samoin tein unessa myös alkaa miettiä kuinka kertoa lapsen isälle ja kuinka viime aikainen alkoholinkäyttö on lapseen mahtanut vaikuttaa...  buck2 crazy2 Mutta on tässä kohta aloitettava jotain uutta synnyttämään...  Grin
tallennettu

Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3271 : 24.03.2014 10:11:04 »

Hyi helkutti, näin jotenki karmivan unen.
Näin päiväseltää tuntuu naurettavalta..

Mutta tosiaan ajelin autolla, kun vastaan juoksi valkoinen kissa.. ( oli siinä pari eri väristä länttiä)
Kissa kuitenki meni justiin autojen renkaiden välistä.
Sitten auto vaihtui pyöräksi ja huomasin, että se kissa lähti seuraamaan. Minä henki hieveris poljin pakoon ja kissa vaan seuras.  Sad
Karmivaa siitä teki entisestään, kun se aukoi suutansa koko ajan ja tuijotti isoilla sinisillä silmillään.

Naurettavan kuulosta, mutta siinä unes se oli kamalaa ja vielä herättyänikin oli hetken karmiva olo.. Huh..
Söpö kissa muuten oli.. En tiedä miksi niin pelotti  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 24.03.2014 18:17:35 kirjoittanut Luuu » tallennettu
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3272 : 27.03.2014 09:30:33 »

Mitähän tämä uni mahtaisi viestittää: Huomaan että metsä on tulessa (se on meidän oma metsä äitini kotipaikalla), sanon heti jollekkin toiselle henkilölle että pitää soittaa 112. Menen sisälle taloon mutta en löydä mistään puhelinta, etsin nimenomaan kännykkää mutta sitä ei löydy. Sitten löydän vanhanaikaisen pöytäpuhelimen jolla soitan hätänumeroon ja itkien selostan että meidän metsä palaa. En muista jatkotapahtumia mutta lopputulos oli että metsä ei palanut poroksi, loppukuvassa siellä täällä näkyy pieniä savuavia pöpelikköjä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3273 : 27.03.2014 14:00:58 »

Mitähän tämä uni mahtaisi viestittää: Huomaan että metsä on tulessa (se on meidän oma metsä äitini kotipaikalla), sanon heti jollekkin toiselle henkilölle että pitää soittaa 112. Menen sisälle taloon mutta en löydä mistään puhelinta, etsin nimenomaan kännykkää mutta sitä ei löydy. Sitten löydän vanhanaikaisen pöytäpuhelimen jolla soitan hätänumeroon ja itkien selostan että meidän metsä palaa. En muista jatkotapahtumia mutta lopputulos oli että metsä ei palanut poroksi, loppukuvassa siellä täällä näkyy pieniä savuavia pöpelikköjä.

Metsä edustaa turvaa, (vanhaa) tietoa ja voimavarantoja. Elämäsi on tulossa uudistumisen aikaan. Silloin pitää 'polttaa' -turhat- menneet, jotta voi jatkaa. Nyt tuli (= puhdistus) ei tee tehtäväänsä loppuun, koska et ollut unessa valmis uudistumaan. Suru olisi ollut liian kuluttava juuri nyt sinun kokea.
Älä siis pelkää, kun seuraavan kerran  pitää soittaa 112 = 4 = 13 = 22 tulee eteen, sillä uni oli tarjoamassa sinulle uutta ja kestävää, vaikeisiin vaiheisiin valmistavaa muutosta.

Sinullekin sanon:

Elämä kantaa, kunhan uskot että se niin tekee!
« Viimeksi muokattu: 03.04.2014 13:50:29 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3274 : 27.03.2014 20:04:48 »

Kiitos paljon! Muutosta ja uudistumista tässä tosiaan on tapahtumassa..
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3275 : 01.04.2014 17:28:06 »

Yksi viimeyön unista jäi mietityttämään..

Minä sekä joku mies olimme pöydän vieressä. Mielestäni emme istuneet. Minulla oli vasemmassa nimettömässä hopeinen sormus (olen oikeasti sinkku), jossa oli joku "laatta" ja mielestäni siinä kohokuviona joku kukka. Mies sanoi kovasti ihmetellen, että: "sinullahan on sormus", johon minä ihan tyynesti totesin: "niin on vielä vähän aikaa".
Miehellä ei ollut sormusta, mutta tässä kohtaa hän otti jostain esiin sormuksen, joka selkeästi oli hänen omansa. Se oli hyvin leveä kultainen sileä sormus. Hän laittoi sen sormeensa, mutta hetken päästä otti pois ja laittoi jätesäkkiin tai johonkin sellaiseen.

Mitäköhän voisi tarkoittaa?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3276 : 03.04.2014 13:54:47 »

Luuu! Anteeksi viipyvä vastaus. Nytkin kirjoitan vain 'otsikon' siihen.

Poljet karkuun selviytymisen voimaa. Ei kovin järkevää. Kertoo itsenäisyyden tarpeestasi, jotta voit johtaa elämääsi omaan mieleiseen suuntaan. Otapa ja näe uni, jossa otat kissan syliisi ja kannat kotiisi.

Mikä sinua itsenäisesti selviytymisessä pelottaa? Vastaa vain itsellesi, koska en ota yksityisviestejä vastaan lainkaan.
« Viimeksi muokattu: 03.04.2014 13:58:01 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3277 : 03.04.2014 13:57:22 »

Hei kaikki, jotka odottavat tulkintoja:
Elämässäni on kiireinen jakso, joten palaan vain silloin tällöin vilkaisemaan kysymyksiä. Silloinkin kirjoitan vain ne, mitkä nopeasti aukeavat. joihinkin vastaan vain osittain. Mutta: kun tämä kiirus helpottaa, alan taas vastailla ehkä joka toinen viikko.

Mukavaa kevättä ja voimia jokaiselle.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2014 15:26:02 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #3278 : 04.04.2014 21:18:07 »

1. Olin jossain oudossa kaupungissa ja koiperhonen söi sen kaupungin 2 kertaa  laugh
2. Mut kidnapattiin Venäjälle josta menin Rossoon jossa kaikki puhu karjalan murretta ja siellä leikkipaikassa ahtauduin jättimäiseen banaaniin
3.Kuolin ja muutun nokia lumiaks laugh  Cheesy Cheesy Cheesy
4. Menin ja otin jonku pojan Rosson ruuat.
5. Robotit lens ja tappeli
Näitähän riittää....
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3279 : 04.04.2014 22:32:20 »

viime yönä näin unta että oli setä vainaan ja elossa olevan tädin vanhassa kodissa.nykyään siellä asui entine luokkakaveri.siellä oli myös tädin ja sedän tytär.ja minä kysyin ett muistatko tätä paikkaa?eeenn...  oon vissii ollu niin pieni etten muista.

olin äimänä koska minäkin muistin sieltä asioita ja serkkuni oli kuitenkin asunut sielä(muistaakseni)ihan "isoksi" asti.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3280 : 08.04.2014 16:00:21 »

 Huh

Näin viime yönä painajaismaisen unen. Olin entisen ystäväni (välimme ovat menneet poikki) ajaman pakettiauton kyydissä takaosassa, ajaminen sinänsä sujui hyvin ja auto oli kunnossa. Sitten entinen ystäväni muuttui nykyiseksi ystäväkseni ja edelleen ajettiin. Oli pimeä ilta tai yö. Tulimme joen rantaan ja ystäväni ajoi jokeen, auton etuosa alkoi vajota veteen. Pääsin itse hyppäämään auton takaovista ulos ja olin rannalla ja otin auton reisieni ja käsieni väliin ja yritin vääntää autoa ylös joesta. Samalla huusin apua. Auton etuosa nousi ylös ja näin ystäväni olevan elossa ja pyrkivän ovesta ulos. Sitten heräsin siihen, että huusin apua ääneen.

Osaisiko joku tulkita? Kiitos jo etukäteen.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Indium
Vieras
« Vastaus #3281 : 09.04.2014 10:23:59 »

Sain työpaikan värjäämöstä ja työt alkoivat heti. Värjäämö oli tosi rähjäinen ja täynnä kaikenlaista metalliromua, ja siellä oli työssä tosi nuorta, max 20-vuotiasta porukkaa. Murehdin sitä että päälläni olivat lempihousuni, jotka unessa olivat harmaat leveälahkeiset farkut joissa oli punaisia, sinisiä ja vihreitä palloja.  crazy2
Etsin kumminkin esiliinan ja siniset kumihanskat, ja silloin törmäsin paikan johtajaan, n. 30-vuotiaaseen naiseen. Hän sanoi että työni on tuurata häntä aamupäivisin, ja työaikamme menisivät 5 minuuttia päällekkäin. Häntä tuuratessani hommani olisi putsata metalliromua nurkista ja katsoa, että nuoret työntekijät eivät koko ajan varasta kaikkea mikä irti lähtee.
Aloin sitten siivota metalliromukasoja ja sain yhden siivottua, ja alta paljastui sänky. Sitten istutin keltaisia ja violetteja kukkia paikan ulkopuolelle. Aikani siivottuani katselin ympärilleni, ja hetken oli tosi outo olo, kunnes tunnistin että katselinkin lapsuudenkotiani - paitsi että se oli erittäin valoisa ja täydellisessä kunnossa. Ja värjäämötoiminta jatkui siellä olkkarissa täyttä häkää.

Sitten ostin marketista kämmenen kokoisen elefantin, ja se katseli apaattisena vierestä kun annoin kasvihuoneessa kurkun taimiriveille ihmisten nimiä. Vein elefantin lapsuudenkotiini, parisängylle, ja se melkein kuoli nälkään, kunnes tajusin syöttää sille mätänevää jauhelihaa. Syödessään sitä se ulosti sängylle ja sitten nukahti. Näytin äidilleni että elefantti söi itsensä ihan pulleaksi, ja yhtäkkiä se kasvoi oikean norsunpoikasen kokoiseksi. Katsoin sen pikkuruisia silmiä ihmeissäni. Sitten juoksutin elefantin talosta ulos.

Olin talon vieressä, elefantti nyt reppuselässäni, oikealla kädelläni talutin sysimustaa ponia jonka kaulan ympäri meni hopeinen ketju kolme kertaa. Mietin, että jos sidon elefantin kiinni puutarhan suurimpaan puuhun, se voi vetää puun nurin. Ja jos rakennan sille aitauksen, pillastuessaan se kaataa kyllä aidan. Sitten heräsin.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3282 : 10.04.2014 15:20:59 »

Keltaisesta ja violetista tulee mieleen suruvärit. Minuun se yhdistelmä vetoaa, onkohan jollekin surutyölle aihetta. Itse unessani olin menossa synnyttämään. Tosielämä onkin aikamoista luomisen tuskaa täynnä.

Keltainen kertoo itsetunnosta, violetti erakon roolista. Synnytys taas uusista tuulista elämässä. Älä tee tekemällä, anna asioitten tulla 'ovelle' ja valitse niistä mieleiset. Pärjäämistä riittää.

Surutyönä ainoastaan tarve surra pois riippuvuus toisista, mikäli sitä on jossain elämäsi vaiheessa ollut. Nyt kun elät vahvaa kautta, tulee takuusti elämääsi pyrkimään monen moni hyväksikäyttäjä. Työstä ja sure ne pois. He ovat niitä, jotka eivät usko itseensä ja leikkivät sankaritarinoilla. Eivät koskaan opi itsenäisiksi, ellei heitä ulkoisteta vahvojen ihmisten elämistä.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2014 16:32:07 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3283 : 10.04.2014 15:24:01 »

Huh

Näin viime yönä painajaismaisen unen. Olin entisen ystäväni (välimme ovat menneet poikki) ajaman pakettiauton kyydissä takaosassa, ajaminen sinänsä sujui hyvin ja auto oli kunnossa. Sitten entinen ystäväni muuttui nykyiseksi ystäväkseni ja edelleen ajettiin. Oli pimeä ilta tai yö. Tulimme joen rantaan ja ystäväni ajoi jokeen, auton etuosa alkoi vajota veteen. Pääsin itse hyppäämään auton takaovista ulos ja olin rannalla ja otin auton reisieni ja käsieni väliin ja yritin vääntää autoa ylös joesta. Samalla huusin apua. Auton etuosa nousi ylös ja näin ystäväni olevan elossa ja pyrkivän ovesta ulos. Sitten heräsin siihen, että huusin apua ääneen.

Osaisiko joku tulkita? Kiitos jo etukäteen.

Lemmikki

Uni kuvaa alitajuntasi asioitten tuomista päivänvaloon. Itse sitä teet. Elämäsi etenee paremmin kuin uskotkaan. Joki symboloi uusiin kuvioihin 'kellumista'. Et tarvitse siihen autoa, mutta onnettomuus kertoo ihmisistä, jotka sinun hyvä jättää alitajuntasi ulkopuolelle. Älä roiku heissä, äläkä anna heidän roikkua. Saturnuksellako joku vaikea kuvio kartallasi tällä hetkellä?
« Viimeksi muokattu: 17.04.2014 16:31:21 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3284 : 13.04.2014 13:24:20 »

Sain tietää olevani menossa venäläisiin hautajaisiin neljän muun naisen kanssa. Meillä oli kaikilla vanhanaikaiset vaatteet, koristeelliset hartiahuivit ja jonkinlainen huivimainen päähine. Kirkko oli tupaten täynnä ja meidän paikkamme oli aika edessä. Huomasin paikalla olevan yllättävän paljon lapsia. Hieman ennen seremonian alkua äitini ilmestyi paikalle, joten tiivistimme jotta hänkin mahtuu istumaan.

Seuraavaksi sainkin huomata että näissä hautajaisissa ei ollut juuri mitään yhteistä muihin hautajaisiin.. Vainajia oli useita ja heidän muistamisensa alkoi etummaisten penkkiläisten noustessa ylös, niin että penkkien alla ollut arkku saatiin auki. Kustakin joukkiosta kaksi lauloi arkun avaamisen ajan. Tajusin myös meidän istuneen koko ajan vainajamme päällä. Tässä vaiheessa joku etummaisten omaisten joukosta joutui menemään arkkuun makaamaan vainajan kanssa ja odotin tätä pelolla, sillä en edes tiennyt kenen hautajaisissa olin saatika että joutuisin laulamaan kaikkien edessä ja vielä kielellä jota en osannut. Useat arkut avattiin ja joku läheinen meni arkkuun makaamaan, jonka jälkeen vainaja nousi seisomaan ja juhlallisuus saattoi jatkua muilla menoilla.

Meidän arkussamme ei ollut ketään ja se oli muuttunut kahdeksi lappeellaan olevaksi kivipaadeksi. Pappi/shamaani (nainen) tuli luoksemme ja saimme tehtäväksi täyttää arkun, jotta vainaja pääsisi lepoon. Liityimme pitkän jonon hännille ja aloimme muiden mukana juosta ja laulaa. Reitin varrella oli muita ihmisiä, jotka hekin lauloivat ja ojensivat ohijuoksijoille sisäelimiä ja ruokaa, kuten makkaroita. Joku ojensi minulle pieniä luurangon osia ja sain kysyttyä edelläni olevalta kuinka kauan tätä vielä jatkuu. "Viikon, jotkut tekevät tätä vaikka kuukauden, jotta kaikki tarvittava on kasassa".

Pysähdyimme monen metrin korkuisen kehyksen eteen ja jokin kone tai voima alkoi kutoa kehyksen sisälle kuviota ikään kuin unisiepparin tekniikalla. Opin että tulos olisi erilainen jokaisen vainajan kohdalla ja tässä tapauksessa kuvio muodostui ympyräksi, jonka sisällä oli tulen loimua ja revontulia.

Jatkoimme juoksemista ja lähdimme takaisin kirkolle. Loppumatkan kirkolle lensimme ilmassa. Kirkossa ei ollutkaan enää seiniä, vaan se oli suuri aukea, jossa oli pitkät rivit penkkejä. Näin muita ryhmiä jatkamassa seremonioitaan ja mekin menimme kivipaasien luo ja laskimme keräämämme saaliit alas.

Tässä vaiheessa heräsin. Äitiäni en muista nähneeni unessa ollenkaan alun jälkeen.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: