Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: perhos-olo/herkkiksille...  (Luettu 24440 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #30 : 03.09.2006 12:16:30 »

.........

ReagoitTEko kenties sykysyn alkuun ja lintujen poismuuttoon? Syksy on pieni kuolema mutta muista että herääminen tapahtuu keväällä.  Smiley

Minä nimittäin reagoin samaan asiaan.

Reagoin kyllä, kaipaan mielettömästi pääskysten iltakarkeloita, sitä ihanaa kirkkaavaa laulua josta tuli mieleen delfiinien nauru ja riemu.  Cry smitten
Kaipaan myös valoisia iltoja, uhhuh miten pitkä ja pimeä aika onkaan taas edessä - kesän lapsi mä oon! Joulukuun tienoilla vasta helpottaa yleensä, synttäreiden aikaan  Huh :Smiley

Viimeyönä klo 2. heräsin varmastikin elämäni tähän mennessä pahimpaan migreenikohtaukseen; olin nääs unohtanut juoda päiväkahvin  Shocked Shocked Cry
Lapsi ehdotti aamulla lopettamaan koko kahvinjuonnin, mutta enpä vielä uskalla.

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #31 : 03.09.2006 12:44:44 »

Täälläkin kärsitään vierotusoireita kahvista  buck2 , tosin se johtuu että ei ole kahvia ja rahaa tulee vasta huomenna eläkkeenä.
Taitaa olla tämä  aurinko  neitsyt joka vaikuttaa toisilla mielialaan, syksy kyllä muuten on aivan ihanaa aikaa, saa luvan kääriytyä filttiin ja ottaa hyvän kirjan käteen ja sukeltaa uusiin asioihin, ja juoda sitä kahvia.

"Sitä on nyt liikkeellä" nuutuneisuutta ja pelkoa pitkistä pimeistä, totesin eilen, miten tärkeää on auringon valo meille ihmisille  smitten

Uudet energiat tavallaan tuovat esiin paremmin sen kahtiajaon mikä on kauneuden ja rumuuden välillä. Ja mielestäni ns. pultsaritkin tekevät sitä omaa tehtäväänsä, kerjäävät rakkautta, jota kukin voi antaa ja lähettää mielentasolta.
Luonto on hyvä antamaan elämänvoimaa kaikille  smitten
 Wink Mateve
tallennettu

mateve
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #32 : 03.09.2006 13:13:17 »

 Mitä enemmän ilmennät valoa itsessäsi, sitä enemmän näet pimeyden ympärilläsi.. siitä varmaan on kyse,luulisin.. Kun pimeys tuntuu pahalta, sitä vastustaa.. ja sitä mitä vastustaa, sitä vetää puoleensa.. kannattaa suojata itsensä.. Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #33 : 03.09.2006 13:15:43 »

Juu ja iltaisin kynttilöitä ja tuoksulamppuja polttelemaan  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
enska
Vieras
« Vastaus #34 : 03.09.2006 13:36:12 »

Pitäisi lähteä vähän luontoon tallustelemaan, pikkasen kun syksy tästä vielä etenisi. Kuukauden päästä on jo paljon mystisempää..
Luonto näillä Tampereen korkeuksilla vaan on vielä tällä hetkellä miltei kesäpuvussaan ellei kypsiä marjoja ja sen sellaisia lasketa.

Noista perhostunnelmista hmm..olen aistinut ihmisissä jotain omituista katkeruuden ja ylimielisyyden yhdistelmää viime aikoina..

ja ehkäpä nyt, kun Mars on saapunut 12.huoneeseeni ovat omatkin puolustusmekanismini valmiustilassa, tekee mieli muurata seinä umpeen varsinkin töykeydeltä. Ei ole nyt ollenkaan vastaanottavainen mieli joillekin energioille, jotka pääsisivät helposti haavoittamaan. Samalla tulee kyllä torjuttua hyviäkin viboja varmaan, mutta sellaisen sisäisen "vaikutesiivilän" hallinta on ajoittain tosi hankalaa..
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #35 : 03.09.2006 13:47:24 »

Kuinka paljon annan kaiken vaikuttaa itseeni? Avaan telkkarin... Fabulous life of rich and famous - ohjelma jossa jumaloidaan julkkiksia "he ovat niin hyviä ihmisiä, heillä on kaikkea! He ovat niin onnellisia kun omistavat hienoja autoja ja timanttisormuksia!" Kuinka paljon annan muiden ihmisten vaikuttaa? Tapaan tyypin, joka on oman elämänsä uhri, läheistensä uhri. Kaikki on pelkkää ongelmaa, toivotonta, toivottoman toivotonta!

Kaikki mitä näen ja kuulen, kaikki se herättää ajatuksia ja tuntemuksia. Se kaikki annetaan minulle, jotta tajuaisin siitä jotakin, jotta oppisin. Meitä herätellään... Löytäisimmekö rauhan sieluumme tämän kuvitteellisen sekasorron keskeltä?

Pitääpä suojata itsensä. On niin levoton olo.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #36 : 03.09.2006 14:33:39 »

Lainaus
Kaikki mitä näen ja kuulen, kaikki se herättää ajatuksia ja tuntemuksia. Se kaikki annetaan minulle, jotta tajuaisin siitä jotakin, jotta oppisin. Meitä herätellään... Löytäisimmekö rauhan sieluumme tämän kuvitteellisen sekasorron keskeltä?

olipa hienosti ilmaistu Smiley

mulla ainakin tuon Lemniskatan mainitseman "sisäisen siivilän" käytön opettelu on ollut isoin akilleenkantapää elämässä. Hyvin läpäisevä siivilä...mutta sitä voi opetella hallitsemaan, se on mahdollista vaikka juuri sillä alueella olen ollut "huonoin", jos ajattelee omia taitoja ja niitä alueita joita "hallitsee" elämässään...
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #37 : 03.09.2006 15:01:04 »

Juuri se tyyppi.

Ei kestänyt kuulla totuutta siitä, mikä minun mielestäni oli hänen ongelmansa.

meillä taitaa olla samankaltainen tehtävä tässä elämässä.  Smiley Rankka, mutta vielä kerran sanon, että lueppa tuo Sinisen enkelin laittama linkki gnostista... vai ehkä tiedätkin jo siitä?

intimaria
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #38 : 03.09.2006 15:53:47 »

Inti, juuh, olen sen lukenut... Hienoa.

Joskus vain tuntuu, että kaikki suhteeni päättyvät siihen että lakkaan miellyttämästä ja sanon miten asiat on.

Ehkä minä autoin häntä parhaiten juuri niin. Kysyin, miksi hän pakenee itseään kaikin mahdollisin keinoin, mikä on niin kipeää ja kamalaa että sitä pitää juosta karkuun ja valehdella itselleen. Sanoin ettei hän ole elämän uhri, vaan hän on itsekäs. Sanoin ettei hän ole tunteeton paskiainen, vaan tunteellinen pelkuri, joka uskottelee itselleen ja muille olevansa tunteeton. Ei ollut helppoa. Mutta olen iloinen että sanoin. Olin rehellinen.

Anteeksi kaikki tämä off-topic-tilitys...
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #39 : 03.09.2006 16:02:09 »

kuulostaa tutulle ja olen varma, että teit kuten kuuluikin.

 Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #40 : 03.09.2006 19:25:50 »

Tällaisina päivinä toivoo että osaisi itkeä. Mutta kun ei osaa. Itkee ehkä kerran vuodessa. Ja ehkä joka toinen itkuni liittyy fyysiseen kipuun.

On vaan niin outo olo... Jotain on hukassa, mutta kaikkea on liikaa. Melkein yli sietokyvyn äyräiden.
tallennettu
Myria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #41 : 03.09.2006 19:44:53 »

Ippuskahan sen sanoi. Pääskysten kirskunta muistuttaa delfiinien naurua! Niinhän se on, tietysti. Ilmankos pääskyset ja niiden ääni on aina ollut jotenkin niin tuttua, tärkeää ja kotoisaa Smiley

Ja sinä Ippuska olet toteuttanut sen, mistä itsekin haaveilen. Kovasti kaipaan vielä suurempaan hiljaisuuteen ja luonnonrauhaan, vaikka maalla nytkin asun. Mutta pohjois-Karjalassa on kummaa vetoa...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #42 : 03.09.2006 20:03:07 »


Perhosolo toden totta
Perjantaina olimme auttamassa ystävääni muutossa ja siellä eräs ihminen käyttäytyi ihan omituisesti.Kotimatkalla päätimme mennä syömään Absille ja tilasin hesestä gluteenittoman hampurilaisen,ei ole kaiki hampurilais-sämpylät loppu. Menin sitten kaupan puolelle ja aattelin ostaa pakastepizzan itselleni, toiset siis söi jo hesessä. Gluteenittomia pizzoja ei ollu. Sit jo vähän suivaannuin ja menin kahvion puolelle ja tilasin oikeen ruokaa. No ei tietty saanu sellasena vaan piti ottaa riisillä.......sit odotin tosi kauan ennenkuin sain ruoan. Illalla kotona tapahtu ikävä riita ja kiukkupäissäni nukkumaan, painajaisia kaverina.

Nyt tulin kotiin ja matkalla alamäessä yksi pikkupoika veti hurjan voltin pikkufillarilla. Mulla oli sellanen tunne kuin olisin ollu leffassa. Pysähdyin ja jututin poikaa, onneksi ei sattunu juurikaan mitään. Ei olis tarvittu kun auto toisesta suunnasta ja sit ois ollu menoa.

Nyyh....syksy ja kosteaa Cry
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #43 : 03.09.2006 20:41:42 »

Valonkantaja.. lämmin haliruttis..  Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #44 : 03.09.2006 21:06:39 »

taria...kiitos ja halia sinnekin... smitten Minäkin muuten olen punainen Taivaanvaeltaja, tosin resonoiva.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: