Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106590 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2910 : 14.02.2013 11:57:21 »

Olin unessa kaupassa ostamassa alkoholia ja mulla oli paljon rahaa  Grin
Sitten selitin siinä ystäväpariskynnalle ja exälleni jonka kanssa unessa seurustelin  smitten että pitää nyt nämä lompakot ja paperit järjestää että selviää kuinka paljon sitä rahaa onkaan...

Mitä ihmettä  Huh
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2911 : 14.02.2013 12:13:34 »

seurustelin eksäni kanssa taas.. oltiin meillä kotona ja vissiin muuttohommissa, eli oltiin taas yhteinen asunto hommattu. siskon mies oli sitten vissiin muuttoapuna meille ja hän viestitteli jotain tämän eksäni kanssa, silloin oli samaan aikaan jokin muukin juttu siinä mikä olis pitänyt hoitaa, mutta sanoin eksälle että sanoo siskon miehelle että ensin hoidetaan tuo muuttohomma alta pois.
sitten se asia oli vissiin selvä ja kysyin että mitä hän oikein laittoi tälle siskoni miehelle, nooh, minun mielestä ne viestit kuulostivat ärsyttävältä mielistelyltä ja menin siinä sitten ulos rauhottumaan.. (yks syy miks tuo eksä on eksä. D:) soitin tälle siskoni miehelle ja hän kyseli että mikä mulla on hätänä.. sanoin siinä sitten että mua ärsyttää kun se eksä mielistelee koko ajan kaikkia, että pitäis pystyä sanomaan suoraan asiat. siskon mies sitten sanoi että "nojoo, no, jätkä on muuttanut suoraan kotoa sun luo, niin ehkä se on sillain ymmärrettävääkin..." jotain siis itsenäistymiseen viitaten. Cheesy
no sitten tämä eksä vissiin salakuunteli sen puhelun ja oli ihan möksmöks kun tulin takaisin sisälle.

Sitten se uni loppui. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indium
Vieras
« Vastaus #2912 : 14.02.2013 12:19:14 »

Jaaa *Miia* että viinaostoksilla sitä on käyty...  Grin no onko viinan ostaminen nyt sitten toive siitä että tulee olemaan kivaa, vai tieto siitä että sekaisin olo ja kontrollin menetys on tosiasia, jos ei heti niin kohta? Omat humalajuomis-unet liittyvät jälkimmäiseen, aikakausiin, jolloin tunnen että en ole skarppina ja asiat lirvahtelevat ohi ilman hallintaani.
Kumminkin omalla rahallasi olet viinaa ostamassa, viitannee omaan vastuuseesi tilanteesta.

Lompakot ja paperit pitää järjestää että tietää paljonko on rahaa viinaan. Hmmmmmöö. Välien selvittely eksäsi ja itsesikin kanssa olisi ehkä paikallaan, oisko niin?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2913 : 14.02.2013 12:30:35 »

Hömh, näin nyt taas toissayönä ite unen jota en ihan ehkä hoksaa, että jos jollakin nousis mieleen jotain...  angel

Eli unessa mulla oli täitä. Ne asui mun oikealla korvanlehdellä, olivat munineet siihen ihan korvan ulkoreunalle, tosi näkyville, valkeita munia. Huomasin ne kun katsoin peiliin. Rapsuttelin niitä sormella irti, ja alta paljastui aikuisia yksilöitä jotka pitivät kynsillään kiinni lujasti. Ne olivat mustia koppakuoriaisia, ja tosi paljon isompia kuin oikea täi - pikemminkin pienen sukeltajakuoriaisen kokoisia, paitsi että vähän kulmikkaita.

Mietinpä siinä sitten että täähän kyllä selittää miksi mulla on päänahka kutissut etenkin niskassa, mutta seuraavaksi sitten mietin sitäkin että nythän pitää pestä pipot pesukoneessa! Etenkin eräs musta pipo jota poikakaverini (hassusti virnistävä naamansa vilahti mielessä) on minulta lainannut. Vähän huolestutti että saanko kaikki täit pois ja onko ne levinneet jo toisten päihin.
Kyseinen pipo on olemassa, tosin itse asiassa se on poikakaverini oma eikä minun, ja minä en ole kertaakaan sitä lainannut. Kyseinen mieleenjäävä virnistyskin ko. pipo päässä tapahtui joskus aikapäiviä sitten.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2914 : 14.02.2013 15:01:45 »

Jaah, no jokin kiusa tahi ongelma, ohimenevää laatua, kunpa sille tekee jotakin. Mikä oli suhtautumisesi pipojen pesuun? "Voi ei mikä homma!? " vai kenties; " Jes, ei kun pipoja pesemään, homma hoituu ja vaivasta pääsee!" Se kertoo siitä, miten suhtaudut tähän elämässäsi käsillä olevaan ongelmaan ja sen tuomiin haasteisiin.
Uskallan myöskin epäillä, että tämä sangen komea ja ihastuttavan puoleensavetävä miekkonen, jota kutsut poikakaveriksesi Wink on tämän sinua kutittavan ongelman ytimessä jollain lailla...
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2915 : 14.02.2013 15:57:40 »

Taisin mä siinä unessa maksaa exänkin juomat  Grin ne miehet siinä sitten himoitsi mun seteleitä  knuppel2 meillä oli hauskaa kuitenkin...
Ei mulla kyllä mitään himoa oo viinaan... Ehkä enemmän siihen exään  2funny
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2916 : 14.02.2013 22:23:15 »

Kiitos Hilda Cheesy

Joo siinä pesemisessä oli tärkeintä se oivalllus että tottavie se pitää tehdä, se oli paljon tärkeämpi juttu kuin itse pesusuoritus (joka ei muuten tuntunut raskaalta ollenkaan, sinne vaan koneeseen pipot kunhan kerkiää ja toivottavasti kerkiääkin ajoissa).  
Sekin nyt näin jälkikäteen miettiessä nousee tärkeäksi, että peiliin katsomisesta homma lähti aukeamaan. Hmmjoo.
Se että pikku syöpäläiset asui just korvanlehdellä... oho, ihan just nyt tuli mieleen se lastenlaulu jossa on perhonen korvanlehdellä.  Shocked
Tossa tais olla nyt jottain jota vetäydyn miettimään keskenäni  :Smiley


*Miia*, vai että ostat miehillekin juomat, no mimmostas hintaa sää nyt oikein maksat ja mistä? Kuinkas kovasti oikein olisit valmis maksamaan hyvistä hetkistä eksäsi kanssa?  Kiss  Wink Ja onko se homma tosiaan ihan hanskassa?
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2917 : 14.02.2013 22:27:34 »

Pimeitä unia  idiot2 2funny
Ei sitä aikaa toisen kanssa voi ostaa...
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2918 : 17.02.2013 18:37:58 »

Juu eipä voi ei, *Miia*. Tosin monesti silti kuulee esim. "antaisin mitä vaan jos voitais vielä..." tms.

Jännä homma muuten, että joskus unissa muistaa jonkin toisen unen saman tuntuisesti, kuin valveilla muistaa eilisen päivän. idiot2 Itellä tuli taas viime yönä sellanen, unessa pelkäsin että jään kiinni asiasta minkä olin tehnyt eräässä toisessa unessa jokin aika sitten.
tallennettu
sielunsiskonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #2919 : 20.02.2013 14:41:41 »

Täällä yksi, joka näkee ja muistaa hyvinkin yksityiskohtaisesti uniaan. Yleensä uneni ovat melko hailakasti väritettyjä, sää tahtoo olla puolipilvinen. Vesi ja eläimet, tutut ihmiset, erilaiset sanonnat, voimakkaat tunteet...sekä vielä heräämisen jälkeen jatkuvat uneen liittyvät tunnetilat tuntuu olevan tyypillisiä asioita omille unille. Silmiin katsominen unissani on erittäin harvinaista; ihmisistä olen unessa katsonut ainoastaan syntymättömän lapseni silmiin ja silmistä vasta tunnistanut lapsen omakseni, sillä hänellä oli minun silmäni(tästä seurasi valtava rakkauden tunne Smiley ) Myös totaaliset painajaisunet ovat harvinaisia; niitä on elämäni aikana ehtinyt olla vain kolme. Ensimmäisessä juuri silloin armeijassa ollut ensirakkauteni jäi tankin alle ollessaan siviilissä, heräsin tästä painajaisesta omaan huutooni, kun olin huutanut kovaan ääneen tämän henkilön nimen ja itkin vuolaasti. Tuohon aikaan koin myös elämäni ensimmäisen unihalvauksen; tuntui kuin keho ja "henki" ei olisi olleet aivan synkassa..henki yritti nousta sängystä normaaliin tapaan, mutta keho ei liikahtanutkaan muutamaan sekuntiin, oli säikäyttävä kokemus nuorelle ihmiselle silloin ja ensimmäinen ajatus tosiaankin oli että "mä oon halvaantunu". Toisessa painajaisessa isäni ampui minua päähän, kuolin, valtava menetyksen tunne itsellä jälkeenpäin muuta perhettä ja ylipäätään elämää kohtaan. Kolmannessa peruutin vahingossa äitini päälle auton kanssa, ei hänelle käynyt kuinkaan unessa..mutta minä olin musertunut, kun en huomannut asiaa ollenkaan.

Tässä nyt vähän tällaista taustatietoilua Smiley

...viimeyönä näin unta miesystävästäni (tai no tämä on liian vähättelevä kuvaus hänen ja minun väleistä, kun sielunveljeys/sisaruus on antanut itsestään meidän kohdalla monen monta merkkiä..mm.telepatian muodossa)..olimme kerrostaloasunnossa käymässä, siellä oli kolme neuvolan naista jotka opastivat meitä n.3kk vanhan vauvan hoidossa, mies piti vauvaa kainalossa ja antoi vauvalle tuttipullosta maitoa ja minä olin siinä vieressä myös sängyllä maate. Ohjeet koskivat juuri tuttipulloruokintaa ja mies totesi naisille, että niinhän minä tässä juuri teinkin. Olin ylpeä miehestä tässä kohtaa ja silittelin vauvan poskea, miehen kättä ja katsoin rakastani, olin myös samalla helpottunut, ihan kuin se tilaisuus olisi ollut jokin testi vanhemmuudesta nimenomaan meidän kahden kohdalla, testasivat osaako mies hoitaa lasta samanlaisella rakkaudella, vaistolla ja prioriteetillä kuin minä vaikka kyseinen lapsi ei edes ollutkaan meidän oma, se oli vain koetta varten lainattu jostain. Tässä samaisessa unessa kuljimme sitten vanhempieni unimaatilan poikki joka oli melkoisen pimeä paikka sisältä, aitauksissa sekä joissakin nurkissa oli lehmiä ja vasikoita...osa niistä oli puolikuolleita, henkihieverissä ja osin nyljettyjä..tunsin suurta empatiaa näitä lehmiä kohtaan, olisin halunnut auttaa niitä kuolemaan kokonaan, mutta piti mennä miehen perässä johonkin. Sitten yksi vasikka tuli aitojen välistä minun luokse ja silitin sitä, tämä yksilö oli aivan hyvässä kunnossa. Taas minut valtasi helpotus, kun huomasin että oli siellä myös kunnossa olevia ja kiire loppui hyvällä tavalla siihen vaikka mies olikin jo mennyt. Jotenkin jo tässä unessa erästä lehmää silmiin katsoessani uni tuntui liittyvän äitiyteen ja lapsen menetyksestä aiheutuvaan tuskaan..lehmän silmistä ikäänkuin näkyi, ettei sillä ole mitään syytä elää kun vasikkakin on menehtynyt.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2920 : 20.02.2013 14:57:58 »

Tervetuloa vaan sielunsiskoselle.  Smiley Hienon unenkin kirjoitit, aina mukava lukea kun joku muistaa unensa yksityiskohtaisesti  Smiley

Itellä oli vaan ihan levoton uni. Ala-asteellani oli jotain yläasteeltakin tuttua porukkaa, siinä sitten sekaisessa luokkahuoneessa rivi tuoleja joilta ihmiset katselivat liitutaulun tilalla olleelle näyttämölle päin. Minulle ei kukaan ollut varannut paikkaa, ja ihmiset vaivautuivat kun tulin siihen, mutta istuin jonkun "Juhan" paikalle. Sen paikan ja näyttämön välissä oli sermi. Kuitenkin ensin kuikuilemalla sermin ohi ja sitten itse asiassa suoraan katsomalla sen läpi näki näyttämön, siellä esitettiin joulunäytelmiä ja jouluisia musikaaleja, ja kerrottiin kuinka hurjasti niiden näyttelijöille oli pitänyt maksaa. Näytelmät olivat toinen toistaan hassumpia ja epärealistisempia, lopulta ne olivat piirrettyjä ja pääosaan oli saatu itse Homer Simpson.
Keskittymistäni alkoi kuitenkin hirveästi häiritä lapsen ääni, joka kuului toisesta huoneesta selkäni takaa. Pieni poika hakkasi imurin päätä lattiaan ja itki ääneen, kuinka oli ostanut imurin ja siitä puuttui pala. Naisääni hoki "rauhoitu, rauhoitu" ja sanoi että imurin voisi palauttaa kauppaan. Poika sanoi että ei voi, koska hän on käyttänyt sitä.
Heräsin tosi hassussa mielentilassa, lihaksia krampissa yms.  idiot2
tallennettu
sielunsiskonen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #2921 : 20.02.2013 15:40:53 »

Olipas jännä yhteensattuma tuosta näyttömäunesta! Oikein kylmät väreet meni läpi...tästä on nyt aikaa, olisko ollu joulukuun puolella, kun näin unta että olin kahden pikkusiskoni kanssa juurikin menossa katsomaan jotain koulun joulunäytelmää, ihmisiä parveili ees taas ja etsiskeltiin paikkaa..siellä ei ollut muita pikkulapsia kuin tämä mun nuorin pikkusisko (meillä on 20v ikäero) ja kannoin häntä lanteilla  smitten Oltiin menossa katsomon kolmannelle riville keskelle, kun eteeni tuli nainen valittamaan että ei lapset saa olla täällä. Lähetin pikkusiskot varaamaan meille istumapaikat suojellakseni heitä naisen valitukselta, koska aihe koski heitä. Vein naisen sivulle ja ensin nätisti puhuin, että eihän he ole aiheuttaneet mitään häiriötä joten ei ole mitään perusteltua syytä heittää meitä pihalle. Ei auttanut. Sitten suutahdin ja tarrasin naista käsivarsista kiinni oikein leijonaemon raivolla ja kuiskasin napakasti että koska ollaan oltu nätisti, me myös jäädään tänne katsomaan näytös loppuun ja että tämä asia on loppuunkäsitelty  tickedoff Sitten nainen jätti meidät rauhaan ja minä katsoin loppuun asti kun hän käveli pois salista ja siinä seisoessani tein johtopäätöksen että nainen oli katkeroitunut epäonnistuneista parisuhteista ja siitä ettei hänellä ollut itsellään lapsia. Kauhea suojeluvietti iski päälle unessa(kin) Smiley
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2922 : 21.02.2013 00:26:51 »

Näin unta kiinnostuksen kohteesta/entisestä luokkakaverista/jostakin (: D miksi sitä ny kutsuis??). Siinä unessa tämä tyyppi oli facebookissa laittanut mulle jotain viestiä muutamaankin otteeseen, en vissiin ollut koneella sillä hetkellä... puhuin samaan aikaan kahden muunkin kanssa siellä ja tämä tyyppi oli keskimäisessä keskusteluikkunassa! : D tarkkaan muistan tämän kiintoisan asian...

mutta sellanen pointti ettei tämä Joku edes facebookkaa. :c
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2923 : 21.02.2013 17:24:11 »

näin viime yönä unta että oli kirkossa/seurakuntatalossa/jäähallissa.paikalla oli paljon ihmisiä.kiinnitin yhtäkkiä huomiota muutamaan oudolta käyttäytyvään tyyppiin.seuraavaks yhel niistä oli miekka kädessä ja se lähesty vihreäpipoista poikaa.yritin varoittaa mutta ei tullut ääntä.ja pää lähti pojalta. alkoi hirveä paniikki,ihmiset juoksivat ja huusivat.yksi miehistä lähestyi minua miekka ojossa mutta hän meni ohi.löysin piilon jostain varastosta vaatteiden seasta.toinen nainen tuli sinne minun kanssani.hän höpötti kokoajan.pyysin häntä monta kertaa olemaan hiljaa. sit on pieni katkos muistissa mutta jossain vaiheessa joku sanoi että tilanne ohi.aloin nauraa ja sanoin että ovatpa hyväuskoisia kun eivät tajunneet minun olevan mukana.mutta kuitenkin seuraavassa hetkessä juoksin miehiä taas karkuun ja piilouduin nyt jokun muun kanssa kerrossängyn alimman sängyn peiton alle.

sit heräsin ja aamulla harmitti kun en saannut tietää miten uni olisi päättynyt!
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2924 : 21.02.2013 18:59:28 »

Näin unta että vanha työkaverini käski mun painua v****un, koska olen häpäissyt ammattikuntamme  Shocked Olen siis oikeasti vaihtanut työpaikkaa ja alaa tässä alkuvuodesta. Sitten lähdin sieltä niin siellä oli menossa samassa rakennuksessa häät mutta paria ei voitu vihkiä koska he ei ollut saanut yhteyttä heidän jumalaan  Huh olivat tummaihoisia. Ja myös siinä samassa rakennuksessa tehtiin silikonirinta leikkauksia ja mulle esiteltiin niitä  2funny 2funny

Oli kyllä taas melkosta rallia...  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 193 194 [195] 196 197 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: