Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varastin uuden ihastukseni auton...  (Luettu 5512 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 02.09.2006 18:08:38 »

Kylläpä minä näen kummallisia unia. Tässä viimeisin:

Olin jossain ehkä työtapaamisessa missä tapasin tosi miellyttävän miehen, ja ihastuin välittömästi häneen. Flirttailin ja hän antoi takaisin, ja kun tapaaminen päättyi ja olin lähdössä, mies kysyi että lähtisitkö joskus ulos, johon minä että kyllä lähtisin ja annoin numeroni.

Kadulla olin aivan onnesta sekaisin ja huomasin miehen hienon, punaisen auton. Hetken mielijohteesta päätin kokeilla ovea, no se aukesi, ja hyppäsin kuskin paikalle. Avainkin oli, joten kaasutin matkaan.

Ajelin aivan kuin noiduttuna muutaman korttelin ja sitten älysin että hei, minähän ajelen varastetulla autolla! Ja vielä sen ihanan miehen autolla! Pian näin poliisiauton parisataa metriä edessäpän ja minulle nousi kylmä hiki, tuntui etten saa henkeä, ja juuri hoksasin parkkipaikan oikealla, käännyin ja parkkeerasin.

Poistuin autosta nopeasti, juoksin lähimmälle metroasemalle ja painuin kotiin koko ajan kylmä hiki päällä, että mitä ihmettä olen tehnyt, miten tästä selviän, mitä jos tuo ihana mies soittaa ja kertoo että hänen autonsa muuten varastettiin... löydetäänkö minun sormenjälkeni autosta...

Heräsin aika hikisenä.

Mitä ihmettä tuosta voisi päätellä?   crazy2
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 18:10:10 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 02.09.2006 18:22:00 »

Kadehdit muiden omaisuutta ja asemaa. Kerroithan siitä mersustakin. Hei viboja voi saada autoilusta mutta kyllä muustakin. angel esmes punainen auto, sen kaikki tietää mitä se symboloi. Pitäiskö saada enempi irti seksistä?  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2006 18:27:53 »

Pitäiskö saada enempi irti seksistä?  2funny

 Embarrassed  (no aika hiljainen vaihe päällä sillä rintamalla)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 02.09.2006 18:30:51 »

Ok selvä homma sitte, lisää vaihdetta! Itsekin tajusin että siinäkö se piristysruiske SITTENKIN olisi.. ajattelen asioita liikaa, mahdollisia ihastumisia tms, kuitenkin olen selvinnyt kaikesta ja ne on poistuneet, jotka on olleet poistuakseen. Ei elämä kuitenkaan mene niin että odotteles nyt kiltisti vaan sitä oikeaa pah.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 02.09.2006 19:31:09 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Intimaria
Vieras
« Vastaus #4 : 02.09.2006 21:08:43 »

Mulle tuli mieleen, että auto kun usein symboloi sinua itseä... siis jos joku muu ajaa autoa minkä kyydissä olet, et hallitse omaa elämääsi. Voisiko liittyä siihen, että mielesi tekisi joko hätäillä jonkun asian suhteen tai sitten et uskalla tehdä jotakin muutosta (asenne tai joku konkreettisempi) mitä unessasi kokeilet. Poliisi (yliminä tai ne henkilöt jotka sinut ovat kasvattaneet) toimi tuomitsijana tai perinteisen mallin tai sääntöjen (jotka sinua mahdollisesti ahdistaa) symbolina.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 02.09.2006 21:29:27 »

Mina olen taysin samaa mielta GS:n kanssa  Wink
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #6 : 02.09.2006 21:34:27 »

Sinulla on ehkä liian suuret vaatimukset itseäsi kohtaan? Teet unessasi jotain sellaista, mikä on varsinkin kauriille erittäin epätyypillistä, he kun rakastavat sääntöjä. Eli älä vaadi itseltäsi liikaa, ole impulsiivisempi ja elämä voi taas olla mielenkiintoista... :Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 03.09.2006 09:51:25 »

Voisiko liittyä siihen, että mielesi tekisi joko hätäillä jonkun asian suhteen tai sitten et uskalla tehdä jotakin muutosta (asenne tai joku konkreettisempi) mitä unessasi kokeilet. Poliisi (yliminä tai ne henkilöt jotka sinut ovat kasvattaneet) toimi tuomitsijana tai perinteisen mallin tai sääntöjen (jotka sinua mahdollisesti ahdistaa) symbolina.

Tuo oli ajatuksia herättävä seikka! Liittyy aika vahvasti erääseen työasiaan, mitä kovasti pohdiskelen. Haluaisin kokeilla jotain mutta nuo "poliisit" ovat olemassa...

Tuo Fionan mainitsema suuret vaatimukset itseä kohtaan on myös minulle tuttu tilanne... Pitäisi aina olla niin hyvä ja pystyä kaikkeen...

Kaivoin esille Suuren unikirjan ja katsoin mitä sanotaan varastamisesta:
"Jos uneksit itsesi varkaaksi, on sinulle tiedossa hyvää. Uni voi merkitä myös salaista rakkautta aviossa olevaan henkilöön."
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Intimaria
Vieras
« Vastaus #8 : 03.09.2006 11:51:14 »


Kaivoin esille Suuren unikirjan ja katsoin mitä sanotaan varastamisesta:
"Jos uneksit itsesi varkaaksi, on sinulle tiedossa hyvää. Uni voi merkitä myös salaista rakkautta aviossa olevaan henkilöön."


sinä tiedät, mikä on mahdollista.  Wink Kiva jos oli apua. Kirjoittaessani kirjoitin intuitiolla.  Smiley
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #9 : 03.09.2006 12:02:53 »

Tavallaan tämä jo tulikin tuossa yllä ilmi, mutta siis, autolla ajaminen voi liittyä asioiden hallintaan. Tässä unessa ne eivät ole ihan täydellisessä jamassa kun ollaan omin luvin ja rikollisesti liikenteessä, ja sitten vielä vedetään kaara parkkiin eli lopetetaan koko ajaminen.

Autokin on miespuolisen henkilön (kenties animuksesi, jos olet nainen?) kulkuneuvo, eli käytössä on ehkä sellaisia maskuliinisia keinoja jotka eivät sinulle tule aivan luonnostaan... Tai toisaalta, jos maskuliinisuuten kulttuurillisena määritelmänä liitetään aktiivinen toimijuus, kehoittaisiko uni sittenkin ottamaan enemmän käyttöön sitä "sisäistä miestä" kun se kuitenkin on hurmaava tyyppi?

« Viimeksi muokattu: 03.09.2006 12:06:58 kirjoittanut Nomadi » tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: