Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 37
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditoidaan yhdessä!  (Luettu 206114 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #15 : 10.09.2006 19:44:38 »

kuulostaa mielenkiintoiselta. kaikki meditoinnin päätteeksi Valonkantajalle...joka sitten varmaan menee nukkumaan ja kertoo meille huomenna unensa Cheesy
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #16 : 10.09.2006 19:46:06 »

OK Smiley
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
astraali
Vieras
« Vastaus #17 : 10.09.2006 20:12:20 »

Minä kiitän omasta puolestani tästä meditaatiosta! Mielettömän hieno ajatus! Voitaisiinko ottaa ihan tavaksi medioida yhdessä...? Ihan vaikka vakiaika tms.?

p.s Olisi hauska tietää missä paikassa ja asennossa Valonkantaja itse meditoi... Kuva oli sen verran selkeä, että olisi hauska varmistaa pitkääkö oma intuitiivinen kuva paikkansa....  Wink

« Viimeksi muokattu: 10.09.2006 20:19:27 kirjoittanut *~*astraali*~* » tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #18 : 10.09.2006 20:16:36 »

Kiitos meditaatio hetkestä smitten

Tuli sellainen olo että meitä oli noin 20 henkilöä, ainakin loppupuolella meditaatiota.

Viimeiset 5 minuuttia tuntui kyllä jo omassakin kehostossa  :Smiley
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #19 : 10.09.2006 20:17:29 »

Kiitoksia samoin kaikille teille, oli todella miellyttävä ja rauhoittava kokemus! Mustakin olisi kiva jos jatkossakin meditoitaisiin yhdessä. Mulla ainakin tuntuu toimivan, auttaa keskittymään ja hiljentymään paremmin.. monesti tuntuu että arjen keskellä on niin vaikea tosissaan pysähtyä mietiskelemään ja rauhoittumaan. Jatkossa aion kyllä hiljentyä hetkeksi joka päivä vaikka mikä olisi, aina löytyy sen verran aikaa..  angel
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #20 : 10.09.2006 20:17:39 »

Miten meditaatio tapahtuu? Istuu hissukseen? Mulla on tällaisia aloittelijan kysymyksiä, se on selvä se.  Sad
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #21 : 10.09.2006 20:36:22 »

Onpas tänään ollu todella voimakkaita meditaatioita. Ihan sydänchakraa kuumottaa nytkin.  smitten

Kiitos ihanasta meditaatiohetkestä. Joku muuten hieroi hartioitani jossain vaiheessa kiitos hänelle, jos oli joku teistä.  :Smiley Enkä edes tiedä kuuluiko koko meditaatioon, mutta ihanalta tuntui.  smitten

Tästä tulee ehdottomasti tapa. Tämän päivän jälkeen... kyllä.  smitten

Astrobug, istut hissukseen,suljet silmät, vähitellen annat ajatusten kadota keskityt vain hengitykseen ja siihen hetkeen.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #22 : 10.09.2006 20:36:56 »

Kiitos!  smitten

(ettei hiukan kuitenkin olisi mennyt "hoitoringin"puolelle tuo meditaatio... jos niitä näin 'ryhmiksessä' voi erotella edes...) Wink
 smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #23 : 10.09.2006 20:38:45 »

 smitten olisi kiva löytää yhteinen aika. tuli puhdistunut ja parempi olo (flunssakin helpotti).

Kiitos Valonkantajalle aloitteesta ja kaikille ketkä oli mukana. Smiley
tallennettu
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #24 : 10.09.2006 20:41:36 »

Astrobug, istut hissukseen,suljet silmät, vähitellen annat ajatusten kadota keskityt vain hengitykseen ja siihen hetkeen.

Okei. Pitää harjoitella.. pelkään että nukahdan... Grin
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
enska
Vieras
« Vastaus #25 : 10.09.2006 20:50:29 »

Ou nou, huomasin tämän vasta nyt...Ois saattanut tulla tarpeeseen  Undecided


Mutta jos tällaista ryhmämeditaatiota tulis joskus vähän myöhempään kellonaikaan, vaikka tuntia kahta myöhemmin, niin oisin mielelläni mukana.. Smiley
(Tuo 19.45 on meillä sitä iltapala-iltapesu-aikaa..)
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #26 : 10.09.2006 20:53:54 »

Ei se mitään, vaikka nukahtaiski.  Grin Mutta harvoin siinä oikeesti nukahtaa, on vaan todella rentoutuneessa tilassa.

Mun rintakehääni kuumottaa edelleen niin paljo, että iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta yllin kyllin jokaisen iltaan.

 smitten

Lemniskata otetaanko 10 uusiksi? Minä olen mukana.  smitten Kun tänään kerran nyt tuntuu olevan oikea meditaatiopäivä niin mikä ettei.

 smitten
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #27 : 10.09.2006 20:55:51 »

Lemniskata otetaanko 10 uusiksi? Minä olen mukana.  smitten Kun tänään kerran nyt tuntuu olevan oikea meditaatiopäivä niin mikä ettei.

 smitten

Jaksattekos te vielä toisen satsin..? Ei miun takia tarvihe uusintaa heti tänään (hymiö joka kutistuu nolona)
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #28 : 10.09.2006 21:00:17 »

Hei miekin tuun kympiltä mukaan, kun en ehtinyt ekaan sessioon Cheesy
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #29 : 10.09.2006 21:01:20 »

En tiedä muista, mutta voisin ainakin ottaa vielä uusinnan tänään. Tarvin todella voimaa ens viikolla.  Undecided

Muuten otettaisko tapa että joka ilta 8 ja 10. Ne jotka ei ehdi 8 mukaan pääsee 10 ja ne jotka tuntee tarvivansa energiaa voi osallistua molempiin jne. ihan miten tuntuu?

 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 37
  Tulostusversio  
 
Siirry: