Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 73
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paluu karttojen tulkinta  (Luettu 701335 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1005 : 13.03.2016 17:29:38 »

Huhtikuussa alkaa uusi ap karttani ja vaaka nousee. Venus on huoneessa 5. Kuun ja neptunuksen ja chironin kanssa.
Eikös 5.huoneen teemat liiku romanssien ja ilottelun puolella?

Tuo 5.huone harvemmin on minulla ollut ap kartoilla aktiivinen. Mitäs sen teemoja olikaa? Pelit, seksi, romanssi, lapset?

Vaikuttaa kyllä romanssipainotteiselta kuviolta, mutta 5.huoneeseen liittyy yleisellä tasolla kaikenlainen huvittelu ja vapaa-ajan vietto, sekä luova toiminta ylipäätään. Minun AP:llä on siellä vastaavanlainen stelliumi (Venus-Mars-Jupiter) oppositiossa Chironiin.

Chiron on sillä tavalla ikävä kuten Saturnus, että sen läsnäolo voi pilata muuten hyvältä vaikuttavat jutut. Saturnus on kuitenkin siitä helpompi että se vaan vaatii työtä - Chiron on se osa psyykeä jota pidämme itsessämme epätäydellisimpänä mutta jolle ei oikeastaan voi mitään, koska se on "haava, joka ei parane".
Että tavallaan Chironin vaikutus voi tehdä näistä 5.huoneeseen liittyvistä katkeraa touhua. buck2
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #1006 : 25.03.2016 10:20:37 »

Kiitos Kato Vega!
Toivottavasti chiron ei täysin pilaa iloa  Wink Myöskään sinulla
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1007 : 08.10.2016 20:40:08 »

Minun uudella AP:llä  leijona nousussa, hallitsija  aurinko aspect_con merkurius IC:llä trinissä Neptunukseen. Inha sesquiquadrate-aspekti Chironiin tosin, olisiko terveysongelmia luvassa.

Kuu 3.huoneessa yhtymässä Jupiteriin  vaaka:ssa.

Auringon ja Kuun vähäaspektisuus vaikuttaa minusta siltä että on tulossa leppoisa aurinkovuosi. Venus on 4. ja 5.huoneen rajalla yhtymässä Saturnukseen, voi olla että sosiaalinen elämä jatkaa kärsimistään kun minulla on transiittinakin ollut  venus aspect_con saturnus kokonaisen vuoden.

Vitosessa on myös raivokas  mars aspect_con pluto.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1008 : 16.12.2016 18:21:06 »

Mää se aina hengästyn ja ahdistun vaan kauheesti ku katon ap karttaa...jos saankin sinne jotain positiivista, niin positiivinenkin tulee negatiivisen kautta...oon liian jäävi katteleen objektiivisesti itelleni mitää Cheesy Cheesy
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #1009 : 16.12.2016 22:00:41 »

Minäkin ihmettelen, onko ap kartan  aurinko 5.huoneessa vai minkä vaikutusta, mutta olen hieman riehaantunut näiden jouluostosten kanssa.  Cheesy Tosin vain ihan läheisille ja itselle, mutta rahaa mennyt ihan kiitettävästi... vai syytänkö kuunpaluu kartan asc.  vaaka kun ostin itselleni elämäni kalleimman laukun  Cheesy

Toivottavasti tuo ap kartan nousu neitsyt alkaa myös jossain vaiheessa vaikuttaa, muuten tämä rahanmeno on aika kauheaa...  :Smiley Lips Sealed
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #1010 : 19.12.2016 12:59:34 »

Kuuhilda
En tiijä, aattelitko etukäteen tulevaa ap-karttaa
vai olemassaolevaa,
mutta yhtä kaikki,
lykkää sinne 1809 Prometheus (etukäteen ajatteleva )
ja 1810 Epimetheus ( jälkikäteen ajatteleva, ns. jälkiviisas)
varsinkin jälkimmäinen  aspect_con chiron tulevalla ap-kartalla
 aspect_kvi aika merkittävä  kuu  vertex jupiter rx  vaaka
(minun mieleni tekevi, aivoni ajattelevi..vielä   askendentti kaksoset )
ja vältä tilanteita / ihmisiä, jotka nostavat verenpainetta  coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #1011 : 20.12.2016 13:31:48 »

Kiitos nikki!

Lykkäsin joo Prometheuksen jo mutta siihen tutustuminen sen syvemmii sitten jäikin.
Empimetheus...jes, tartun siihen.


Aattelin jo etukäteen Prometheus heij!

Eli Epimetheus Jälkiviisas on yhtymässä Chironiin, joka on neliössä Saturnukseen tuolla aapeella...ja Saturnus yhtymässä rx  aurinko
Kääk.

Muistelisin, että edellisen kerran kun oli ap kartalla  askendentti kaksoset jouduin vääntämään ex-aviomieheni kanssa aika lailla.
Äh, ei sitä, siltä välttyisin juu mielelläni.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1012 : 13.01.2017 13:10:24 »

Voimassaoleva AP-kartta vuodelle 2016/2017 on "onnellisesti" pistetty alulle. Taitaa olla raskas vuosi luvassa buck2

6. huone vahvana, samoin 8. ja 9. huone noussee merkittävään asemaan. AP-  askendentti rapu - mennään täysin eri suuntaan, mihin syntyjäni  askendentti kauris on tottunut... buck2

Tässä omia pohdintojani tämänvuotisesta AP-kartastani:

 askendentti rapu
Täysin vieras elementti nataalille Nousu-Kauriille!!! Herkkyys on lisääntynyt, jo ihan pienetkin epämiellyttävät asiat, jotka liittyvät kotiin ja perusturvallisuuteen, saavat pakan ihan sekaisin. Nousu-Kauriina yleensä olen tottunut alkushokin jälkeen ottamaan lusikan kauniiseen käteen, mutta alkuvuotta on värittänyt asioiden vatvominen, kyvyttömyys tarttua toimeen. Olen täysin saamaton ja turta, mikä lisää ahdistusta entisestään... Mulla vielä tarkasti AP  askendentti aspect_opp nataali-  askendentti . Jatkuvasti murehdin muiden perheenjäsenten jaksamisesta ja terveydestä.

 aurinko aspect_con saturnus sekä  merkurius 6. huoneessa
Terveysasiat nousevat esille tänä vuonna. Näkisin tämän ehkä hyvänäkin asiana, joskin tuo  saturnus voi tehdä asioista ainakin alkuunsa raskaita. Ehkä aika luopua kaikkivoipaisuuden ajattelusta ja siitä "teen sitten joskus" -asenteesta ja opetella uusia rutiineja terveyteen liittyen. Ennen kuin niitä varsinaisia terveysongelmia OIKEASTI tulee. Ehkä musta tulee myös tehokkaampi siivoaja ja omien asioiden järjestelijä Cheesy  Mutta, tämän näkisin, että nyt pitää raivata kaikki turhat asiat/vastuut pois ja keskittyä ensisijaisesti omaan terveyteen.

 neptunus 10. huoneessa
Saas nähdä, mitä tästäkin tulee... buck2  Töissä tuntuu, että asioita ja uudistuksia lyödään vaan läpi ja itsellä ei ole mitään vaikutusta asioihin. Olen pettynyt siihen, miten eräitä asioita meillä hoidetaan. Välillä tuntuu, että aidon innostuksen ja asioihin vaikuttamisen sijasta vedän päivästä toiseen autopilottimoodilla tehden vaan kaiken pakollisen. Mielessä on kieltämättä käynyt muut työvaihtoehdot, mutta en oikein hahmota, mitä tämä pitäisi sisällään.

10. huoneen  neptunus aspect_squ 6. huoneen  aurinko aspect_con saturnus
Unettomuus on uusi asia mulle - siitä olen päässyt "nauttimaan". Jatkuva alavireisyys. Olen aivan turta ja kädetön. Tällä hetkellä olen sairaslomalla stressin takia. Muutoksia töissä on luvassa, samoin miehellä alkoi omassa työpaikassaan yt-neuvottelut - jatkuva pelko siitä, kuinka meidän käy. Löytyykö uutta työtä, menetämmekö kotimme yms.

 venus kauris 7./8. huoneen rajalla (lasketaan ehkä 8. huoneeseen kuuluvaksi)
Miehellä yt-neuvottelut, jäänee työttömäksi? Rahavarat niukkenevat ja niitä joudutaan jakamaan, raha kuluu vain aivan konkreettiseen? Toinen skenaario: isäni ehdotti, että voisi tämän vuoden aikana siirtää suvun metsäomistus mun nimiin. Eli perintö - Kauriin tavoin ei helppoa rahaa, vaan sen rahan eteen joutuu työskentelemään.

 pluto DC:llä, TARKASTI
Jotain merkittävää ihmissuhderintamalla on tapahtumassa tänä vuonna. Uusi tuttavuus, läheisen kuolema, ero? Tai pitää varoa manipuloivia ihmisiä ja välttää, etteivät pääse hyväksikäyttämään.

T-risti johtavissa, kärkenä  venus 8. huoneessa, kantana 5. huoneen  jupiter aspect_opp 11. huoneen  uranus
Nyt pitää olla rahan kanssa tarkkana, pitää välttää huvituksia ja riskisijoituksia. Voipi olla myös rahanmenoa luvassa. AP-Urkki 11. huoneessa käsittääkseni saattaa merkitä myös työttömyyttä.

AP-  kuunsolmu aspect_con nataali- vertex
Tämä myös puhuttelee.

AP-kartan hallitsija  kuu vesimies aspect_con mars 9. huoneessa
Mielessä käynyt "uudet tuulet". Ehkä uudelleenkouluttautuminen. Itseäni alkanut kiinnostamaan personal trainerin ura. Lähtisikö uusi ura urkenemaan?

 saturnus on AP-kartalla vahva ja pääsääntöisesti helpoissa aspekteissa. Mutta sitten on nuo epävakaat  uranus neptunus vaikeissa aspekteissa, joten myrskyisä matka luvassa Undecided
« Viimeksi muokattu: 13.01.2017 13:12:35 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1013 : 13.01.2017 13:23:20 »

Voimassaoleva AP-kartta vuodelle 2016/2017 on "onnellisesti" pistetty alulle. Taitaa olla raskas vuosi luvassa buck2

6. huone vahvana, samoin 8. ja 9. huone noussee merkittävään asemaan. AP-  askendentti rapu - mennään täysin eri suuntaan, mihin syntyjäni  askendentti kauris on tottunut... buck2

Tässä omia pohdintojani tämänvuotisesta AP-kartastani:

 askendentti rapu
Täysin vieras elementti nataalille Nousu-Kauriille!!! Herkkyys on lisääntynyt, jo ihan pienetkin epämiellyttävät asiat, jotka liittyvät kotiin ja perusturvallisuuteen, saavat pakan ihan sekaisin. Nousu-Kauriina yleensä olen tottunut alkushokin jälkeen ottamaan lusikan kauniiseen käteen, mutta alkuvuotta on värittänyt asioiden vatvominen, kyvyttömyys tarttua toimeen. Olen täysin saamaton ja turta, mikä lisää ahdistusta entisestään... Mulla vielä tarkasti AP  askendentti aspect_opp nataali-  askendentti . Jatkuvasti murehdin muiden perheenjäsenten jaksamisesta ja terveydestä.

 aurinko aspect_con saturnus sekä  merkurius 6. huoneessa
Terveysasiat nousevat esille tänä vuonna. Näkisin tämän ehkä hyvänäkin asiana, joskin tuo  saturnus voi tehdä asioista ainakin alkuunsa raskaita. Ehkä aika luopua kaikkivoipaisuuden ajattelusta ja siitä "teen sitten joskus" -asenteesta ja opetella uusia rutiineja terveyteen liittyen. Ennen kuin niitä varsinaisia terveysongelmia OIKEASTI tulee. Ehkä musta tulee myös tehokkaampi siivoaja ja omien asioiden järjestelijä Cheesy  Mutta, tämän näkisin, että nyt pitää raivata kaikki turhat asiat/vastuut pois ja keskittyä ensisijaisesti omaan terveyteen.

 neptunus 10. huoneessa
Saas nähdä, mitä tästäkin tulee... buck2  Töissä tuntuu, että asioita ja uudistuksia lyödään vaan läpi ja itsellä ei ole mitään vaikutusta asioihin. Olen pettynyt siihen, miten eräitä asioita meillä hoidetaan. Välillä tuntuu, että aidon innostuksen ja asioihin vaikuttamisen sijasta vedän päivästä toiseen autopilottimoodilla tehden vaan kaiken pakollisen. Mielessä on kieltämättä käynyt muut työvaihtoehdot, mutta en oikein hahmota, mitä tämä pitäisi sisällään.

10. huoneen  neptunus aspect_squ 6. huoneen  aurinko aspect_con saturnus
Unettomuus on uusi asia mulle - siitä olen päässyt "nauttimaan". Jatkuva alavireisyys. Olen aivan turta ja kädetön. Tällä hetkellä olen sairaslomalla stressin takia. Muutoksia töissä on luvassa, samoin miehellä alkoi omassa työpaikassaan yt-neuvottelut - jatkuva pelko siitä, kuinka meidän käy. Löytyykö uutta työtä, menetämmekö kotimme yms.

 venus kauris 7./8. huoneen rajalla (lasketaan ehkä 8. huoneeseen kuuluvaksi)
Miehellä yt-neuvottelut, jäänee työttömäksi? Rahavarat niukkenevat ja niitä joudutaan jakamaan, raha kuluu vain aivan konkreettiseen? Toinen skenaario: isäni ehdotti, että voisi tämän vuoden aikana siirtää suvun metsäomistus mun nimiin. Eli perintö - Kauriin tavoin ei helppoa rahaa, vaan sen rahan eteen joutuu työskentelemään.

 pluto DC:llä, TARKASTI
Jotain merkittävää ihmissuhderintamalla on tapahtumassa tänä vuonna. Uusi tuttavuus, läheisen kuolema, ero? Tai pitää varoa manipuloivia ihmisiä ja välttää, etteivät pääse hyväksikäyttämään.

T-risti johtavissa, kärkenä  venus 8. huoneessa, kantana 5. huoneen  jupiter aspect_opp 11. huoneen  uranus
Nyt pitää olla rahan kanssa tarkkana, pitää välttää huvituksia ja riskisijoituksia. Voipi olla myös rahanmenoa luvassa. AP-Urkki 11. huoneessa käsittääkseni saattaa merkitä myös työttömyyttä.

AP-  kuunsolmu aspect_con nataali- vertex
Tämä myös puhuttelee.

AP-kartan hallitsija  kuu vesimies aspect_con mars 9. huoneessa
Mielessä käynyt "uudet tuulet". Ehkä uudelleenkouluttautuminen. Itseäni alkanut kiinnostamaan personal trainerin ura. Lähtisikö uusi ura urkenemaan?

 saturnus on AP-kartalla vahva ja pääsääntöisesti helpoissa aspekteissa. Mutta sitten on nuo epävakaat  uranus neptunus vaikeissa aspekteissa, joten myrskyisä matka luvassa Undecided

Kuinka lähellä  keskitaivas tä  neptunus 10. Huoneessa on? Mitä lähempänä Akselia, sen suurempi ja sumuisempi vaikutus.. (allekirjoittaneella syntymäkartalla) Mahdollisesti Neptunus tuo vain huhuja ja epävarmuutta, koko periodille sumuisuutta ja pyrkii opettamaan, ettei turhia kannata murehtia ja asioilla on tapana järjestyä - Universumi kantaa.

Akselien sijoittuminen päikseen tavallisesti voi tehdä periodista passiivisen, mutta osoittaa samalla myös että sinunkin on tukeuduttava toisiin, etkä voi aina olla eteenpäin kuljettavana vetojuhtana. Smiley

Ja Saturnus todellakin voi olla uuvuttava, mutta myös asioita järjestävä ja perustuksia uudelleen kokoava. Kannattaa kiinnittää huomiota juuri omaan jaksamiseen ja etsiä ilon kautta energiaa omaan elämään. Tämä voi olla hyvä aika luopua jostain terveyttä heikentävästä paheesta, koska  saturnus antaa tahdonvoimaa ja itsekuria.

Hitaita taivaankappaleita tulkittaessa kannattaa keskittyä enemmän niiden Huoneiden ja hallitsemien Huoneiden ja merkkien edustamiin elämänalueisiin ja ihmisiin, koska aspektit nyt voivat kestää useammankin vuoden / periodin.
tallennettu

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1014 : 13.01.2017 13:48:03 »

Kuinka lähellä  keskitaivas tä  neptunus 10. Huoneessa on? Mitä lähempänä Akselia, sen suurempi ja sumuisempi vaikutus.. (allekirjoittaneella syntymäkartalla) Mahdollisesti Neptunus tuo vain huhuja ja epävarmuutta, koko periodille sumuisuutta ja pyrkii opettamaan, ettei turhia kannata murehtia ja asioilla on tapana järjestyä - Universumi kantaa.

Akselien sijoittuminen päikseen tavallisesti voi tehdä periodista passiivisen, mutta osoittaa samalla myös että sinunkin on tukeuduttava toisiin, etkä voi aina olla eteenpäin kuljettavana vetojuhtana. Smiley

Ja Saturnus todellakin voi olla uuvuttava, mutta myös asioita järjestävä ja perustuksia uudelleen kokoava. Kannattaa kiinnittää huomiota juuri omaan jaksamiseen ja etsiä ilon kautta energiaa omaan elämään. Tämä voi olla hyvä aika luopua jostain terveyttä heikentävästä paheesta, koska  saturnus antaa tahdonvoimaa ja itsekuria.

Hitaita taivaankappaleita tulkittaessa kannattaa keskittyä enemmän niiden Huoneiden ja hallitsemien Huoneiden ja merkkien edustamiin elämänalueisiin ja ihmisiin, koska aspektit nyt voivat kestää useammankin vuoden / periodin.

Kiitos vastauksesta, Emelia! Helpottaa kaiken tämän stressin keskellä kummasti... smitten

AP- keskitaivas 28 o 46'  vesimies , AP-  neptunus 9 o 18'  kalat . Eli liian etäällä toisistaan, jotta olisivat  aspect_con :ssä keskenään. Melko lähekkäin ovat silti. Katsoin, että AP- chiron sijoittuu myös 10. huoneeseen - selittääkö tämä tuon turhautuneisuudentunteen töissä ja kyvyttömyyden vaikuttaa asioihin? Huhuja ja spekulointeja meillä onkin työpaikalla riittänyt (ja allekirjoittanut ollut kakkahalvauksen partaalla ihan jokaisesta!!! buck2 idiot2 ), muutoksiin liittyen. Ja jos olisin toiminut yhtä aktiivisesti kuin murehtinyt, olisi varmaan nälänhätäkin saatu tästä maailmasta päätökseen... Että tässä parin kuukauden aikana olen varmaan murehtinut enemmän kuin koko elämäni aikana yhteensä... buck2

Tuosta AP- ja nataali- askendentti :n päittäinolemisesta: no eipä tässä aktiivisuudella ole loistettu Grin  Eilen tuli mieleen, että koska olen se "luottoyksilö", joka "selviää/suoriutuu ihan mistä tahansa ja joka jaksaa puurtaa vaikka hamaan tappiin saakka" ( askendentti kauris :iin kirous...), niin joskus kaipaisin ihmistä, joka tulisi kysymään, että "kuinka voit/jaksat". Jaksaisi kuunnella munkin murheita - en silti ole mikään työrobotti, vaikka  askendentti kauris sellaisena helposti mielletäänkin. Tuli sellainen olo, ettei ketään kiinnosta mun asiat, koska mun oletetaan suoriutuvan ihan kaikesta ja jatkavan vielä pitkään sen jälkeen, kun muut ovat luovuttaneet Cry

Kuten sanoin, tuo  saturnus 6. huoneessa ja vahva 6. huone ei välttämättä ole laisinkaan huono asia. Näen tämän jopa positiivisena muutoksena, vaikka  saturnus voi olla raskas -  saturnus kuitenkin pitkällä juoksulla palkitsee, mikäli opettelet elämään sen oppien mukaisesti Smiley  Terveysasiat ovat kiinnostaneet jo hyvän tovin ja edelleenkin etsin tapoja muokata ruokavaliotani yhä luonnollisempaan ja terveellisempään suuntaan Smiley  Myös personal trainerin ura kiinnostaa. Pitää tämän periodin aikana opetella keskittymään vain siihen oleelliseen ja unohtamaan kaikki ylimääräinen ja tarpeeton Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.01.2017 13:57:47 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1015 : 13.01.2017 14:34:12 »

Miehen AP-karttaa vuodelle 2016/2017 katselin myös - ja nyt on vaikea sanoa, onko luvassa todella, todella hedelmällinen ajanjakso vai täysi katastrooffi...

 askendentti kauris
Miehellä alkoi töissä yt-neuvottelut. Joten, tuo  askendentti kauris voipi tarkoittaa siis työnhakua ja "uran hakemista" - tai sitten voipi tarkoittaa hedelmää kantavaa aikaa nykyisessä työssään.

Itselläni oli 2015/2016 AP- askendentti kauris ja se tuotti paljon onnistumisia vuoden aikana töissä sekä ylennyksen.

Kartan hallitsija  saturnus 10. huoneessa  aspect_con keskitaivas
Työ tuottaa hankaluuksia, tai työn saanti - tai pitkäaikainen uurastus tuottaa työkuvioissa ihan uusia onnistumisia? Hällä on lisäksi  venus 9. huoneen puolella, joka on muutaman asteen päässä  keskitaivas :stä (väljä  saturnus aspect_con venus ). Voipi lupailla hyvääkin, joskin töitä saanee tehdä. Tuo 9. huoneen  venus aspect_con keskitaivas voi tietty lupailla "uusia tuulia" - mies on nykyiseen työhönsä leipiintynyt ja uusi ura häntä kovasti houkuttaa.

 askendentti aspect_con mars aspect_con pluto (12. huoneen puolella, kaikki 2 asteen sisällä toisistaan)
No nyt on dynamo liikkeellä! En tästä osaa sanoa, mitä on luvassa... Mutta muutosenergiaa - ja paljon!!! Tämä  askendentti mars pluto -voimakolmikko vielä aspektoi voimakkaasti: on T-ristin kärkenä, kantana 8. huoneen  merkurius aspect_opp 2. huoneen  uranus . Huhheijaa, sanon minä!!! Shocked Lisäksi  jupiter 8. huoneessa  aspect_squ askendentti mars pluto buck2

 neptunus 1. huoneessa  aspect_squ venus aspect_con keskitaivas aspect_con saturnus
Toivottavasti ei ole pettymysten vuosi... Ajat eivät yhteiskunnallisesti katsottuna ole helpot... Sekä  neptunus aspect_squ venus. Rahaa haihtuu kuin vesi hanhen selästä...

 kuu rapu 6. huoneessa  aspect_con DC
Ainakin mies tarvitsee nyt mua ja ehkä perhettään tueksi. Suhteiden merkitys kasvaa suureksi. Helppoa ei tule olemaan, koska  kuu aspect_inc saturnus ja  kuu aspect_squ uranus buck2

 jupiter 8. huoneessa
Mies kertoi tuossa siirtäneen suuren osan pankkitilinsä saldosta rahastoihin. Onko luvassa siis pientä tuottoa ( jupiter aspect_sex venus aspect_con keskitaivas aspect_con saturnus ) vai persnettoa? Miehellä AP- uranus 2. huoneessa, joten tuotto saattanee vaihdella... Sekä tuo em.  neptunus aspect_squ venus keskitaivas saturnus puhunee persneton puolesta... Ai niin, ja miehen  aurinko on 8. huoneessa, muodostaen  aurinko aspect_con merkurius aspect_opp uranus . Jotenka "money on my mind" - rahastosijoittaminen voipi tosiaan olla agendalla...
« Viimeksi muokattu: 13.01.2017 15:07:12 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #1016 : 21.08.2017 23:12:47 »

Tänään 21.8.on syntymäpäiväni ja klo aika on 21:45. Kuinka tämä auringonpimennys vaikuttaa alkavaan ap-karttaani? Syntymäkartallani Kuu on Oinaan loppuasteilla ja tekee kultaisen kolmion Auringon sekä  chiron kanssa, Kaksonen on nousussa. Nyt alkavalla ap-kartallani nousumerkki on Härkä ja 6. ja 12. huone ovat suuria niinkuin syntymäkartallanikin. 6. huoneessa ovat  marsaurinkokuunsolmumerkurius ja  jupiter ja 12. huoneessa  uranuschiron, sekä  neptunus. Aurinko ja Venus ovat 5. huoneessa ja Pluto 10. huoneessa Kauriissa. MC on Kauriissa sekä radix, että ap-kartallani.  Smiley smitten
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1017 : 16.09.2017 19:26:19 »

Saan tällaisen kartan ja vaikka Venus ja Aurinko-Jupiter-yhtymä nousussa näyttää kivalta niin Uranuksen ja Pluton aspektit tulevat karun näköisesti vastaan.
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 559


...miau...


Profiili
« Vastaus #1018 : 24.09.2017 22:44:41 »

Ei tullut maailmanloppua eilen, mutta minä sain maailmanlopun ap-kartan  jousimies -nousulla.
En uskaltautunut tuota hirveästi analysoimaan.  Kovasti näyttäisi olevan Saturnuksen neliöitä ja muuta hauskaa. Alitajuisesti ajatus kuitenkin vaivaa. Näin viime yönä unta, että seikkailin manalassa. Siellä ei ollut niinkään pelottavaa, kuin sokkeloista. Oppaana oli aavistuksen uhkaava hahmo. Tajusin, että se oli "planeetta x", jonka siis olisi pitänyt joidenkin lähteiden mukaan aiheuttaa maailmanloppu.
Että hyvää vuotta vaan mulle.  Grin
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #1019 : 22.11.2017 20:33:17 »

Corvuksella on todella samanlainen ap-kartta kuin itselläni tulevalle vuodelle. Myös  askendentti vaaka
mars 21 vaaka 12. huoneessa  aspect_opp  uranus 25 oinas 6.huoneessa, tulkinnallisesti 7. huoneessa, koska niin lähellä ja tämä combo  aspect_squ  pluto 17  kauris 3.huoneessa

 saturnus aspect_con merkurius skorpioni 2. huoneessa ja Kuu IC:llä  vesimies MC/IC akseli on juuri päinvastoin kuin rx kartallani.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 73
  Tulostusversio  
 
Siirry: