selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 05.09.2006 16:11:05 » |
|
Liikunta saa niin hyvälle tuulelle! Kun saa ulkona vielä raitista ilmaa ja laittaa liiketteä kinttuihin, niin jo alkaa verenkierto elpymään ja kuona-aineetkin saa kyytiä. Itse tykkään yli kaiken hiihdosta (tietty talvisisn), sulan maan aikaan hölkkääminen ja kävely on sitten kivaa. Fillarointi myös. Kaverini kanssa kävin viime viikolla mätkimässä sulkapalloa tunnin hallissa ja sanonpahan vaan, että oli muuten tosi tehokasta, ja siinä sitä liikuntaa tuli huomaamattaan ja paita oli kyllä märkä, kun yritti pallon perässä pysyä. Kivaa oli. Kannattaa ehdottomasti pelailla silloin tällöin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 05.09.2006 18:26:43 » |
|
Tämänpäivän juoksulenkki 5,2km. Sykemittarista kun on patterit loppu, niin aika jäi hieman arvailujen varaan. Sanoisin apauttiarallaa 35-38min.
Elikäs tommonen normaali hölkkävauhti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 05.09.2006 18:52:11 » |
|
Justiinsa tulin lenkiltä ja mittarilukemat olivat: km 4,86 cal 227 min 56 askelia 6826 Ja kolme pirun pitkää ylämäkeä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 05.09.2006 19:05:56 » |
|
Kuka siellä kirjoittaa kun kirosanakin putkahti Onko jossain kävelymittarissa vai mistä, noin tarkat kilometrimäärät? Askeleen pituushan voi muuttua paljonkin ainakin juoksussa. Itse olen mitannut kolme vakiolenkkiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 05.09.2006 19:16:20 » |
|
Kuka siellä kirjoittaa kun kirosanakin putkahti Onko jossain kävelymittarissa vai mistä, noin tarkat kilometrimäärät? Askeleen pituushan voi muuttua paljonkin ainakin juoksussa. Itse olen mitannut kolme vakiolenkkiä. Kyllä se ihan minä itse olin, joka sen sanoin noin vain sen takia, että siltä se tuntui. Enkä sentään mitenkään mikään tekopyhä koskaan ole ollut, vaikkei ehkä uskoakaan sitä nyt joku vois! : Mutta on minulle tällainen askelmittari ostettu, jossa näinkin tarkat mitat on! Joten sen olen itse ensin "asentanut" siten, että askeleeni mitattiin oikeasti ja tarkasti, jonka jälkeen se "tulos" laitettiin siihen mittariin ja sen mukaan se laskee sitten jokaisen kävelylenkin. Mutta en sentään koskaan hölkkää enkä juokse vaan ainoastaan pirskatin rivakasti kävelen tai sitten jään vallan pois! :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 05.09.2006 19:24:16 » |
|
Ylämäet tekevät hyvää kehostoillemme.
Hiihtokilpailuissakin voittaja on se, joka keveimmin kapuaa.
~ 10 km:n hiihtolenkkejä odotellessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 05.09.2006 19:46:29 » |
|
Köh... (nolona...) EN MITÄÄN !! Pyöräillyt olen kyllä kesän aikana melko paljon, se on AINOA. Noh, mutta eikös kesä ole juuri löhöilyä varten... Noh, nyt taas tässä pian alan liikkumaan. Pelaamaan salibandya (sinne pitäisi vääntäytyä joko huomenna tai to) ja mahd. kuntosalille. Ja sorminäppäryyttä antavat soittotunnit. YEAH !!
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.09.2006 20:01:03 kirjoittanut Gigianne »
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #24 : 05.09.2006 20:58:59 » |
|
... vesihiihtoa. Oletan, että jos edes onnistun pysymään pystyssä, niin jalkalihakset tulevat olemaan hellinä. : [/color] Hei Asterix
Vesihiihto on kivaa - minusta se kysyy enemmän käsivoimia kuin jalkavoimia - tekniikkalaji (http://www.kilosweg.de/images/smilies/neu/summer_35.gif) (http://www.kilosweg.de/images/smilies/neu/summer_38.gif) Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 05.09.2006 21:03:55 » |
|
Minusta taas vesihiihto ottaa voimia ihan koko kroppasta. Jos vesi on ihan peilinä, ettei siinä tuulenvirettä näy.... Niin vaaauuuudeee. Se on täyttä nautintoa silloin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 05.09.2006 21:09:34 » |
|
Vesihiihto on kivaa - minusta se kysyy enemmän käsivoimia kuin jalkavoimia - tekniikkalaji (http://www.kilosweg.de/images/smilies/neu/summer_35.gif) (http://www.kilosweg.de/images/smilies/neu/summer_38.gif) Elämänilo Meinaatko, että ottaa enemmän käsiin? Pitääpä köyttää itseni näistä olkapäistäni roikkuvista naruista kiinni siihen kapulaan.
Ajattelin teoriassa, että jalkalihakseni tulevat kipeiksi siitä jännityksestä ja veden vastuksesta, mutta minun tietoni ovat vielä teorian varassa.
Ensi viikonloppuna tuo kait nähdään. Otamme kuvia ja jos ne ovat mallikelpoisia, niin voin harkita laittaa kuvia tänne Astroon kun kaatuilen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kaarina Niro
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 05.09.2006 21:24:24 » |
|
Ainakin itse haluaisinkin nähdä, että mitenkä siihen kapulaan olet kiinnitetty, joten kuvia pliis lähetä tännekin päin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 05.09.2006 21:57:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Raven79
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #29 : 05.09.2006 22:03:39 » |
|
aah ihanaa!!! Olin tänään uudehkossa harrastuksessani kuntonyrkkeilyssä. Olipas ihana kun sai hakata säkkiä oikein kunnolla!!! aikaisemmin kokemuksia thai-boxingista mutta omalla ruppa-paikkakunnallani ei ole siihen lajiin mahdollisuuksia. Huomen ajattelin aloittaa punttisalin pitkän tauon jälkeen, alkaa selkäosasto oleen jo pyörälläkaatumiseni jäljiltä kondiksessa. Kaikille tsemppiä ja iloa liikunnan parissa!!!
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius ja venus neitsyessä nousu skorpioni kuu ja mars ravussa
|
|
|
|