Sivuja: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106580 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3255 : 06.03.2014 19:32:06 »

Ompas mulla ollut vilkas unimaailma taas  Smiley
Toissa yönä näin kun kuljin jonkun henkilön kanssa talvisessa erämaassa.
Ylitimme järveä jäätä pitkin kunnes tämä seuralaiseni huusi edellä että "älä tule! juokse rantaan!"
Jää rupesi halkeilemaan ja sieltä alta syöksähti iso valas joka meinasi syödä meidät suihinsa. Siihen heräsinkin. Mitähän tarkoittaa? Pinnan alla pulppuaa jotain? Hui.

Olen muuten huomannut, että jokaisessa unessani minulla on joku ihminen mukana.. Yleensä nuorehko mieshenkilö. En tunne tätä henkilöä, mutta en ole koskaan yksin unessani. Jos vaikka näin sanoisin  Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3256 : 10.03.2014 21:57:45 »

Näin viime yönä unta että molempien jalkojen jalkapöydissä kasvoi noin 1-2cm pituiset vihreävartiset kasvit joiden päässä oli sienen näköiset kukinnot!(yök) olin aivan kauhuissani mutta kaverini sanoi vain että leikkaa vaa pois kyl ne siitä lähtee!
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #3257 : 11.03.2014 21:41:06 »

Ompas mulla ollut vilkas unimaailma taas  Smiley
Toissa yönä näin kun kuljin jonkun henkilön kanssa talvisessa erämaassa.
Ylitimme järveä jäätä pitkin kunnes tämä seuralaiseni huusi edellä että "älä tule! juokse rantaan!"
Jää rupesi halkeilemaan ja sieltä alta syöksähti iso valas joka meinasi syödä meidät suihinsa. Siihen heräsinkin. Mitähän tarkoittaa? Pinnan alla pulppuaa jotain? Hui.

Olen muuten huomannut, että jokaisessa unessani minulla on joku ihminen mukana.. Yleensä nuorehko mieshenkilö. En tunne tätä henkilöä, mutta en ole koskaan yksin unessani. Jos vaikka näin sanoisin  Smiley

Jep, valas on melko iso eläin  Grin Ja kuvaa aika isoa, voimakasta alitajuista asiaa, tässä tapauksessa varmaankin jotain negatiivista ja pintaan noustessaan vaarallista. Jäällä kävelyyn liittyy myös paljon symboliikkaa, ehkä koitat pitää tunteitasi liikaa kurissa? Ja sitten kun jotain tulee pintaan niin saattaa kolahtaa pahastikin.

Ehkä tuo nuorimies on joku sielunystävä joka neuvoo sinua unitasolla.
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3258 : 12.03.2014 06:29:40 »

Olen siis tikittävä aikapommi  Grin jee  Cheesy

Näin viime yönä unta että molempien jalkojen jalkapöydissä kasvoi noin 1-2cm pituiset vihreävartiset kasvit joiden päässä oli sienen näköiset kukinnot!(yök) olin aivan kauhuissani mutta kaverini sanoi vain että leikkaa vaa pois kyl ne siitä lähtee!

Löysin muuten aikas hyvän unikirjan ja jos liveforever ei pistä pahakseen niin voisin kokeilla tulkita tuota untasi..  Smiley
Tuo voisi kuvata, että olisit ottamassa tärkeää askelta elämässäsi. Tulisi pitää molemmat jalat maassa, olla käytännöllinen ja järkevä. Hankalakin aikajakso tulossa, mutta kasvua kuitenkin on näkyvissä.
Tai sitten sinun tulisi kiinnittää huomiota elämäntapoihisi   Grin
tallennettu
hoodin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3259 : 13.03.2014 21:41:51 »

Ja uutta pukkaa. Oon nyt alkanut jostain syystä muistamaan uniani, joskus niitä näkee enemmän joskus vähemmän. Nyt kuitenkin itselle niiden tulkitseminen on vaikeaa, johtuuko siitä että ne ovat osa itseä?
Itseä kun ei osaa ikinä auttaa.

Tänä aamuna heräsin tälläiseen ihmetykseen(on kirjoitettu ylös aaamupöpperössä joten anteeksi hirveä oikeinkirjoitus):
"olin kävelemässä jossain kun minun ympärillä alkoi pyöriä 2 tyyppiä, joita en tuntennut, pyörivät rinkiä pyörillä ympäri minua. Toisella oli minun pyörä joten kaadoin hänet ja aloin juosta jonnekkin sen jälkeen, tyypit tulivat perään tai mukaan. Juoksumatkan aikana kuitenkin jotenkin huomasin, että emme olleet riidoissa tai mitään. Tulimme taloon (oli päivä selvästi) ja siellä huoneeseen jota en tuntenut, siellä oli sänkyjä ja ikkuna, muttei muuta. Istuimme sängynlaidalle (kaikki 2 muutakin) ja odotimme jotain merkkiä jonkun tai jonkin asian häviämisestä (tai kuolemasta en oikein tiedä). Katsoin sängyn alle (kaikkien 3), kaikkien alla oli pölyä, mutt eräs yksityiskohta muistuu jokaisesta sängyn alasta, lonkerotölkit. Sitten tuijotimme ikkunasta pihalle, mihin oli riveihin järjestetty asioita (en muista oikein mitä, yhdessäkin oli muka joku symboli palomiehille), aivan kuin symbolit merkitsisivät asioita tai ihmisiä, sielläkin oli jossain rivillä tölkki, nyt kun ajattelen niin se oli kuin asioiden hautausmaa, jossain oli sellainen...poliisin varoitusteippi mikä ympäröidään rikosaluetta jne...näillä  ei tuntunut olevan kuitenkaan merkitystä, kuin se yksi rivi mihin ei ollut vielä ilmestynyt mitään, mutta tuota symbolia tai asiaa etsimme. Sitten alkaa kummallisin ja groteskein osia, lähdin huoneesta vessaan ja kun olin sulkemassa vessan ovea tuli tyyppi huoneesta josta lähdin vaikka ei ollut siellä huoneessa mutta tuli sieltä...hän oli ala-aste luokalta tuttu, hän oli 5llä kun minä 6lla. Uni oli harvinaisen yksityiskohtainen ja selkeä, hän näytti aivan täysin siltä kuin muistan hänet ala-asteelta. Kuitenkin tämä tyyppi alkoi hyökätä kimppuuni partaterällä, sain estettyä hänet jaa huusin apua(huoneesta tulivat nyt ne 2 muuta), hän yritti  viiltää minua mutta onnistumatta, sen vain muistan, että tapahtumien aikana hän työnsi itseensä 2 partaterää kun epäonnistui hyökkäyksessään, toisen otsaan ja toisen käsivarteensa. Verta ei hirveästi ollut mutta kuitenkin. Ai ja se asia tuli mieleen, että tämä tyyppi joka hyökkäsi minua kohtaan unessa teki itsemurhan jo vuosia sitten enkä ollut hänen tuttavansa tai mitään muutenkaan, tiesin hänet vain ala-asteelta."

Mielenkiinnolla odotan mitä te tulkitsette tämän oikein tarkoittavan ??

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3260 : 14.03.2014 13:33:39 »

Hoodin!

Alitajunnan puhdistumista / puhdistamista. Omaehtoista menneen läpikäyntiä. Suurta painoa en merkityksille laita. Alitajunnan toimivuuden kannalta unessa tärkeä viesti nuo lonkerotölkit. Alkoholipitoisena unia nähdessään ei kannata niitä lainkaan tulkita. Ei selviä kirjoituksestasi vaikuttaako alkoholi mitenkään elämässäsi.

Minuutesi taistelee eri näkemyksien kesken, mitä lähtisit työstämään enemmän. Piiloja kuitenkin läpi käydään eikä mitään ihmeellistä niistä ilmene.

Itsemurhan tehneellä kuitenkin tuntuu olevan sinun kauttasi mahdollisuus viestiä asioitaan, joten älä pelkää niitä. Hän vain tahtoo rauhan itselleen, jatkaakseen kulkuaan astraalimaailmassa ja joskus palatakseen onnistuvampana elämään kokonaisen elämän.
Suurta luottamusta siis tarjolla sinulle. Olet herkkä ja kykenet tähän.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3261 : 14.03.2014 13:38:25 »

Luuu!

Eri puolet sinussa keskustelevat keskenään, ikäänkuin hakien sopua ja yteistyön voimaa. Kun toinen puoli suojaa, toimii toinen ja päinvastoin.

Valas tuo alitajunnastasi todella merkittävää pintaan.  Tunnistat tuon ikivahvan oivalluksen, kun sen päivätajunnassa toteat. Odota sitä ja sitten päättäväisesti toteuta elämässäsi. Valashan on musta tai tummanharmaa (yleensä). Se on siis imenyt itseensä paljon tietoa ja osaamista. Nyt kaikki tämä ilmentyi unessa ja pian myös tosielämässä.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2014 13:08:07 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
hoodin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3262 : 14.03.2014 22:14:48 »



Kiitos touhula Smiley

Itse mietin tänään kovasti tuota unta ja tulin johtopäätökseen: nuo 2 muuta tyyppiä taitavat olla minä. Koska 1 oli pienempi kuin muut, ja minä kokijana keskikokoinen ja 3 isoin ja ns. komein.... Kai se 1 oli joku joka olin, kokijana olen nyt jotain ja 3 on tavoite tai jotain...Koska en kuitenkaan unessa kokenut heitä vieraiksi, vaikka en tunnistanutkaan. Sängyt ja niiden alusta meinaa varmaan niitä elämiä joita olen elänyt, vanhoja ja uusia. Merkitysten hautausmaa kai vain kuvastaa sitä, että etsin jotain.

Ja omaa alitajuntaa täytyy kyllä ihmetellä. Tuo itsemurhan tehnyt "ei edes tuttava" sillä en tuntenut häntä, on kyllä ovela veto. Ajattelen sitä hyökkäystä siltä kantilta, että olen laiminlyönyt itseni henkisesti ja fyysisesti(ne partaterät otsassa ja käsivarressa) ja että koska pystyin kuitenkin torjumaan hyökkäyksen, pystyn kai parempaa.... Muistan kyllä vielä, että kun huusin apua, niin ne 2 muuta tulivat myös sieltä huoneesta aluksi ennen kuin uni loppui, mutta kai se vaan todistaa, että se mikä olin ja tulen olemaan auttaa taistelemaan.

Joten en usko, että siinä hirveämmin on sen kummempaa henkistä asiaa mukana tai en ehkä ymmärtänyt mitä tarkoitat sillä ?
Toisaalta aika selvää nyt kun miettii Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3263 : 15.03.2014 16:00:15 »

3 kertoo numerologiassa tasapainon tarpeesta, ja jollei siihen tavoittele, alkaa miellyttää toisia, eikä siten enää ole oma todellinen itsensä.
Unessasi, kun teitä oli 3, tulkitsen, että sinusta on moneksi. Siksi katson tuon avunhakijan (=itsemurhan tehneen) hakevan kauttasi apua. Älä pelkää hänen vierailujaan unessa, vaan toivota hänelle rauhaa. Sitä kuvaa myös tuo 3.
Hän tunnisti sinussa tasapainoa jo eläessään, tasapainoa, jota häneltä itseltään puuttui. Sinulla on sitä yli oman tarpeen, joten sinuna antaisin ylimääräisen sisäisen rauhan ja tasapainon valua hänelle. Sillä kasvat henkisesti seuraavalle tasolle.

Mutta:
Olet vapaa toimimaan juuri kuten itse tunnet oikeaksi. Heitin vain vinkin, mitä eri asioita minulle nousi unesi vihjeistä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3264 : 15.03.2014 22:59:02 »

Mielenkiintoista t.touhula. Kiitos tästä  Smiley
Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä eteen tulee  Tongue

Valas ei ollut musta eikä tumman harmaa.. Harmaa kylläkin, mutta hyvin vaalean harmaa. Vaalean harmaata en löytänyt unikirjastani, mutta harmaa yleensäkkin ei sen mukaan kovin hyvältä näytä  Cheesy
Jos saan kysyä niin, kuinka tulkitset unia t.touhula?
tallennettu
diamond70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3265 : 17.03.2014 00:30:22 »

Näin unta, minulla uudet kauniit valkoiset kesäkengät. Ne varastettiin minulta, enkä enää löytänyt niitä. Huh?
tallennettu
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #3266 : 17.03.2014 11:22:06 »

Minäkin näin kengistä unta coolsmiley
Uni meni näin: Olin lapsuudenkotini rappusilla.Oli kesä, mutta maa märkä ja talon seinivieressä meni pieni oja johon vesi oli jäänyt seisomaan. Keskimmäinen poikani tuli sisältä (unessa n. 6-7v, nyt 24v.) kengät kädessään ja meni sukkasillaan ojan viereen aikeena laittaa kengät vasta siellä jalkaan. Kengät putosi kuitenkin siihen veteen, jolloin otin ne käteeni ja sanoin pojalle, että kengät kastuivat ettei niitä voi lattaa jalkaan. Poika kävi rappusilta laittamassa minun kumikengät jalkaansa jotka olivat toosiii isot hänelle ja mennä laahasi niiden kanssa sinne ojaan leikkimään. Minä pitelin niitä kastuneita kenkiä kädessäni ja kysyin pojalta "eikö nämä kengät ole pienet sinulle" johon poika vastasi "ne pienenty kun isä korjasi niitä" Kenkiä oli paikattu ompelemalla Undecided Minun ajatukseni oli, että heti huomenna käyn ostamassa hänelle uudet kengät. Siihen heräsin.
Jäin miettimään tätä unta sillä näin selkeästi en ole ennen nähnyt kengistä unta :Smiley
Osoittaako tämä jotenkin minun alitajunnasta tulevaa kokemusta omasta itsestäni tuon ikäisenä (6-7v), kun olin lapsuudenkotini rappusilla vai mitä?


Kerron vielä toisen unen joka kanssa on jäänyt ajatuksiin mitä se merkitsee. :Smiley

Se meni näin: Mielikuva on, että asunnossani oli ainakin ex- miesystäväni ja voi olla että oli muitakin, en kuitenkaan muista sitä tarkkaan.
Tulin makuuhuoneesta ja huomasin, että eteisestä oli varastettu vaatenaulakko!! Oli vain tyhjä seinä......vaatteetkin siitä naulakosta oli viety Embarrassed Jäin katselemaan sitä ihmeissäni ja loin ex:ään katseen hieman sellainen ajatus mielessä,"sinäkö sen varastit"
Siihen heräsi.

Olisin tosi kiitollinen jos joku osais edes jotain kommenteja antaa näistä unista.  smitten
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3267 : 18.03.2014 19:51:13 »

Sähköisku kuin salama ...

Unessani istuin tietokoneen ääressä. Ykskaks arvaamatta sinkosi särmikäs sähkövana samalla seinustalla olevasta televisiosta muutaman metrin matkan läppäriin, ja samantien siitä minuun, rintakehäni kohdalle. Tämä aiheutti jonkinmoista ahdistusta, ja unessa työnsin käsilläni läppärin pöytineen kauemmaksi itsestäni. Helpotti.

Kokemusta voisi verrata sähköiskuun, sähkövana oli tosi nopea liikkeissään, väriltään keltainen, särisevä, ja unessa näin sen reitin televisiosta rintakehälleni, läppärin kautta,, kävi tosi nopeasti.

Mitä mahtanee kertoa ...  Shocked
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3268 : 20.03.2014 13:03:19 »

Näin unta, minulla uudet kauniit valkoiset kesäkengät. Ne varastettiin minulta, enkä enää löytänyt niitä. Huh?

Omaehtoinen astelu vähäksi aikaa 'pannassa'. Mutta älä sure. Kesä kertoo, koska taas voit pukea henkisen valkoiset kengät ja päättää itse, minne menet ja mitä teet.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3269 : 20.03.2014 13:07:35 »

Mielenkiintoista t.touhula. Kiitos tästä  Smiley
Jään mielenkiinnolla odottamaan mitä eteen tulee  Tongue

Valas ei ollut musta eikä tumman harmaa.. Harmaa kylläkin, mutta hyvin vaalean harmaa. Vaalean harmaata en löytänyt unikirjastani, mutta harmaa yleensäkkin ei sen mukaan kovin hyvältä näytä  Cheesy
Jos saan kysyä niin, kuinka tulkitset unia t.touhula?

Intuitio on toimivin ohjaus minulle tulkita unia. Jokainen uni on kuitenkin 'astiansa' makuinen, eli näkijän persoona ja elämäntilanne vaikuttavat.

Harmaa kertoo toimivasta arjesta, joten älä sure luotettavan värisen valaan toimista unessasi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 216 217 [218] 219 220 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: