Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisin oivalluksesi astrologiaan liittyen  (Luettu 20099 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #75 : 09.02.2023 18:00:39 »

En ole, vaan nousujousimies. Huh.  Wink

Noniin. Olen taas sekoillut. Siellä 12. huoneessa olikin  saturnus skorpioni. Pluto  skorpioni olikin 10. huoneessa. Ja se on osana mun "mystistä suorakaidetta".
 pluto aspect_tri marspluto aspect_opp venuspluto aspect_ssx askendenttipluto aspect_sex neptunus on Pluton aspektit.

Ja nyt huomasin että on meneillään semmoinen transiitti kuin  pluto aspect_squ venus  ja se tapahtuu mulla 4. huoneessa. Ja sitten  uranus sulkeutuva semisekstiili  aurinko. Aurinko on huoneessa 7.

Kyllähän tässä on juuri sitä ilmassa että enpäs tiedä missä ja kenen kanssa asun vaikka parin vuoden päästä. Saatikka mitä teen työkseni. Tai on mulla visio.
Se vaan on  coolsmiley aika kaukana, mutta kuvittelen sen isona ja mahtipontisena  askendentti jousimies tyyliin   :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #76 : 09.02.2023 18:21:18 »

Voitteko muuten kuvitella. Mä kysyin mun miehen äidiltä mun miehen syntymäaika. Ei se osannut varmaksi sanoa, mutta sanoi suurinpiirtein ajan. En tiedä mikä toi aikaisempi kellon aika oli millä olen tehnyt. Ja ajatellut et hän  aurinko skorpioni on  askendentti leijona...
Mä en oo sitä leijonaa hänessä koskaan oikeen niin tunnistanut ja tän uuden ajan mukaan hän onkin  askendentti oinas  2funny

Joo. Hän on vielä  kuu kalat, se on 12. huoneessa enkä mä kyllä tunnista sen vaikutusta ollenkaan. Ei niin mitään kalamaista. Se on täysin piilossa.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #77 : 10.02.2023 12:43:27 »

Huh huh,  aurinko skorpioni  askendentti oinas on melkoinen yhdistelmä. En ihmettele, jos siinä  kuu kalat jää vähän varjoon. Varsinkin 12. huoneessa. Mulla on myös  kuu kalat ja se on aika jännä kuumerkki. Tosin tunnistan sen itsessäni kyllä erittäin hyvin, en tiedä miten se läheisille näkyy, mutta koen, että toi puoli minusta tulee esille just taiteen kautta, vaikka musiikin tai kirjojen tai elokuvien. Se liittyy tunne-elämään ja osittain johonkin sisäiseen maailmaan.

Ai sä oot  askendentti jousimies , mutta  pluto tekee kyllä sun kartalla paljon aspekteja. 10. huoneessa se vois kuvitella, että tuo uralle aika paljon isoja muutoksia.

Se on hyvä, jos on visio. Mulla tuntuu, että ei tällä hetkellä oo mitään visioo. Se on aika omituista. Ajattelen hyvät ajat, huonot ajat. Ne tulee ja menee. Toivon, että nyt mennään parempaa kohti.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2023 12:46:20 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #78 : 11.02.2023 17:09:22 »

No älä, jos mulle olis tarjottu parisuhdetta pelkillä merkeillä niin en kyllä ikinä valitsisi mitään  skorpioni oinas yhdistelmää, kaikella kunnioituksella  Grin Ja kun miettii niin joo. Suhteen alkuvaiheessa tuollaiset merkit voi näkyä intohimona, mutta sitten kun rakkauskupla arkistuu niin tulee ne muutkin puolet esiin.

Ihmiset on kyllä hirveen moniulotteisia ja kaiken kaikkiaan käsittämättömiä.
Vaikka kuinka on tutkinut itseäänkin, ei siitäkään ymmärrä mitään.  Grin Tai jos on joskus muka ymmärtänyt niin tajuaa myöhemmin luulleensa ollut enemmän oma ulkokuori ja opitut käyttäytymis- ja tunnemallit (traumapohjaiset). Sit kun niitä alkaa purkaa pois, niin ymmärtää miten pihalla on ollut.

Mut sit vaan miettii, että onko sillä väliäkään. Ei me vaan ymmärretä tästä universumista edes hiukkasta. Tai ehkä juuri se hiukkanen.
 smitten
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #79 : 17.02.2023 11:45:32 »


mullakin uteliaisuus heräsi meryemmin vinkkaamasta kirjasta, ja löysin sen luettavaksi

mun kartalla kuunsolmu kalat aspect_sex neptunus
leijona karmaa Andrieun teorian mukaan. en löytänyt selitystä miksi aspect_sex on leijona
tai aspect_squ pluto
tosin en malttanut lukea sitä kirjaa kannesta kanteen eikä tuo ranska suju multa jos alkuperäisteosta lähtisi etsimään.
ei se kirja mitenkään huono ollut etten siksi olisi jaksanut, mutta siellä oli itselle jo tuttua asiaa suurimmaksi osin joten pitkillä harppauksilla hypin yli kun halusin löytää ne uudet jutut

jotenkin tämä erikoiskarmateoria kuitenkin liittyy numeroihin, jossain netissä luki.

mahtipontinen tulkinta leijona karma, mutta energiana leijona ei ole vieras 5. huoneen kuunsolmulle, sunnuntailapsi keskitaivas leijona
se sunnuntailapsi mulla tuli siitä tulkinnastakin mieleen, ihan niin helpolla en ole tästä elämästä päässyt mitä siinä maalailtiin. Andrieu painottaa kuunsolmun huonesijoitusta merkin sijaan, sehän liikkuu niin hitaasti joten ymmärrän miksi, niin minäkin ajattelen hitaista kappaleista

tästä leijonakarmasta mulla tulee mieleen muisto jostain haastattelusta, jonka näin tv:stä vuosia sitten. siinä joku kuvaili suuresti ihailemaansa edesmennyttä henkilöä kertoen hänen olleen niin suuri henki, ettei hänen koskaan tarvinnut olla pikkumainen muille, tai jotain tuohon suuntaan kuitenkin. oliskohan ollut vielä teatteri/elokuva-alan ihmisestä kyse, mutta se on jäänyt mieleeni.
jos leijona energiaa toteuttaisi sen puhtaimmassa muodossaan, se varmaan vaikuttaisi juuri noin. ihan hyvä tavoite jo yhdelle elämälle, oli karmaa tai ei.

olen aiemmin jo löytänyt että neptunus on varmaankin hallitsijana avuksi siinä minun kalat kuunsolmun toteuttamisessa, silloin kun löysin sekstiiliketjun kuunsolmulta toiselle

Adrieun mukaan tämä erikoiskarma nostaa omalta kartalta vesimies leijona merkit esiin ja pitäisi katsoa aurinko uranus planeettoja kartalta, mulla on molemmat jousimies ja 2. huoneessa

kiitos vinkistä!
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #80 : 26.03.2023 23:02:26 »

Tajusin, että ne jotka on syntyny jonkun aurinkomerkin puolivälissä tai sen jälkeen ehtii kokeen nelikymppisenä jo kolmannen proge  aurinko merkin , kun taas mulla, jolla on  aurinko merkin alussa niin mulla on vasta toinen pr.  aurinko merkki menossa ja joudun odottamaan tovin jos toisenkin seuraavaa vaihdosta... En tiedä onko se sitten hyvä vai huono, mutta jotenkin ajattelisi, jos ehtii kokea enemmän noita pr.  aurinko merkkejä niin kai se on hyvä. Mä taas jurnutan kaikki merkit alusta hartaasti...

Tajusin, että mulla ei ole nyt tällä hetkellä oikeen mitään merkittävää transiittia menossa. Viime aikoina kun oon yrittäny kattella olisko mulla jotain kuvioita menossa tai tulossa taivaalla niin vähän sellanen tunne ku tarkistaisit lottoriviä ja siellä on ehkä se yks oikein, hyvä jos edes sitäkään... Odottava tunnelma, odotan vaan, odotan... jotain
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #81 : 26.03.2023 23:35:52 »

Välillä naurattaa omat kelailut, ihan saman kokosia ne merkit on aloittaa sitten puolivälistä tai alusta  Grin joillekin se kolmas pr.  aurinko merkki tulee vähän aikasemmin vastaan, mutta yhtä kauan se kestää...

mutta taisin nyt oivaltaa mikä hiertää: mun pr  kuu on 29 kriittistä astetta  neitsyt

huomaan aina ton progekuun viimesen asteen, se, siis tää on todella hermostuttavaa aikaa. Ymmärrän miksi sitä sanotaan kriittiseksi asteeksi.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #82 : 12.04.2023 19:10:45 »

Kattelin tän sivuston transiittilistausta ja aika paljon aspect_squ tulossa ja menossa Undecided

Eeva-lehdessä mun mielestä on parasta horoskoopit (taitaa olla edelleen Mannisen tekemät). Luin  jousimies ja siellä oli, että merkki jakautuu. Marraskuisilla vakavaa pohdintaa elämän sisällöstä ja suunnasta. Joulukuisilla vauhdikkaampaa.

Onko se toi  saturnus aspect_squ joka nyt pohdituttaa, niin kai... Mutta joo, oli oikeessa tuo horoskooppi.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #83 : 21.07.2023 05:09:34 »

Ihan niinkin yksinkertainen, että aikaan jolloin on ollut kovia transiitteja   keskitaivas:llä, olen taistellut isäsuhteen haavojen kanssa. Ja IC:llä kohdataan äitisuhteen jättämiä jälkiä.

Näin minulla, jolla mm. kuunsolmu on  rapu... kauris  kuunsolmu kuvio saattaisi mennä toisin.
 Mun tehtäväni täällä on katkasta sukukarma, kohdata ne kaikki tunteet joita on iät ja ajat kannettu ja vammautuminen on jatkunut sukupolvelta toiselle.
Tottakai mun  keskitaivas kin silloin osoittaa sitä työtä, tunteiden kohtaamista ja käsittelyä, eikä sitä missä kieli pitkällä päivät pitkät juostaan, koska mun kohdalla se on sivuseikka.

Sellanen jälki minusta maailmaan jää, ettei ole jälkiä enää.

Ja sitten tähän liittyvän seuraavan oivalluksen ytimessä on Seppo, joka väittää vaarallisesti ja virheellisesti, ettei lapsuuden tapahtumilla ole mitään osuutta siihen, jos myöhemmin elämässä tulee hieman kompurointeja. Kyllä on! Jos on lapsena pahoinpidelty vaikka, niin kyllä ne asiat kohtaamalla ja käsittelemällä pääsee eteenpäin. Se on ainoa avain siihen!

Mutta se, että pystytkö kohtaamaan sen paskan, ja selviytymään voittajana, voikin sitten olla kartasta kiinni.

Minä vuosikymmeniä mietin, että millainen hemmetin epäonnistuja olen, kun ei musta mitään tuu, vaikka kartallakin olisi vääntöä vaikka mihin? Miksi en saavuta mun potentiaalia ja pääse eteenpäin? Ihme surkimus.
Vaikka ihan koko ajan se kaikki on ollut käytössä, vauvasta saakka. Olen tehnyt itsestäni selviytyjän.  Parantunut ja selvinnyt hengissä siitä, mistä moni muu ei.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2023 22:31:10 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #84 : 25.07.2023 17:19:39 »

Olen ajatellut, että  aurinko kuvastaa kartalla isää ja  kuu äitiä, mutta tuo onkin jännä tulkinta, että isä olisi MC ja äiti IC.

Mun mielestä on ihan selvä, että lapsuudella on meihin todella voimakas vaikutus. Niin hyvässä kuin pahassa. Silti kaikki, joilla on ollut onnellinen lapsuus ei ole onnellisia aikuisia tai toisaalta vaikea lapsuus ei tarkoita, että koko elämä olisi onneton.

Mulla on vähän saman tyylistä pohdintaa ollut. Katsellut mitä kaikkea muut ovat saavuttaneet ja miettinyt miksi minä en. Toisaalta sitten mietin mitä kaikkea olen käynyt läpi ja selvinnyt niin se on jo aikamoista. Ajattelen, että voimakas kartta ei suojaa elämän alhoilta tai vaikeuksilta, mutta ehkä se antaa voimia just niissä hetkissä kun tuntuu, että ei ole mitään muuta toivoa. Mulle on tehty joskus kiinalaisen astrologian tulkinta ja siinä oli, että elämäntalo on vahvassa palatsissa ja se antaa koko ajan sellaista voimaa elämään. Mun mielestä se on hieno ajatus.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #85 : 26.07.2023 14:36:51 »

Kyllä. Ei sitä voi yleistää, että onnellisen lapsuuden viettäneet saisivat vaivattoman elämän, ja lapsena kompastelleet olisivat tuomittuja koko loppu elämänsä.
Mutta vaikutusta ei voi kiistää, eikä saisi kiistää.
Ihan yhteiskunnallisellakin tasolla tämä tulis huomioida ja hyväksyä paljon paremmin. Kaikki eivät ole samalla lähtöviivalla, vaikka jokaiselle se maali on mahdollista saavuttaa.

Tulee mieleen se kuva porkkanoista. Toisella on komea naatti mutta pieni juuri, ja viereisellä toisin päin.

Menestys voi olla muutakin kuin ulos päin näkyvää. Ja tätä täytyis itsekin osata nyt jo oikeasti arvostaa. Ei sitä kukaan muukaan osaa arvostaa, jos sitä ei tee itse.

Oon kuullut usein, että tää voima myös näkyy musta. Ja sekin on aiheuttanut sitä turhautumista. Mikä voima, miksi mä en osaa käyttää sitä kuten kuuluis?
Mutta oon ollu niin väärässä. Verrannut muihin, vaikka mulla on ihan uniikki oma matkani, kuten kaikilla.


Aika kannatteleva ajatus tuo elämäntalo vahvassa palatsissa  smitten



tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #86 : 24.08.2023 11:50:57 »

Olen niin tyytyväinen kun  aurinko siirtyi  neitsyt en tiedä miksi tulimerkkinä  leijona aika ei ole minun suosikki.

Siitä johduin miettimään karttani täynnä olevaa 6 huonetta. Sehän on  neitsyt huone ja vaikka minulla on merkkinä  jousimies vahva niin uskon, että tuo huonepainotus tuo tiettyä  neitsyt vaikutusta. Toisaalta  uranus on merkittävässä roolissa kun se on osa stelliumia, sikäli  vesimies vaikutteita on myös. ja  kuu on  kalat mutta  vesimies 11. huoneessa.

Että pohdin kumpi sitten loppujen lopuksi on merkittävämpi: huonesijainti vai merkki?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #87 : 04.01.2024 01:15:50 »

Mää en halua olla enää vahva. Mielellään en ikinä.
Haluan hoivaa, rakkautta, apua, lämpöä, välittämistä, hellyyttä ja hyvyyttä.

Mun täytyy lopettaa tuohon vahvuuteen nojaaminen, oon tehnyt sitä aivan liian paljon. Siitä sairastuu.
Jos vahvuus on vahvuus, niin ei kai se muuten voi ollakaan, mutta tää pitää vaihtaa!


Kirjoitin johonkin näin. Ja tajusin, että tuo on presiis alasolmu  kauris yläsolmu  rapu ihmisen suunta.

Eli kompassi toimii!

tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4319



Profiili
« Vastaus #88 : 04.01.2024 01:53:44 »

Synkroniaa Afro Pongasin just ennen ku kirjoitit tuon viestin tämän instasta: Vahvat naiset on niitä, joille elämä ei jättänyt vaihtoehtoja.

Mulla on myös alasolmu kauris yläsolmu rapu ja  saturnus aspect_con aurinko eli elämä on kyllä enemmän tai vähemmän työteliästä vähintään henkisesti.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #89 : 04.01.2024 09:59:11 »

No jo vain!

Luin tuon linkin, ja tuli tippa linssiin. Usein tulee tästä aiheesta puhuttaessa...haava tähän liittyen auki selkeästi. Tai varmaan paranemassa, siksi itkettää. Jos olisi ns. päällä, ei tuntisi mitään  Undecided

Sullakin tuo  saturnus vahvistaa tuolla...on myös annettu millä mällätä.

Susta henkii kuitenkin ihana positiivisuus ja valo, et oo jääny Saturnuksen alle  smitten

Mulla  saturnus pakittaa huoneessa 10, ei ole heikko sekään. Varmasti tuo voimaa sekä vastusta soppaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: