Sivuja: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106613 kertaa)
0 jäsentä ja 26 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #2835 : 16.12.2012 04:21:54 »

Minä olen jo kuukausitolkulla lämmittänyt saunan uunia unissani. Sauna vaihtelee, koskaan en ole nähnyt unta samasta saunasta kahdesti. Sauna on joka kerta erilainen, mutta minä tyttö vaan lämmitän uunia. Saunomaan asti en koskaan pääse.   Undecided Toinen toistuva aihe unissani on järvi. Milloin olen uimassa, milloin veneilemässä tai järven rannalla. Tämä uni on myös  toistunut jo pitkän aikaa.

Mitä nämä unet tarkoittavat? Jotain minulle ilmeisesti yritetään kertoa kun unet vaan toistuu ja toistuu... Shocked
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2836 : 16.12.2012 12:23:21 »

Kuuhelo: vesi yhdistetään monesti tunteisiin. Tosin paikallaan on myös miettiä, onko jokin järvi (ja/tai puusauna)  sinulle merkityksellinen jostain aiemmasta elämänvaiheesta, jonka teemoja tarvitsisi nyt käsitellä.

Toivotko unissa, että pääsisit saunomaan? Toistuva toteutumaton toive voi viitata tosielämän sellaiseen. Saunassa on perinteisesti puhdistauduttu ja jopa parannettu tauteja, synnytetty... Noita asioitako tahtoisit, "lämmittelet" niitä mutta jotain jää?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2837 : 16.12.2012 13:40:17 »

Yks isäntä naljaili mulle aikoinaan kun ei tulet meinannu paan alle syttyä, että ei taija rakkaus roihuta..

Onks niitä tulentekovirityksiä monellekin taholle?
Ehkä pitäs Vesta fokus keskittyä yhen ääreen ja antaa sille happea? angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2838 : 16.12.2012 14:50:08 »

Kuuhelo, mulla tuli tuosta vedestä mieleen, et haluaisitko jotakin vesimerkkiihmistä likelles.. :Smiley Cheesy

Heh, mulla tuli mieleen tuosta nikin..jutusta et jos ei saunan pesä meinannu syttyä..niin tietäs ettei rakkaus roihua.. Huh Shocked
No ei mullakaan meinannu täs kerran syttyä..ja ei kyllä rakkaus roihunnu silloin..en tiennyt roihuamisesta mittään ..
Mut aina uudet "puut" voi sytyttää..roihuamaan.. :Smiley   smitten smitten
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #2839 : 19.12.2012 15:36:16 »

Viime yönä olin kapusin vanhan talon yläkertaan, jossa minua vartoi vanha nainen. Huone oli täynnä kirjoja, joista suuri osa minulle tuttuja ja tärkeitä. Nainen antoi minulle kaksi minulle erityisesti varhaismurrosiässä tärkeää kirjaa. Hänellä oli myös noihin kirjoihin liittyviä (samaa sarja tmv) kirjoja toiset kaksi, joita pyysin, mutten saanut. Kohta olinkin jo matkalla alakertaan, muuttuneena pikkutytöksi. Solmin kengännauhojani (vanhanajan varsikengät), ja kuulin, kun kaksi (nuorempi ja vanhempi) miestä puhui minusta, ja siitä, ettei naisen pitäisi luovuttaa minulle perintöään.
Unen ajan tiesin, että nainen kuolisi pian.

Olen availlut tätä, luulisin, että vertausta siitä, miten mieleni on toiminut tiettyihin tulevaan liittyvien asioihin ollessa kyseessä- ja kokonaiskuvaa meneillä olevista asioista.
Herättyäni unenpöpperöisenä eka salamannopeasti aivoihin isketyt ajatus oli, että nainen oli oppaani (joka on mahdollisesti siirtymässä taka-alalle). Kiinnostavaa sikäli, että en ole ennen saanut kuvallista visiota mukanani kulkevista. Todennäköisen ajatusyhteyden kyllä.

12.12 jälkeisenä viikkona olen joka yö nähnyt vähintään yhden hyvin symbolisen unen  Huh
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2840 : 31.12.2012 17:20:59 »

Näin unta kuolleen mummuni kengistä. Löysin hänen kengät unessa, ne oli vaalean harmaat tukevan ja hyvän oloiset kengät. Pienet mutta aika leveät  :Smiley
Jäi mietityttämään tämä uni... Mitä mahtaa tarkoittaa?
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #2841 : 31.12.2012 18:28:08 »

Riippuu vähän millainen suhde sulla on ollut mummuusi...ja minkä ikäinen olet nyt jne...

Mutta mieleeni tuli, että haluaisit kenties olla samanlainen kuin hän on ollut, jos tuli lämmin olo niistä kengistä...ehkä jokin lämpöinen ominaisuus. Leveät ja harmaat kengät, oliko mummusi jotenkin maanläheinen ja käytännöllinen -tuli mieleen.
Kengät saattavat symbolisoida naiseuttakin. Tai sitten mietit millaisia polkuja mummusi on elämän varrella tallannut. Haluatko tallata samoja polkuja...

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.12.2012 18:33:17 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2842 : 31.12.2012 22:15:00 »

pari yötä sitten näin unen ja valveen rajamailla unta kesällä kuolleesta koirastani ja vuosia sitten kuolleesta koirastani.tunsin kesällä kuolleen selvästi vierelläni pehmeine turkkeineen ja vuosia sitten poistuneen kietonneen tassunsa ympärileni.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2843 : 01.01.2013 22:29:02 »

Unessa kuljin kävelyreitillä lähellä lapsuudenkotiani. Katsahdin pensaaseen, ja siellä oli rannekelloja vaikka kuinka paljon ripustettuina oksille! Innostuin, että täälläkö se minun kauan kateissa ollut kelloni on (oikeastikin olen hukannut kalliin rannekellon), mutta sitten tajusin, että kellot kuuluivat ihmisille, jotka kävelivät pitkää lenkkiä ympäri ja ympäri, ja mittasivat aikaa itse itselleen niillä kelloilla. Jotenkin hämmennyin ja käppäilin pois. idiot2

Sitten olin asunnossani, tuuletusräppänästä lensi sisään suuria jäätähtiä ja hytisin kylmästä. Ajattelin pois muuttoa, ja ihastelin haikeana, miten yksi seinä oli kokonaan sininen.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2844 : 05.01.2013 18:45:12 »

Muutama yö sitten näin unta, jossa suihkun viemäristä alkoi madella matoja ja muita nilviäisiä, sitä jatkui sitten vaikka kuinka pitkään ja seuraavaksi jokaisesta viemäristä alkoi valua niitä ällöttäviä otuksia. Kaikenmaailman ötököitä. Kun olin niitä aikani väistellyt ja pyrkinyt eteenpäin (en muista tarkalleen mitä olin tekemässä ja mihin menossa) Muistaakseni toisesta suunnasta tuli naarasleijona. Loppuja unesta en sitten enää muistakkaan, mutta jotenkin pakko noilla ökkömönkiäisillä jokin tarkoitus on olla, koska se on jäänyt vaivaamaan.  Undecided
tallennettu

..just go with the flow..
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2845 : 05.01.2013 19:47:51 »

Nämä mun asuntoihin liittyvät unet sai viime yönä aivan uudenlaisen piirteen, kun olin unessa erään minulle läheisen (miespuolisen henkilön) luona kylässä.. hän oli muuttanut uuteen asuntoon ja minä olin siellä ensimmäistä kertaa käymässä.. olin hyvin hämmentynyt, sillä vaikka asunto oli aiempaa isompi, se oli myös sisustettu kaikenlaisilla barokki- tai rokokoo- huonekaluilla ja sinne oli luotu erilaisia 'tiloja' istuimia ryhmitellen jne. .

Koko tila oli aiempaan todella erilainen ja kaikesta näki ettei hän itse ollut tuota sisustusta luonut.. ensi hetken ihastunut yllätys vaihtuikin nopeasti ahdistukseksi, kun tuntui että tila oli täynnä jotain mitä hän ei ollut.. ja hän käyttäytyikin jotenkin snobimmin.. halusin nopeasti lähteä pois, mistä hän ei kuitenkaan  pitänyt.. uni päättyi siihen että olin menossa ovesta ulos..
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2846 : 05.01.2013 23:20:55 »

Emelia
Oisko siinä barokin viestissä  tr merkurius juno kauris  aspect_opp sun  kuu uni ja koti,
ja t-ristin kärellä  uranus  vaaka
ja eiku huisin nevadaan yllätyksen jälkeen.
Toisesta paljastuu joku "johtava" ominaisuus, jota et hyväksy, johon et halua "sitoutua", et olekaan samoilla linjoilla?
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2847 : 05.01.2013 23:43:12 »

No joo.. se vois olla pahin pelko ainakin.. mitään uutta ei ole kuulunut tai ilmestynyt, paljastunut, tosin ei olla nähty tai kuultukaan hänen kanssaan.. *huoh*
tallennettu

Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #2848 : 05.01.2013 23:47:14 »

Nefarian: Usein nuo ötökät ja muut nilvijäiset jotka unissa mönkivät häiriköimään voivat kuvata ongelmia, stressinaiheuttajia, harmistuksia ja pieniä arkipäiväisiäkin kiukunaiheita tai ikävyyksiä. Tuntuuko sinusta kenties että näitä ongelmia ja vaivoja "tulee joka tuutista"? No mutta, hyvä uutinen on se naarasleijona! Siinäpä sinulla on vastassa mahtava tuki ja turva. naarasleijonan voima on käytössäsi ei hätiä mitiä  smitten
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2849 : 06.01.2013 00:22:25 »

Tää on mun pojan uni.
Ok, aika selkeä, ja itsekin mielestäni osaan tulkita, mutta olenkos sitten objektiivinen? Se on eri asia.

Eli minä ajan autoa jossain metsätiellä. Veljekset, isoveli ja tämä unennäkijä; istuvat takapenkillä, ja sitten minä vain yhtäkkiä katoan ratista, ja auto jatkaa kulkuaan ilman että kukaan ohjaa ja pojat istuvat ihmeissään kyydissä.

Hmm?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 188 189 [190] 191 192 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: