Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101372 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Emisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100


Profiili
« Vastaus #585 : 04.03.2008 08:36:00 »

Hei,
Ihan oikeasti mitä asioita käyn nyt unimaailmassa läpi ?

Viime yönä nousin bussista kauppakassin kanssa ja  lähdin kävelemään metsän tuntumassa kotia päin kun kaaduin kun tuli tunne että joku seuraa.
Kaaduin ja maa oli ihan mudassa ja sitten joku (  näin vaan hihan) rupesi raahaamaan minua. Taisin herätä siihen kun pelästyin enkä halunnut että nään kyseisen ihmisen.
Tuota mutaakin oli aika paljon.

Viime öinen uni ja nyt tämä uni.. pikkasen mietityttää ja pelottaa...
Mitenköhän paljon nämä painostavat unet jatkuu, ja mitäköhän ne yrittävät kertoa ?

Emisa
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #586 : 05.03.2008 13:28:04 »

Näin joku yö sitten unta, jossa olin laivalla. Merenkäynti oli todella hurjaa ja laiva heilui kauheasti, mutta minä vain katselin ympärilleni ja ajattelin että tässä sitä ollaan.

Yhtäkkiä olin autolla ajelemassa rannalla. Olin kyydissä, oli päivä ja hiekka vaaleaa ja aurinko paistoi. Yhtäkkiä auto teki hurjan äkkijarrutuksen ja heräsin siihen?
Joku aika sitten näin unta, jossa samaten olin auton kyydissä ja auto oli juuri törmäämässä raiteilla menevään junaan, mutta pysähtyi viime hetkellä. Junan mennessä ohi.

Viime yönä näin painostavaa unta isosta linnatyyppisestä talosta, joka oli tumma ja pahaenteinen. Koko ajan ympärillä oli murhanhimoisia hahmoja, jotka halusivat tehdä pahaa. Yksi oli moottorisahan kanssa. Pakenin vain koko ajan.

Sitten tilanne jotenkin rauhottui ja tunnelma muuttui pelkästään synkäksi. Kiertelin yksin ympäri suurta taloa/linnaa ja huomasin siellä täällä muutamia kynttilöitä palamassa. Yksi oli musta ja toinen väri jonka muistan tumman violetti. Osa kynttilöistä sammui itsekseen ja jäin sitä ihmettelemään. Jotenkin surullinen ja ahdistava uni.

Osaisiko joku sanoa näistä jotain?
tallennettu
Mistral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #587 : 06.03.2008 11:18:09 »

Viime yönä näin aika spookyä unta...

Meillä oli veljien kesken jonkin sortin juoksukilpailu tms. meneillään, itse päivä oli pelottavan pilvinen, jostain saattoi pilkistää myös aurinkoakin, mutta hyvin hämärästi... Ympärillä oli vanhoja maalaistaloja, maisemat oli muutenkin hyvin maalaistyyliset. Unessani esiintyi myös legenda... Elvis.
Elviksellä oli se sama valkoinen puku yllään, mikä hänellä oli esiintyessään "Are you lonesome tonight" - kappaleessa.
Siinä hän lauloi meille sitten kisan aikana, ja kisojen loputtua, menin kuuntelemaan tarkemmin tätä herraa. Sitten alko tapahtumaan. Oli jotenkin hirmu sekamelskaista kokoajan, jolloin Elvis sai ykskaks jonkun kohtauksen, hän oli hiestä märkänä siinä, silmät pyöri..., samanaikaisesti miun piti ettii niin paljon vettä hänelle juotavaksi, kuin vain oli mahollista, välillä etittiin siinä sitä vettä sitten molemmat.
Koitin jotenkin pelastaa häntä, enkä sitten tiedäkään, kuinka tuossa unessa loppujen lopuksi kävi. Unihan loppui siihen, että Elvis makasi maassa raskaasti hengittäen, minä sen vieressä vesilasi kädessä... Huh Olisi ollut mielenkiintoista nähdä tuo uni aivan loppuun asti.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #588 : 06.03.2008 13:19:47 »

raihe
sinulla on elämää pelkäämätön asenne,hienoa,
sukeltaminen veteen on kuin uudelleensyntyminen,(vrt.sikiövesi)puhdistautumisriitti


Emisa
sinun pitää "puolustaa" terveyttäsi,
syö terveellisesti että olet puolustuskykyinen uhkaavaa tautia vastaan (muta on erinomainen maanparannusaine,tässä vertauskuvallinen "terveystuote")
jalkakylpykin vois olla paikallaan?
ja pyydä sitä apua,kun elämä tuntuu mudassa rämpimiseltä


Lizzy
suhteen äkkikäännös/muutokset,
vaiko dead line jossain projektissa?
silti kantti kestää vellovassa laivassa elämän myrskyävällä merellä,ja ahistavassa olotilassa,kun tuntuu ettei enää "sytytä"


Mistral
yksinäisyyden tunne kilpailuhenkisessä lähipiirissä?
oma elämänihanne on heräteltävä henkiin uudestaan,
annettava elämänvettä,
onko sulla transiitti  mars 3 huoneessa?


tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #589 : 06.03.2008 13:44:35 »

Olin yötä lapsuudenkodissani...

Unessa katsoin kammarin akkunasta pihamaalle. Näin kolmen karhun juosta jolkottelevan peräkanaa peltoa pitkin vasemmalta reunalta oikealle... ensinnä oli jääkarhu, sitten harmaakarhu ja viimeisenä suomalainen otso.

Sitten huomasin pihapensaan takana olevankin useamman karhun, joista yksi alkoi tulla uhkaavasti minua kohden nähdessään kasvoni klasissa - lapseni tulivat ikkunaan katsomaan hyökkäävää karhua, mikä sai minut huutamaan heille hätääntyneenä, että heidän pitäisi mennä tupaan turvaan siltä varalta, ettei ikkunaruutu kestä karhun hyökkäystä - havahduin unesta siinä vaiheessa kun julkijumalattoman suurihampainen karhunkita iskeytyi ikkunalasia vasten....

Viime yönä oli turvallisesti kotonani: unessa kävelin sisareni kanssa lapsuudenkodin naapuriin päin kun vettä alkoi sataa myrskynomaisesti - katsoin lumoutuneena miten pihaa kiertävästä pikku ojasta alkoi suihkuta vettä puhelinpylvään korkeuteen ja mieleni juolahti, että saattaa olla vähän vaarallista, kun tuo sähkölinjakin on tuossa hollillaan...

tämä samainen siskoni antoi minulle unessa viikko sitten pullollisen Old Invalidia, sanoi, että sopii mulla hyvin kun olen tuossa kunnossa... joimme lasilliset pullon logon muotoisista keraamisista kipoista...
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #590 : 06.03.2008 14:52:48 »

Elektra
menneisyydestä tulevaisuuteen astelevat kuin menneitten elämien voimahahmot,napapiirin valkoinen,intiaanien harmaa ja meitin oma otso,
elämänvoimaa oikein rytinällä,että entiset "turvalliset" näkymät rytinällä rikki;ehkä uni viestittää jättämään taakse lapsuudenaikaiset "turvallisuusuhat",
kääntämään ne voimaksi,enää ei tarvitse lähteä karkuun ja piiloon??
Uranusmaista rytinää ja rätinää on myös toisessa unessa,
ennen pelottava voikin olla voimavara,kun sen oikein oivaltaa,
ja
anna ryyppy parisuhteellesi...
"naisellesi" ennenkaikkea..
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #591 : 06.03.2008 15:18:39 »

Kiitos Nikki  smitten
En osannutkaan yhdistää näitä karhujen symboleja, jäin hämmästelemään sitä, että on kolmea rotua - mutta sehän on kolmen tahon harmoniaa: yhdistää mennyt, nykyinen ja tuleva elämä - tuoda harmaankarhun voima nykyisen kontion elämään ja keulilla keikkuu valkoinen, napapiirin energia... katoava luonnonvara jäätiköiden sulamisen myötä?

Otetaanpas ryyppy, hoi veikkoseni, jopa toinenkin: tulkintasi kunniaksi Wink

(tämä ei ole sitten mainos, vaan kuva uneni pullosta)
http://www.pernod-ricard-finland.com/files/pr/port_sherry/Sandeman_Old_Invalid.jpg
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #592 : 06.03.2008 15:22:39 »

kippis!
ja eikun kauppaan nilkuttamaan nimikkonsa hakemaan...............
tallennettu
Mistral
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #593 : 06.03.2008 15:46:16 »

Mistral
yksinäisyyden tunne kilpailuhenkisessä lähipiirissä?
oma elämänihanne on heräteltävä henkiin uudestaan,
annettava elämänvettä,
onko sulla transiitti  mars 3 huoneessa?
nikki, kiitos todella paljon tästä! Voisin sanoa, että taisi osua enemmän kuin oikeeseen kyseinen tulkintasi! En ajatellut itse sitä tuolta kantilta, ja tuo sai sitten miut miettimään todella, että tuosta taitaisi olla nimenomaan kysymys unessani.

Sen verran täytyy kuitenkin tunnustaa, että olen "vasta-alkaja" näissä astromaailman asioissa vielä, joten täytyi miettiä ihan, mitä tarkoitat "transiitti mars 3 huoneessa"... Embarrassed Saisinko siihen siis vähän selvennystä vielä...? Smiley *sen sain selville, että jonkin sortin planeettaohituksista taitaa olla kysymys...*
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #594 : 06.03.2008 16:30:01 »

Olipa minulla hieno komean punainen auto!! Kunhan ensin muistin mihin olin sen parkkeerannut. Sitten piti muistaa mihin autonavaimet olin pannut! Ja viimein kun istuin ratin takana muistaa miten sitä ajettiin.

Vaan niin vain lähdin huristelemaan ja upealta tuntui! Cheesy

Eikö tällainen uni kerrokin uusien energioiden saavuttamisista?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #595 : 06.03.2008 16:38:36 »

Olen aikaisemmin nähnyt paljon unia joissa olen ollut vieraissa paikoissa "kotimiehenä", asustanut kimpassa ja ollut kahden asunnon loukussa unohtaen maksaa toisen kämpän vuokran, välillä olen asunut mummolassa tai naapurissa, mutta viimeisin uni liittyi juuri tähän nykyiseen kotiini joka on myös lapsuudenkotini.

Perheemme jäseniä on asunut täällä aina talon rakentamisesta 50-luvulla tähän päivään saakka, joten nurkat ovat täynnä vanhoja, jopa antiikkisia esineitä ja tavaraa riittää. Talomme kohtalona on tulla puretuksi jossain vaiheessa tulevaisuudessa, vaikka asiaa kiihkeästi vastustan. Niinpä mietinkin mitä mahtaa merkitä kun pari yötä sitten näin unta, jossa pakkasin näitä tämän talon tavaroita laatikoihin, jotka menivät varastoon. Siellä missä minä asuisin ei olisi tilaa, eikä äitini tai siskojenkaan luona...  Ei tuo uni mitenkään luopumisunelta tuntunut, olisiko siis kyse enemmän mielentilasta?

( Radixilla Saturnus on IC:llä ja tällä hetkellä päällä on  neptunus  aspect_squ  saturnus ja  venus  aspect_squ  saturnus ja lisäksi  uranus  aspect_tri  keskitaivas muodostaa myös kolmion IC:hen.)
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 16:44:26 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #596 : 06.03.2008 19:17:00 »

Esmiralda
Aivan varmasti uusia energioita, mutta sinun pitaisi vain hiukan kysya alitajunnaltasi(koska unhdit auton avaimet)jotain unohtunutta-ja uudestaan miten kaytetaan rattia-ilmeisesti hoksaat-koska ajella huristelit.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #597 : 06.03.2008 23:24:23 »

Kiitos, tosi on, että kun energiat ovat alhaalla ja tylsistyy, ei muista enää asioita, varsinkaan sitä mitä omistaa, unohtaa jopa kiitollisuuden välillä. Eli paikan missä ja miten siinä seisoo!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #598 : 08.03.2008 15:06:25 »

Emelia
jospa sinä valmistaudut tuleviin uranuksen luudanlakaisuihin
pelastamalla vanhaa ja arvokasta,josta tiedät olevan hyötyä myös jatkossa,että kaikkea ei tartte eikä pidä hävittää uudistusten tieltä,
 venus aspect_squ saturnus vois hyvinkin kuvata arvokasta antiikkia, saturnus IC vanha turvaan varastoon,
kun psyyke on vahvoilla  antaa uranuksen huitoa

Mistral
onko 3 huoneesi  kaksoset ja/tai  rapu?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #599 : 09.03.2008 10:41:23 »

kylä taas tuli nähtyä erikoista unta  uglystupid2 olin mukana Suomen unelmien poikamies-ohjelmassa  2funny (en edes pidä koko jätkästä ja ihan liian nuorikin on)

Kuitenkin siinä ihan tosissani olin, koitin peitellä kihlasormustani enkä halunnut kertoa avomiehestäni  idiot2 (joka siis on oikeassakin elämässä)

Avomies sitten tuli jotenkin samaan paikkan mistä olimme lähdössä ja meille tuli riitaa  siitä että hän on liikaa töissä..Kauhee huoli tuntu mulla olevan että jos en pääsekkään jatkoon.

Kaikkee sitä näkee  Grin

hauskinta on se että kun heräsin olin vihainen miehelleni  2funny
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: