Sivuja: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106602 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1860 : 22.02.2011 14:36:30 »

Viimeyönä, tai oikeastaan tänä aamuna (yöllä en saanut nukutuksi tuntiakaan...) näin unta jossa olin siskoni ja veljeni kanssa jossain huvipuistossa joka oli karunoloisella saarella. Sää oli harmaa ja kaikkialla mutaa. Silmiini pisti ensimmäisenä kauhean suuri laite jossa oli sellainen kieppi Cheesy Ja olisin halunnut mennä sinne mutten saanut jostain syystä.

Menimme kuitenkin johonkin muuhun laitteeseen, jonne päästäkseen piti ylittää joku leveästä hihnasta tehty riippusilta mikä keikkui puolelta toiselle ja oli ihan mutainen. Sen vieressä oli kuitenkin kaide josta olisi voinut pitää kiinni, mutta poistuessa en uskaltanut kurottaa kättäni kaiteeseen ja melkein putosin siitä sillalta. Sisarukset oli jo menneet siitä sillan yli ihan normaalisti ilman mitään vaikeuksia mua ennen ja he odottivat turhautuneena mua.

Olin sitten ihan mutainen ja menin putsaamaan itseäni johonkin yleiseen vessaan. Olin alasti ja mulla oli sitä mutaa ihan kaikkialla. Sitten olin taas vaatteet päällä ja vessaan tuli joku tumma hiuksinen tyttö nimeltä 'Kasari' (? Cheesy Cheesy ) jota en siis tuntenut mutta tiesin hänen olevan kaksinaamainen ja todella ärsyttävä, ja hän kysyi minulta jotain, en muisat mitä.

Kun tämä Kasari lähti pois siitä, niin käsipyyhepaperilaitteen takaa ilmestyi ihmeissään oleva pikkuserkkuni jonka kanssa en ole ollut missään teekmisissä vuosiin, ja hän kysyi että tunnenko tuon Kasarin Cheesy
tallennettu
Ulla
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #1861 : 24.02.2011 10:35:05 »

Ensimmäistä kertaa tänne kirjottelen, kun tässä yksi yö näin todella outoa, todentuntuista ja mieleenpainuvaa unta. Minulla on poika, mutta häntä en vaistonnut enkä tiedostanut unessa lainkaan.

Unessa oli siis minä, veljeni ja isäni. En paikkaa tunnistanut ja oli ilta/yö, siis pimeää, mutta kuitenkin näin ympärilleni, jotain valoja siis siellä täällä, kuten iltaisin / öisin yleensäkin. Unessa äitini oli kuollut. Ensin kävelimme ja tunsin surua. Istuimme autoon, mutta en tiedostanut sen lähtevän liikkeelle. Sitten minä aloin itkeä lohduttomasti, herätessä tuntui kuin olisin itkenyt oikeasti, mutta posket eivät olleet märät kyynelistä. Itkin veljelleni ja isälleni, isäni tosin vain taustalla. Veljelleni ääneen harmittelin parkuen kun en ehtinyt nähdä häntä, että puhelimessa oltiin puhuttu, mutta tunsin suurta surua ja syyllisyyttä asiasta.

Herätessä tosiaan tuntui kuin olisin oikeasti itkenyt. Mietin asiaa ja en nyt viikonlopun jälkeen ole äitiä nähnyt, jos siihen liittyisi? Kuitenkin olemme lähes päivittäin tekemisissä esim skypessä kirjotellaan. Isäni näin viikonloppuna myös. Veljeäni en ole pitkään toviin nähnyt. Jäi tosiaan mieleen vahvasti ja nyt kysynkin teiltä lisämielipiteitä/tulkintoja! Smiley

Olen aurinkomerkiltäni kalat, nousumerkiltäni neitsyt, kuu ravussa, merkurius kaloissa, venus oinaassa ja mars jousimiehessä.

"Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia elämään intuitiosi herkässä ohjauksessa ja jatkuvassa epävarmuudessa, sillä sinulle kaikki suunnat ovat yhtä hyviä. Millään muulla merkillä ei ole tätä etuoikeutta etkä sinä voi sitä kenellekään lahjoittaa vaikka kuinka haluaisit."
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1862 : 24.02.2011 18:05:07 »

Huh huh.

Viime yönä menin naimisiin nykyisen mieheni kanssa. Äiti oli järjestänyt hääni ja ne olivat huonot. Tarjolla oli kolmea kakkua, muttei mitään suolaista. Olimme jossain ravintolahallissa. Hääpukuna minulla oli punainen, silkkinen kotelomekko ja korkeat lasikengät. Ystäväni tilasi ravintolasta pihvin, kun oli sitä mieltä, että haluaa syödä kunnolla. Vieraat olivat tuskastuneita ja noloja. Olin vihainen.

Hotellihuoneessa häämatkalla tapoin mieheni ja pakkasin hänen hammasharjansa, partaterän ja kaksi muuta tavaraa muovipussiin ja varasin huonetta yhden päivän lisää, jotta murhaa ei huomattaisi. Henkilökohtaiset tavaransa heitin roskikseen kiertotien Shellillä.

Toisessa hotellissa makasin isossa, pehmeässä, täyteläisessä sängyssä miespuolisen ystäväni vieressä. Hän rakasti minua epätoivoisesti. Hänen toisella puolellaan oli hänen naispuolinen ystävänsä, jolle hän tilitti ongelmaansa, että rakastaa minua, mutta kuulun toiselle. Aloimme harrastaa seksiä, miehen kanssa siis. Se oli oikein ihanaa, vaikka tiesin, että se oli vain välitavoite minulle, laastaria. Isosta akvaariosta seinältä tuli ulos iso saksinen rapu ja iso musta merihevosen muotoinen kala. Ne olivat toisissaan kiinni. Nousimme sängystä, mies muuttui miehekseni, ja laitoimme kalat takaisin akvaarioon.

Sitten olinkin Jeff Bridgesin kanssa korkealla mäellä, jossa pakoilimme kiinniottajia. Jeff kaivoi pystysuoraan rinteeseen jonkin kätkön ja kun meitä jahtaavien miesten koira, terrieri, sai meidät kiinni, Jeff hautasi myös sen rinteeseen. Nousimme sankan metsän läpi autolle, jonka alle minun piti ryömiä valtavan isoa karhua pakoon. Nousin lava-auton lavalle ja ammuin karhua, joka oli kivunnut myös sinne. Meitä saatiin kiinni. Jeff esitti kuollutta ja minä hänen ja ajopenkin välissä yritin painaa hänen selkäänsä, että hän pystyisi jotenkin ohjaamaan autoa, jolla ajoimme oikein kovaa. Ajoimme valkoisen huoltoaseman rakennusten välistä vieden osan niistä mukanamme. Valkoisiin pukeutuneet hipit olivat sitä mieltä, että olimme juuri menneet naimisiin ja alkoivat juhlia sitä. Takaa ajajat saavuttivat meitä. Keksin, että kerään maasta valkoisia, vaaleanpunaisia ja vaaleansinisiä isoja ruusunterälehtiä ja heitin niitä ilmaan yhden naisen yläpuolella. Huusin samalla, että hänellä on tänään nimipäivä. He alkoivat juhlia sitä ja takaa-ajajamme kulku hidastui.
Jännittävä yö.


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1863 : 24.02.2011 18:21:55 »

Voi taivaan vallat!   Smiley

On niin hauska lukea teidän unia, kun omia ei näy!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1864 : 24.02.2011 20:21:21 »

Huhhuh tässä lähiaikoina on kyllä tullut nähtyä kauhea määrä unia Cheesy Mutta nyt sitten viimeyö oli taas unien kannalta ihan tyhjä Cheesy Cheesy

Kuitenkin kävi silleen hauskasti tuossa toissapäivänä, että näin yöllä unta, jossa olin töissä hienossa ravintolassa tarjoilijana ja mulla oli korkeet korkkarit joissa varovasti tarjoilin ruokaa asiakkaille ja pöydässä oli myös eräs tuttu.

Seuraavana päivänä sitten töissä (grilliruokaa myyn immeisille) tämä ihminen tulikin sitten ostamaan multa sapuskaa ja sanoi kuinka jännää hänen mielestään on kun joutuu multa sen ruuan ostaa Cheesy Cheesy Heh.

Nuo korkeat korot ja niillä varovaisen kävelyn liittäisin siihen että olen niin vähän aikaa ollut tuolla vasta töissä ja hieman epävarmuutta vielä löytyy.

Samana yönä samassa unessa sen jälkeen kun olin ravintolassa ollut töissä niin mut palkittiin 'parhaan tarjoilijan'-palkinnolla tms Cheesy Mutta olin juuri suihkussa palkinnonjakamishetkellä ja ilman meikkiä hiukset märkinä tulin sitten siihen ottamaan palkinnon vastaan Cheesy

Seuraavaksi olinkin sitten parturissa ja sanoin parturille että leikkaa kuivuneet latvat hiuksista jotka olivat unessa jälleen tummanruskeat ja pidennykset oli taas. Parturi kysyi että mitkä pidennykset mulla oli päässä mutten muistanut itse ja vähän nauroin Cheesy

Sitten se parturi lähti johonkin ja kaksi jätkää istui vierekkäisissä tuoleissa ja tuijottivat. Sanoin heille sitten että 'v*ittuako kyyläätte' ja sitten se johti siihen että minä yritin siellä parturissa (joka oli muuttunut suureksi tavarataloksi) paeta noita poikia joita olikin useampi, he joillaa teräaseilla mua jahtasi ja minä puolustauduin myös jollain semmosella ja kiipeilin hyllyjen päällä ja piileskelin välillä.......

Sitten äiti ilmestyi sinne parturiin ja kysyi etteikö mun hiustenleikkuu oo vieläkää valmis, ja sanoin että parturi oli kokoajan jossain. Äiti alkoi sitten valittaa sille parturille ja tämä vaivautui kun selitti että pitää 15 min taukoa / 15 min välein sitä taukoa siinä kassalla tjn. Cheesy
tallennettu
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #1865 : 25.02.2011 21:19:32 »

Metsänkeiju, suurkiitokset!  smitten

Selvensit huimasti näkemiäni juttuja. Siinähän ne vastaukset olivat ihan nenän edessä, mutta itse on vaikea hahmottaa kokonaisuutta... Kiitos!
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1866 : 27.02.2011 11:15:11 »

Viime yönä näin unta, että väritin naamani stabiloilla ja jouduin sen takia piilottelemaan naamaani perheeltäni. Tarkoitukseni oli pestä se pois tai peittää meikkivoiteella ennenkuin he huomaisivat.

Heräsin viime yönä monta kertaa, kuin myös edellä mainitun jälkeen.

Seuraavassa unessani olin taas omassa koulussani, josta olen ollut poissa koko lukuvuoden sairaalahoidon vuoksi. Siellä oli muuttunut tosi monta asiaa, eikä edes paras kaverini kiinnittänyt minuun huomiota. Yksi kaveri sanoi  kyllä jotain, mutta muut käyttäytyivät kuin olisin ilmaa. Koko ajan tuntui, etten yhtään tiedä missä mennään ja olin ihan kadoksissa. Iltapäivällä kaikki lähtivät koulun järjestämällä bussikyydillä lähikauppaan ja olin taas ihan hermostunut kun se toiminta ei ollut itselle yhtään tuttua. Tiedän, että tämä uni on seurausta siitä kun edellispäivänä pohdin ja stressasin omaan kouluun palaamista.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1867 : 27.02.2011 22:15:07 »

Romanovien tsaariperhe olikin hengissä, uusi työni oli käyttää heitä näytillä. Olimme Tallinnan Toompealla, tahdoin myös ehtiä Suomen-laivoihin. Olin tavallaan ylpeä, että Romanovit olivat osuneet minulle, mutta toisaalta en välittänyt heistä ihmisinä. Lapsia perheessä oli jo kymmenisen.

Kaikki oli  jäässä ja toompean mäet tappavan vaarallisia, kello kävi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1868 : 27.02.2011 23:22:02 »

Romanovien tsaariperhe olikin hengissä, uusi työni oli käyttää heitä näytillä. Olimme Tallinnan Toompealla, tahdoin myös ehtiä Suomen-laivoihin. Olin tavallaan ylpeä, että Romanovit olivat osuneet minulle, mutta toisaalta en välittänyt heistä ihmisinä. Lapsia perheessä oli jo kymmenisen.

Kaikki oli  jäässä ja toompean mäet tappavan vaarallisia, kello kävi.


Tää on mielenkiintoinen uni! Olisiko sieluntason entä jos oliski käynyt näin?-työstäminen, mutta Romanovien sielunsuunnitelma kuitenki tuli esiin, tappavan vaaralliset Toompean mäet ja kellon käyminen?
Ootko ollut entisessä elämässäsi Venäjällä kaatamassa vanhaa Venäjää ja synnyttämäs Neuvostoliittoa,
mihin tuo Romanovien lahtauskin osanaan kuului?
« Viimeksi muokattu: 28.02.2011 00:00:07 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1869 : 28.02.2011 00:03:33 »

Aika on sellainen, että herkimmät alkaa nähdä poliittisia unia. Oottelen mielenkiinnolla näitä. Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1870 : 01.03.2011 15:17:41 »

Poliittisia unia ei ole näkynyt, mutta muita kummallisuuksia kylläkin.

Mietin, että saattoiko auringonpurkaukset vaikuttaa uniin paholaismaisina otuksina tms.?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1871 : 02.03.2011 04:42:48 »

Viime yönä näin unta, että väritin naamani stabiloilla ja jouduin sen takia piilottelemaan naamaani perheeltäni. Tarkoitukseni oli pestä se pois tai peittää meikkivoiteella ennenkuin he huomaisivat.

Heräsin viime yönä monta kertaa, kuin myös edellä mainitun jälkeen.

Seuraavassa unessani olin taas omassa koulussani, josta olen ollut poissa koko lukuvuoden sairaalahoidon vuoksi. Siellä oli muuttunut tosi monta asiaa, eikä edes paras kaverini kiinnittänyt minuun huomiota. Yksi kaveri sanoi  kyllä jotain, mutta muut käyttäytyivät kuin olisin ilmaa. Koko ajan tuntui, etten yhtään tiedä missä mennään ja olin ihan kadoksissa. Iltapäivällä kaikki lähtivät koulun järjestämällä bussikyydillä lähikauppaan ja olin taas ihan hermostunut kun se toiminta ei ollut itselle yhtään tuttua. Tiedän, että tämä uni on seurausta siitä kun edellispäivänä pohdin ja stressasin omaan kouluun palaamista.



   Unesi on tärkeä aivan kuin itsekkin olet tärkeä tässä maailmassa!
Jos miettisit sitä naaman värittämistä.Tulee mieleeni,että sinulla voisi olla tarve,kuin piilottaa jotakin asiaa.Olla kuin naamion takana.Kuitenkin haluaisit olla juuri sellainen,kuin olet,ja jotenkin kärsisit siitä.Olisiko se "naamiointi"omien vanhempien takia,voisi kyllä olla jonkun auktoriteetti  tyypinkin takia.Joku asia ahdistaa.Tuon asian kun jaksaisit pohtia niin olisi varmaan mukavampaa.Ehkä sinulla on sisimmässä tarve kertoa jollekkin henkilölle jotain sinua vaivaavaa.Voisitkohan tehdä sen?   Wink

Olet menossa sinne kouluun.Usein tulevat nuo kertomasi unet,tällä tavalla aivan kuin avuksi.Avuksi siinä mielessä,että unissa asiat tulevat hankalana,ja koulun aloitus onkin helppo.Ainoastaan unessa hankalaa.
Koulussa oli outoa,asiat olivat muuttuneet.Muutosta onkin tapahtunut,mutta se muutos on tapahtunut sinussa itsessäsi,eikä se suinkaan ole nekatiivista.Aivan kuin unesta nousisi sinun jokin vanha kokemus koulussa,ettet tiennyt aina mihin olet menossa.Minusta tuo uni on hyvä uni joka tapauksessa tuollaisenaan.Olet ollut poissa koulumaailmasta.Vuodessa kaverit muuttuu,kuten itsekkin olet muuttunut,kuitenkin olette niitä samoja ihmisiä.Tsemppiä sinulle.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1872 : 02.03.2011 11:56:05 »

haps
Ettäkö elämä on hallinnassa kun on puhelin ja avaimet mukana?
Kannatko turhaa huolta asioista, vaikka tiedät, että ovi on auki ja asiat järjestyy?
Pitäskö oppia ulos opituista kaavoista ja hellittää kiinteän neliön ( saturnus aspect_squ mars kartallasi) kontrolloivasta otteesta? Vaikkakin se aluksi tuo turvattomuuden tunteen?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1873 : 02.03.2011 15:03:52 »

Viime yönä oli poikkeuksellisesti jahtaamisuni ja minua jahtasi naispuolinen englanninopettaja. Hän oli vaan saanut jostain päähänsä, että olen hänelle vihollinen. Yhdessä vaiheessa unta olimme molemmat oven luona - minä työnsin ovea kiinni kaiken voimin ja hän yritti avata sitä kaiken voimin. Valkean puuoven kahvan luona oli vessanlukko, jonka sai auki ja lukkoon oven molemmilta puolilta. Ramppasimme sitä kilpaa auki-lukkoon-auki-lukkoon ja sain tosissani tuijottaa silmä kovana sitä lukkoa. Työnsin ovea kiinni kaikin voimin, olin ihan hikinen siitä puserruksesta. Minä pysyin hiljaa ja englanninopettaja riehui huutaa koko ajan.

Siinä vaiheessa, kun hän ei saanut ovea auki fyysisesti, hän alkoi karjua, että hän näyttää minulle - muistaakseni - että hän tietää minusta asioita. Hän päästi ovesta irti ja alkoi taikoa. Ovi pullistui saranoiltaan minua kohden, mutta en päästänyt irti. Opettajatar tulostaa kanavoi itsensä kautta ilmeisesti oven läpi minulle kuvan maalauksesta, joka on sänkyni vieressä oikeassa elämässä. Heräsin tähän.

Todennäköisesti menkkaoirestressihuuruja, mutta en tiedä tuleeko muille ajatuksia aiheesta?
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1874 : 02.03.2011 16:52:41 »

Menkoista puheenollen, minulla taas suunnilleen ovulaation aikaan tulee mieluisia unia, kuten viime yönä, aika outo toisaalta...  smitten

Eli muistan vain pätkiä, en osaa sanoa missä järjestyksessä nämä oikeasti tulivat unimaailmassa, mutta aloitetaas...
Eli olin aluksi jossakin ravintolassa tai kahvilassa kahden istuttavassa pöydässä, keskustelin itseasiassa avopuolisoni SISKON kanssa, joka oikeassa elämässä on tosi hiljainen ja pidättyväinen, häneen en ikinä ole tutustunut sen paremmin, kun kommunikointi on niin ujoa. On kokenut vaikeita asioita, esim. koulukiusaaminen jätti niin pahat arvet henkisesti, että vieläkin stressaa uusia ihmisiä.  Embarrassed

Joten siinä tämän ukkoni Sisaren, olkoon nyt nimi esim Liisa, puhuin. Keskustelu oli oikein syvällistä, hän alkoi näyttää minulle jotain kirjoja. Selitti kuinka hän on lukenut hyvin mielenkiintoista kirjaa (hän lukee kirjoja paljon, minä kirjoitan omaa kirjaa ja haaveilen joskus kirjailijan urasta...  laugh )
Ja keskustelu oli mielenkiintoinen. Sitten yhtäkkiä -vaikka pidin keskustelunkulusta- minä vain röyhkeästi pieraisin siellä ravintolassa, puoliksi kai tahallaan, puoliksi vahingossa...  2funny
Sitten muut ravintolan asiakkaat alkoivat katsoa vähän pitkään, se oli niin kuuluva. Ja sitten haisi! Oh no...  2funny  Grin Oli kyllä outoa...
Sitten sen ravintolan omistajapariskunta tuli juttelemaan mulle, tuli haukkumaan ja moittimaan, ettei täällä saa äänekkäästi piereskellä ja aiheuttaa hajuhaittoja muille. Tunsin tuon pariskunnan -heillä oikeassakin elämässä on oma ravintola, nainen ja mies- no tälle naiselle aloin sitten selitellä.
Hänenkin kanssaan keskustelu muuttui aivan kivaksi, siinä vaiheessa se Liisa (eli puolisoni sisar) oli häipynyt pois kuvioista...  Wink

Sitten ravintolan omistajista toinen olikin ystävällinen. Hänelle puhuttiin viereisestä pöydästä ranskaa, juuri kun minä selitin hänelle jotain. Ei kuunnellut. Hän kysyi kohteliaan ystävällisesti minulta, että anteeksi mitä sanoit?

Sitten en muista muuta kuin että kai heräsin, ja sanoin jonkin hyvin tärkeän ja merkityksellisen lauseen ääneen. en muista, että mitä sanoin. aamulla osittain muistin, olisi ehkä kannattanut kirjoittaa ylös... Hmmm...

Näin myös naispuolisista ystävistäni muita unia. olivat miellyttäviä yleistunnelmaltaan, muuta en oikein muista.
Kuukauden kierron mukaan, olisikohan siis feminiiniset hahmot, joko miellyttävät tai tyrannimaiset läsnä, aina kustakin kierron vaiheesta riippuen?? Voisi vähän toistuvat painajaiset yms alkaa selittyä.

Wau, en ajatellutkaan että naisen elämään taas kuului tällainenkin kiva "työsuhde-etu".  2funny Ei vain kuukautiset, mutta niiden oireilun mukainen unimaailma ja unielämäkin... Hmmm. Mikäli siis on totta.  coolsmiley  Grin  Wink

AthaMaarit, aivan hyvin voi olla, että oireilua juuri siitä.

Millainen se opettaja oikeasti oli aina sulle koulussa? Oletko joskus jäänyt lukkojen taa jonnekin? Onko koulussa kiusattu, muut oppilaat tai peräti opettajat? Kiusasitko itse koskaan ketään?

Oliko sinulla nuorena salaisuuksia? Kun opettajasi tiesi niistä... Entäs sitten se maalaus, oliko sinulla lapsena / kouluikäisenä jokin tietty taulu, kuva tai maalaus seinälläsi, juuri sängyn lähettyvillä? Mikä sen merkitys voisi olla sinulle itsellesi?

Uni on ollut toki uhkaava, ehkä sinulla on vielä jotain sisäisiä ristiriitoja näissä koulujutuissa tai lapsuudessa työstettävänä... Mitä luulet?

Mukavaa, jos edes jotenkin olin avuksi, AthaMaarit. Olitko se sinä, oliko meillä jokin syntymäkartan tulkinta joskus kesken? Tai joku muu, jonka nimimerkki täällä alkaa A-kirjaimella. Smiley

No, olen vähän tämmöinen oikutteleva ja myöhästelevä rapu-tyyppi, sekä kuukaksonen jne. eli aina en ehdi ihan tahdikkaan heti kaikkea hoitaa. Mutta lupaukseni yleensä pidän, vaikka vähän viiveellä sitten.  smitten

Eli jos on ollut kesken jotain, pliis muistuta että mitä ja missä..?  Grin  laugh

Elämän rauhaa, kevään heräävää toivoa ja riemua teille kaikille!
Elämä on Juhla, Samuli Putron sanoin...  smitten  angel

t. Topaasi
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: