Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2105929 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #2085 : 24.06.2011 22:13:53 »

Me pelattiin unessa Pokemon-pelejä ja sain vastustajan rotan kiinni astumalla sen päälle, en tohtinu tappaa niin se rotta muuttuki vesipulloksi - kaajoin vedet lavuaariin ja voitin. Oli kuulemma humaani tapa tappaa se, kun ei joutunu esim. kiehumaan. Ja näin lapsuudenystäväni vauva-ikään, äitinsä oli pitänyt niin kovaa kiinni, että ystävä oli ihan mustelmilla. Cry Mulle tuli tosi paha mieli siitä, tuskin onneksi on totta.

Mulle kerrottiin samaisessa unessa, että saan uuden opettajan 2 kuukauden päästä. Siinä unessa tuli myös sellanen tieto, että se 2kk voi olla ihan minkäpitunen aika vaan tätä maanpäällistä aikaa. Näin vielä opettajan kasvotkin, oli tummaihoinen vähän nyrkkeilijännäköinen mies. Iso ku mikä, varmaan vastapainoa sille edelliselle opettajaunen lyhyelle valkoihoiselle naisopettajalle. coolsmiley

Pokemon-peliin liittyen: Uni kehuu sinua siitä, että olet empaattinen ja suojeleva ystäviäsi ja rakkaitasi kohtaan. Uskallat puolustaa ja taistella rakkaittesi puolesta (rotan tappaminen). Lisäksi sinulla on kallisarvoisen herkkiä tunteita, viitaten tuohon ystävän vauvaikään. (muuten aika vahva unennäkijä olet, jos näet toisten elämissä taaksepäin ja lisäksi tuota kahta kuukautta myöhemmin on unessasi selitetty sinulle. Ajanmääreitä kun ei samalla tavalla kaikkien uniin tule.  coolsmiley)

No jaa, tuosta unesi jälkimmäisestä osasta en kai voi kuin sanoa, että nyt odottele ja kuulostele: tuleeko näin oikeastikin käymään??  Tongue  Grin
Välttämättä ei toteudu, mutta siinä tapauksessa uni ehkä vihjaa vaihtelun kaipuusta tai uudesta ihastuksesta. Tai ylipäätään iloisemmista asioista. Voi olla, että tuo oli pientä uniminäsi huumoriakin.  Wink
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2086 : 25.06.2011 03:53:59 »

 Kaverini valitsi jonkun, ja sitten nainen luetteli minulle 3 hevosta joista mun piti valita joku. Muistan vain valitsemani hevosen nimen, ja se oli Romu. Kysyin että mitä rotua hevoset olivat, ja nainen sanoi kaikkien kolmen hevosen olevan lämminverisiä. Kuultuaan hevosvalintani, nainen sanoi Romun olevan todella rumannäköinen...

No jo nyt on Cheesy Sattumaako lienee, kun äsken lueskelin eilisen päivän (23.6.2011) sanomalehteä, niin ohimennen huomasin sarjakuvissa, siinä missä on se mustanaamio, sen tumman ison hevosen, ja sitten joku siinä samas 'kuvassa' sanoi 'Tuolla se romu on!' Cheesy Tarkoitti siinä kyllä auton romua siinä, mutta heti kiinnitti huomioni se mustanaamion heppa Cheesy:D

Hei vain Maurimourulainen.Riemastuttaa tuo sinun unientutkimus.Sehän sujuu sinulle ominaisella tyylikkyydellä sekin.Olet omien uniesi paras asiantuntija.
Mieti voisiko nuo lukuisat hevoset kuvastaa poikakavereita,Heitä taitaa pyöriä lähistölläsi epämääräinen määrä,joita sitten tulee hiukan vertailtua.
Itseluottamus on sulla reilassa,ja tiedät siellä "rumien" vaatteiden alla olevan hemaisevan tyypin.Kaunista tulee sisältäpäin,itsensä arvostuksesta,ja olet tietoinen siitä.   Cheesy
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2087 : 25.06.2011 04:45:02 »

Näin yhdestä rakkaasta sielusta unta, tämä kyseinen mies opiskelee elävässä elämässä psykologiaa ja oli oppinut tekemään kaikennäköisiä diagnooseja opintojensa kautta  Grin Samalla olin jossain koulussa oppitunneilla ja opettaja oli armeijan palveluksessa ja toinen opettaja oli siis tämä kysein mies joka opiskelee. Taisi olla isä/poika suhde näillä opettajilla. Muistan tutukineeni lompakkoa jossain vaiheessa ja sieltä löyty paljon seteleitä. Yksi naisystäväni odotti minua ja tätä miestä, olisimmekohan olleet menossa johonkin mutta meillä oli opinnot kesken ja mies halusikin sitten rakastella yhdessä vaiheessa kanssani  Grin Mutta uni kyllä antoi hyvän yleiskuvan siitä mitä me sielut saatamme opiskella ja millaisessa koulussa olemme, millaisia tuttavia ja rakkaita ihmisiä auttaa ja jaetaan kokemuksia unentasolla.
Hyvin mielenkiintoisaa seurata  Smiley

Lisäys. Olen myös ollut erittäin sosiaalinen unissani, olen tavannut paljon ihmisiä ja on ollut erilaisia opetustilanteita tmv tilanteita joka kompensoi aika mukavasti muuten hiljaista elämääni  smitten

Aika jännä uni elämästä.Elämä kun on sitä koulua ja opiskelua alusta loppuun,niin voisikohan mies,joka opiskelee psygologiaa,muistuttaa unen kautta,että olet myös elämänkoulussa sitä oppinut,ja voit halutessasi tehdä diagnoosejakin kokemusten ym. myötä.Toinen opettaja oli armeijan palveluksessa.Onko kurinalaisuudesta kyse,onko sitä liikaa,vai liian vähän elämässä.
Setelit lompakossa voisivat kuvastaa seksuaalisuutta,jota koet itsessäsi olevan runsaasti,ehkä jotenkin ajankohtainen asia,jonka olet löytänyt.

Valmis olet rakkauteen,jos olit myötämielinen rakastelu ajatukseen,mitenhän se meni?Jos et ollut valmis,tai se jäi,niin mikä esteli siinä.    Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2088 : 25.06.2011 05:24:56 »

Minä näin unta että piti joku kirkollinen teksti kääntää ruotsiksi ja aloitus sujuikin hyvin ja ajattelin että tästä selviän. Muista ihmisiä oli unessa mukana, olivat lomalla maalailemassa vaikka en heidän seuraansa liittynytkään. Samassa unessa leikkasin hiuksiani itse ja huomasin että päälaista olis pitänyt ohentaa jonkun verran, sen verran pöyhkeä oli että ei sopinut. Minua on aina kiehtonut hiukset unissa, mitä ne loppujenlopuksi oikein tarkoittaa? Ovat osaa meidän ulkoista olemusta, ikäänkuin oma identiteetti mutta mitä muuta?

Kuin pohtisit saatko käännettyä tärkeitä sanojasi,että tulisit ymmäretyksi,tiesit selviäväsi.
Maalailevat ihmiset voisivat kuvastaa,että näet erilaisia harrastuksia ja toimintaa,joissa et välitä olla mukana,mutta sallit ne toisille.

Runsaat hiukset kuvastavat minulle omaa elinvoimaani,ovat tärkeiksi symboleiksi tulleet.
Jos ajattelen tuon unen itselleni,niin jos leikkaisin hiuksiani,varsinkin ohentaisin,koittaisin hallita jotakin tunnepuolen asiaa,kuin leikkaisin omaa elinvoimaani,latistaakseni jotakin.
Silloin kun hiukseni ovat harventuneet,ja lähtevät olen väsähtänyt.Joskus,kun hiukset ovat menneet kurjan näköiseksi,on se kuin varoitus,että pitäisi hiljentyä,muistaa itseä välillä.

Samoin,kun näen hiukseni vahvana ja kauniina,on vahva elämänvaihe menossa,ja luotan itseeni.
Ihmisille tulee usein ne omat yksilölliset symbolit.Ne toistuvat usein,jos niitä seuraa.Aika jännä,miten ne on luotettavia.Joskus ollessani joissakin vaikeiden asioiden parissa,ja epäilen voimiani,niin näen paksuna,ja kauniina hiukseni,siitä tiedän,että on niitä voimia,en mene rikki.

Jos pohdit hiusunia,niin löydät varmaan niiden viestin,mikä se on sinulle.Uskoo tämä.     uglystupid2 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2089 : 25.06.2011 10:15:03 »

Mites, kun minä näen nyt toistuvasti erotiikkaa tihkuvia unia. Niissä ei kuitenkaan näy mtn. eroottista, ovat vain tunnelmaltaan äärimmäisen sensuelleja ja eroottisia...ja feminiinisiä.
Mieleenpainuvin oli se, että oli joku pyhä paikka, temppelin tapainen, joka oli kuin labyrintti. Siellä ei ollut mitään korkeita seiniä, mutta jostain kauniista mustasta kivestä tehdyt laatat muodostivat väliinsä polkuja. Kivissä oli jotain ornamenttimaisia kuvioita ja kukka kuvioita koristeina, ja muutenkin, vaikka en muista yksityiskohtia, siellä oli kaunista. Ja jotenkin itämaista, ehkäpä japanilaista.
En nähnyt itseäni unessa, mutta olin siellä,katselin ja kävelin, ja joku muu, nainen, oli siellä oppaanani, vaikka häntäkään en nähnyt. Joitain muitakin oli, sillä muistan nähneeni helmat ja sandaalien peittämät jalat, kun katselin ohikulkevaa pientä joukkoa.

Mitäs se tälläinen voisi kertoilla? Tunnelma unessa on sellainen, että siinä saattaisi olla joku viesti, mutta itse en kyllä ymmärrä sitä.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2090 : 27.06.2011 11:42:44 »

Näin unta jossa tutkin entisiä elämiäni Cheesy

Siis en tarkalleen muista miten se meni, mutta tiedostin siinä tutkivani tätä asiaa. Netistä löysin jotenkin jonkun kuvan kanootista, jonka kyydissä oli 4 lasta. Kanootti oli jollain leveällä joella tai järvellä, takana taustalla oli suuri punainen vuori/tulivuori.

Sitten löysin sänkyni patjan alta piirustuslehtiön ja aloin selata sitä, niin huomasin että se sama kuva oli sielä, keskeneräisenä, eli olin itse alkanut piirtää sitä samaa minkä löysin netistä vaikken ollut sitä kuvaa nähnykkään. Olin ääriviivat piirtänyt kuvasta valmiiksi.

Selasin sitä lehtiötä ja löysin myös toisen kuvan jonka olin jo piirtänyt valmiiksi. Siinä oli naisen kasvot, väriltään kultaiset ja silmissä oli siniset safiirit jotka kimalsivat, ja muutenkin kasvot hehkuivat kuin joku aurinko Cheesy Ja katsoessa sitä kuvaa mulle tuli siinä unessa mieleen että oon itse siinä Cheesy Cheesy

Meinaako tuo ensimmäinen osa kertoa, että tää 'tutkimukseni' on jo hyvässä vauhdissa, kun itse piirtänyt unessa jo ääriviivat? Ja voisiko tuo kuvan sisältö viitata sitten jotenkin johonkiin aiempaan elämään?

Mutta mikä ihme tuo kultakasvoinen nainen sitten on? Näytti ehkä joltain faaraolta, mutta eikö kaikki faaraot olleet miespuolisia eikä naisia, kuten tää?
« Viimeksi muokattu: 27.06.2011 11:45:42 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2091 : 29.06.2011 14:52:54 »

Viimeöisessä unessa olin jossain paikasta mistä halusin pois.
Pystyttelimme siellä heinäseipäitä riviin (tehtiin maahan reikiä ja iskettiin ne sinne), ja rivin päädyissä oli tukevammat 'seipäät'. Itseasiassa se toisen päädyn seiväs näytti joltain käppyräiseltä männyn oksalta.

Kieputin siihen oksaan jotenkin narua, ja sitten se oksa muuttui sarvipäiseksi hirveksi. Lähdin pakenemaan, koska nyt mulla oli tilaisuus karata kun olin sitonut sen hirven sarvet solmuun Cheesy

Juoksin risujen läpi metsässä ja jotkut lähtivät jahtaamaan minua. Lähdin lentämään heitä pakoon ja lensin mäntyjen latvoja väistellen. Ylemmäs en vissiin viitsinyt mennä lentämään ettei mua nähtäisi tjn. oli se lento sellaista ihme räpiköintiä, mutta en kuitenkaan kiinni jäänyt.

Olin puoliunessa kun äiti tuli jotain herättelemään mua ja säikähdin sillon että 'nyt ne saa mut kiinni' Cheesy Cheesy

En sitten tiedä mitä nää jahtaajat oli, ja mistä halusin karata ja miksi, en nähnyt muiden seipäänpystyttäjien naamoja tms :d
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2092 : 30.06.2011 08:58:32 »

Unessani paloi jokin valtava torni, joka vielä lopuksi katkesi ja yläosa romahti maahan. Mitäs tämä tietää? Äsken vielä katsoin taroteilla päivän korttia ja sieltäkin nousi torni  buck2

 Smiley Kyllikki
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #2093 : 04.07.2011 11:53:34 »

Näin viime yönä unta, että menin naimisiin nykyisen poikaystäväni kanssa. Häät olivat enemmänkin päähänpisto kuin suunnitellut. Eräänä päivänä vain päätin, että "ensi tiistaina menemme naimisiin". Noh, sitten tuli maanantai ja paniikki alkoi hieman nousta, kun en ollut tehnyt mitään häiden eteen. Lopulta tiistaina vihkiminen tapahtui maistraatissa ja jatkojuhlat kotonamme (jota ei edelleenkään ollut laitettu mitenkään juhlakuntoon, ainoastaan keitetty kahvit ja leivottu kakku vieraita varten). Mulla ei siis ollut hääpukua, -kampausta tai -meikkiä, ja sormuksena tälläkin hetkellä omistamani Hello Kitty -rihkamasormus. Siinä sitten vieraita kätellessämme tajusin, että olin juuri tehnyt erittäin suuren virheen, enkä edes halua olla naimisissa. Myöhemmin menimme saunaan, ja kerroin poikaystävälleni että olen muuttanut mieleni. Tietenkin hän loukkaantui kovasti, mutta selitin, että haluan silti seurustella hänen kanssaan vaikken naimisissa haluakaan olla, ja yhtäkkiä kaikki olikin taas hyvin. Uni oli todella ahdistava ja "mollipainotteinen", jos niin voi sanoa, eikä herätessäni mieliala ollut yhtään korkeammalla. Kaikenkaikkiaan unesta jäi tosi paha maku suuhun.

"Häät on hyvä enne, jos avioliitto on unessa hyväksytty ja juhlat iloiset. Päinvastaisessa tapauksessa häät merkitsevät vaikeuksia ja jopa kuolemaa."

Merkitseekö tuo nyt sitten vaikeuksia? Vai miten tulkitsisitte unen?
Häät olivat kylläkin hyväksytyt ja kaikilla muilla tuntui häissä olevan hauskaa, paitsi mulla. Olin ikään kuin sivusta seuraajana.

Olemme poikaystäväni kanssa tosiaan vasta parikymppisiä ja seurustelleet vuoden, joten ihan heti ei meillä naimisiin ole kiire vaikka satunnaisesti olemmekin asiasta puhuneet Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2094 : 04.07.2011 12:17:05 »

Nyt on vaan mollipainotteisuutta ilmassa, aika vetistä, Cry angel Huh
yleisesti, kaikille,
jokainen työstää sitä unissaan kuka missäkin muodossa.
 neptunuskalat aspect_tri venusrapu.
Minäkin heräsin omaan itkuuni. Omanarvontunne ilmeisesti koetuksella?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2095 : 04.07.2011 12:36:33 »

  Etpä taida olla valmis avioliittoon vielä,koska uni siitä ilmoitteli sinulle.Mietin vain ,miksi uni "puuttui asiaan".Oletkohan pohtinut suhdettasi viimeaikoina enemmän,elääkkö elämä tämän kaverin kanssa,vai ei, koko elämän ajan.
Onko vanhemmat,tai jotkut muut henkilöt kyselleet,milloin häitä vietetään.tms.

Kiirehän ei ole mihinkään lopullisiin sitoutumisiin,nuoria olette.     Wink

Tosi on,että mollivoittoinen aika on käsillä,ja olo on lähinnä höntti,itkeä pirauttelin illalla puupinon takana piilossa,kun en tiennyt mitä itken.
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2096 : 04.07.2011 22:46:18 »

Olen kolmena yönä nähnyt samaa unta. Uni alkaa siitä kun  kuljen järvenrannalla katsellen järveä ja taivasta. Sitten yhtäkkiä olen huoneessa jossa on tuttuja ja ystäviä jotka seisovat rivissä seinän vieressä. Sit taas yhtäkkiä olen toisessa huoneessa ja taas eri ihmiset mutta ne on huoneessa sekaisin, ei missään loogisesssa järjestyksessä. Sit yhtäkkiä olen kotona ja katson peiliin ja näen itseni sellaisena kuin olen ja nostan käteni olkapäälleni ja taputan siitä kohtaa kuin taputtaisin jos joku pistäisi kätensä olkapäälleni. sit herään ja herätessänij on ihmeellinen voiman tunne, en ole heremostunut, vaan rauhallinen ja tunnen itseni voimakkaaksi.

mikä lie uni.
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2097 : 05.07.2011 11:48:09 »

Minäkin näin taas pitkästä aikaa unta.  Ex oli alkanu taas juomaan.  knuppel2  Se oli vaan kyllästyny tuohon rinkiin mikä sen ympärillä pyörii, kaikki enemmän tai vähemmän alkoholisteja.  Ei jaksanu enää vaan ratkes ittekki.

Piti oikein tuumata että oliko se unta vai totta, niin todellinen uni oli.  Pitää varmaan soittaa sille ja kysyä kuinka menöö.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #2098 : 05.07.2011 16:05:32 »

Toissayönä näin unta, jossa taas näin unta että vanhempi koirani kätteli mua hyvästeiksi Sad

Kahden viikon päästä sillä onkin varattu aika eläinlääkärille, kun on ollut huonona tässä kun jalassa hirmuinen kasvain jossa jonkinlainen tulehdus nyt... Yksi antibioottikuuri ei auttanut :d

Viimeöisessä unessa taas olin jossain uudessa koulussa. Ja ihmiset (muut oppilaat) kehuivat mua kauniiksi jne Cheesy Ja sitten siinä oli sellainen kohta jossa hyvästelin jonkun tytön ja suutelin tätä? Cheesy Siis ihan hetero olen kyllä, mutta vissiin on ihan normaalia nähdä tällaisia unia :d

Ja sitten sain seuraavassa unessa käsiini jonkun erikoisista kynsilakoista kertovan kirjan. Siinä oli jotain villieläimiä. Ekalla aukeamalla joku ketun/suden esihistoriallinen muoto joka oli jo kuollut sukupuuttoon. Näytti vähän joltain värikkäältä nelijalkaiselta lihansyöjäliskolta Cheesy Ja sen kuvan alla oli toinen pienempi kuva jossa joku kojootin näköinen otus.

Selasin kirjaa, ja jollain sivulla oli korppikotkia. Luin sitä kohtaa ja siinä oli kuva jossa hautakuoppa oli täynnä korppikotkia jotka kurkkivat sieltä haudasta. Ne olivat siinä kuvassa vissiin syömässä ruumista tjn. SItten oli myös kuva jossa joku lammikko oli täynnä ruumiita ja korppikotkat olivat siellä uimassa ? Cheesy

Viitsisikö joku auttaa mua ja kertoa miten tätä voisi mahdollisesti tulkita tätä 'hyvästelemis'-juttua ja tuota korppikotkajuttua? Onko tää vaan jotain 'alitajuista valmistautumista' tulevaan, ja korppikotkat kertoo tuossa vain elämänkiertokulusta ja se 'esihistoriallinen koiraeläin' siitä miten maailma vaan kehittyy eteenpäin, ja jotta kehittyis eteepäin niin vanhasta pitää luopua?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #2099 : 05.07.2011 23:16:04 »

Toissayönä näin unta, jossa taas näin unta että vanhempi koirani kätteli mua hyvästeiksi Sad

Kahden viikon päästä sillä onkin varattu aika eläinlääkärille, kun on ollut huonona tässä kun jalassa hirmuinen kasvain jossa jonkinlainen tulehdus nyt... Yksi antibioottikuuri ei auttanut :d

Viimeöisessä unessa taas olin jossain uudessa koulussa. Ja ihmiset (muut oppilaat) kehuivat mua kauniiksi jne Cheesy Ja sitten siinä oli sellainen kohta jossa hyvästelin jonkun tytön ja suutelin tätä? Cheesy Siis ihan hetero olen kyllä, mutta vissiin on ihan normaalia nähdä tällaisia unia :d

Ja sitten sain seuraavassa unessa käsiini jonkun erikoisista kynsilakoista kertovan kirjan.
Siinä oli jotain villieläimiä. Ekalla aukeamalla joku ketun/suden esihistoriallinen muoto joka
oli jo kuollut sukupuuttoon. Näytti vähän joltain värikkäältä nelijalkaiselta lihansyöjäliskolta
Cheesy Ja sen kuvan alla oli toinen pienempi kuva jossa joku kojootin näköinen otus.



Selasin kirjaa, ja jollain sivulla oli korppikotkia. Luin sitä kohtaa ja siinä oli kuva jossa
hautakuoppa oli täynnä korppikotkia jotka kurkkivat sieltä haudasta. Ne olivat siinä kuvassa
vissiin syömässä ruumista tjn. SItten oli myös kuva jossa joku lammikko oli täynnä ruumiita
ja korppikotkat olivat siellä uimassa ? Cheesy



Viitsisikö joku auttaa mua ja kertoa miten tätä voisi mahdollisesti tulkita tätä 'hyvästelemis'-
juttua ja tuota korppikotkajuttua? Onko tää vaan jotain 'alitajuista valmistautumista'
tulevaan, ja korppikotkat kertoo tuossa vain elämänkiertokulusta ja se 'esihistoriallinen
koiraeläin' siitä miten maailma vaan kehittyy eteenpäin, ja jotta kehittyis eteepäin niin
vanhasta pitää luopua?


Kyllä sanoit mojovasti tuosta unestasi,siellä se asian ydin on varmaan.
Valmistelet itseäsi koiran mahdolliseen menoon toisille sfääreille.Alitajuntaa tekee taas töitä kaikenvaralta.Toisaalta kättely kuvaa käsillä olevaa asiaa,myös voimaa ja taitoa,taitoa ja voimaa kohdata asioita.Sitä se koira taitaa antaa loppupeleissä.

Olit siellä uudessa koulussa.Suutelit tyttöä ja hyvästelit.Taidat hyvästellä osaa itsestäsi sopusoinnussa,tuo oli hieno uni.Hyvästely tuolla tavalla on oman itsen kehittymistä mukavasti aikuisuuteen.Ja sinnehän sinä loikit.

Katselet ilmeisesti kovin laajalti elämänmenoa,mikä vaikuttaa mihinkin.Myös historian kulkua.

Jokainen jättää taakseen "ruumiita"niitä kuolleita asioita,jotka eivät enää ole tärkeitä,myös se lapsuus,hyväksyt sen täysin ja näät kehityksen.Unimaailman koppikotkat syövät tarpeettoman ja elämä jatkuu uusissa kuvioissa.
Oletkin valmis uuteen jaksoon elämässäsi.Olit kaunis siellä koulu-unessa,kuulit sen toisilta.Tasapainoisuutta ja hyvää itsetuntoa sinulla on muuttuvaan elämäntilanteeseen.(kouluko?       Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: