Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto III  (Luettu 76784 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #300 : 09.05.2023 18:38:40 »

Tänään olen ollut koko päivän niin hyvällä tuulella. Kyllä hyvät yöunet tekee ihmeitä.

Melkein naurattaa kun mun päivä sopii niin hyvin taivaankappaleiden liikkeisiin. Tuli postissa Intrumin maksumuistutus laskusta, jonka olin unohtanut johonkin laatikon pohjalle. Melkein kiitin, että tuo muistutus tuli, koska mennessäni maksamaan sitä nettipankissa oli muitakin laskuja myöhässä. crazy2 Ei onneksi paljon, mutta en tajua miten ne on noin jääny. Sitten sain tehtyä veroilmoituksen. Jopa ennen viimeistä jättöpäivää. Jee. Onpahan nyt sekin velvollisuus hoidettu.

 kuukauris  aspect_trimerkuriusharka

retro  merkurius kaivoi sieltä laatikon pohjalta myöhässä olevat laskut ja  kuu kauris hoitaa, tykkään tällaisista päivistä kun on vaan hyvä fiilis ja saa asioita hoidettua  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #301 : 18.05.2023 22:53:19 »

Helatorstai.
Kolea ja sateinen.
En sitten tehny kylvötöitä, eikä niitä sais vissiin kanttausviikolla (helatorstaiviikolla) tehdäkään.
Eikä kylmäkään haitaksi vissiin, kesää aatellen.
Kun on kanttausviikko kalpea, niin on heinänteko helpeä. Töysä
Jos helatorstaiviikolla on lämmin, tulee kylmä suvi ja päinvastoin. Velkua

Pakkasin talvivaatteita ja -kenkiä säilöön.
Hellemekot esille säilöstä.

Italiassa tulvii. Maanvyörymiä.
Italian kartalla 18.2.1861 on  marsharka ja  plutoharka
Siihen keskelle osuu tr  kuunsolmuharka ja tr  merkurius kohillaan 6  harka ja eilen myös  kuu harka,
ja justika se  jupiter siirtyi runsaasti paljon härän kiinteää maata vyöryttämään,
ehkä  pluto rx 0  vesimies  aspect_squ puhalsi pikkase ilmaa pohjamudista..
Ite 4220 Flood on 24  vesimies transiittina.

Tuo  pluto rx  0  vesimies  aspect_squ  jupiterharka
voipi tehä kärpäsestä härkäsen,
tyyliin parisuhdekriisi kulminoituu vessanpyttyharjaan..voe meitä.

Työviikko menee vähä sekasi arkipyhästä,
tiijä aamulla oikein mikä päivä onkaan.
Vähenevä  kuu 17  harka  aspect_con  uranus kohtsillään.
Kummallisia uniako?
Huomenna uusikuu.
Ja viikonlopuksi lämpenee.
Pelakuut tykkää.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #302 : 29.05.2023 11:49:01 »

Eilen oli helluntai, kai silläkin joku tausta on, mutta en nyt yhtäkkiä muista.

Surullisia uutisia tullut ja kurkku kipeä. En tiedä onko joku flunssa vai kaikenlainen siitepöly ym. mikä tuolla ulkona lentelee saanut kurkun karheaksi.

Hirveä tuuli oli eilen, sai pitää hatusta kiinni.

Onko nikki harrikkakausi jo avattu?  Smiley Eilen näkyi moottoripyöriä liikenteessä niin tuli mieleen.

 aurinkokaksosetkuu 26  neitsyt
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #303 : 03.06.2023 13:22:03 »

Helluntai on jotai pyhän hengen vuodattamista ja pääsiäiseen sidonnainen eli 50 pv pääsiäisestä,
eli määräytyy sen mukaan, joka vuosi vähä eri paikalla?
Että heilat helluntaina ja lehmille kellot kaulaan, eiks se oon iha sama asia, kuulee missä ne riiiiiaaaaaa.. Smiley

joopati
Jo joutui armas aika ja suvi suloinen..
 eiku alavilla mailla hallaa ja toppatakki yo-juhliin.
Saattelin muutamia pentuja eiku ihania kakaroita kesälomille
ja sain siitä hyvästä poreilevaa loman alkajaisiksi.
Yks viikko pitäs vielä tuossa välissä töitäkin tehä,
mutta nyt, hohhoijaa ja huokaus.
Istutushommia ois jahka tässä vetristyy eikä pihalla palellu.

Kasvava  kuujousimies  aspect_con mun  askendentti
 aurinko 12  kaksoset eli täysikuu täsä tuloillaan.
Se oli se suvivirsiosuus.
Valmistujaisia opinnoista,  jupiteraspect_con kuunsolmuharka
ja kotilieden ympärillä grillihiilet hehkuu tai sitten alavilla mailla hallaa..
 merkurius 18 -  uranus 20 - vesta 21  harka
ja
laiskottaa
 et sadekuuroja
 neptunus 27  kalat  aspect_tri  venus 27   rapu
ja oisha tuossa just ja just vesirajan peittäviä minihameitakii,
niitäkii
ysiläisilkii

---
Ja kiitos kysymästä,
Espoossa harrikalla ajeltu;
pikkase kivempi istua harrikan kyydissä ku onnibussissa  coolsmiley
Kaikekaikkiaa semmottii tuhat kilsaa jo maisemia kateltu
ja vihreän monia sävyjä ihmetelty,
tuoksut tunnistettu,
ja silleen,
kuskin takaa kuikuillen.
Sipoo on toooooosi kaunista seutua,
eikä vanha Porvookaan ihastelematta jääny.
Kesäloma reissua ootellen... smitten
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4355



Profiili
« Vastaus #304 : 16.06.2023 13:06:16 »

Tänään tiedossa hallitusohjelmaviestintää  kuu kaksoset

Toistaiseksi minulla on vain saikun karenssipäivästä selvä mielipide ja se on reilu veto siihen nähden että nyt esim. kipan TES on mahdollistanut karenssipäivän niille työntekijöille joilla on alle 2v kestänyt työsuhde. Merkittävä osa "kipalaisista" eli siivoustyöntekijöistä ovat keikkalaisia, pätkätyöntekijöitä tai alle 2v työsuhteessa olleita ja sillä alalla jokainen keikkapäivä on ollut oma työsuhteensa lakiteknisesti = karenssi käytännössä ikuisesti voimassa. Itselleni jo entuudestaan matalapalkkaisten huonoilla työehdoilla (kiire yms) työskentelevien ihmisten kyykytys on ikuinen punainen lippu police

Lisään vielä, että karenssipäivä toteutuessaan laajalti voi johtaa sairaslomien pidentymiseen kun porukka on samaan konkurssiin saikulla pidempään. Ruotsissa on eka päivä palkaton ja Virossa 3 ekaa päivää, ja ainakin Ruotsissa jengi ei tullut sairaana töihin vaan piti kunnon sairaslomia. Siellä 2.sairaslomapäivästä lähtien saa myös -20% vähemmän palkkaa. Virossa sain työnantajan tarjoamana etuna palkalliset 3 ekaa sairaslomapäivää.

Tuleva hallitusohjelma on monessa mielessä aika kovaa kyytiä ja jää nähtäväksi että miten se vaikuttaa&miten käytäntö menee.
« Viimeksi muokattu: 16.06.2023 13:55:59 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #305 : 16.06.2023 22:55:33 »

Mua raivostuttaa epäoikeudenmukaisuus.

Eikä ihan vähää.

En edes tiennyt että voin raivostua näin paljon, koska tiesin mitä tuleman pitää. Kai se on se konkretisoituminen.

Noh, pidellään laidoista kiinni...on sitä ennenkin selvitty.

Mun toive on, että tän myötä ihmisten silmät aukeis, ja lähtis muutosta tuova liike eteenpäin.
Epätoivonen  on vaarallisin vastustaja.
Vaan onko vieläkään tarpeeksi kurjaa?

Mulla tuo  kuu ja  merkurius näköjänsä nököttävätkin DC:llä...no ei oo ainakaan jääny kenellekään epäselväksi miten minä tähän  oikein suhtaudun 2funny

Muoks.

Mun kotimaa, sen hyvinvointi pilataan, kotimaani haluaa potkia kaikkein kurjimpia päähän.

Se on se mun fiilis tuon kiukun pohjalla.
Ilmeisesti sitten olen kuin olenkin isänmaallinen?

« Viimeksi muokattu: 18.06.2023 01:43:59 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4355



Profiili
« Vastaus #306 : 17.06.2023 17:05:56 »

Sosiaaliturvan muutoksilla olevinaan haetaan pohjoismaista linjaa, mutta lähinnä keppiä tiedossa ja ne porkkanat&muut avustavat toimenpiteet työttömille mitä muissa maissa on puuttuu ohjelmasta ainakin sen perusteella mitä oon sitä katellut. Pitäisi mahdollistaa kouluttautuminen oikeisiin työllistäviin ammatteihin ja työkkäristä pitäisi löytyä oikeita töitä jos ei vaan saa niitä itse hakemalla yms.

Veli on varovaisen optimistinen yliopistorahoituksen suhteen, mutta aikuiskoulutustuen ja vuorotteluvapaan lakkauttaminen wtf idiot2 Perheellisenä opiskelu on hankalaa jo nyt ja vuorotteluvapaata on käytetty opiskelujen lisäksi esim omaishoitoon ja samalla joku työtön on saanu töitä.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #307 : 22.06.2023 21:24:58 »

Kesäpäivänseisaus oli eilen ja se tarkoittaa, että nyt on aurinko 1 rapu

Oon tosi kiitollinen pilvisestä ja sateisesta päivästä. En voi sietää tollasta hellettä mitä nyt on ollut.

Juu, Suomi sai uuden hallituksen ja meno on tosi kylmää jo heti alkuunsa. Jos edellinen hallitus otti lainaa ja jakoi rahaa vähän sinne ja tonne niin nyt tämä hallitus tuntuu leikkaavan vähän sieltä ja tuolta ja joka paikasta. Ihan sama mitä seurauksia sillä on.

Tätä vuotta on kohta kulunut puolet ja koska  aurinko liikkuu tässä alkukesästä aina mun 12. huoneessa niin vedän jo sellaista välikatsausta tästä vuodesta tähän asti ja mietin tulevaa. Pelkään, että syksystä tulee (taas) todella vaikea. Mutta kun saisi nyt vähän levättyä ja rentouduttua kesällä niin se olis hyvä.

 kuu 21  leijona aspect_con mars aspect_tri chiron

hyvää juhannusta  Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.06.2023 21:35:53 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4355



Profiili
« Vastaus #308 : 24.06.2023 17:32:32 »

Tällä ei tietty sais vitsailla, mutta kun jussia vietetään mun kokemuksen mukaan länsinaapurissa mm. ilotulitteilla höystettynä niin tuolla itänaapurissa on näköjään raketinheittimet trendikkäät tämän vuoden juhannuspöhinöissä. Saas nähdä mitä tämä kokkiukko ajaa näillä manöövereillaan. Moskova on sen verran tiukasti panssaroitu, että pitää olla nuppilukua ja kunnon suunnitelmat jos sen aikoo oikeasti valloittaa.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2023 17:34:19 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #309 : 24.06.2023 22:29:19 »

Minä se aloin vissiin varautua tulevaan.
Sekä oman maan politiikan että naapurimaan kiehumisen takia.
En kyllä tajunnut aluksi, että tätähän se on.

Ystävä opettaa kalastuksen ja sienestyksen salat...häirinnyt aina, kun  tuollaiset kansalaistaidot eivät ole hallussa.

  kuu  vaeltaa  neitsyt....sekö siellä pistää varautumaan?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #310 : 08.07.2023 21:33:19 »

Onkohan kukaan täällä seurannut kuuta? On niin valoisaa, että sitä ei ehkä samalla tavalla pistä merkille, mutta alkuviikosta oli täysikuu 11 kauris. Se osui minun laskumerkille 7. huoneeseen. Lomaviikko ihan hyvä sellainen.

Nyt jatkan lomailua. Tällä hetkellä  kuu 29  kalat huomenna vaihtuu  oinas ja luvassa ainakin museovierailu. Hämmentävää miten ajatukset voi mennä samaan aikaan aika syvälläkin, mutta sitten kuitenkin miettii lomaa ja tuollaisia pieniä juttuja kuten museovierailuita ja kahvitteluja.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4355



Profiili
« Vastaus #311 : 09.07.2023 19:30:02 »

Vietin eilen&yöllä täysin kuu kalat mukaista elämää eli katsoin Sandmania 03 asti yms mieltä ylentävää. Tänään vähän järjellisempää, mutta vain vähän.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #312 : 05.08.2023 00:10:34 »

Kirjoitin näköjään tänne viimeksikin  kuu kalat aikaan, no, mikäs siinä oma kuumerkkini.

 kuu tällä hetkellä 26  kalat aspect_con neptunus 27 kalat

Viikonloppu menee ehkä seuratessa säätiedotuksia, myrskyä odotellessa... Ainakin saunomista ja toivottavasti ehtisi lukemaan.

Mukavaa viikonloppua  smitten
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #313 : 17.08.2023 12:38:08 »

Uusikuu oli eilen 23 leijona

kuinka olla, osui minulla 4.huoneeseen ja kyllä nyt on kotiasiat pinnalla. Ja pinna kireällä (kiitos  saturnus neliöiden... onko muilla  jousimies samaa?)

mutta on tässä ihan hyviäkin juttuja ja aika radikaalejakin ideoita ja ajatuksia. Katsotaan mitä tästä vielä tulee.

Mitenkä muut oletteko huomanneet mitään erityistä tämän uudenkuun aikaan?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 891



Profiili
« Vastaus #314 : 10.10.2023 12:26:46 »

Tänään pluto on pysähtyneenä ja kääntyy huomenna etenemään pitkän perääntymisjakson jälkeen.  pluto pysähtyneenä on aika voimakas ilmiö ja jotenkin energioissa on jotain painostavaa eikä tarvitse kuin katsoa uutisia niin tietää, että ei edes kuvittele.

14.10. on uudenkuun auringonpimennys 21 astetta  vaaka oppositiossa  kuunsolmu joka taas on  aspect_squ pluto

Että aikamoiset planeettakuviot aloittaa pimennysjakson. Kuunpimennys on sitten 28.10. 5 astetta  harka

Osuuko teillä nuo kuviot johonkin tärkeään kohtaan omalla kartalla? Koska tämä on  kuu aihe ja  kuunsolmu on aika lähellä sitä niin vielä muutama sana tuosta kuunsolmulinjasta. Se vaihtui juuri  vaaka oinas akselille ja ihmissuhteet nousee pinnalle tuon  vaaka kuunalasolmun kautta. Olen itse hämmästellyt, että olen miettinyt ihmisiä, joista en ole kuullut pitkään aikaan ja muutenkin ihmissuhteet on ollu pohdinnassa tavallista enemmän. En tiedä liittyykö osaltaan siihen, että mulla on progekuu  vaaka , tosin 6 astetta, että ei osu näihin tämän hetken kuunsolmulinjoihin.

Tällä hetkellä  kuu 28  leijona eli muutaman tunnin vielä leijonassa ennen kuin illalla vaihtuu  kuu neitsyt
« Viimeksi muokattu: 10.10.2023 13:04:14 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 30
  Tulostusversio  
 
Siirry: