Mitenkähän tosiaan tulisi itselle liikuntakuria?!
Olen kerran viikossa käynyt joogaamassa ja iltoisin lenkilläkin. Menneenä viikolla oli monetkin tanssiharkat, kun oltiin yksissä pikkujouluissa esiintymässä.
Mutta nyt kun opisto on lomalla ja muuta 'käskyllistä' ei ole tiedossa, niin saapas nähdä. Vaikka kyllähän se siivoaminenkin lasketaan monissa taulukoissa mukaan ainakin silloin kun ramppaa portaita ylös alas.

Heips Esmiralda

Tuosta liikuntakurista - hmm. tekee sen mikä hyvältä tuntuu , tiedäthän sinä mitä tulee kun vääntää väkisin - toisaalta , tässä yksi esimerkki eli mitä itse tein.
Minulle kun kävi niin että tahdoin tasapainottaa ja rytmittää liikuntaharrastukseni, myös niin että muistan sen erittäin tärkeän levon ja venytykset eli lihashuollon. Myös niin että hyötyliikunta tulee huomioitua. JA:
soitin oman kotipaikkani liikuntatoimistoon jonne sovin tapaamisajan erityisliikunnanohjaajan kanssa. Omana toiveenani oli laatia viikottainen liikunta kalenteri - joka päivälle.
Nooh aloitimme tästä
http://www.nutriciababy.fi/ruokatietoa/fi_FI/liikuntapiirakka/ jonka avulla tarkastelimme mitä ja missä määrin ja milloin liikun - eli ensin tasapainotimme tuon liikuntapiirakan kanssa - ja sitten täytimme viikkokalenterin. Ja minä kun olen nyt ihan hurahtanut tähän liikuntaan NIIN kyllä sujuu - ja hyvältä tuntuu kun on kaikki tasapainossa.

Taaviisuinen
ja peeäs tosi monipuolistahan tuo sinun liikunta on ja lepoakin tarvitaan ja klikkaa kuvaa